Fórum - Téma


Žhavení_Transit obecně-od jaké teploty má žhavit


Fórum Transit (obecně) Žhavení_Transit obecně-od jaké teploty má žhavit

Informace o modelu: Ford Transit


1  2  3  4  5 ......... 9

2010-12-13 19:29:48

přečti si diskuzi....a pak se ptej...

2010-12-15 12:30:05

do toho eteru bych nešel to strašně kurví motor, radši to nechám chvílku startovat, než mu dát eter, to má takovy otáčky, že jak je ten motor a olej studenej tak to běží na prázdno a ničí toi kliku a ložiska strašnym způsobem

2010-12-15 12:34:06

taky mu nesmíš dát hned nažrat jak jsem psal nafta má chytit už v sání jenže kvalitka nafty je v háji aspon u nás dělam to tak aby ten sprej jen pomohl zapalit rozhodně nechci aby to bouchlo ve valcích sice je sprej k tomu určeny ale ja ho používám jen jako podpalovač

2010-12-15 12:54:23

já ho radši nechám se 2-3 sekundy startovat :-D

2010-12-15 13:29:20

což o to to ja taky jenže nechytí a když nechytí na porvé tak už ho netrápím

2010-12-15 21:25:51

Zdravím, i já jsem asi před týdnem koupil transita r.v. 96 (2,5 Di, 56kw) a ačkoliv mi prodejce trvrdil, že startuje na poprvý, tak tomu neni kolikrát ani na podesátý (v mrazech ). Chci se zeptat - svíčka mi žhaví, ale jak je to tam s tim přívodem nafty do tý svíčky? V tý svíčce je nějakej vstřik, co se otevře při vysokym tlaku nebo ji mam ucpanou? Profouknout nejde ani kompresorem na 10 atm.

2010-12-15 21:33:01

to budeš mít spíš ucpany, tam je jen přepadovej tlak, takže nic velkýho

2010-12-15 22:16:08

díky, takže by asi měla jít profouknout jen pusou co?

2010-12-15 22:54:39

no podle mě jo, ale nikdy sem to teda nezkoušel

2010-12-15 22:59:42

To nemůžeš vědět jestli Ti žhaví.V kabině se Ti akorát rozsvítí kontrolka.

Může být spálená.To chce demontovat a vyzkoušet pro jistotu venku.Připojit 12V z baterky jestli skutečně žhaví.

Tenhle bazmek funguje na principu že se rožhaví spirála nebo kolíček a pak se na to pustí nafta která chytne.

Pro Bobor-baterku vždy co největší.Ze slabšího altíku si nedělej hlavu.Kdysi v Avii jsem utavil hezkejch pár startérů

za zimu až mě poradil jeden dráteník-vyhodil jsem ty dvě 6v baterky pod nohama spolujezdce a udělal kastlík pod valník a narval jsem tam ohromnou baterku 230Ah a od té doby jsem měl klid.Ta Avia měla altík 35Ampér

Když jsem pak za rok dělal motor tak dostala tuning altík celých 44Ampér z novějšího modelu.

Ináč ideál je dát baterky 2ks rozdělit ty baterky na startovací pouze pro starter a zbytek auta táhnout trakční.

2010-12-16 08:28:43

mě ale žhaví, protože jsem ji vyndanou měl a zkoušel jsem ji na baterce. Jen mi nššlo do hlavy, že k ní vede nafta a je neprůchozí.

2010-12-16 08:48:54

Tak to jo,to je jiná.Takže asi někde přicpaný.No moment aby nedošlo k omylu - co je neprůchozí.

Nafta Ti jde ke svíčce? Svíčka funguje tak,že se nažhaví a až kdyš je nažhavená tak teprve pustí naftu na tu spirálu.A zas když dožhavíš tak vychladne spirála a ventilek musí zavřít aby Ti nafta netekla dál do sání.

2010-12-16 09:16:33

jo to je ono- já ji tady zkoušim prošťouchnout za studena a ono to nejde - jdu ji zkusit nažhavit

2010-12-16 11:06:58

A ještě prosim o radu zkušené majitele - ta kontrolka vedle žhavení (pravděpodobně něco s palivovym filtrem) se rozsvítí kdy, popř. k čemu tam je? Mě vždy problikne po otočení klíčku.

2010-12-16 11:48:30

tak to je kontrolka vody v palivovém filtru

2010-12-16 12:23:51

Nevím jak u této kontrolky ale spoustu kontrolek v autech po otočení klíčku problikne je to kontrola žároviček

jestli jsou v pořádku.

2010-12-16 12:43:35

jo, rozsvítí se po otočení, chvilku zhasne a až potom doporučuji startovat. Je to kontrola vody ve filtru a zároven tlakování systému naftou. Pokud startujete před jejím zhasnutím je možné že motor nenaskočí.

2010-12-16 12:44:31

tak tak a přesně takhle je to i u téhle svítit začne pouze pokud sepne čidlo na dně filtru

2010-12-16 13:28:59

A je to kontrolka pro natlakování filtru a nebo vody ve filtru? Jinak jsem zoufalej - trˇanďáka nemůžu natočit a to už jsem byl u předku Volvem i Fronterou a točim přes kabely a nic. Koupil jsem si i ze zoufalství sprej RYCHLÝ START a jediný výsledek, že to šlehlo zpět do vzduchovýho filtru. Koupil jsem si i radši novej naftovej filtr, ale starej nemůžu povolit, protože za boha nemůžu najít v garáži klíč na filtry, kterej mi tam normálně visí na zdi..

2010-12-16 13:46:16

To je divný,žhaví Ti to-tj jestli skutečně chytne nafta v sání-máš teplý sání když na něj sáhneš?

Nevím v jakým stavu je motor,takhle na dálku se těžko radí ale můžeš tomu ještě pomoci

vyndat na start vložku filtru a při startu ti někdo pomůže horkovzdušnou pistoli nebo hořák propan butan a ještě mě napadá jedna věc která se mě stala loni u Ducata .že mě vypadnul konektor na elektromagnetu na vstřikovacím čerpadle a točil jsem točil žhavil a vše na H....a až když jsem ho nahřál mám tam tělísko ohřev vody 220V a nechytnul ani teplý tak jsem pátral dál.


Odpovědět

1  2  3  4  5 ......... 9