Fórum - Téma


Žhavení+Mondeo-TDCi-bliká kontrolka žhavení


Fórum Mondeo MK III Žhavení+Mondeo-TDCi-bliká kontrolka žhavení

Informace o modelu: Ford Mondeo MK III


1 ......... 16  17  18  19  20

Zamčeno: 2016-12-05 16:30:36, hof
2016-01-18 18:46:01

Zítra to zkusím z kopce a na diagnostiku, ale byl jsem na ní nedávno a žádná závada, ale to mi to ještě nědělalo..., tak uvidím ted... Mám z toho obavy, co s tím je. Ale studený to chytne fakt vždy.

2016-01-18 22:52:51

popeye:

Možná se rozčiluješ zbytečně. Extremehany to píše správně. Co by to v zimě mohlo dělat jiného? Je to klasika . Pootevřený vstřik nebo čerpadlo. Krom toho pokud studený chytá a teplý ne, na to čerpadlo bych to viděl. Vždy se toto projevuje v zimě a skoro každému. Tyto motory znám moc dobře. Samozřejmě že diagnostika je nutná, ale o tomto je toho tady napsáno mraky přízpěvků. Tak se nemusíme divit. Nějaké pokusy bych raději nedělal. Pak je více škody jak užitku.

2016-01-19 19:32:05

Ahoj , zdravím všechny forďáky .. Jsem tady nový tak že moje orientace bude trochu zmatená , ale chci se zeptat na jednu věc. Mám Mondeo MK III r.v. 2001 2,0 Tddi 85 kw . Do otáček motoru 1900 až 2000 běží klidně a po dosažení 2000 a více začne divně chrastit . Připadá mi to jako u starýho autobusu když řidič použil motorovou brzdu . Může to být rozvodový řetěz ?? Mechanik tvrdí že vstřiky . Máte někdo zkušenost ? Poraď te prosím .. Díky

2016-01-21 21:27:40

radek1903: mě to dělalo to samé.za studena chytlo a jelo to,ale jak se to zahřálo tak do nouzáku a finíto.mechanik to napojil na diagnostiku a ukázalo mu to špatné čidlo na vačce,nebo jak se tomu říká.je to takový malý plastový bazmek stojí to do 1000kč.

2016-01-21 22:29:12

tomenzino: Možná že se někdy neuváženě rozčílím - hlavně u tohoto tématu - to že bliká kontrolka žhavení potkalo snad každěho kdo vlastní mondeo tdci a jak tu bylo miliónkrát popsáno tento jev může být následkem snad desítek závad sám jich mám několik za sebou a naštěstí samé prkotiny, jedna z nich byla právě snímač vačky přesně jak napsal runcajs studený ok teplý nejede vychladne a zase jede - taky jsem tehdy jako nováček hned myslel na nejhorší tedy čerpadlo a vstřiky. naštěstí jsem nedal na rady členů a řešil jsem sám až jsem vyřešil měl jsem z toho dobrej pocit a právě když čtu na podobný příznaky hned čerpadlo no prostě jsem hned hotovej. Na druhou stranu sám jsem zvědavej co to vlasně je budu rád, když kolega napíše co zjistil a jak závadu odsranil. Kdybych si tu mohl někde vsadit dal bych kilo na snímač vačky

2016-01-22 19:46:28

dobry vecer mam 2 mesice mondeo mk3, r.v.2004 2,0 l DuraTorq-TDCi 16v 96 kw.

mam problém v elektronice diagnostika ukazuje nula nalezenych chyb a přitom mi na paluboce sviti oranzove kontrolka Motorregelung oder Elektronik-Modul. když auto vytocim nad 2500 otáček tak se rozblika zhaveni a chcipne nevime si rady co stim zadam o pomoc dekuji

2016-01-22 22:26:14

petr.88: Jistě, protože buď to napichoval někdo kdo neví kam se podívat, do jakých akčních členů, či je to klasika a to špatná diagnostika. Jak už tu bylo nesčetněkrát zmiňováno...

2016-01-25 22:52:29

popeye: Určitě dám vědět, co a jak. Tento týden zajedu na diagnostiku.

Borci, tak jsem tady s odpovědí, čím to bylo... Žádné čerpadlo, ani vstřiky, ale uplná hloupost za pár stovek.. a konkrétně : Čidlo polohy vačkové hřídele Ford Mondeo. Označení čidla 2S7Q-12K073-BA. Cena čidla do 500 + práce 500 a auto je v cajku... Ale všem díky za rady.

