Fórum - Téma


Žhavení+Mondeo-TDCi-bliká kontrolka žhavení


Fórum Mondeo MK III Žhavení+Mondeo-TDCi-bliká kontrolka žhavení

Informace o modelu: Ford Mondeo MK III


1 ......... 16  17  18  19  20

Zamčeno: 2016-12-05 16:30:36, hof
2014-08-07 13:08:48

Zdravím, především bych vám všem chtěl poděkovat za pomoc a rychlé reakce. Nakonec jsem se rozhodl vyměnit pouze jeden vstřik, neboť dva servisy potvrdily ty ostatní tři vstřiky jako OK , tak ro risknu.

K tomu mi vyměnili baterku za novou. Nicméně původní vada, která se objevila jako první ještě před selháním vstřiku, tu stále zůstává. Dnes jsem jel do práce a pomalu popojížděl a ručička na teplotě motoru vyskočila rychle na víc jak 100stupňů. Jakmile jsem se rozjel, tak zase klesla.

Je možné, že odešlo nějaké čidlo, atd.?

Díky,

Tom

2014-08-07 18:03:59

tomas1234: Nejdříve je třeba zjistit, zda zapíná ventiátor sahary (alespoň sníženými otáčkami při zapnutí klimatizace, případně při jaké teplotě zapne na plný běh). Chladicí kapalina se částečně mohla ochladit náporově aniž by ti běžel větrák. Také je třeba zjistit, zda je teplota chladiče po celé ploše stejná.

2014-08-09 12:49:04

Tak mi v servisu řekli, a ověřili, že ten ventilátor Sahara nejde, zkusili ho nahodit externě ale ani to nepomohlo. To znamená pořízení nového, nebo se dá sehnat někde nějaký z bouraček atd.? Díky, Tomáš

2014-08-09 18:54:41

tomas1234: Na vrakárně se dá sehnat jiný (třeba z auta, které nebylo bourané na předek). Ale je otázka, v jakém bude stavu. Také je otázka, jestli je vadný motor sahary a nebo jen krabička, ve které je regulace ventilátoru.

2014-08-10 01:01:07

Bylo by Dobré, najit si opět téma, které souvisí s vašim problémem, a neřešit další jiný problém, v tématu o blikající kontrolce.

2014-08-10 08:55:22

Zdravím, určitě máte pravdu, děkuji za upozornění. Tomáš

2014-08-14 11:51:53

Ahoj, mám zase, nebo pořád problém, TDCI 85kw za studena nastartuji a motor se hádá nejde do otáček. po třech minutách při přidání plného plynu se motor nakonec roztočí, samozřejmě bílý kouř vyletí z výfuku a pak je klid. Motor běží krásně i táhne ve všech otáčkách, nepadá do nouzáku-pohoda. Jen ten studený start a pořád bliká žhavení po celou dobu. Doplňuji že podle počítače špatné vstřiky-repas v servisu delphi, vyčištěná nádrž i potrubí, nový filtr. Teď už počítač nehlásí žádnou chybu ale problém pořád. Nejste někdo z Prahy, nebo okolí, nebo nějaká rada???

Můj tel. je 702 057 017 Michal

2015-01-27 15:36:45

Zdravim všechny fordáky a posílám vám se spožděním foto rozebraných vstřiků z motoru 2,0TDCI 96 Kw.Diky koudakovi jsem to udelal.Jen jsem si ty stranky na jeho odkazu musel prelozit a zbytek se zkoumal u nas v praci.

1:dlouhý klíč na povolování vstřiků z hlavy motoru.

2:potreba je ultrazvuk o vykonu od 50w az 80w

3:10l tecnickeho benzinu

4: mikroskop (na prohlednuti samotne jehly vstriku) zvetseni 250*.

5:15 orech na rozsrobovani vstriku a sverak.

6: fotak na dokumentovani kde jak bylo.

7: cas a klid.

8:Parafínový olej na namazání vstriků (je k zakoupení v lékárnách)

A pak jde vse samo.

2015-01-27 15:47:11

No a jak to celé dopadlo? Pozoruješ zlepšení chodu, snížení hlučnosti, apod? Co s potřeba. Možná kdybys napsal podrobnosti, jak to šlo, na co si dát pozor...

2015-01-27 16:14:39

koudak: Dopadlo to na jedničku s hvězdičkou a vstřiky fungujou skvěle.Hlavně si dát POZOR na povolování vstřiků z hlavy motoru,ale taky na samotné rozebrání vstřiků.Je tam na zpodku vstřiků jemný závit který neni radno pomršit.Mít na tom místě kde to děláte absolutní čistotu.Několik hadrů mít po ruce budou potřeba mockrát.Jak je vidět na obrázcích tak jsou tam malinkatý součástky které jsem si dával na bílý hadr abych je měl pořád na očích.Ale hlavně POZOR na jehlu NESMÍ SE OHNOUT jinak je posrandě.A dokonale tu jehlu prohlédnout pod mikroskopem kde dosedá.Jemně přebrousit 2000 smyrkovým plátnem špičku jehly kde dosedá na dno vstřiku.Pak zkusit jehlu jak dosedá a znova pod mikroskop a prohlédnout.Pokud je vše v pořádku pokračoval jsem na delší části střiku který jsem vložil do ultrazvuku na 480s vylil špínu a nalil čistý benzín a pustil znovu na 480s takto jsem to udělal ještě třikrát.Po tomto jsem vše nechal vyschnout a poté jsem vše namazal parafínovým olejem než jsem ho poskládal do hromady a sešrouboval.A fór byl když jsem s tím pak zajem do servisu aby mi zkontrolovaly vstřiky tak mi bylo řečeno že ty vstřiky jsou jak nové.Podle mého si ze mne dělaly jen prdču.Koudáku ještě jednou díky žes mi pomohl.

