Fórum - Téma


Zvuk výfuku


Fórum Tuning a úpravy Zvuk výfuku



1  2  3  4  5 ......... 7

2010-10-21 19:34:24

Spyke na tom co píšeš něco bude.

2010-10-21 20:00:36

Spyke/Hupino

Né že na tom něco bude - řekl bych, že je to pravda ! A dobrovolně přiznávám, že se mohu počítat k těm, kterým se můžeš také pousmát. Každopádně jsem si jist, že by se tu pár lidiček co o tom něco vědi našlo.Né, že bych podobné rady / záležitosti osobně využíval, ale škoda, že si to nechávají pro sebe.

2010-10-21 21:58:25

Spyke

Ono je to těžké Nissan ,dělá sportovní vozy víceméně nepřežrtitě,kdežto Ford skončil někde na přelomu 90 let Cossama ,potom vždy vyleze s párkusovou edicí RS a je těžké a nákladné brát orgány z těchto vozů na úpravy,které stejně nemají cenu,protože zvyšovat výkon přes 200koní na předokolce je trochu nesmyslné,potom se z vozu stává těžkoovladatelná hračka, pro masochysty

Potom je to také kvalitou a výdrží motorů a převodovek,kde má Nissan dost navrch a není problém na nich zvyšovat výkon.

Ale na druhou stranu spousta Nissanů si majitelé musí upravovat ,protože třeba spousta ''Z''etek je dovoz z USA

a ty auta mají horší podvozky,brzdy,nižší výkony motorů ,než evropské verze,ale to je prostě problém většiny vozů z USA.

Když budeš chtít vidět úpravy Fordů v ČR ve vyšší kvalitě,tak se mrkni na FordFocusFórum

2010-10-21 23:02:21

Nemyslím si že Focus RS s 305 koňmi, RS500 s 350ti koňmi, ST s 205, 226 koňmi na předek je těžko ovladatelná hračka pro masochisty. A jistě že Ford nepřestal dělat sportovní auta někde na přelomu 90 let. Co tady se zas děje?

2010-10-22 00:18:52

Neměl jsem na mysli drahá auta, což pro mě zetko je, ale i obyčejné Almery N15, které se daly oturbit, ale taky nemusely, protože motor ve dvoulitru měl 105 kW. Mám na mysli obyčejné modely pro běžné smrtelníky v cenové relaci výrazně pod sto tisíc, které se dají upravit a cena kompletní úpravy nejde přes výši nákupky auta, takže se s úpravou dostanem na nějakých 150 tis. Což je dostupné už pro kdekoho, kdy navíc se dají úpravy dělat postupem času a šetřit, takže auto nestojí celou dobu v garáži, ale slouží. Když jsem četl o těch úpravách, tak jsem kolikrát nevěděl, která bije, to se přiznám. Proto jsem trošku pobavený z videí, kde se pouští neusazený basák apod. a všichni jsou z toho paf, jak to parádně chrchlá. Namontovaný koncový tlumič výfuku je taky o ničem, udělá jen zvuk, nic víc. Udivuje mě, že zrovna na tomto fóru se nevyskytuje patrně nikdo znalý pořádných úprav. Hrozně rád bych si tady přečetl o někom, co oturbil svůj model, posadil ho na silnici na kvalitním podvozku s kvalitními brzdami a ještě k tomu dal komentář, který odpoví na otázky typu:proč zrovna tento podvozek, proč zrovna tyto svody nebo brzdy se hodí na to dané auto a v čem jsou lepší než konkurence. Tohle všechno se totiž člověk na Nissan clubu dozví. Tak třeba časem.

2010-10-22 06:36:51

Hupino

Je to věc názorů,ale pro mě výkoné auto musí mít 4x4, nebo zadek,jel jsi někdy ve Focusu ST,který při přidání plynu tě začne tahat volant ze strany na stranu,je pravda že když jsem jel novým RSem ,tak tam se to podařilo vyrušit 6stupńová převodovkou (M66) se samosvorným diferenciálem Quaife®-Helical LSD,ale je to na úkor toho ,že to ubere přenos síly na kola a oproti ST jsi na rozjezdu pomalejší

Ono když to porovnáš 380koňovou Corvetou,nebo skoro 500koňovim ''Z''etkem ,tak pochopíš,proč mají Formule náhon na zadek.,ale když sednu do STa RS z Escorta ,tak je to pro mě raketa

2010-10-22 06:40:20

Spyke: To máš pravdu, takové věci se tu neřeší na fóru jako takovém, ale spíš v osobní rovině. Možná by tě překvapilo co tu někteří tvoří se svými vozy, a když už tu je řeč o turbu, tak si myslím, že nemá větší smysl dávat turbo na motor, který na to není připraven, jinými slovy, museli by se měnit písty za kované, abys mohl natlačit pořadný tlak válců přes turbo, ale s největší pravděpodobností by ti stejně praskl blok motoru. Oturbit motor není prostě legrace a moc lidí se ti do takových věcí nepožene, výrazně tím zkrátíš životnost motoru a v mnoha případech motor i zničíš. Né nadarmo je každý motor z fabriky nastaven na nějaký výkon. Většinou je to tak, že z fabriky vyjíždí vůz s životností motoru min. 500 tisíc km při dobrém servisování. Takže pokud bys skutečně chtěl naladit motor turbem, pak je třeba to pořadně zvážit, protože jde o skutečně velkou přestavbu, která v mnoha případech ani nebude možná.

