Fórum - Téma


Žhavení+Transit-od jaké teploty má žhavit


Fórum Transit V / VE83 Žhavení+Transit-od jaké teploty má žhavit

Informace o modelu: Ford Transit V / VE83


1 ......... 5  6  7  8  9

2012-12-10 20:18:07

ano je na to proklemování přímo konektor na podběhu před spolujezdcem, ale co elektroinstalace to jiné umístění

2012-12-10 20:27:46

jo ,to tu někde bylo. Ale nejsem v tom tak sečtělej a nevim kde tohle čidlo je. zksim na to mrknout přes katalog náhradních dílů.

mě to teď přijde že mi to nechytá když to žhaví. jak jde žhavení neutáhne mi pořádně startér motor a prostě to nestačí. Ale nevim. pokusů zatím bylo málo.

baterie je vloni nová a jetě jsem ji nechával v servisu přeměřit jak drží při zatížení. Prej OK

2012-12-10 20:39:14

otázka kolikátku taky máš :-D a jaky sou tlaky motoru a podobně...

2012-12-10 20:52:50

nevim přesně jakou mám baterku- nepamatuju si to.Ale neměl jsem proč na ní šetřit-platil jí obecní úřad v tom asi nebude problém. A tlaky bych řešil kdyby startér točil a nechtělo to chytat. Takhle, pokud se to neroztočí startérem jak má je chyba asi jinde.

pokusim se najít to čidlo teploty a zkusit tu dopravu nafty ke svíčce. pak se uvidí.

2012-12-10 21:11:54

spíš bych řekl, že máš špatnej startér, kterej možná de do zkratu a kurví ti baterku

2013-03-25 15:06:20

zdravím všechny transitáky mám taky problém se starty v mrazu2,5di,kontrolka žhavení nesvítí žhavící svíčka je ok vyzkoušeno z baterky,koupil jsem nové relé žhavení zase beze změny ventil od nafty cvaká ale svíčka nechce žhavit a kontrolka žhavení svítit konektor přímého žhavení jsem proklenul nereaguje už fakt nevím všechno jse skoušel i při-8 a nic poradíte co s tím ??

 petrdepo  
2013-03-25 18:47:26

petros: Ještě si zkontroluj, jestli to relé žhavení opravdu spíná. Možná, že by chyba mohla být v čidle měření teploty. To by pak mohla řídicí jednotka dostávat falešnou informaci, že motor je teplý a proto možná nezapne žhavení.

2013-03-25 18:51:28

petrdepo: to by mohlo být ale nevím kde teplotní čidlo hledat mám 2,5di a není překlenovací konektor k tomu že obejde čidlo a relé žhavení? ten mi právě taky nereaguje

2013-03-25 20:26:02

petros: Jastliže jste proklemovali konektor ,tak jste obešli teplotní relé. to znamená ,že vám to bude žhavit třeba při +30C.Chyba bude asi někde jinde třeba v žhavící svíčce. Zkuste ji venku samotnou.

2013-03-25 20:31:10

nebo rele žhavení

2013-03-25 20:44:28

jajarin: právě že jsme proklemovali konektor a nic se nedělo svíčku jsme zkoušeli přes baterku napřímo a je ok doufám že to nebude tím právě vyměněným NOVÝM relé za 3000kč(celou zimu jsem startoval horkovzdušnou pistolí do sání až ted jsem se rozhodl relé koupit a stejně jsem si nepolepšil )

2013-03-25 21:09:00

vem měřák a di po káblikách...

2013-03-26 19:20:07

extremehany: Tak jsem se dnes do toho pustil a šel po kablíkách našel jsem 3 drátky zastrčené jen v omotávce jsou velice tenké dva vedou od svazku pod baterkou je tam taková odbočka a jeden jde naproti jsou oranžový a černý a naproti jde fialový všechno jsem odmotal a rozbalil ale nevím kam patří a jestli mají spojitost se žhavením PORADÍTE?

2013-10-15 14:37:41

Ahoj klubáci,tak jsem se stal taky majitelem transita a čím je větší zima (klidně i kolem nuly nebo +5) ,tak tranzit blbě chytá.Přečetl jsem všechny tyhe stránky a koukám,jak vám to všem dobře strtuje.

Mám model 2,5di. U motoru jsou 2 fungl nové baterky,je nová i žhavící svíčka ,zapojení je na tlačítko a opraven přívd nafty. Ještě jsem vyměnil přepadové hadičky,ale ráno to opravdu blbě startuje . Palivový a vzduchový filtr,taky vyměněn.

Motor si vezme cca 1l oleje na 1000km a tak uplně v dobré kondici nebude,ale na 2,5d to jede docela dobře a tak myslím,že tlaky taky uplně v háji nejsou.. Spotřeba je kolem 8-9.

Nenapadá někoho něco čím to je?

Nebo jak se nastavuje předvstřik? jen pro kontorlu.

2013-10-15 14:39:55

už je to tu všechno popsané. Ale jen pro rekapitulaci, tlak motoru není vše, taky už může být unavené čerpadlo, vstřiky a pod...je to s turbem nebo bez ?

2013-10-15 15:08:46

extremehany:

Je to bez turba.

2013-10-15 15:13:11

dawetds: tak pak platí mnou výše napsané, po nastavení předvstřiku nepátrej, pokud nevíš kde na mechanickém boschi toto hledat pak jistě ani nevíš co se tím dá naprčit... zajeď stím raději někam kde vědí kde to je a jak se stím zarábí.

2013-10-15 16:16:41

extremehany:

No myslím,že s mechanickým čerpadlem mám skušeností dost , sice z 6ti hrnku,ale to je stejné krom vačky a rozdělovací hlavy,ale to už je na jiné téma Spíš se mi jedná o to jak se ten předvstřik seřizuje. Já to na opel Omega seřizoval diagnostikou a naklápěním čerpadla,ale tady je čerpadlo přišroubené na pevno a tak se to musí seřizovat nějak na kole.

Ještě se zeptám,jak jdo vytáhnost vstřiky? tím,že je to přímej vstřik,tak jsou dlouhé a ze skušeností z BMW 530d vím,že jdou pěkně blbě.Je na tom fordík stejně.

Díky za odpověď.

2013-10-15 16:45:33

je to komůrkovej diesel, žádnej přímej vstřik.

Ladění předvstřiku neporadím, to sem nikdy nedělal :-D mě to startuje i při -20°C na první převalení motoru...

2013-10-15 22:32:25

DaweTDS - pokud ti vezme motor na 1tis/Km 1l oleje tak si můžeš být jistej že motor má pře 1mil/km za sebou , nejspíš u firmy a stabilně servis vůz . Podle mé zkušenosti má min 1,400 000 tis/km za sebou . Zbav se toho břemene a zavčas !


Odpovědět

1 ......... 5  6  7  8  9