Fórum - Téma


Žhavení+Mondeo-TDCi-bliká kontrolka žhavení


Fórum Mondeo MK III Žhavení+Mondeo-TDCi-bliká kontrolka žhavení

Informace o modelu: Ford Mondeo MK III


1 ......... 5  6  7  8  9 ......... 20

Zamčeno: 2016-12-05 16:30:36, hof
2013-08-13 21:50:12

pjaro:

Právě proto píšu, nějakého dobrého mechanika I u Fordu jsou dobří mechanici, a nebo měniči.

Já si většinu věcí dělám sám. Taky je hodně důležitý, předcházet problémům. Pokud někdo šetří, a jezdí pro naftu k nejlevnější pumpě,

a nedává ničeho ani kapku, jako je aditiv, nemůže se divit, že je to pak takhle jak to je.

Kontrolka žhavení signalizuje problé s palivovým systémem. Takže jak už jsem několikrát psal.

EGR ventil, vstřiky, čerpadlo, snímač polohy vačky, a snímač tlaku vysokotlakého potrubí, modul EEC. Jinak snad už nic. Takže tohle projít.

A jestli to studuješ, v manuálech jsem dal celý systém Comonnrailu.

2013-08-13 22:04:19

Je tam aj nejaký snimac tlaku palivoveho čerpadla, lebo mma uz nic ine nenapada , co moze riadiaca jednotka kontrolovat este pred startovanim. A dalsia vec je, ze nie kazdy ma nejaky dvor alebo garaz kde by mohol rozobrat auto. Na parkovisku pred blokom to urcite rozoberat nebudem, aj ked by som sa do toho rad pustil a nazbieral dalsie skusenosti.

2013-08-13 22:06:50

pjaro:

Snímač tlaku, je na vysokotlaké rampě. Pokud o tom opravdu nic nevíš, nedělej to sám, a zajeď někam kde ti poradí. Pokud bliká kontrolka žhavení,

musí hlásit jasnou chybu

2013-08-13 22:19:08

Ja som myslel na primarnej strane vstrekovacieho cerpadla niekde medzi palivovym cerpadlom a vsupom do vstrekovacieho cerpadla. Ja si najprv poriadne vsetko nastudujem este pred tym ako vobec na niečo sahnem. Ale ked nemam prostriedky , priestory na taketo opravy , tak samozrejme nic rozoberat nebudem. Pozeral som navod na vymenu spojky, je vyborny.

2013-08-13 22:24:50

pjaro:

Jasně díky. Dá se cokoliv, ale musí mít právě člověk kde, a mít na to, kopit něco nového.

2013-08-13 22:38:52

já to měl na diagnostice...vyjeli nejake chyby ...rikal kolem čerpadla ale nic konkretního mě neřekl....ten problém se treba projeví jednou za 14 dní .Není možné jít na diagnostiku když to blbne...to prostě nejde vychytat...Jo to by davalo logiku jeste pred nastartováním ta kontrolka někdy bliká....To by znamenalo že tedy čerpaqdlo dostatečně nenatlakuje vysokotlaký okruh?...Je zajímavé že napudruhé to vždy bliká také a vždy to nastartuje až na potřetí....

2013-08-13 22:46:19

11188:

To je to, o cem píšu. Chce to zkušenosti mechanika.

2013-08-14 08:52:38

no ja sem to měl v servisu kde Fordy dělají.technik to nahodil na diagnostiku a vyjelo mu tam několik chyb...asi 8 už nevím přesně.On řikal že mu to nic konkretního neukázalo,jen něco kolem čerpadla.Tak že se to bude dělat pokus omyl...Výměna vstřikovacího čerpadla.když to nepomůže tak trysky...atd....Prostě mě nic konkretního neřekl a když bych to dělal tímto zpusobem ,tak to už snad je lepší koupit nové auto....

 petrdepo  
2013-08-14 08:58:01

11188: Pokud je to solidní mechanik diagnostik, tak ti vytiskne protokol chyb a nebude s tím dělat tajnosti. Podle čísel těch chyb se dá uvažovat, co dál. A jestli do naftové nádrže tankuješ benzín, jak jsi psal 13.8.2013 v 19:08:47, tak se nepodivuj tomu, co to provádí.

Bylo by asi dobré udělat statistiku, při jakém počtu kilometrů se tyhle problémy začínají objevovat. Bohužel ten údaj o počtu najetých kilometrů málokdo napíše. Potom by bylo možné dát varování pro potenciální kupce, aby si koupi rozmysleli. Mám dojem, že většina aut se prodává s najetými kilometry právě před očekávanými problémy (a nebo má stočené tachometry, aby si lidi mysleli, že to bude v pohodě.

