Fórum - Téma


Žhavení+Mondeo-TDCi-bliká kontrolka žhavení


Fórum Mondeo MK III Žhavení+Mondeo-TDCi-bliká kontrolka žhavení

Informace o modelu: Ford Mondeo MK III


1 ......... 6  7  8  9  10 ......... 20

2013-08-15 17:13:33

Tak jsem zrovna prijel z diagnostiky. Jeste dodam ze jsem odpojoval baterku ad se vymaze jednotka a udaje... jen tak kdyby nahodou ... Takze cerpadlo je zrejme v poradku a podle vseho jdo o vstrikovac na 1. válci ( ze nejak spatne rozprasuje nebo co, bud mech. nebo ele. závada) odpovídá tomu kourení za studena a po zahrati uz nic ale je citit jakoby nevypalena nafta. Smazal vsechny chyby a cerpadlo uz pak bylo v poho, jen ten vstrikovac se hlasil... takze vymontovat, nechat premerit, vycistit popripada repas... Nahodou nejaky typ kde a jak to resit? Okoli Olomouce... + jak a cim vymontovat ten vstrikovac... Jde jen o jeden takze cislovat ho nemusim a narocny to snad taky nebude ne?

2013-08-15 22:17:15

Já jsem dnes koupil toto:Vytahl jsem hadici z palivového filtru a nechal jsem to natáhnout čístě přímo do čerpadla...Tak uvidíme:

http://www.autokelly.cz/#...B/o6vjcmgGqceCrS9XXpQGyRg==

11188, 2013-08-15 22:17:15 napsal:

Já jsem dnes koupil toto:Vytahl jsem hadici z palivového filtru a nechal jsem to natáhnout čístě přímo do čerpadla...Tak uvidíme:

http://www.autokelly.cz/#...B/o6vjcmgGqceCrS9XXpQGyRg==

2013-08-16 07:55:11

11188: Potom napis ako to dopadlo

2013-08-16 12:27:52

No, nedávno mi manželka volala, že sa jej neppdarilo naštartovať auto. Nastastie idem na poštu pre kabel a konečne budem múdrejší. Auto ma snahu 1-2 sekundy naskočiť, ale potom zdochne. Pritom nezasvieti kontrolka motora, len blika zhavenie. Podla mna bude problem s cerpadlom paliva, palivovym filtom. Pripadne nepriechodzim dpf filtrom, neviem ci si RJ nejako kontroluje tlak na vystupe turba. Mozno kontroluje tlak na vstupe do motora, ale kedze vzduch neprechadza cez motor kvôli zapchanemu dpf, turbo netoci,....teraz ma napadla vaha vzduchu. Nemala by RJ hlasit skoro ziaden prudiaci vzduch do motora,preto motor nechce štartovať. No tolko moje uvahy, uvidime kde bude problém

2013-08-16 19:30:00

ten odkaz zmizel,tak jen pro ostatní aby věděli která bije jedna se o přípravek TEC 2000.Jinak zatím normálka...zatím to nechcíplo ale to nic neznamena...nekdy je to takto v pohodě třeba 3 týdny a pak najednou to chcípá každých 5 minut celý den.

INFORMACE O PRODUKTU

Multifunkční čistič celého dieselového vstřikovacího systému.

Při správné aplikaci pomáhá:

  • čistit vstřikovací trysky
  • obnovit kvalitní rozprašování paliva na vstřikovacích tryskách (snížit spotřebu) - zlepšit studené starty
  • podstatným způsobem snížit emise škodlivých plynů (kouřivost)
  • prodloužit životnost vstřikovacích trysek a vstřikovacího čerpadla
  • v zimním období řeší problémy s průtokem paliva a zabraňuje

rosolovatění nafty v mrazivém počasí

  • 1 balení ošetří cca 60litrů paliva

2013-08-16 22:01:27

tak uz som vycital chybu P2336, problem so vstrekon 1, zaujimave, ze ta chyba sa neda zmazat ani pred nastartovanim motora. skusim do paliva dat aditivum a uvidime ci sa to rozbeha. rano manzelka nemohla nastartovat a mne chytilo normalne ako bez akehokolvek problemu

