Fórum - Téma


Žhavení+Mondeo-TDCi-bliká kontrolka žhavení


Fórum Mondeo MK III Žhavení+Mondeo-TDCi-bliká kontrolka žhavení

Informace o modelu: Ford Mondeo MK III


1 ......... 10  11  12  13  14 ......... 20

2013-11-06 22:46:19

tomenzino: no hele je možný že na tom něco bude par 2dvojek tu jezdí a majitelé řikají že zatim spokojenost že vše drží. asi je ta 2.2 už dotahlá do lepšího puntíku, no z vlastni zkušenosti tdci už nikdy více jedině tddi nebo st 220 vstřiky a čerpadlo namontováno auto jede ale na dálnici mi spadlo opět do nouze tak jsem hned volal co se mi děje,řikal že to mohla být bublina nebose dostal nějaký menší bordel do vstřiku pod ventilek, že prej kdyby to ucpalo trysku tak by to dělalo furt . Je pravda že auto jsem pak hodinu dukladně proháněl na všechny možný režimi a už do nouze nespadlo,bylo takovej záhul že mi ho bylo chvilkama líto. Říkal že kdyby to udělalo znova že se mám na něho bez problému obrátit že by se na ty vstřiky kouknul. Jsem z toho mrzutej a to i proto že jsem se fakt pečilvě snažil: nádrž perfektně vymitá a vysušená, vedení vičištěno techniským bezínem a důkladně profouknuto pořádnym kompresorem, fitr origo delphi z menší průpustností, nafta maxxmotion omv + aditiva tda castrol, rail a trubky čištěny ultrazvukem, opravdu ale opravdu jsem dával pozor při montáži Je to moje Takže jestli se to zas vys*ere tak se p*seru Uvidíme

2013-11-06 22:58:44

Já doporučuji jen Halle Holešovice Praha 7

Několikrát jsem tam byl osobně, znám tam lidi kteří tam dělají, a mohu jen doporučit

Je to ranec, ale uvědom-me si, že pokud oprava stojí 40tisíc korun, je to na dalších minimálně 250tisíc kilometrů.

A jestli víme jak zacházet s dnešním dieslem, je nakročeno na kilometrů více,

Jak jsem se dočetl, v časopise "Svět Motorů Speciál" který dělal test Aditiv několika značek, taky v dnešní době, se o motory, respektive palivovou soustavu pokud chceme být bez poruch musíme starat sami. Nejlépe dopadl samozřejmě jak tu preferuji VIF Diesel Aditiv na známku 1.

Což okolo známku 2 neměl nikdo

Takže jak píšu a několikrát jsem zmiňoval, sám každý určuje jak jezdí

2013-11-07 11:10:03

tomenzino: Zdarec...takze jsem to mel na diagnostice,zkusili jsme i za jizdy...a vstriky naprosto v poradku,elektronika taky,proste vsechny ty udeje byly OK....takze je jedina moznost bud pist nebo valec...

2013-11-07 11:41:10

aj pocas diagnostiky za jazdy si s motorom zasiel do nudzaku?

2013-11-07 17:16:17

lukashmk3:

Na válci nevím co by mohlo být špatné, a kdyby to byl píst,tak když za chodu motoru otevřeš víčko krytu motoru,

tak by ti tam musel jít velký tlak ven. To by byl propálený píst. Ale to pochybuju

Za normálního stavu, to jemně fouká,po přidání plynu by to mělo zmizet, a z víčka nic nefoukat.Ještě zkus toto

2013-11-07 18:08:14

tomenzino: Zkousel,zacal strikat olej z motoru ....

2013-11-07 18:11:22

pjaro: Prave ze v te dobe se to nechtelo hodit do toho nouzaku...obcas to tam skoci,ale neni to porad...naposled mi to tam skocilo pred 12 dny a od ty doby zase klid..

2013-11-07 18:22:39

lukashmk3:

No to je blbí. Asi tam nemáš tu krytku aby právě nestříkal olej ven. Ale kromě toho stříkání oleje by to muselo, strašně fučet ven, pokud by byl propálený píst

2013-11-07 18:27:58

tomenzino: Asi mi nezbude nic jinyho nez stim zajet primo do Fordu,tam mi musi rict co to je a kolik me to bude stat.Protoze zatim vim,ze to muze byt pist nebo prasklinka ve valci,oprava 10 000-35000 coz je velky rozdil,nebo pak novy motor...ale problem je v tom,ze clovek zase nevi do ceho leze...muze se to tvarit a ukazovat bez problemu a za 10 000 prijde chyba.a jsem tam kde jsem byl.

2013-11-07 19:40:37

lukashmk3: zkuste přepadovej test na vstřikách a hned uvidíš na čem jsi! kdyby byl prasklej píst tak by to čudilo jak lokomotiva a z víčka motoru by to funělo popřípadě při vyndání měrky by to lítal olej z měrky,tohle je divný že to neni pořád ale jen někdy. vstřiky jsou svině.

