Fórum - Téma


Žhavení+Mondeo-TDCi-bliká kontrolka žhavení


Fórum Mondeo MK III Žhavení+Mondeo-TDCi-bliká kontrolka žhavení

Informace o modelu: Ford Mondeo MK III


1 ......... 7  8  9  10  11 ......... 20

Zamčeno: 2016-12-05 16:30:36, hof
2013-08-22 21:23:14

tomenzino: ved jasné, že na podtlakovom nie je elektronika,to asi pochopil. Ked si skontroluje ako som napísal, bude vedieť ci ma v pr**li turbo.

2013-08-22 21:30:32

pjaro:

pjaro:

Píšeme nesprostě

Myslím že je to poznat jednoduše. při elektronickém, když zapneš klíček, táhlo se už hýbe.Když nastartuješ tak také, ale mě stojí na místě, a nekolísá nic.

Když motor vypnu, zase jede táhlo, do výchozí pozice.Takže není potřeba nic rozebírat.Nevím jinak co jsi myslel?

Tomenzino, 2013-08-22 21:30:32 napsal:

pjaro:

pjaro:

Píšeme nesprostě ..

Myslím že je to poznat jednoduše. při elektronickém, když zapneš klíček, táhlo se už hýbe.Když nastartuješ tak také, ale mě stojí na místě, a nekolísá nic.

Když motor vypnu, zase jede táhlo, do výchozí pozice.Takže není potřeba nic rozebírat.Nevím jinak co jsi myslel? ..

2013-08-23 06:20:53

tomenzino: Pisal som, ze mu niekto druhy musi narabat s plynom aby sa lopatky natacali.

rozoberanie som myslel na kontrolu, ci su lopatly, hriadelka v poriadku, ak bude prstom narabat s hriadelkou turba v nasavacom otvore a bude sa mu hybat hore dole (nie tocit!) tak je v zle turbo. taktiez pokial sa nebude volne otacat bez vole plati to iste, ked su poskodene hrany lopatiek - vaznejsi problem, cudzie castice presli cez motor a vystupne lopatky, to bude asi vacsia rozoberacka.

2013-08-23 14:10:02

pjaro:

Pokud to bude turbem , těžko to sám udělá . To je pak na repas turba .

To ale musí ukázat diagnostika. Nemůžeme tady střílet od boku.

Mev
2013-08-23 18:14:01

Tak jak jsem zde popisoval Napsáno 2013-08-03 07:55:31 cukání stále trvá až se bojím aby to neodnesla převodovka neboť se to projevuje jako kdyby najednou motor zakopl a vtuchvíli dostane ránu převodovka.

Bylo mi zde doporučeno vyčistit EGR ventil což jsem udělal ale zlepšení bylo jen mírné. Dal jsem auto do servisu kde mi v podstatě bylo zděleno že na 70% je to EGR ventil a že tam je vůle na hřídelce.

Opět jsem rozebral EGR ventil a hledal onu vůli ale zdá se mi vše v pořádku.

Pokud někdo může poradit čím by to ještě mohlo být budu vděčen. Už opravdu nevím čím by to mohlo být a nakonec budu muset do Fordu.

2013-08-23 18:48:59

mev: Asi by to chtělo někoho, kdo může mít diagnostiku napíchnutou přímo za jízdy aby mohla načítat ve všech režimecvh motoru (diagnostika v notebooku). Diagnostika odečítá hodně údajů (nejenom chyby), a tak z údajů on-line za jízdy se toho vyčte mnohem víc (pokud tomu člověk rozumí). A nebo potom hledat servis, který má válcovou zkušebnu.

2013-08-23 21:35:49

Diagnostika za jazdy je výborná vec. Keby si býval bližšie, tak by sme niečo poriesili.

Mev
2013-08-23 21:40:15

petrdepo: Dobře zkusím někoho sehnat. Nevěděl by případně někdo o někom kdo by tohoto byl schopen v okolí Prahy, Mělníka?

2013-08-23 21:45:28

mev: podla mňa to nebude egr ventilom, skús si pozrieť snimac polohy hriadele , egr ventil je skor funkcny pri nízkych otáčkach, a mozes ho zaslepit, aj ja ho mam, aj veľa ludi.

