Fórum - Téma


Žhavení+Mondeo-TDCi-bliká kontrolka žhavení


Fórum Mondeo MK III Žhavení+Mondeo-TDCi-bliká kontrolka žhavení

Informace o modelu: Ford Mondeo MK III


1  2  3  4  5 ......... 20

Zamčeno: 2016-12-05 16:30:36, hof
2012-06-04 19:15:43

No konečně jsem našel pořádnýservis snad, je to opravdu špatné palivové čepadlo repas 6000 až 12000 Kč

tak jsem to hned objednal, tak doufám že to bude OK dám vědět než pořád měnit čiddla atd, jen ve čtvrtek jsem platil 3000 za smímač na čerpadle a nic, tak teď to snad pujde

2012-06-04 19:20:14

Ahoj to je můj problém dnes dělám čerpadlo, tak ti dám vědět. Stejný kód P0251 tlak mimo rozsah

2012-06-05 07:10:46

..řešil jsem podobný problém v roce 2010 (Mondeo 2005 - 2,0TDCi) - po repasu čerpadla se chyba už neprojevila, ale po roce jsem měnil ještě žhaviče, ty původní se dostaly mimo toleranci. Servisák od fordu mi zpětně vynadal, že čerpadlo se vždy mění i se žhavičemi - a asi bych mu měl dát za pravdu.

Mev
2013-04-11 18:08:35

Tak jsem to tu pročetl. Vesměs všichni ztratili výkon.

A teď má závada.

Rozblikala se mi kontrolka žhavení. Motor bez ztráty výkonu jízda pokračovala dál.

Zhasl jsem motor a opět nastartoval. Kontrolka žhavení zhaslá a po čase se rozsvítila kontrolka motoru.

Takže auto bez problému pojízdné jen svítí kontrolka motoru.

Kdyby někdo věděl co to je budu jedině rád ale vidím to na diagnostiku.

2013-04-12 10:00:57

mev:

Pokud ti blikala kontrolka žhaveni, a teď už svítí stále kontrolka motoru, je to vážné, a závada trvá stále. Vesměs jsou to vstriky nebo čerpadlo, nebo EGR ventil. Takže co nejdříve odstranit.

Mariow: nepleť si žhaviče a vstřiky! Žhaviče se nemusí měnit s čerpadlem, vstřiky by měli.

Mev
2013-04-12 20:45:45

tomenzino: Děkuji za zprávu. Dnes jsem se byl objednat na diagnostiku a také dnes ta kontrolka motoru zhasla. Auto se momentálně tváří že je v pořádku. Původně jsem chtěl tu diagnostiku zrušit, ale vzhledem k tomu co jsi mi napsal raději na ní zajedu. Snad z toho něco vyčtou.

2013-04-20 15:05:58

Ahoj všem potřeboval bych poradit co s tím mým mondíkem 2 tdci 96 kw R.V 2002 mám udělat aby frčel?Byla s tím manželka nakoupit a cestou se jí rozblikala kontrolka žhavení a snížil se výkon ale do nouzového režimu nepad.Když to natočím tak je cítit naspálená nafta a kouří bíle okolo 1000 ot/min-2000 ot/min a v těchto otáčkách motor poskakuje jak kdyby v tom aute už nechtěl být přes 2000ot/min pak beží dobře jen se sníženým vkonem pořád.Byl jsem s tím na diagnostice a tam mi řekli že je to klepání na 4 válci kód:P2339.Kde mám jakou chybu a včem hledat?Předem děkuji za každou dobrou radu.Jirka

2013-04-20 16:54:40

jirih: podle čísla kódu je to problém se snímačem turba P0239 Turbocharger Boost Sensor B Malfunction

2013-04-20 17:47:11

jon29: Ale ono mám kód P2339 a né P0239.

2013-04-20 23:59:16

jirih: omlouvám se,blbě jsem četl,opravdu se to týká 4.válce a vypadá to na vadný vstřikovač.Dává zřejmě více nafty a čidlo klepání zaznamená zvýšené detonace.Vstřik se dá vyčistit ultrazvukem,nebo repase.

