Fórum - Téma


Žhavení+Mondeo-TDCi-bliká kontrolka žhavení


Fórum Mondeo MK III Žhavení+Mondeo-TDCi-bliká kontrolka žhavení

Informace o modelu: Ford Mondeo MK III


1 ......... 11  12  13  14  15 ......... 20

kubix31, 2013-12-08 23:01:07 napsal:

clowjek: nemusíš ale je to takový nic moc většinou odejde zase další a další a nakonec vyměníš všechny čtyři, ta cena 2200 to je za použitej a nebo repas? protože ta cena je hodně nízká nechci odrazovat ale většinou tyhle levný repasi stojej za ..

2013-12-09 15:53:50

kubix31 ma pravdu. ale, pokial robi repas autorizovany servis delphi originalnymi nahradnymi dielmi, tych by som sa nebal, ale ty uvazdas velmi nizku cenu aj na repas, od tychto repasov ruky prec. neviem kto vymyslel to pravidlo, ze sa musia menit vsetky vstreky (asi autorizovane servisy ford), pytal som sa na to chlapika, ktory mi menil vstrek a nepotvrdil to. a to je Majster s velkym M. kludne mozes dat urobit len jeden kvalitny repas vstreku, potom ked odide casom druhy, tak uz budes mat nasporene nejake peniaze na vymenu, lebo s tym uz musis teraz pocitat, ze to pride. ALE POZOR, pri repase- vymene musis vymenit aj palivovy filter a pouzit tiez original delphi kvoli velkosti prepustanych castic. DELPHI 2mikrony, nahrady aj ked znackove 5mikronov. dalej po preskumani palivoveho filtra servismeni uvidia, ci obsahuje kovove piliny. pokial ich tam budu, tak odchadza vstrekovacie cerpadlo a je zbytocne nieco robit s dalsimi vstrekmi, pred tym, nez bude vymenene vstrekovacie cerpadlo. mozno aj ten jeden je zapchaty pilinkou z cerpadla, ale podla mna by sa hlasil uz dalsi vstrek. malo by to rychly spad. ja som v nudzovom rezime motora jazdil pol roka aj mimo mesta. ale rozhodnutie je na tebe, pokial investujes postupne do vstrekov a napokon do cerpadla,jazdit s ohladom na turbo, tak ta auto prezije.predavat sa uz podla mna neooplati, nedostanes za neho vela.

2013-12-09 19:21:00

Tak uvidíme. Zatím děkuji za rady. Dám vědět,jak jsem dopadla.

2013-12-09 20:43:16

a hlavne zacni pouzivat aditiva VIF. maju najlepsie mazacie schopnosti, motorova nafta zle maze palivovu sustavu a obsahuje aj biozlozku, ktora nici palivovu sustavu. mozno tym oddialis vymenu vstrekov a cerpadla. pouvazoval by som aj nad cisticom delphi. je tazko zohnatelny ale ja som dal na skusenosti jedneho cloveka a mne to pomohlo tiez. ked som nastartoval studeny motor tak s nim trosku skubalo, pouzil som trojnasobnu koncentraciu Delphi diesel plus a pomohlo to, trysky, ktore som nemenil boli zanesene a zle rozprasovali naftu, preto nerovnomerne spalovalo pri volnobehu a skubalo s motorom. teraz aj studeny motor sa skludnil a otacky stupli o pol dielika. potom samozrejme spadnu naspat na jednu palicku pod 1000kou, ako to je nastavene v RJ. tuto cistiacu proceduru mozem kazdemu odporucit, len je problem zohnat ten cistic.

2013-12-10 11:50:55

Když vstřiky tak nové, mě stály na 2.0 96 kW asi kolem 4 tis jeden, byly nové originál Delphi. Do repasovaných vstřků bych nešel tohle je položka na které neušetříte.

2013-12-10 12:39:03

jjanku: pochybuji že novej stojí okolo 4 tisíc takhle vychází akorát nová tryska od delphi která se vloží zpátky do tělesa starého vstřiku takže to znamená repas, komplet nový stojí tak okolo osmičky.

2013-12-10 15:30:01

Co se týče dílů do vstřiků všechny servisi maj tady v čechách jednoho dodavatele pokud sem informován dobře a ceny jsou velmy podobný komplet repas bez daně 4000kč. Kdo prodává vstřik levněji je to jen částečnej repas, kterej může nabízet jako podvod.Hlavně doklad o provedený práci 2 roky záruka (většinou až po odskoušení čerpadla) a kalibrační protokoly s novýma kodama pak to má smysl.

jjanku, 2013-12-10 11:50:55 napsal:

Když vstřiky tak nové, mě stály na 2.0 96 kW asi kolem 4 tis jeden, byly nové originál Delphi. Do repasovaných vstřků bych nešel tohle je položka na které neušetříte.

2013-12-10 15:33:33

jjanku: vies co sa robi pri repase, ze neodporucas kvalitny repas? v tej cene to URCITE nemohli byt nove vstreky

mas repasovane vstreky a si spokojny......novy jeden za dobru cenu stoji 378€ ani neviem kolko to je ceskych korun.

2013-12-10 15:35:19

sharprec: Pesne tak ako pises

2013-12-11 09:56:00

pjaro: Jeden nový vstřik za 378 Euro je v současné době předražený cca o 20%, což je běžné, když ho dodává značkový servis. Tam je to dost natažené. Pokud je nakupován přes Eshop, vyjde levněji..