Jenom tak mimochodem, já věděl, proč nemám kupovat nafťák. Jsem takových problémů ušetřený. A těch pár korun za rozdíl ceny benzínu proti naftě a na trochu větší spotřebě rád oželím. Na druhé straně se mi vrátí zpět za ceny údržby a servisu.

 petrdepo  
2013-08-14 09:09:40

pjaro: Já si nemůžu stěžovat. U nás ve Ford Komersia West mi účtovali 500.- a vyjeli mi protokol z diagnostiky a ještě k tomu udělali servisní prohlídku po koupi auta koupeného v jiném autobazaru (jenom prohlídku bez servisních prací). Není servis jako servis a nejsou lidi jako lidi. Ale pravda je, že přístup mechaniků silně závisí na tom, kolik toho člověk o autech zná (a nebo také jak je hezká řidička). Znám člověka, který do servisu zásadně posílá manželku.

2013-08-14 16:36:11

Tomenzino: Tak diagnostika u znameho vypsala ´´jen´´ poruchu na vstrikovacim cerpadle bez zadneho kodu a rikal ze si a tim mam raci zajed primo do fordu ze budou vedet vic... zitra to jeste vezu k lidem co to nactou jeste jednou tak uvidim... kazdopadne jeste dodam k poruse ze motor zere olej...no chci se zeptat pokud to bude cerpadlo... jaky mas nazor na repas?

2013-08-14 16:53:20

Moze byť, ze olej zerie turbo. Nezrychluje ti motor sám od seba alebo nedymi viac ako obyčajne?

2013-08-14 18:20:04

ksxks:

Můj názor na repas ano,ale opravdu tam kde se tím zabývají. Řepa čerpadla stojí od 8tis do 15tis.

Záleží co s ním dělají. Záleží hodně na tom,prvním jak vypadá ta vysokotlaka část.

2013-08-14 18:26:23

pjaro: jestli jsi odpovidal na muj problem tak jsem s tim autem nejel na diagnostiku ja ale bracha a podle toho co rikal tak to dela porat to stejne... blika kontrolka zhaveni, auto jede v nouzaku s poklesem vykonu bez turba ale linearne => bez cukani nebo jak jsi zminil samovolneho pridani a ubrani...

Jinak jsem tam prave doplnil olej abych zjistil kolik to sezralo a je to neco prez 1L na 20 000Km...

No uvidim co mi reknou kluci zitra...

Ohledne toho repasu cerpadla jsem to myslel tak, ze bych si sehnal jiz repasovane, ne repas stavajiciho... da so to resit i tak, nebo radeji funlovku? (jasne nove je nove ale i tak bych chtel vedet nazor)

Diky...

2013-08-14 18:34:41

ksxks:

Tak litr na 20tis je stále dobré ! Není důvod k panice.

Jinak repas stačí. Není důvod nového čerpadla. Dnes jsem byl tam kde to dělají.na je to paráda.na dodám fotky

vstřiků

2013-08-14 18:48:59

K tomu repasu: neni to divne, ze po 1 a 1/4 roce od repasovani by se znovo objevil problem? po rekneme 30 000. V te dobe jsem auto jeste nevlastnil, ale doklad mam tak snad je to pravda... predchozi majitel za to vyplaznul 13 500,- To jen tak na oraj... vim ze u techto verzi s tim jsou docela problemy vseobecne (cerpadla a vstriky)

2013-08-14 18:53:53

Včerajšia info, nové turbo na mondeo mk3, 96kw stoji od 1300 do 1500 €. Videl som repas v chode, dymilo sa od packy na reguláciu lopatiek, ale cena "iba" 460€....

 petrdepo  
2013-08-15 12:32:37

ksxks: Do značné míry je to otázka kvality (jemnosti) palivového filtru, kvality nafty u čerpací pumpy a v neposlední řadě i používání aditiv.

petrdepo, 2013-08-15 12:32:37 napsal:

ksxks: Do značné míry je to otázka kvality (jemnosti) palivového filtru, kvality nafty u čerpací pumpy a v neposlední řadě i používání aditiv.

2013-08-15 12:43:12

petrdepo: ake aditiva myslis, tie co sa pouzivaju aj na zimu?

 petrdepo  
2013-08-15 12:49:51

pjaro: Ne. Pro čištění a udržování palivového okruhu v čistotě (bez usazenin) se používá VIF. Oni sice benzinky inzerují, že nafta už v sobě aditiva má, ale nikde se normálně nedozvíš jaká a kolik A největší svinstvo je přimíchávání bionafty.



1 ......... 5  6  7  8  9 ......... 20