Fórum - Téma


Žhavení_Transit obecně-od jaké teploty má žhavit


Fórum Transit (obecně) Žhavení_Transit obecně-od jaké teploty má žhavit

Informace o modelu: Ford Transit


1 ......... 5  6  7  8  9

2011-10-22 13:50:18

No pokud nešla na doraz, tak je celkem pravděpodobné, že to není těsné a přisává si to falešný vzduch a proto to nestartuje...

2011-10-22 16:45:34

to nee tím to fakt nebude těsní to dobře akorát jak píšu nenašrouboval sem jí tam celou jak by to mělo bejt,ale to si myslim v tomhle případě nehraje roli...

2011-10-22 16:47:05

no právě že když tam není celá, tak to netěsní, jelikož ti ty plochy nedosedli na sebe. u té žhavičky je tak krátkej závit, že si myslím že pokud nedosedne, tak to musí přisávat faleš

2011-10-22 17:41:27

no ju vždyt to stejnak saje vzduch já si myslim že je to takhle ok....sedí tam fest já nevim jen o 1zavit méně...tohle byh fakt neřešil...zas jí tam nehci napasat tak aby pak eventuelně nešla ven a nebo sem dojebal závit v motoru (čert vem svíčku) ale říkám v tom to neni.Baterka už je na nabiječce další mrazík to odzkouší ale do -5 je to ještě celkem "sranda" horší bude až budou -10ky....

2011-10-22 19:03:03

já mám baterku 74 Ah a startuje to na první převalení motoru do -22°C, při vyšším sem zatím neměl možnost testovat.

2012-01-12 18:47:53

Zdravím.Mám transita 2.5D rv. 1998 a pod 10 stupňů už hůře startuje (točí obvykle tak 4-5s než chytí,někdy startuji rači na dvakrát-třikrát).Když už se teplota venku blíží k nule tak už jsem bez startovacího spreje celkem bez šance.Má najeto 320 tis (podle tacho,kdoví jak to je ve skutečnosti).Nevím,od kolika stupňů tyhle auta žhaví,ale každopádně když to nechytá kolem nuly tak je něco špatně.Po startu bíle kouří,ale né dlouho,zhruba 30 vteřin,potom ještě kouří pár km za jízdy a jakmile se zahřeje,tak přestane.Mám taky pocit,že jede za studena na 3 válce,motor šíleně hned po startu vibruje a když jedu kolem 80km/h a přišlápnu plyn,tak se motor jakoby klepe,nevím jak to mám lépe popsat (dělá to hlavně když je studený,jak se zahřívá tak je to lepší a lepší).Zátah za studena taky nic moc,dá se říct,že nad 70km/h je to šílená bída a nad 90 už se prakticky nedostanu.Budu vám moc vděčný za každou radu co s tím:)

2012-01-12 19:05:54

pročti si diskusi spoustu odpovědí tam najdeš co se týče žhavení cca -5 jinak tvé problémy bych spíš přisuzoval filtrum a kvalitě nafty zkusil bych taky kouknout do sání a věř mi že vím očem mluvím http://www.fordclub.eu/gr...7091/full/23102010292.jpg

2012-01-12 22:30:53

To Filip948. Nepravidelnej chod motoru není nafta ,ale celkový stav motoru ,to znamená v první řadě trysky,potom čerpadlo a dál to už raději nepsat ,ventily písty atd.žhaví od -5 automaticky nebo po propojení konektoru při každém startu .V knížce Jak na to je to detajlně popsáno.

2012-01-18 09:50:02

Pánové mám taky dotaz. Mám Tranzit z roku 2001, je tam repasovaný motor 74kw (udajně před tím najeto 70 tisic), repasovaný starter, nové vstrikovací trysky a nová žhavítka, ale po ránu to prostě blbě točí, podle situace 3 - 10 vteřin, občas po nahození trochu bílého kouře, ale jen pár vteřin. Jakmile to ale jednou nahodim, tak už to pak startuje na pozdrav (pokud to nenechám víc jak nekolik hodin odlezet). Uz to bylo v Bosch servisu, testovali filtr, palivé cesty, jestli nekde nezapadá nafta. Jediné je tam starý čerpadlo, ale auto má celkem solidní výkon a jede dobře. Baterka je taky v perfektnim stavu. Nevíte v čem by mohl být problém? Je možné, že ten motor prostě za studena blbě chytá (ale myslím, že tohle pozoruju už tak od deseti stupnu cca.) nebo by mohl být problém v tom palivovém čerpadlu?? Nebo třeba blbé zapojení žhavítek? Nebo svíčka?