Mev
2013-08-23 22:49:00

pjaro: dá se ten snímač polohy hřídele nějak proměřit zda je v pořádku?

Mev, 2013-08-23 21:40:15 napsal:

petrdepo: Dobře zkusím někoho sehnat. Nevěděl by případně někdo o někom kdo by tohoto byl schopen v okolí Prahy, Mělníka?

2013-08-23 22:57:52

mev: Jestli potřebuješ diagnostikovat závadu, tak se ozvi. Kontakt je v mém profilu. Domluvíme se.

2013-08-23 22:57:55

mev: este som ho rozobraty nemal, ale nezaoberal by som sa jeho meranim a nejakým opravovanim, najprv by ti trebalo diagnostiku za jazdy, dovtedy mozes len hadat kde je chyba .

2013-08-27 23:12:13

Zdravim potreboval bych poradit mam mondeo tdci 2,0 2004 asi tyden kdyz je studeny motor startuje na poprve a kdyz dojedu je zahratej motor tak po chvilce nemuzu nastartovat.Otacim klickem motor se toci sem tam to skitne a nebo se toci na prazdno a ozblika se kontrolka zhaveni,pak motor necham schladnout a startuje zas na poprve.dik za radu

2013-08-28 00:04:03

Zda sa mi, ze tu niekto nieco vysvetľoval, ze pri akej chybe nechce startovat motor, ale aj tak ti treba diagnostiku, lebo pod blikanim zhavenia je tolko moznych problémov, ze bez nej sa ďalej nepohnes. Len nechod do fordu...najprv si precitaj ake chyby hlasi sam, musis si zohnať niekoho s kablom.

2013-08-28 05:41:58

koudatko:

V dobrém servise Ford ti řeknou přesně co ukáže diagnostika.Ostatní jen zkouší a neví . Je to také o zkušenostech a to ve Fordu mají

2013-08-30 12:56:37

tak ja idem na repas vstreku, neskusal som prepisovat nudzovy kod vstreku, nechcem riskovat, lebo auto musi fungovat pokial opravia stolicu na repas vstrekov a auto tam musi aj dojst (do kezmarku, cca. 80km)

2013-08-30 15:13:25

pjaro:

Hlavně to svěř těm co se tím zabývají! Repase vstřiku stojí cca kolem 4800 s DPH. Taky se musí udělat kontrola

čerpadla, popřípadě repase čerpadla a vyčistit celý palivový systém,aby kovové mikročástice nepoškodily nové věci díly,nově namontované.

Tak opatrně na to

2013-08-30 16:15:12

bude to robit autorizovany servis vstrekovacich systemov COMMON RAIL a Delphi. nejake servisy su aj v mojom blizkom okoli, ale su to garazovky a amateri. cena repasu je okolo 160€, urobia repas a vygeneruju novy kod vstreku. menit budem aj palivovy filter. kedze je na prvom vstreku, len klepanie mimo tolerancie, tak nepocitam, ze su v palive piliny. nemam ziaden pokles tlakov ani nic podobne, co sa tyka palivoveho systemu. pravdepodobne,su spaliny okolo dyz, a nedokonalo rozstrekuje.

2013-09-10 19:27:35

jirih: ahoj měl bych velký zajem zasláni fota na vyčištění vstřiků bohužel mi moje mondeo začalo taky blikat a padat do nouzaku a dokonce se i začalo vylínat a dnes jsem už ani nenastartoval :-/

2013-09-10 19:49:32

benediktxvi:

Myslím, že bude lepší, když to svěříš odbornému servisu na diesly! Rozebrat vstřik, je to nejmenší. Co s ním chceš dělat, když na to nic nemáš?

Vadný vstřik zjistí, vadné díly vymění, a vygeneruje nové kódy do ŘJ. Nehledě na to, že můžeš mít vadné čerpadlo, a to uvolňuje piliny, které ničí

právě ty vstřiky. Takže pouštět se do takové opravy je k ničemu.



1 ......... 7  8  9  10  11 ......... 20