Fórum - Téma


Žhavení+Mondeo-TDCi-bliká kontrolka žhavení


Fórum Mondeo MK III Žhavení+Mondeo-TDCi-bliká kontrolka žhavení

Informace o modelu: Ford Mondeo MK III


1 ......... 9  10  11  12  13 ......... 20

Zamčeno: 2016-12-05 16:30:36, hof
2013-11-04 19:01:47

njn kontrolka žhavení to je prokletí já už takhle jezdím druhý rok na diagnostice jsem byl a nic motor na volnoběh beží hlučně a když zapnu v létě klimu mlátí až je mi ho líto koupil jsem si kabel na diag, ale nějáký ten levný krám takže možnosti mám opravdu omezené a nic to pořádně nezjistí kámoš z ford servisu mi na to řekl jediný - vykašli se na to dokud se to nezastaví úplně stejně když neuděláš všechny vstřiky i s čerpadlem najednou tak se to bude sypat postupně a bude to stát mnohem víc peněz, takže čekám kdy mě to někde nechá a pak šup na výměnu všeho, už to má najeto takhle skoro 60tis ( celkem mám na tacho 229tis) a ne a ne se to vysypat a do nouzáku to padne občas holt jsem si na to zvykl a naučil jsem se stím žít . Jinak když to do nouzáku padne nemusí se zastavovat stačí vyřadit a za jízdy znovu nastartovat ono stavet v odstavným na dálnici je blbost - jde to rozcuknout i přez kvalt, ale to nedělám ikdyž to má řetěz na to to auto mám rád. Jěště takovej dotázek kde maj tak dobrou diagnostiku že to ukáže kterej vštřik je špatněj asi před cca rokem mě monďas nechal na cestě a ty kokoti vefordu už mi všschno měnily prej zadřený čerpadlo a buhví co (prej to ukázala diagnostika že není tlak v liště) nakonec jsem si sám vydedukoval systém pokus omyl a napoprvé jsem se trefil na snímač vačky - a diag to neviděla, proto nevěřím ani tomu když tady někdo napíše řekli mi že vsřik na nějákým válci je v háji a myslím si že je to tak max 20% pravdy co tomu skutečně je - z toho důvodu k měničům do servisů nejezdím a radši zajedu k opravářům

2013-11-04 19:03:57

téma vstřiky a čerpadlo u tdci je na dlouhé povídání, musíme si příznat že použitím tohoto vstříkování to ford podělal je to značně nespolehlivé a choulostivé na sebemenší nečistotu či menší mazivost nafty u těchto vozů by to možná fungovalo jen kdyby se jezdilo na křiš´tálově čistou naftu z laboratoře neznám nikoho kdo by najezil víc jak 250 000 km a to jsem zažil snad jednou, vetšinou vstřiky či čerpadlo lehne okolo 200 000 km žažil jsem případy že i na 90 000 bylo vymalováno. U mého te´d lehly na 190 000km auto padalo někdy do nouzáku blikala kontrolka žhavení po nastartování ok.Padalo to vetšinou ve větších rychlostech na vyší stupně 4 5 6,po městě jsem mohl jezdít celej den a auto do nouze nespadlo. Začlo to tím ze auto bylo takové tupější nebylo tak ostré ale kontrolka neblikala,tak jsem mu chtěl dopřát a koupil jsem tec 2000 ( vysoce učinný čistič paliv systému) :D kdybych veděl co to udělá tak bych to nalil do kamen, auto po aplikaci začlo víc kouřit a jelo snad ještě nepatrně huř. Za dva dny po aplikaci sem předjížděl a auto spadlo do nouze, neříkaám že to nebylo načli ale mělo to pokračování. Chvíli jsem potřeboval jezdit tak jsem s tim jezdil ten kdo jezdí normálně by nic nepoznal ,aler já si rád přišlapnu plyn,a asi víte co následovalo. Nicméně tesně před před rozděláním mi kamárád doporučil ať to ještě proženu tím tecem že se to asi zlepší že jeden nestačil tak jsem kopil 2 a auto jsem opet prohnal na tuto sračku auto už přestavalo startovat cukalo při akceleraci furt no prostě total v řiti zajel jsem na zdviž auto rozdělal,čerpadlo vstřiky nádrž. Čerpadlo jsem poslal se vstřikama na REPAS cena 32 000kč zadřené čerpadlo ucpané vstřiky totálně. Teď mi to přišlo zpět tak bude montáž a uvidíme jak bude tˇapat. Nádrž vyčistěná vedení taky nový filtr od Delphi s menší propustností micronů,tak uvidíme, kdyby ten repas vydržel dalších 200 000km budu rád. dělal to muj znamej a řikal že když to čepadlo rozdělávali tak se s klukama temili co z toho vypustili jeho slovy co jsi tam nalil aceton?A já že tec 2000 a on co to je že to je suchý jako prase. Tak jsme se bavili dál a zeptal jsem se co aditiva a on řikal že chválej vif ale že on má nejlepší zkušenost s TDA od castrolu že viděl co dokáže. U vifu to prý nezaznamenal. Jinak mondeo dobrý auto líbí se mi a líp se mi sním jezdí jak octávkou či passatem.