2012-01-19 14:13:10

A ještě mě tak napadá, namají žhavítka nějaké pojistky? Díky

2012-01-19 15:09:18

Tak abych se přiznal tak muj Transit 2.0 tddi 74 kw najeto 330 000 km a startuje jak mandle. Vubec neznam ze by byl nekdy problém. A co se tyká žhavení tak kdyz zapnu kliček tak kontrolka žhavení zasviti asi tak jednu vteřinu a zhasne. Jen když byly velky mrazy tak svitila asi 3 vteřiny. A temi mrazy myslim tak -10 a niž . Jinak pravidelne měnim palivovy filtr a pravidelne odkaluji. Na zimu se snažim občas přidat do nafty nejakou doporučovanou přísadu. Třeba od STP . Ja si prostě na startování nemužu vubec stěžovat a zaraží me ze se tento problem u techto celkem "moderních" motorů vubec vyskytuje.

2012-01-19 21:06:05

Tak dnes jsem vlezl do auta asi po 14dnech bylo nad nulou cca 5 stupnu a žhavil tak 3-5sec ,do dneška sem si myslel že žhaví až od -5 , tak nevím jestli je to pokaženy. A na poprvé sem nenastartoval až na podruhé. Transit 2.0 2001r.v na budíku 180tis ale podle odhadu spíš tak 500tis ,,,, asi stím něco bude zítra hned ráno zkusím repete

2012-02-11 18:27:42

Tak snad mam problém konečně vyřešen.....po opravě žhavení sem ted pořídil druhou baterii a včera odpol po noci kdy bylo -16 přes den bylo nějakých -7 sem to krásně natočil.Tak snad jsem vyléčen díky všem

2012-03-27 22:45:12

Tak jsem dnes hrabal trochu v te chaotické elektroinstalaci transita a zjistil jsem ze i kdyz kontrolka zhavení jen problikne tak to zhaví a to celkem dlouho az kolem 8 sekund. zjistil jsem to poté co jsem po nekolikátem zapnutí a vypnutí klíčku už nenastartoval. .

2012-12-09 21:52:12

Pěkný podzim přeju,

kukám že reaguju na dost starou debatu ,ale přesto to zkusím.

Myslím že v diskuzi o žhavení v transitech se tu kombinují názory a zkušenosti se žhavením staršího typu s jednou žhavičkou v sání motoru a novější typ s klasickejma žhavičkama ve spalovacím prostoru.

Já mám problém s první variantou žhavení. Mám pouze jednu žhavičku v sání motoru a v ní hadičku s přívodem paliva. žhavička mi žhaví (kotrolka to neregistruje) ale nevím jak prověřit zda k ní jde nafta. Jak je dopravována nafta do svičky při žhavení?? myslel jsem ,že to je aš z přepadu při startování motoru. Tady ale píšete , že stačí zapnout zapalování a nafta teče....

2012-12-09 22:19:10

nene, teče, až jak se zamotá motor

2012-12-10 17:26:52

dík ,

aspoň vim , na čem jsem.

teď ještě aby se znova ochladilo,dnes mi žhavení nesepne -není ani na nule

dík

2012-12-10 17:39:01

Já to loni zkoušel tak,že jsem odšrouboval hadičku konec položil na motor do sáčku a zkusil točit (fakt jen chvili) a bud bude v sacku nafta bo ne...tak jsem si po laicku pomohl ověřit ventil

2012-12-10 19:10:34

to jo , to asi takhle jde,ale neřeší to to , že musí být pod nulou aby fugovala doprava nafty ke svíčce.

ve středu má být kosa tak budu pokračovat v bádádní.

děkuju za rady a jsem otevřenej ke všem dalším

2012-12-10 19:58:01

mám dojem že už se to tu kdesi psalo, že jde proklemovat čidlo a pak to žhaví furt


Odpovědět

1 ......... 5  6  7  8  9