2013-08-17 19:44:49

pjaro:

mě právě frajer řikal ,že by to mohli byt zenesené klapky na turbu či co....ale to se mě moc nezda jelikož to pravě nekdy začne blbnout ještě před tím než nastartuji....teda bych se přiklanel k tomu ,že to bude něco v tom čerpadlu a přívodu paliva.....

2013-08-17 22:14:03

11188: mme sa to uz celko nezda, lebo chyba sa neda zmazat, svieti este pred nastartovanim, ziadna ina chyba nie je zaznamenana, stale je to problem s prvym vstrekom,( nie je na to dôvod ze najskor zacne hlásiť prvy vstrek), po vymene ďalší a ďalší. Pozeral som kody vstrekov, prvy ma skoro same nuly, ostatne tri kody su podobné. Ci to nie je len nejake softvérové kurvitko od fordu závislé od času, kilometrov a ja neviem od čoho, aby bol odbyt vstrekov, aut, atd... Nepomohlo by prekodovat vstrek? Ako by sa dalo skontrolovať, ci ten kod ktory je vo vstreku je ten povodny, ktory tam dali z obalu vstreku.

2013-08-17 22:25:53

pjaro:

Pokud vstřik překóduješ,auto přestane jezdit. Kódy vstřiků, se zjišťují (generují) na speciální stolici pro diesly.

Zjistíš to jedině tam. Jsou to tzv. vůle a hodnoty vstřiku, s kterýma pracuje ŘJ

2013-08-18 10:02:07

pjaro,11188: Zkuste odpojit baterii aby se vymazala paměť chyb v řídicí jednotce a pak teprve zkontrolujte po zapnutí zapalování ještě před prvním startem, jestli kontrolka začne blikat. Pokud ano, tak je to něco, co dává chybný údaj už za klidu motoru. Ten kód z diagnostiky určí přesněji, o co se jedná. Pokud se to bude týkat vstřiku, tak se bude muset nechat repasovat, protože může být vadný i v tom smyslu, že bude řídicí jednotce posílat falešnou správu o tom, že je vadný. Pokud by repase nepomohla, tak může v extrémním případě být chyba v software řídicí jednotky (te by se ve značkovém servisu měl dát přehrát). Jenom je třeba počítat s tím, že originál rádio se zakóduje. Jinak také téma na odkazu: http://www.fordclub.eu/fo...select=70950#message70950.

2013-08-19 09:34:59

petrdepo: Bateriu som skusal odpajat este ked som nemal kabel, nepomohlo a ani kabel nic nevyriesil. ved ked je motor v klude, len zapnute zapalovanie, mala by sa chyba dat zmazat. nechapem preco to neide. aj mna napadla tato myslienka so snimacom klepania, len som nevedel naisto, ze kde je umiestneny snimac klepania.

2013-08-19 18:44:24

pjaro: Protože chyba se projevuje už při klidu motoru (už při zapnutí zapalování), tak bude nejspíš vadné nějaké čidlo a nebo přívod k němu (například studený spoj v kontaktech v připojovacím konektotu). Chyba se dá vymazat jenom dvěma způsoby. Buď připojenou diagnostikou a nebo odpojením baterie.