2013-11-04 19:11:52

za 32 kolíků to je docela dobrý doporučíš firmu já mám nabídku přez 40tis za v, ale prej sou to machři na DELPHI a dávaj origo díly do čerpadla i do vstřiků - prej sou nějáký náhražky a toho se bojím záruka si ce je ale jen 30tis km nebo dva roky to vydrží kdejaký šunt

2013-11-04 19:14:18

popeye: Bohužel nevím, jak je to u Mondea, ale u mojí Fiesty 1,6i Sport 2001 má přístrojová deska (displej v ní) testovací režim a jeho součástí je odečítání hodnot ze vstřiků (má 4 vstřiky). Pochopitelně že se jedná o vstřiky benzínové, ale možná něco podobného mohou mít i Mondea (pokud v nich pochopitelně nejsou dipleje hloupější). Ale na to už by musel odpovědět někdo, kdo o tom ví mnohem víc.

2013-11-04 19:19:26

petrdepo: jj něco tam taky mám taková auto giag ted si ani nevzpomenu jak se to spouští nějáký hodnoty to ukazuje ale nejsem z toho vůbec chytrej oni fordi jsou všeobecně hloupější na tu přesnost diagnostiky ukáže to něco a ono je to uplně něco jinýho beru to podle toho snímače vačky co mi odešlo

2013-11-04 19:28:15

popeye: Spouští se to většinou tak, že se podrží tlačítko nulování okamžitého počítače kilometrů a potom se zapne zapalování. Až se změní údaj displeje na text tak se nastartuje motor a pak opakovaným stiskem tohoto tlačítka se postupně prochází různými testovanými údaji. Bohužel přesné zkratky a hodnoty u Mondea nevím. Ale už ve Fóru tyto údaje byly uvedeny (mám takový dojem, že se téma dá vyhledat pod pojmem "test přístrojové desky"). Také se objevil test na YouTube.

2013-11-04 19:31:11

popeye:

Máte samozřejmě všichni pravdu, že Mondeo je na naftu a nečistou naftu hodně náchylná. Ale tohle tady už bylo psáno několikrát, a je tu o tom hodně témat. Není prostě rozumné, brát někde levnou naftu, prptože je logické levná nafta=šmejd. Myslím že většina lidí si to právě dělají sami. Pokud není auto nové, nevíš co kdo tam tankoval před vámi. Čerpadlo se načne, a už to pak jede.Zkracuje se životnost, po desítkách kilometrů.

Jediná rada, pokud to chodí, dolejvat hodně aditivů, a dalších složek na mazání. Stačí málo, a nafta je mastnější a chodí to dobře.

Já osobně budu mít 190tis, a motor běží jako benzínový.Tichý a čistý jako nový.Ale jen proto že se v tom nikdo nikdy nešťoural, a já leju skoro pořád naftu MaxxMotion na zimu, nebo leto naftu taktéž u OMV a hodně aditivu jak v létě tak v zimě, a k tomu ještě přípravek na mazání nafty jinej než VIF

2013-11-04 19:32:58

petrdepo:

To je k ničemu.Tam nic neuvidíš. Vidět je pouze na original diagnostice, a to musí ten mechanik dobře ovládat. Jinak nezjistí nikdo nic.

To co jsem viděl já, u orig Fordu, a ten kdo to umí, to by jste koukali co jde všechno najít.

