Fórum - Téma


Žhavení+Mondeo-TDCi-bliká kontrolka žhavení


Fórum Mondeo MK III Žhavení+Mondeo-TDCi-bliká kontrolka žhavení

Informace o modelu: Ford Mondeo MK III


1 ......... 2  3  4  5  6 ......... 20

2013-04-24 16:39:42

jake:

Ale jo, je to tak.Není to že by ručička dojela na 2500ot a konec, leze to, ale každý pozná že je něco špatně a je to v nouzáku

2013-04-25 08:42:58

jirih: Tak to jsi borec, že ses do toho pustil. Jsem zvědav na celkový výsledek tvého snažení. Zvhledem k tomu, že mám 184 tkm a všechno je původní, tak očekávám každým kilometrem blikající kontrolku. Rozhodně bych chtěl nejdříve čistit ultrazvukem, protože jsem přesvědčen, že to pomůže a bude to mnohem levnější. Na druhou stranu protékající vstřikovač je rakev pro motor, takže bych to asi vyčistil a pak nechal udělat test na protékání. No uvidíme.

Jen pro informaci mondeo jsme si dovezl z Německa při 84 tkm. Na českou naftu (bral jsme jen prémiovou a jen u velkých pump) jsme tedy najel 100 tkm a zatím bez problémů.

2013-04-25 10:05:44

koudak: Tak to bud uplně v klídku :) - ja mám 2004 dovezenou ve 2008 z D ve 115tkm, aktuálně má na tacho přes 240tkm vše původní a zatím nic nenasvědčuje, že by se vstřiky blížily ke smrti (jen jsem 2x vyčistil servo na turbu a nedávno měnil čidlo teploty, který začalo občas dávat nesmysly a schazovat motor do nouzáku, dělal jsem řemeny atd.. ale to beru jako spotřebák), samozřejmě jenom kvalitní nafta + VIF

2013-04-25 10:20:16

jake:

Tak to je potěšující zpráva. Jinak já jsem taky dělal klíňáky, letoval kontakty v servru turba, apod. Jo a vlastně jsem měnil vodní pumpu.

2013-05-10 08:44:41

Ahoj vsem tak konecne ten muj mondik frci zas jak predtim.Vsechny vstriky jsem vycistil nechal prezkouset a vse bylo dobre.Tak jsem je tam namontoval a odjel s tim do servisu aby mi vse smazli aby jel.Tam mi rekli ze vstriky jsou v dobrem stavu ale ze mam problem na ridici jednotce motoru.Museli mi pry vse nahrat znovu a nakodovat vstriky.Takze chyba byla jak na vstrikach tak i na ridici jednotce.Vsem co se mi snazily pomoct jakym koliv zpusobem moc diky.Kdo bude chtit mohu zaslat foto cisteni vstriku na email.

2013-05-10 08:50:20

jirih: Ahoj, mohl bych te prosim poprosit o zaslani postupu na mail? Dekuji moc

S pozdravem

2013-05-10 08:50:47

jirih:

Zlatý český ručičky. Já bych o fotky zájem měl.

Jinak kdyby ses nudil, tak by se hodilo sepsat nějakých pár řádků a doprovodit to fotečkama.

2013-05-10 09:58:03

Nejak to vse dam dohromady a dam to sem.Tet bohuzel pisi z telefonu a ten dost veci neumi jako PC.

Diky koudakovi jsem to udelal.Jen jsem si ty stranky na jeho odkazu musel prelozit a zbytek se zkoumal u nas v praci.

1:potreba je ultrazvuk o vykonu od 50w az 80w

2:10l tecnickeho benzinu

3: mikroskop (na prohlednuti samotne jehly vstriku) zvetseni zjistim.

4:15 orech na rozsrobovani vstriku a sverak.

5: fotak na dokumentovani kde jak bylo.

6: cas a klid.

A pak jde vse samo.

2013-07-18 14:35:33

Zdravím

Mám Mondeo mkIII 2.0, TDCI. Dneska jsem se vrátil diagnostiky u Ford, kvůli rozsvícení kontrolky žhavení při jízdě na 4 nebo 5 stupeň. Byl jsem na diagnostice u 2 garážníků a jejich výklad výsledků byl katastrofa, tak proto autorizovaný servis.

Nalezené kódy: P2291(Během startování motoru byl řídící tlak vstřikovače příliš nízký) a P0251( tento už tu byl popsán mnohokrát).

Poradíte mě prosím jejich odstranění. Kromě nových vstřiků a čerpadla, které jsou v plánu?

Díky TOm

2013-07-18 21:33:36

xysyny:

Pokud daš nové čerpadlo,a vyměníš vstřiky, bude po problému . Psal jsem ti,to zkus to co jsem ti říkal. Několikrát klidně.

To je ranec ,co chceš dělat

2013-07-19 00:14:22

tomenzino: No to je ranec jako sviňa, to máš pravdu Ale možná jsem našel řešení. Díky rozhození sítí po známých i neznámych, hodiny na netu u inzerátů a pročítání diskuzí a fór i u jiných klubů, jsem se dostal k chlápkovi z Vysočiny, který mě snad dokáže pomoct, za desetinu ceny. Při komunikaci po telefonu, zcela evidentně tomu rozuměl, jednal narovinu a měl přehled. v úterý 23.7. mu tam vezu auto a uvidíme co s tím dokáže udělat. Pokud začaruje, auto zprovozní aspoň na 100.000km a dovolí mě na něj šířit kontakt, tak ho sem hodím. PRotože jestli dokáže to co tvrdil, tak má o práci vystaráno

Tom

2013-07-19 09:52:07

xysyny:

Já teda nevím, ale tohle je to o čem jsem mluvil. Pokud je to levné

je to prostě na úkor něčeho. Aby jsi tu nebyl za pár dnů znova.