2013-04-23 06:17:19

Zdravim te tak je to opravdu vstrik na 4 valci.jak mam ten vstrik vycistit na tom ultrazvuku?mam ho tam dat v rozebranym stavu?a pomohlo ti to nekdy v tom ultrazvuku?

2013-04-23 09:05:00

jirih:

Bohužel jsem zatím neslišel o nikom, kdo by to absolvoval (alespoň na forech v čr). Ve světě to ale lidé dělají a asi úspěšně. Tady je taková šikovná web stránka přesně pro to, co potřebuješ. http://www.fordwiki.co.uk...p?title=Injector_Cleaning

Jestli ten vstřik budeš čistit, tak se při zpětné montáži dávají NOVÉ PODLOŽKY - ORIGINÁLY. Jo když tak sem dej zprávu.

Jo a ještě poznámka, jestli ti vstřikovač ucpaly špony z čerpadla, tak nemá smysl ten vstřikovač čistit. Prioritou bude odstranit příčinu zanesení (vydřené čerpadlo) a pak kompletně vyčistit celou palivovou soustavu a vyměnit vstřikovače! Čerpadla náchylná na malou mazivost nafty byla montována zhruba do konce roku 2003. Netuším, přesně datum, ale určitě bys to někde na forech dohledal.

A o úroveň výš http://www.fordwiki.co.uk...title=Category:Mondeo_Mk3 je návodů na různé věci celá řada.

2013-04-23 10:15:30

Dekuji ti moc tohle mi pomuze abych to zkusil udelal.Dam urcite vedet jak to dopadlo.A par fotecek taky pridam.Jeste jednou diky moc.

2013-04-23 13:42:55

jirih:

Pokud ti bliká kontrolka žhavení, a omezí se výkon, už je nouzový režim.

Takže pokud ti to dělá, a je to 4vstřik, zjusil bych nejdříve čistič palivové soustavy, ale určitě bych sám vstřik nerozebíral.

Nic tam neuvidíš, a může se stát, že auto už nenastartuješ. Pokud se nerozchodí čističem, nech to těm, co se tím zabývají. Ať už repase vstřiku, nebo čištění ultrazvukem.

2013-04-23 20:47:25

tomenzino: Ahoj je možný že bych v nouzáku s tím moch jet 100Km protože stím jela manželka a ta s tím jela sto a pak jsem to zkusil i já a jelo to 100 a jel by asi dál.není nouzák do 60Km/h?už jsem vstřik rozebral a vyčistil takovej humus jsem ještě nevidel.Tak jsem se pak dost rozdováděl že jsem je vyndal všechny a zjistil jsem že jsou všechny čtyři jako prase.Ale nejhorší byl na 3 válci.

2013-04-23 20:51:58

koudak: Tak jsem to zkoušel podle tvého odkazu a je to děs co tam je za hnus v těch vstřikách.Rozebral jsem totiž všechny čtyři ale nejhorší byl na 3 válci.Ten byl jak kdybych ho našel v blátě.

2013-04-23 20:56:12

jirih:

Ano, omezení je na 2.500ot/min. Takže na 6tý rychlostní stupeň to jede i více. Jen ty vstřiky slož správně,ale hlavně je nesmíš přehodit.Jinak jsi skončil

2013-04-24 06:10:41

Tomenzini: Ja mam jen 5rychlosti ale ten motor sel na 4000 ot/min to je divny ne?mel by prece jit niz a ne na takovy otacky?vstriky jsem opsal kde jaky byly a dal jsem si to na vyko ventylu a pro jistotu jsem si to jeste napsal do telefonu.Vsechno si fotim kdyz je rozeberu abych vedel jak to tam bylo.Dneska to snad dodelam a hned u ty prilezitosti vymenim i filtr naftovej.

2013-04-24 06:47:52

jirih:

No divný to je,ale ono to přes ty otáčky pomalu leze, ale pomalu. No tak dej pak vědět jak to dopadlo

2013-04-24 10:57:02

tomenzino: moje zkušenost je, že v nouzáku to stáhne opravdu pouze výkon, otáčky natvrdo omezené nejsou - když mi to padalo kvůli servu na turbu nebo nedávno kvůli odešlému čidlu teploty, také nebyl problém to roztočit třeba i přes 4000 (2004 TDCi 96kw)



1  2  3  4  5 ......... 20