2015-01-27 19:54:12

jirih: Dík za odpověď. Měl bych ještě pár dotazů. Jestli vydržíš.

1. Jakým způsobem jsi povoloval vstřikovače z hlavy? Studený x teplý motor?

2. Ta jehla je tak tenká, že by se dala ohnout?

3. Jehlu prohlédnout v místě kde dosedá abychom zjistili, jestli nemá škrábance? POkud je má, tak je na vyhození?

4. Co, jak a proč jsi brousil? Pod vodou nebo na sucho?

5. Z fotek se mi zdá, že jsi vstřikovač nakonec nerozebral celý (dlouhá část vstřiku zůstala nerozebraná a čistil jsi jí v kuse?

6. Když jsi dával vstřikovače zpět, dával jsi pod ně nové podložky? Mazal jsi nějak závit při montování vstřiků zpět?

7. Pročítal jsem znovu staré příspěvky. Po čištění vstřikovačů jsi nechával vstřikovače ůnakodovat"? To jsem nepochopil. Vstřikovače by neměli mít nový kod, ne?

8. jak se nakonec projevilo to čištění? Předpokládám, že kontrolka žhavení přestala blikat? Ještě něco? Co třeba hlučnost vstřikovačů a spotřeba?

Moc dík za odpovědi. Věřím, že pro spoustu lidí tady na foru budou užitečné.

2015-02-05 20:57:03

koudak: Ahoj koudaku ,1:vstřikovače jsem povoloval z hlavy při studeném motoru upraveným ořechem.

2:Jehla je poměrně tenká že se dá ohnout.

3:Pokud na jehle uvidíme pod mikroskopem malinkaté škrábance dají se odstranit přebroušením pod vodou.

4:Přebrousil jsem špičky těch jehel aby mi seděli všechny.

5:Všechny vstřikovače jsem nakonec rozebral celé(dlouhá část vstřiku zůstala nerozebraná a čistil jsem je celé takto v ultrazvuku).

6:Nové podložky jsem pod vstřikovače nedával.Mazal jsem vše co je v těch vstřikovačích parafínovým olejem.

7:Vstřikovače jsem nenechával ůnakodovat pouze zkontrolovat ve fordu v jakém jsou stavu.

8: Bohužel u mne kontrolka žhavení nepřestala svíti.Jelikož jsem měl nějak zmatenou jednotku motoru která dávala nesmyslné úkony.Ford servis mi ji musel přes diagnostiku vrátit do funkčního stavu.Spotřeba je stejná hlučnost také.

2015-02-05 21:01:43

jirih: Takže jsi to udělal na půl... Když už se do toho vrtáš tak se to má dělat pořádně, včetně všeho co se měnit má jako jsou třeba tepelné štíty...

2015-02-05 21:07:13

jirih:

Piše se tady o tom v mnoha tématech. Taková práce je vždy k ničemu, naopak se divím, že jsi to vůbec nastartoval. V tvém případě jen dobře. Ale trochu zbytečná práce.

2015-02-13 16:57:41

Zdar, nemáte někdo zkušenosti se špatnými starty 2.0TDci 85kw.Občas mi motor dlouho točí než naskočí nebo udělá to že jako chytne a hned zas zdechne k tomu mi problikne žhavení je jedno jestli je motor studenej nebo teplej auto táhne do nouzáku nepadá a pak zas několik startů v poho.Čerpadlo a vstřiky maj najeto 12tis, při akceleraci to hulí stejně jako před repasi hlavně první tři kvalty, spotřeba do 6 litrů.Na diagnostice sem nebyl většinou mi řeknou stejnak kulový.

Díky za případné info.

2015-06-29 12:55:26

Měl bych dotaz chtěl bych repasovat vstřiky způsobem že koupím opravnou sadu stojí 2200kč +dph je to celý vnitřek nový.Je toto realizovatelné?Samozřejmně pak vygenerovat kody.

2015-06-29 14:57:43

Zdravym chtel sem se zeptat jestli nemate nekdo skusenost z chydou P132B

2015-06-29 15:09:36

palyza: Ahoj, jde o to co Ti to vypsalo za diagnostiku.

2015-06-29 15:15:33

povadi: obvod polohoveho snimace pro rizeni plneni turbodnichadlem

2015-06-29 15:20:08

palyza: na to jsem se neptal. Co to bylo za diagnostiku, bosch, delphi? Na tom zalezi, zda je to vypsane vubec dobre. Nebo mi zavolej.



1 ......... 16  17  18  19  20