2010-10-22 06:40:31

Hupino,Mondea ST nejsou přímo sportovní auta,ty bych spíš přirovnal k rychlým dálničním korábům, a u nového Focusu RS (RS500) je ten výkon na předokolku už velký.

2010-10-22 19:06:42

A nejen v tomto je Nissan opravdu vyjímečný, kdy sériový motor snese oturbení bez větších úprav (nemluvím o řj) a nebo se dá legálně vyměnit celý agregát za ten s turbem už z výroby. Ale nejde jen o to cpát do motorů turba, třeba zkušenosti s podvozky, brzdama a dalšími úpravami by mě zajímali. Zkušenosti týkající se určitých brzd, které jsou docela dostupné a jak se potom auto chová. Nechystám se nějak tunit mondeo, ale třeba brzdy jsou věcí, na které bych nešetřil. Ale tady jsem se nedočetl nic o zkušenostech s EBC nebo Zimmermann, ATE nebo Brembo a co je za daný peníz ta nejlepší volba. Toto fórum je jen takové okrajové, kde se dohromady řeší všechno a nic a je to spíš jen tak na pokec o tom, komu se co narodilo, jaké pořídil auto nebo kdo s kým chodí..... Nic proti, ale myslel jsem, že Fordů je v republice více než Nissanů a od toho se bude odvíjet i hukot diskuzí tady. Pokud jsem chtěl cokoliv vědět o svém Nissanovi, tak jsem šel na Nissanclub a věděl jsem, že se dovím, co potřebuji. U Forda člověk musí procházet i jiná fóra týkající se značky a ne vždycky je k nim logická cesta přes vyhledavač, proto jsem čekal největší nápor majitelů tady. Zatím je tady dost nezodpovězených nově založených dotazů, na což u nissanu nejsem zvyklý. Nechápejte to jako kritiku, ale jako konstatování. Takže, pokud víte o forďáckým fóru, kde to fičí jako na zmiňovaném Nissanclubu, tak sem s ním. Ještě pořád o svém autě nevím všechno a to mě štve.

2010-10-22 19:41:11

Dobře když se chceš bavit o konkrétnosti, takže na svém vozu Ford Escort 1.8l DOHC 16V jsem prováděl změny na podvozku, a to pouze výměnou pružin za nížší a tužší, značka, která je vyrábí se jmenuje Eibach, pružiny jsou vedeny jako originál sportovní kit pro escorty. Po osazení pružin jsem shledal jako jedinou nevíhodu to, že mám vůz nějakých 12 cm nad vozovkou, nicméně v komfortu vozidla jsem neshledal rozdíl, co se týče různých výmolů na silnici či citlivosti řízení. Ale na druhou stranu mi tato úprava dovoluje mnohem rychlejší průjezdy zatáček, auto se přestalo dramaticky naklánět na stranu v zatáčkách a vůz celkově sedí jako přilepený k vozovce. Pokud by si byl na srazu, který se konal ve svitavách, mohl bys dokonce úpravu mého vozu vyzkoušet. Ještě nikdy jsem si nedovolil jet celý kruhový objezd dokola v rychlosti 60 km/h, nicméně po osazení těchto pružin je to neskonalý zážitek když se auto drobet nakloní na stranu, písknou gumy, ale pořád si na kruhovém objezdu a točíš ho bez sebemenších potíží v rychlosti 60 km/h. Podvozek, byla snad jediná věc, která mě vždy štvala na escortu, po osazení pružin jsem mu už nemohl nic vytknout, snad jenom, že neměl kotoučovou zadní nápravu. Prostě teď je to svezení jak má být. Dokonce se to setkalo i s přívětivímy ohlasy člena Nissanclubu, který měl tu čest si to zkusit. Když viděl jak sedí a upaluje....

2010-10-22 20:28:31

Tak Elvisi máš pravdu, že jak Mondeo ST tak Focus ST tahá za volant. Neni to nic dramatickýho a naopak mě to baví.

A k Jerikkovi:Mondeo ST je sportovní auto stejně jako oktávka rs,Vectra OPC atd. Takže neni!!

Každopádně ve své době bylo na vrcholu potravinového řetězce a má v sobě tolik vychytávek, že zničí okolo sebe všechno se stejným výkonem. A panebože nebudeme se bavit o dálnici pro kretény.

2010-10-22 22:36:37

Spyke

Problém bude v tom jak píšeš Fordů je víc a má i víc Fór ,a zrovna toto Fórum patří mezi nejmladší z těch Forďáckejch a proto se to tu teprve rozjíždí,to že je tu chaos je pravda,ale zrovna tato diskuze o ''Zvuku Výfuku'' do které ty vložíš tvoje stýskání o Nissanfóru ,mi také nepřijde úplně ok. a možná v tomto případě jsi mohl založit nové téma.