2013-08-19 19:39:04

petrdepo: no, uz mam aj spravne odpovede, ked diagnostika zaznamena klepanie na prvom vstreku, zacne blikat zhavenie, po vypnuti a zapnuti zapalovania sa chyba zmaze az do dalsieho mimotolerantneho stavu klepania. to sa opakuje niekolko krat a az potom sa tato chyba zapise tak, ze sa neda nicim zmazat. su to kody (P2336,7,8,9-1. 2. 3. 4. vstrek) zmazat sa to da jedine zapisanim noveho kodu na pozicii vstreku s mimotolerantnym klepanim. ale primarne je potrebne zistit preco k takemu stavu na vstreku doslo. moze sa kod prepisat inym kodom a nasledne zapisat povodny. teraz mam v nadrzi aditiva na cistenie palivovej sustavy a vstrekov, po case skusim prepisat inym a nasledne tym co tam bol. potom napisem ako to dopadlo, diagnostika mi ukazala, ze turbo ide len na 60-70 percent. kod

2013-08-20 01:14:22

pjaro:

Pokud přepíšeš kód vstřiku, za pár dní ti to přestane jezdit,a napsání kódu zpět starého už nepomůže.

Už jsem to sem jednou psal! Vůbec nečtete co se tady píše,a ptáte se pořád dokola.

2013-08-20 04:44:37

tomenzino: ja ho prepisem hned potom, ako tam dam iný. Už vôbec nebudem štartovať pokiaľ tam nebude povodny kód. To znamená, ze tam bude správny kód, ale znova zapísaný, aby sa vynulovala chyba.

2013-08-22 13:14:07

Ahojte mam ford mondeo combi 2.0 TDCi pri jizde nad 100km/h to ztrati vykon a rozsviti se zaveni. byl jsem na diagnostice a vycistil jsem trysky a turbo sice uz se mi zhaveni nerozsvici ale stale to nejede tak jak by melo co myslite ze by to mohlo byt,. a kdyz to bude to turbo ko nevite nekdo kde by se dalo sehnat nove za dobrou cenu?

kaldda, 2013-08-22 13:14:07 napsal:

Ahojte mam ford mondeo combi 2.0 TDCi pri jizde nad 100km/h to ztrati vykon a rozsviti se zaveni. byl jsem na diagnostice a vycistil jsem trysky a turbo sice uz se mi zhaveni nerozsvici ale stale to nejede tak jak by melo co myslite ze by to mohlo byt,. a kdyz to bude to turbo ko nevite nekdo kde by se dalo sehnat nove za dobrou cenu?

2013-08-22 13:43:25

kaldda: turbo si skontrolujes takto, bez rozoberania-pri nastartovanom motore a pridavani a uberani plynu sa musi hybat tycka naklapania lopatiek, ak sa naklapa bez zadrhavania, tak das dole nasavacie potrubie od vzduchoveho filtra a pozries do turba ci tam nie je olej a prstom alebo inym nastrojom skusis pohybat oskou hore dole a porom aj ci sa turbo volne otaca. pokial ano, pravdepodobne je chyba niekde inde ako v turbe. aky kod chyby vypisalo na diagnostike? ako si cistil turbo a vstreky?

2013-08-22 20:01:14

kaldda:

Pokud máš turbo elektronické, může být problém v té elektronice. Nemí to potom jak zjistit. Ale mělo by to hodin chybové hlášení.

Tomenzino, 2013-08-22 20:01:14 napsal:

kaldda:

Pokud máš turbo elektronické, může být problém v té elektronice. Nemí to potom jak zjistit. Ale mělo by to hodin chybové hlášení. ..

2013-08-22 20:09:48

tomenzino: ci je podtlakove alebo elektronicke, musi hybat lopatkami, vacsinou byva porucha v tej krabicke s elektronikou, je tam odpadnuty drotik od motorceka.

2013-08-22 20:15:43

pjaro:

Tak na podtlakovém, ten motorek není ani ta černá krabička.

A když je elektronické, taak je tam, a pokud je s ní problém, tak to hlásí chybu. A lopatky se můžou pohybovat spíše motorek

točit,ale pokud je třeba pomalej, pak to také hlásí chybu.Takže turbem to pravděpodobně to nebude.


Odpovědět

1 ......... 6  7  8  9  10 ......... 20