Tímto si většina lidi dělá problémy vlastně sami. Tak uvidíš.

2013-07-28 12:45:28

Čaute všichni. Mám dotaz, koupil jsem MKIII 02, dvoulitr TDCI, najel jsem zatím cca 2000km. Po technické, kdy to na emisích vytáčel do omezovače, mě to při studeném motoru po nastartování začalo kouřit, taktovej do modra dým. Ale teď už se mi stalo, že mi to v tahu padne do douzového režimu, zatím 3x, začne blikat kontrolka žhavení. Navíc mi připadá, že je nad 2000 otáček slyšet cvakání čerpadla...Jsem z toho v pasti. To ranní kouřeení by snad měl být vstřik, ale na diagnostiku se teprv chystám. Určí diagnostika i který vstřik je v háji, nebo načatej??? Jinak mě to startuje v pohodě... Mám najeto cca 186K km. Dík za případnou radu.

2013-07-29 19:47:26

Ještě jeden dotázek, jakou používáte diagnostiku a jaký software???

2013-07-29 20:10:01

Zdravim vsecky.Prosim o radu mam ford mondeo 2.0l Tdci.Blika my zhaveni.Diagnostika pise spatne rizeni cidla klepani na druhem valci i po vymene za nove i.Mam i serizene vsecky vstriky na druhem valci mam novi.Motor se dost klepe dost kouri bile,de hur do otacek.Muze to byt jeste cerpadlem? Dekuju moc za kazdou radu.

2013-07-30 19:31:11

Ahojte,

mam Ford Mondeo MK3, r.v. 2006 , 2.0 TDCI 96kW. Predem pisu ze jsem zadaval HLEDAT,ale je tam toho tolik, ze ikdyz jsem to procital tak jsem nenasel to co potrebuji.

Problem je takovy : zacne blikat kontrolka zhaveni,auto je v nouzovem rezimu.

Pri testu za jakych okolnosti to udela jsem zjistil toto : postupne jsem tocil stupne rychlosti 2,3,4 a drzel je ve vysokych otackach (3000-4000 ot/min),az kdyz jsem dal rychlost 5 tak ve 110-130 km/h to zacalo blikat. Ze 3 pokusu se to stalo pokazde.

Pri vypnuti motoru a opetovnem nastartovani auto jede normalne. Na diagnostice jsem samozrejme byl, hlasilo to chybu P0251 - chyba vstrikovaciho cerpadla A.

Po konzultaci v nekolika servisech mi bylo receno ze to je turbo vhaji,pak ze to muze byt ta krabicka u turba (tusim ze to je elektronicke ovladani turba),pak ze to auto je čiple (dle toho ze jde pri akceleraci cerny dym z vyfuku a ze turbo zabira uz v 1800 ot/min. Ja jsem to necipoval a v bazaru nevi jestli tam je cip). Dalsi varianta byla ze cerpadlo je v haji (co jsem se ptal tak mi bylo receno ze cerpadla u techto motoru tlaci porad,kdyby bylo spatne tak auto nejede),no a posledni varianta byla spatne vstriky. Palivovy filtr je meneny pred 2 mesici.Naftu tankuji premiovou,vetsinou VERVU.

Kdyz schrnu informace co jsem dostal tak - pri te chybe auto nema tah jakoby bylo turbo v haji,diagnostika pritom ukaze P0251 chyba vstrikovaciho cerpadla A, ale cerpadlo pry bud jede nebo nejede takze tim to prej neni.

V servisu FORD jsem nebyl bo tam nejsou opravari ale vymenovaci dilu.

Uprimne jsem z toho vcelku zmateny. Jde nejak zjistit co to je presne za zavadu? Nechci investovat nekolik desitek tisic do neceho cim to nebude.

Dekuji za odpovedi.

2013-07-30 21:02:48

deniels: Pak by možná taky nebylo od věci si do toho Forda zajet. Tady jsi byl sice u odborníků v různých servisech, ale nepomohl ti žádný.

2013-07-31 15:33:37

fahrer: No,tak sem dal na tvou radu. Ve fordu mi rekli - vypada to na cerpadlo,ale muzou to byt i vstriky. Vymenime jedno a kdyz to nepomuze tak vymenime druhe. Tolik k mechanikum ve fordu....

Jinak nevite o nejakem diesel servisu na Zlinsku a Vsetinsku? Zatim muj problem co jsem popisoval vypada na vadny vstrik,tak schanim schopny servis co je dokaze repasovat,udelat prepadovou zkousku apod.

Predem dekuji za odpoved

2013-07-31 15:59:38

deniels:

To co popisuješ, je běžná závada. Jsou to většinou vstřiky , kód který uvádíš je nízký tlak v rampě.Takže spíše ty vstřiky.

Ale v servisu ti to přesně zjistí. Pokud to umí. Než hned něco opravovat,nejdříve zjistit co?

2013-07-31 18:38:11

tomenzino: Ano,dekuji. Zajedu do Zlina do servisu jmenem PENTO at to zjisti. Dam vedet jak jsem dopadl.


Odpovědět

1 ......... 2  3  4  5  6 ......... 20