Fórum - Téma


Žhavení+Mondeo-TDCi-bliká kontrolka žhavení


Fórum Mondeo MK III Žhavení+Mondeo-TDCi-bliká kontrolka žhavení

Informace o modelu: Ford Mondeo MK III


1 ......... 13  14  15  16  17 ......... 20

Zamčeno: 2016-12-05 16:30:36, hof
2014-01-04 16:33:58

tak to já tedy nevím....to vin je správně až na ty prohozené nuly od óčka....Tak myslíte že to mám vyfotit ten EGR cventil a podle toho se to poozna?nebo máte nekdo fotografi a ja bych napsal jestli je to ono nebo není,...nerad bych jeste neco na tom autě poškodil....

2014-01-04 16:42:11

11188:

Pokud je podtlakový, vede k němu hadička do membrány aby mohl fungovat! A to je viditelný!

2014-01-04 19:09:45

11188: Znovu jsem zkoušel vyhledat podle VIN kódu WF0WXXGBBW2P04200 údaje v katalogu Microcat (zkráceně Mcat). U všech typů Mondeí (Mondeo FD 1992-1996, Mondeo FD 1992-1996, Mondeo GE 2000-2007, Mondeo CA(GCAT) 2007-), ale všude to hlásí "neznámý". Je to podezřelé, jako kdyby tenhle VIN kód neexistoval a nebo byl falešný. Jiným dekodérem se mi povedlo zjistit jenom tyhle údaje:

VIN WF0WXXGBBW2P04200

Výrobce FORD

Model Mondeo

Datum výroby 08.2002

Typ Osobní automobil

Provedení kombi

Počet dveří 3

Sekvenční číslo 04200

Závod & montáž

Výrobní země Germany

Výrobce části komponentů Genk (Belgie), Heilwood(USA), Sao Bernado(Portugalsko)

Prodej Europe

Výrobce Ford Werke AG

ManufacAdresa výrobce 50725, Koeln-Niehl, Koeln-Niehl, Germany

Kontaktní údaje výrobce neznámé

Datum první registrace VIN kódu 13.05.1999

2014-01-04 20:17:58

petrdepo:

Tyhle údaje moc nedávají smysl

2014-01-04 20:21:42

petrdepo: ja to zkusil taky a vypsalo toto:

VIN: WF0 WXXGB B W 2 P04200

Ford

Výrobce: Ford Werke AG

Adresa výrobce: Koeln-Niehl

Germany

Značka: Ford

Build Date 21.08.2002

Vehicle Line Mondeo 2001-2007

Body Style 4 Door Estate

Version Series 40

Engine 2.0L Duratorq DI CR (130PS)

Transmission 5-Speed Manual Trans - MTX75

Drive LHD FWD

Axle Ratio 3.56

Emission 2000 EEC (EEC 7)

Air Conditioning Automatic Air Conditioning

Territory (+)"D"

Paint Stardust Silver (Metallic)

Interior Colour Midnight Black Interior

Interior Fabric Mars

Kontrolní součet: B

Rok výroby modelové řady: 2002

Země: Germany

Sériové číslo: P04200

Minor features: Genk Plant Build

Marketing Level 1

Less Dress Up RSO

(-) SVP

VP Application Label

Power Front Windows One Touch Down

2014-01-04 21:33:45

Podrobné udaje najdete po zadani vin na www.fordzona.sk. Po zaplateni 5€ aj kilometre pri zarucnych opravach.

2014-01-05 01:45:19

Ja som tam zistil, ze moje auto malo 170tis v roku 2006 a aj teraz ma tolko. napisem do dánska, ze koľko malo auto ked od nich odchadzalo. Mam povodneho predajcu, zabudli dal dole z kľúčov reklamu predajcu.

2014-01-05 09:11:53

pjaro: Abys nakonec nezjistil, že jsi za posledních 7 let létal vzduchem. To vypadá na to, že před tím než jsi ho koupil, tak někdo stočil kilometry.