2013-12-11 10:00:30

petrdepo: taku cenu ma servis, neviem za kolko maju nakup oni.....aj oni musia z niecoho zit

2013-12-11 10:10:58

pjaro: Tak to nemáš pravdu. To by doprava náhradního dílu od dodavatele musela být tak vysoká, že by zvyšovala cenu o těch cca 20%. Oni by totiž měli žít hlavně za ceny za odvedenou práci. Za tu si účtují 500.- Kč a víc na započatou hodinu ((podle vaší měny cca 18 Euro a víc na započatou hodinu). Jediná výhoda v servisu je, že máš u nich záruku na práci (6 měsíců) i na díly (2 roky). Ale na díly je záruka všude, kde je kupuješ.

2013-12-11 10:34:21

petrdepo: co som sa pytal, tak dodavatel je v prahe, ... a dobre si podotkol,, ze by mali"

pre mna bolo podstatne, ze som doviezol lenive auto bez vykonu a odviezol zihadlo, aj cena nebola prehnana , tak som bol maximalne spokojny

2013-12-11 10:56:40

kubix31: Tak tryska ti stačí nepotřebuješ celý nový vstřikovač na co? uděláš trysky a čerpadlo a jezdíš, dělal mi to přímose servis Bosch v Zábřehu na Moravě mám i protokoly od trysek. už mám najeto od července 15 tis km a spotřeba průměrná 6,5 l tak spokojenost.

2013-12-11 19:16:37

jjanku: no ale v tom připadě to neni uplně fungl nový,tohle je repas reaguju jen na to že jsi psal že máš nový vstřiky za 4 tisíce a že by jsi repasovaný nechtě ale přitom máš repas. já mam taky akorát novou trysku ve starym tělese a v čerpadle vyměnenou rozdělovací hlavu.funglovka stojí dardu

2014-01-03 13:41:19

Prosim o radu, cez vikend na dalnici po 300 km jazdy auto (TDCI/96kW) zrazu prestalo tahat, zacalo blikat zhaveni a po vypnuti motoru uz nenaskocilo. Ziadna zmena na druhy den, ani po odpojeni baterie. Uz je v servise a ja sa uz len modlim :(

Vsetky 4 vstriky boli vymenene cca pre 50 000 km a vtedy bolo cerpadlo OK. Moze to byt nejakym cidloM?

2014-01-03 14:55:48

brano.prco:

Je toho opravdu hodně, čím to může být, ale pokud se dělají vstřiky, dělá se i čerpadlo to je pravda.

Taky jde o to jak a kde byli vstřiky dělané? Je to opravdu o diagnostice co s tím je?

Taky to může být jen snímač polohy vačky, pokud to nechytí, ale s nejhorším počítat musíš také.

Protože pokud se přidřelo čerpadlo, vstřiky tě čekají také.

2014-01-03 17:23:52

tomenzino:

zaujimave je, ze sa to stalo z niceho nic, zhavenie blikalo posledne pred 50tis km (vymena n o v y ch vstriku), inak motor bez akehokolvek zavahania fungoval. a tankujem l e n na znackovych pumpach a pouzivam aktivne VIF.

moj mechanik (menil aj vstriky a stalo ma to 25k Kc a tvrdil, ze su n o v e) na otazku diagnostiky iba skonstatoval, ze nema takze tak.

2014-01-03 17:34:01

brano.prco: Bylo by asi zajímavé dovědět se výsledky chemických rozborů od jednotlivých pump. Podle mne některá složka nafty bude na dlouhodobě na povolené hranici (myšleno bez rezervy povolených hodnot). Může to být třeba obsah síry a nebo nedovoleně velké procento příměsi biologické nafty. Potom se to může po delší době podepsat na palivivé soustavě. Podle toho, co se tady píše, tak Fordy jsou na¨to asi hodně citlivé. A nebo se o ostaních značkách toho tolik nepíše. Zaplať pánbůh že mám benzíňák.

2014-01-03 18:48:33

brano.prco: přesně toto se mi stalo nedávno,přesně jak píšeš...diagnostyka ukázala klepání na 3 válci,udělal jsem všechny vstřiky,což mě stálo 14000,- repase vyskotlakého čerpadla-tam se dělala vysokotlaká pumpička-to bylo asi za 5500,- + 6000 práce a 1200,- diagnostika s naprogramováním čipů.a ještě se vyměnil snímač otáček,,,ale abych řekl pravdu,nikdo mi neřekl,co bylo příčinou...asi bych začal tím snímačem,,,moc jsem ti asi nepomohl,ale aspon něco...a to už mám vstřiky dělané podruhé...ty první vydržely možná 30 000...tak nevím,není servis jako servis...

2014-01-03 22:16:19

ahoj,prosím radu.Auto mě najednou přestalo tahnout...Na dalnici musím jet na 3 ku abych vubec kopec vyjel.Mám TDCI 96 KW dřív to jezdilo jako drak.I s vozíkem to mělo pořad tendenci zrychlovat i do kopce prostě parada...a ted to jede jak stopětka ...Pred měsícem jsem zaslapil EGR ventil protože auto cukalo a dýmalo...Od te doby co jsem to zaslepil už auto necuká ale zase výkon je v kopru.....mám 250000km


Odpovědět

1 ......... 11  12  13  14  15 ......... 20