2013-11-07 22:11:03

No mozno by sa trebalo uberat tym smerom, ktorym ukazuje indicia, zeto robi nad 2500 otacok, pri akceleracii a aj to nie stale. Co takto nedostatočný prisun paliva pri vyšších otackach - palivova pumpa, palivovy filter... Este k diagnostike, ono chyba sa nemusela zapisat do riadiacej jednotky natrvalo pokial islo o ojedinelu chybu. Az pokial sa bude objavovat castejsie , alebo niekolkokrat za sebou, tak sa zapise do zoznamu chyb. Pokial to je ojedinele, tak treba za jazdy sledovat aj priznaky chyb. Aj osciloskopom v diagnostike sledovat podozrive live data za jazdy. Tam by sa mali prejavit aj kratke jednorazove javy. Jednoznačne treba zopakovat diagnostiku za jazdy a snazit sa dostat motor do nudzaku.

2013-11-10 07:47:19

Dobře.Jak budu vědět víc zase napíšu.

2013-12-05 10:19:06

Tak sem po repasu vstřiků a čerpadla k tomu novej řemen ,kladka, gufero na kliku nějaký to těsněníčko ,práce bez daně a vyšlo to na 42 tisíc na nový neni a kdybych to prodal tak si za to koupim tak felícii tak sem se rozhod pro repas.Čas ukáže, volal sem do dvou diesel servisu mělo by to vydržet cca 150000 km to znamená pro mě 10let jízdy to dřív skončí na šroťáku.Uvidíme jinak s autem spokojenost v podstatě je to držák .Najeto 195000km a na co šáhnu je origo i egr zatim nebyl měněněj.

2013-12-07 22:09:02

vstřiky? .. Ahoj. Prosím poraďte. Mám mondeo combi 02. Začalo mi blikat žhaveni. Přítel navíc tvrdí,že pokud se víc vytočí, tak spadne do tzv. nouzového režimu a spadne ovšem nezhasne. i prý předjíždění. Mě se to nestalo a to předjíždim... :-D nicméně. Byl s tím na diagnostice a tam mu řekli,že to jsou vstřiky a že je potřeba vyměnit všechny a to za min. 12tis. Jak jsem tak procitala internet (každý píše něco jiného) tak jsem se dozvěděla že to může být třeba jen jeden. Nebo snad i něco jiného? Nechce se mi dávat min. 12 tisíc a po chvilce zjistit že to bylo něco jiného. Můžete mi poradit? Díky moc.

2013-12-08 11:07:52

clowjek: sice ti neporadim cim jinym to muze jeste byt ale je lepsi vymenit vsechny....treba se ti za tyden muze pokazit jiny

clowjek, 2013-12-07 22:09:02 napsal:

vstřiky? .. Ahoj. Prosím poraďte. Mám mondeo combi 02. Začalo mi blikat žhaveni. Přítel navíc tvrdí,že pokud se víc vytočí, tak spadne do tzv. nouzového režimu a spadne ovšem nezhasne. i prý předjíždění. Mě se to nestalo a to předjíždim... :-D nicméně. Byl s tím na diagnostice a tam mu řekli,že to jsou vstřiky a že je potřeba vyměnit všechny a to za min. 12tis. Jak jsem tak procitala internet (každý píše něco jiného) tak jsem se dozvěděla že to může být třeba jen jeden. Nebo snad i něco jiného? Nechce se mi dávat min. 12 tisíc a po chvilce zjistit že to bylo něco jiného. Můžete mi poradit? Díky moc.

2013-12-08 13:44:42

clowjek: 12tis?...to mysleli zrepasovat asi. repas 160€ a novy jeden vstrek 380€. precitaj si celu tuto temu.......hlavne diagnostika - chybove kody. nic ine neries. pokial to budu dva vstreky, rataj s opravou vstrekovacieho cerpadla. nove 1000€. ja som nastastie menil len jeden vstrek, ale auto ide neskutocne, ked dupnem na plyn pri 140km/h, na aute sa podvihne predna cast a vyrazi ako raketa. ide vyborne, neviem si predstavit ako by islo, ak by malo styri nove vstreky.

2013-12-08 21:55:51

pjaro: tak prý jen jeden a to čtvrtý vstřik. Přítel ho chce dat pryč,ale mě je ho líto hned dávat pryč. Jsem na něj zvyklá... Tak třeba po čase vyměním všechny,ale najednou nemusím ne?

2013-12-08 21:57:27

pjaro: a jeden jsem schopna sehnat za 2200 plus práce...

2013-12-08 22:39:25

clowjek: Ahoj, mělo by se to měnit komplet. Plus další věci k tomu, psal jsem Ti to ve vzkazu. Jinak se Ti totiž ta závada ukáže po nějaké době zase.

2013-12-08 23:01:07

clowjek: nemusíš ale je to takový nic moc většinou odejde zase další a další a nakonec vyměníš všechny čtyři, ta cena 2200 to je za použitej a nebo repas? protože ta cena je hodně nízká nechci odrazovat ale většinou tyhle levný repasi stojej za


Odpovědět

1 ......... 10  11  12  13  14 ......... 20