Fórum - Téma


Žhavení+Mondeo-TDCi-bliká kontrolka žhavení


Fórum Mondeo MK III Žhavení+Mondeo-TDCi-bliká kontrolka žhavení

Informace o modelu: Ford Mondeo MK III


1 ......... 15  16  17  18  19 ......... 20

Zamčeno: 2016-12-05 16:30:36, hof
2014-07-27 17:20:27

Ford Mondeo 2.0 tdi rok výroby 12/2007,model.rok 2008. Zdravím, stejný problém s poklesem tlaku a změny stavu vozidla do nouzového režimu jsem měl tento Pátek. Auto jako by ztratilo sílu a netáhlo. Zastavil jsem na krajnici a zkusil nastartovat. Auto se pouze klepalo, takto jsem to udělal asi třikrát až úplně došla šťáva a elektronika byla KO. Nechal jsem se odvést do servisu a z toho mi pak volali, že na diagnostice po odstranění všech možných elektr. vad zůstala pouze jedna a to chyba tlaku. Podle servisáka bych si měl něchat zaslat vstřiky na kontrolu a následný repas. Četl jsem tu spoustu příspěvků ale ne vždy to bylo kvůli vstřikům, nebo čerpadlu. Jak se mohu přesvědčit, že mi servisák nebude lhát, v případě že to bude nečím jiným než uvádí? Je možné mít nějaký protokol o repasu trysek,výměně čerpadla atd.? Děkuji vám předem za radu.

2014-07-27 18:10:40

tomas1234: já si nechal dělat čerpadlo i vstřiky v opavě,,měl jsem starch,že mě natáhnou,ale byl jsem překvapen..odeslal jsem to poštou,,jakmile mu to bylo doručeno,,mrkl na to a volal mi co s tím je a co je třeba udělat a jaká je cena...nejsem si ted jistý,ale nějaký protokol od vstřiků mám,,je tam napsáno co který vstřik má dávat a co dává...byl jsem spokojený,,a navíc jsem si proto jel a bylo to bez dph,,,celkem mě to stálo kolem 19500,-

2014-07-27 19:10:20

tomas1234: Chyba tlaku také může znamenat nízký tlak nafty (například problém s filtrem paliva). Ta chyba má svoje číslo v diagnostice a to je třeba znát.

2014-07-27 20:32:25

Také jsem zapomněl napsat to, že asi dva dny před tímto problémem mi při posouvání v kolonách teplota skočila na 120stupňů a auto se také hodilo do nouzového stavu. Pak při rozjetí teplota spadla dolů.

2014-07-28 13:05:20

tomas1234: To znamená, že máš problém se spínáním ventilátoru sahary. Důvod ti řekne diagnostika (ale forďácká a ne univerzální, která ti řadu věcí neukáže).

2014-07-28 14:32:32

Zdravím, tak mi psal ze servisu, že měřením v diesel servisu bylo potvrzeno, že se jedná o vstřiky, cena jednoho je Kč 10047,- což je nějak hodně ne?

2014-07-28 14:40:49

tomas1234: Krásně Tě natáhnul. Otázka je aby udělal vše co se opravdu má při vydných vstřikách udělat a hlavně zda to dal na zkoušku na správnou mašinu.

2014-07-28 14:48:40

údajně jde o koupi nových vstřiků, neboť ty co tam jsou - siemens, nelze repasovat.

2014-07-28 14:57:12

tomas1234: na některé vstřiky tohoto výrobce ještě opravdu nejsou opravné sady...

2014-07-28 14:58:13

A to se nedají nahradit jinými repasovanými?

2014-07-28 15:07:57

Toto jsem našel na netu :

VDO Continental (dříve Siemens) - Opravy jsou konečně tu.

Vysokotlaká čerpadla značky Continental VDO (dříve Siemens) opravuje v Čechách deset autorizovaných servisů. Opravitelné jsou všechny jejich závady, přičemž generální oprava čerpadla stojí něco mezi osmi a devíti a dvanácti tisíc korun, což znamená kolem čtyřiceti procent ceny za nové čerpadlo. Vstřikovače této značky jsou od samotného nástupu v roce 2000 ovládány vždy piezoelektricky, v solenoidovém provedení vůbec neexistují. Přesto vynikají velmi slušnou odolností a třeba takový motor 1.4 HDI má vzhledem k rozšíření jen minimum závad. Přesto u extrémně ojetých vozů, například třetí generace Fordu Mondeo, se jejich závady vyskytují.

Dlouho je diesel-servisy dokázaly jen otestovat a na přání vybavit neoriginální tryskou. Opravy, které zaručují jakost srovnatelnou s novým vstřikovačem, však výrobce posvětil až nyní. Zatím dva servisy v ČR (Brno, Kladno) mají k dispozici potřebné vybavení a originální trysky jako náhradní díl. Cenově je oprava zhruba na třiceti procentech ceny nového vstřikovače, tedy zaplatíte 2500 Kč bez DPH. Teď horší zpráva. Zatím se to týká jen vstřikovačů na motory 1.4 HDI (TDCi) v Peugeotech, Citroënech, Mazdách a Fordech. Další na řadě jsou vstřikovače pro dvoulitrové HDI (u Fordu TDCi) ve verzi označované DW10B (tedy většinou s výkonem 100 nebo 103 kW). S nimi přijdou též vstřikovače pro motory 1.5 dCi ve verzích s výkony 77 kW (které na rozdíl od slabších nemají vstřikování Delphi). Stát by se tak mělo v září.

Příklady aplikací (solenoid): Peugeot a Citroën 1.4 HDI, některá 2.0 HDI, Ford 1.8 TDCi od 2004, Ford 2.0 TDCi (2007 až 2010), Volkswagen 1.6 TDI

Takže můj TDI rok výroby 2007 by mělo být možné repasovat vstřiky, ne?

2014-07-28 20:51:09

Zdravím, tak jsem dnes dostal protokol z diagnostiky, ten hlásí chybu P0089-tlak v zásobníku paliva mimo předepsaný rozsah. - test v dieselservisu prokázal, že jeden vstřik je totálně nok-protéká. Jedná se o typ dílu Siemens Piezo Sample - 9657144580. Nevíte tedy někdo, jestli tento druh se dá opravit? Děkuji, Tomáš

2014-07-28 21:13:45

tomas1234: Když se dělají vstřiky, měl bys udělat všechny, nejen ten jeden

2014-07-29 19:20:04

povadi: ,,a možná bych k tomu přidal i čerpadlo,,,to má taky vliv na vstřiky,,,

2014-07-29 20:50:37

stryc1: Když by sis přečetl co jsem psal již dřív, tak tam je nejen čerpadlo. Asi si to nakopíruju abych to nemusel každému vypisovat...

2014-07-30 18:29:17

povadi:

2014-07-31 21:16:21

Rád bych se zeptal, jestli udělám hloupost, když si nechám vyměnit pouze jednu, tu špatnou trysku. Podle servisu ty ostatní 3 jsou ok a pouze jedna propouštěla. Díky

2014-07-31 21:19:06

tomas1234: Já bejt Tebou bych to nedělal. Když se to dělá, má se to udělat pořádně Teď ušetříš a později toho budeš litovat. Ale jak říkám každá strůjcem svého štěstí!!

2014-07-31 21:21:58

povadi: Díky za komentář, co to může způsobit?

2014-07-31 21:23:29

tomas1234: to, že se to bude opakovat a pak Ti to odpálí i novej vstřik



1 ......... 15  16  17  18  19 ......... 20