2014-01-05 09:21:55

petrdepo: predpokladám takú stovku

2014-01-05 10:09:32

pjaro: Jenomže po takové době s tím asi už nejde nic udělat (mám na mysli třeba nějakoá sleva). Proto asi řada lidí doporučuje před koupí si vytáhnout z evidence Ford podle VIN kódu (který bývá viditelný za předním sklem, servisní údaje a u těch bývá i uveden stav kilometrů. Sice je to dvojitá cesta k prodejci a zpět, ale jistota je jistota. To když u vozu není sevisní knížka.

hof  
2014-01-05 10:15:03

petrdepo + pjaro: název tématu zní: Žhavení+Mondeo-TDCi-bliká kontrolka

Co s tím mají společného praktiky prodejců? ..... Máme tady dost témat v obecné sekci, kde si o tom můžete psát

2014-01-05 11:02:27

hof: Vím o tom, ale nemám možnost přesunout tuto diskusi do jiného tématu. Tu má jen administrátor. Na druhou stranu je asi dobré upozornit na praktiky prodejců.

hof  
2014-01-05 11:56:10

petrdepo: ani administrátor nedisponuje možností vyzobnout špatně založený příspěvek, či příspěvky z tématu a odeslat je někam jinam, administrátor má jenom možnost takový nevhodně umístěný příspěvky smazat.

Na praktiky prodejců můžeš upozorňovat v jiných ( k tomu určených ) tématech a neni potřeba zanášet balastem témata v technické sekci ....

Přesunovat lze jen duplicitně založený témata a sloučit je s některým stávajícím ...

2014-01-05 12:48:57

hof: je fakt, že i toto téma je tak rozsáhlé, že jeho pročítání a hledání toho co tě konkrétně zajímá je hrůza, ale asi to jinak nejde

2014-01-05 18:11:44

ok, sorry, ze sme odbocili

2014-01-05 18:50:56

11188: Ahoj,

jestli máč či nemáš elektronický egr poznáš podle toho, jeslti na něm je zástrčka (konektor) se třemi dráty. Na KAŽDÉM EGRU (ale i nele.) j hadička na podtlak! Jestli máš či nemáš el. egr se pozná podle toho, jeslti máš či nemáš EURO 4. El. POkud máš normu EURO 4 pak máš el. EGR. El. EGR se začal dávat koncem roku 2004. MOje auto je z 10/2004.

Já mám EURO 4 čili el EGR. Před cca 2 roky jsem ho "Zaslepil" (v záslepce jsem nechal 8 mm díru) a teď se mi objevila chyba P0401 nedostatečný průtok vzduchu EGRem. Zozsvítila se mi kontrolka motoru (čerpadla). Z toho vyvozuji, že se mi zanesla díra. O víkendu plánuji vyčistit trubku. Tak uvidíme.

I přes tyto chyby mi auto v důsledku nefunkčního egru nikdy nespadlo do nouzového režimu (tzn. turbo táhne)!! Podle mne tedy hledej přícínu nouzového režimu jinde

Mě padalo auto do noutového režimu v důsledku nefunkčního el. ovládání turba. Jinému v důsledku protékajících vstřiků .Atp.

2014-01-05 19:19:46

koudak: tak ako pises, treba hľadať chybu inde ako v egr. To znamena diagnostika.

2014-01-06 15:17:42

tak jsem to byl nyní vyfotit,mám asi klasicky podtlakový EGR ventil.Saslepil jsem to plíškem od zavařovací láhve v místě kam vede šipka....

http://imgbank.cz/images/.../01/06/Fotografie0139.jpg

2014-01-07 10:46:08

petrdepo: ako som uvidel skor, mne boli nainstalovane vstriky prezentovane ako nove a nie ako repas. ale aj repasovane snad 50k km vydrzia

pjaro: aj svagor mi spominal TSA KK. Skoda ze auto mam odtiahnute v servise vo Vrsoviciach v Prahe.

Ma niekto zkusenost s repasem cerpadla v Prahe, okoli? Co to asi tak stoji? Nove 27k Kc :(

V poslednom obdobi som casto bral na bohdalci u lukoil (vzdy s VIFom)

2014-01-07 16:34:13

brano.prco: Jako nové se dá presentovat leccos. Ale už podle ceny se dá usoudit, zda je to podvod. Repas vsrřiku znamená, že se jen vymění tryska s jehlou a plášť se seřizovací pružinou zůstane původní. Teoreticky při pečlivé práci a seřízení by to mělo být jedno. Jenomže ta tryska s jehlou musí být originál Ford a ne materiál z "nočníkové oceli".



1 ......... 13  14  15  16  17 ......... 20