P.S. ty tvoje performanc úpravy výfuku a masky na Almeře N15, byly opravdu na vyšší úrovni

Tady dodávám video s úpravou výfuku co se líbí mě ........

2010-10-23 13:59:56

Dokonalost sama, tenhle stroj z pekel . Člověk musí mít asi pořádný koule, že do toho vůbec vleze.... Svezení s tim musí bejt lepší než sex

2010-10-23 15:16:43

zajímalo by mne, jaký to má asi bezpečnostní prvky

2010-10-23 15:52:03

Z bezpečnostní výbavy bych to tipnul na katapult

2010-10-23 23:49:01

To Elvis: nikdy jsem se nesnažil žádné auto tunit, natož Almeru s 1.4 motorem, to jsem psal i v prvním příspěvku, že se o to zajímám spíš pasivně, tak si to přečti, ať máš jasno. Tahokov v masce a koncovku výfuku považuji spíš za nutné zlo v případě poškození originálu, kdy je to lepší, než jezdit s dírou až na chladič a každý týden odtud tahat listí a jiný bordel. Výfuk byl už zkrácen na vraku, z kterého jsem bral celý komplet. Ještě ti pomůžu s další úpravou (ať neztrácíš čas hledáním na jiných klubech), která na fotkách není vidět, a to je jiné ET, takže jsem ještě rozšířil podvozek. Na nějaký optický tuning jsem už starý, pokud bych si chtěl užít, tak gti nebo gt v sérii by byla moje volba. Maximálně podvozek, brzdy a možná výfuk, ale nic víc, co by o autě napovědělo, že umí...... A nestýskám si po Nissanclubu, stýskám si po pořádném klubu a nejlépe od Forda, když ho mám. Nevěděl jsem, že tento ještě není "zajetý". Myslel jsem, že ty s názvem jako bmwclub, seatclub, nissanclub, fordclub jsou právě těmi páteřními a vše ostatní se od nich jen odvíjí. A na závěr: nová témata zakládám opravdu jen v krajním případě, kdy téma: je mi smutno po Nissanclubu asi moc lidí tady nezaujme, když ho ani neměli. Tak sorry, že jsem řekl svůj názor na tuningovou sekci tady a že by za to mohl chaos si nemyslím, není to zase tak hrozné. Na mladý klub spíš naopak.... Od teď už budu jen provolávat slávu a rozplývat se nad blbinama, žádné vymrčování o Nissanu !! Tak přísahám. Aspoň je sranda.

2010-10-23 23:59:48

Hoši to je dobře že jste tady oba dva. Mě baví vás číst.

2010-10-24 12:10:55

Spyke: Nic proti, ale pokud máš problém tak prodej Mondeo odhlaš se z clubu, kup si zase Nissana přihlaš se zpátky na Nissan club a budeš jistě spokojenej. Je pravda že tento club je spíše o lidech ,kteří jsou tu perfektní a pokud by dorazil někdy na sraz, sám bys se o tom přesvědčil a věř že bys se tam dozvěděl i to co o svém autě ještě nevíš.

  • ----------------------

Jinak to že Mondeo ST220 tahá za volant je pravda, ale pouze při využití maximální síly motoru. Je to ale věc názoru, protože někomu to vadit nemusí, naopak se mu to může líbit(myslim že v tom si s Hupinem rozumíme). Dále Mondeo ST200 ani ST220 nejsou ryzí sporťáky, ale ve své třídě jsou i dnes velmi obstojné a spoustě mnohem novějších autům s podobným výkonem dokážou s přehledem ukázat obě koncovky výfuku. A to zde nemluvím jen o jízdě po dálnici, protože díky perfektnímu řízení a skvělému podvozku ukáží svoje přednosti i na klikatých okreskách. A věřte že jen s málo téměř pětimetrovými kombíky s náhonem na předek si jízdu v zatáčkách užijete tak, že vám málokdo bude stačit.

2010-10-24 13:03:12

Dr. svatá pravda a 100% souhlas s tvým názorem

2010-10-24 14:31:56

Ale zase prodávat auto jen proto, že mi váš klub připadne nedostatečný je asi blbost. Spíš se podívám po jiném a pokud je podmínkou se účastnit srazů, abych se o autě něco dověděl, tak to je jen další věc, která mi tady nevyhovuje. Nemám potřebu se účastnit srazů a hledat kamarády, s kterými mě spojuje stejná značka auta. Dabrých kamarádů mám spoustu a s těmi mě spojuje úplně něco jiného. Myslím, že problém nemám a nebo aspoň nevím o žádném vážnějším..... Ale než abych si na nějaký zadělával, tak se odsud raději odhlásím i když si mondeo nechám, to bych snad mohl, co myslíte? Snad neporuším nějaká i nepsaná pravidla, když se odhlásím a auto neprodám tak, jak je mi to doporučeno. Tak se tady opatrujte a přeju hodně naučných srazů.


Odpovědět

1  2  3  4  5 ......... 7