2016-02-26 22:47:04

radek1903: škoda , vyhrál bych sázku, ale neměl bych radost, že bych vyhrál kilo, ale že tě to nestálo mašly a nemůžeš začít říkat fordem tam a vlakem zpátky tohle se stává i u jiných značek jde o citlivou součástku s omezenou životností. cena tisíc korun je slušná ikdyž 500 bych za 10 minut práce nedal já když kupoval toto čidlo stálo origo 745kč a měnil jsem sám je to jednoduchý a nemusíš ani mazat závadu z jednotky - nebo spíš já nemusel jakmile se objevil signál a auto nastartovalo jelo to hned normálně, ale pravda je že když něco dělám na autě vždy odpojuji baterii takže se to vymazalo samo. Každopádně všechny možnosti které ti tady kdokoliv poradil mohly být příčinou takže si dopadl nejlíp jak to šlo stejně jako před pár lety já a od tý doby nedám na forda dopustit, a kdykoliv se rozbliká kontrolka žhavení nemyslím hned na nejhorší a co se týče vstřiku a čerpadla minulý týden se pokořil 275tis km a stále kvoká a už do toho leju naftu od jakékoliv pumpy bez aditiv v zimě v létě - potřebuju důvod abych už konečně udělal repasy (už se rozhoduju 4roky ), ale když to pořád jezdí a dobře tak ho nemám.

2016-02-26 23:28:41

popeye:

Ještě bych nezvedal ruce

2016-02-27 00:29:14

tomenzino: já vím, však už to nejsou nejmladší stroje vždycky se něco vysype o to výrobcům jde a nic nevydrží věčně ani při sebelepším zacházení a nejdokonalejší udržbě

2016-02-27 09:48:33

popeye: Já bych to sám bohužel nevyměnil, jsem na to antitalent :D Repektive by mi zas určitě přebývaly nějaké šroubky a součástky, potom, co bych to vrátil zpět :D :D :D :D Jinak já včera pokořil 330tis a krom tohohle problému zatím nic :)

2016-02-27 12:44:38

Mám dotaz je to o vstřikování tak to dávám sem. Jak jsem psal ohledně problemu se vstřikama výše.Tak mi jeden opravili a na jeden vygenerovali kod namontoval nakodoval motor běží.Ale vyskyt se problem ve vzduchu v naftě.Odpojil jsem zpatečku od čerpadla a dal přímo do nadrže, na filtru zaslepil co do něj šel přepad a ted to běží normálně bez vzduchu.Když to tak nechám může nastat nějaký problém?Nebo nemáte tušení kde to může přisávat ten vzduch?

2016-05-06 08:45:12

Mám Mondeo combi 2.0 TDCi 96kw r.v.2005, najeto 310.000km. Udělal jsem základní chybu - na podzim jsem nechal udělat repas vstřiků, ale neudělal jsem čerpadlo. Před 3.týdny přestalo startovat, vypadalo to na čerpadlo(Delphi), takže jsem ho poslat do diesel servisu Třebíč, kde mi opravili podavačku (vysokotlaká část údajně OK). Mimo to jsem koupil novou baterku. Čerpadlo jsme namontovali zpět (já ne, ale kamarád je majitelem běžného autoservisu, takže u něj). Samozřejmostí bylo vyčištění a propláchnutí celého palivového systému, výměna palivového filtru, pomocí pumpovacího balonku umístěného před filtr ,,zavodněno,, naftou, vše smontováno, dotaženo...a nestaruje. Začali jsme hledat problém - nafta nepadá, výměna regulátoru tlaku na čerpadle, výměna čidla tlaku na liště, diganostika hlásí chyby P1211 a P0251. Klíčkem nelze nastartovat, diagnostika ukazuje tlak 6000KPa, ale na na cuknutí z kopečka chytne okamžitě - poté je chod motoru v normálu, diag. ukazuje tlaky od 30.000KPa více. Po nějaké chvíli ale blikne kontrolka spirály, dle grafu diagnostiky tlak okamžitě padne a motor po pár vteřinách zdechne. Když lehce povolím přívodní trubičku ke vstřiku, hned vytéká nafta, z přepadů teče úplné minium - sotva po kapkách. Má s tímto někdo zkušenosti? Co s tím?

2016-05-06 09:10:23

Zdravím, měl jsem podobní problém, je nutno vyčistit vstřiky /napr. Diamos, s.r.o.

Náměstí 17, 59442 Měřín/ a kalibrovat a potom pojede. U mne to dělali 2x /čištění nádrže, trubek, vstřiky, Bosh servis Rosice/. Zdeněk

2016-05-06 12:55:58

lordford: doporucuji R-auto.ing.Rezanina.Jihlava.odebiram vyhradne od nej a vzdy naprosta spokojenost.pritom mam nekolik servisu na Delphi v blizkem okoli



1 ......... 16  17  18  19  20