2013-11-04 19:57:07

tomenzino: s těma mechanikama souhlasím .... jak jsem psal spousta je měničů a dnes je lepší mít v názvu firmy auto opravna než autoservis protože servisák může být každý ale ne každý umí být opravářem. téééda OMV na to už tady taky bylo téma - záleží v jaký lokalitě se nacházíš, ale tady u mě větší splašky nenajdeš i ta jejich maxx motiom - udajně bez síry mě to ma to vůbec nejede a kouří to jak když pálíš pneumatiky o spotřebě ani nemluvím ta je o 1.5l/100 vyžší takových pump tu máme celkem 3ks naštěstí je tu i benzina na obyč naftu spokojenost vervu tu nekoupím a nejraději to papá obyč shell. a Když to vezmu k tématu právě u OMV to bylo kdy se mi poprvé rozblikala kontolka žhavení, bylo to přesně takhle ..... svítí hladový oko na dojezdu 10km první pumpa na obzoru OMV - hvízdnul jsem tam plnou od stojanu 1...2. a nouzák dokonce mi to i chcíplo natočil jsem to a jel domů co se valilo z vejfuku a jak to jelo no hrůza pak jsem tam dlouho nebyl až pro tu lepší a ...... už mě tam nikdy nikdo neuvidí možná tak z nouze pro dva liříky na dojetí jinam

2013-11-04 20:02:42

popeye:

S tou pumpou souhlasím. Asi jak kde. V Praze je to jiné, a mám to odzkoušené. To je jasný.

Jinak jsem zjistil, že nejlíp mi to jezdí na naftu od Agipu,ale nemám jí poblíž. To je kvalita

Shell známý tankují a taky špatná zkušenost. Dnes je to těžký

2013-11-04 20:11:30

popey: no hele upozorńoval mě právě že jsou na trhu nějaký čínský trysky a to je prej o pruser že někdo si prej koupil vstřiky z autokelly a že ujel 200km a bylo po a 20 000kč v hajzlu a skončili u nich prej je ani nedokázali opravit že dotoho nepasovali díly, mě měnil trysky originál delphi a rozdělovací hlavu v čerpadle byla vydřená,vačkovej prstenec byl ok to by prej musela být opravdu hodně hrubá nafta aby byl v prdel* vše originál mám s ním dobré zkušenosti všechna auta od něho zatim odjela a jezdí. On to asi přímo nespravuje on to sváží někam do Prahy a tam to opravujou myslim že ty opravy má na svědomí jeho otec. Já bydlím v Poděbradech a on tu bydlí taky mám číslo na něho 725790943 ale když vydržíš tak se podivám na ty papíry co mi k tomu dal a tam byla ta firma zejtra bych jí sem vložil. Jinak byli v tom i těsnící podložky a ke každýmu vstřiku vytiskl nový kod tak jak to má být. ale praci jako vyndání a nandání a čištění nádrže si musíš udělat sám protože když to dáš do servisu tak to bude asi určitě přes těch 40 klacíků a nemáš záruku že tu nádrž vyčistěj víš jak prostě když to dělaš sám pro sebe tak to bude určitě kvalitněji jinak prej nejsou špatný ještě ve Ford Hale.

2013-11-04 20:15:15

tomenzino: praha... tak tam nejraději jezdím na shellku od letiště na barandov dolů padák na jižní spojku pod pumpou Luk Oil, ty se předhání s cenou a nafta je tam super. Já jsem z Berouna tak alespoň budeš vedět kdyby jsi jel nádou po D5 na plzeň kde netankovat .... na OMV v BE u dálnice pro info aktuální cena sahá na 39kč za litr maxx motion přez 40 dál je pak Luk Oil, ale tam taky neberu cena je super ale .......kvalita tak do Zetoru a ne do mondea

2013-11-04 20:23:34

kubix31: díky určo sem něco dej třeba je to ta samá firma o který vím ale to neva. Já jsem kousek od prahy a kámoš dělá ve ford hale praha 7 vedle je prej nejálej diesel servis specializovanej na fordy koukám že sme se shodli průběžně čtu a pak píšu no tak právě tam mi to zjišťoval kolem 20 tis čerpadlo a cca 4000 za 1 vstřik +- a demontáž montáž to je navíc už je to ale víc jak rok tak třeba zlevnily. a tem kámoš mi právě varoval na jehli do vstřikovačů nejsou z číny ale prej italský ikdyž všechno je dnes čína

2013-11-04 20:52:00

popeye: no čerpadlo vychazí na 12 000kč bez vačkovýho prstence ten jinak stojí něco okolo 5000kč ale ten je většinou ok a vstřik něco přes 4000kč + nějaká ta práce a vyšlo to na 32 000kč on to řekl asi obrazně prostě že to byli srágory víš jak no jsou to dardy na to že v tom čerpadle v podstatě nic neni .

2013-11-04 21:28:48

kubix31:

Ve Fordu, mají čerpadlo za 21tis nové, a už je určené pro naší naftu (sku****ou)

Tak popř. do toho bych šel až mě to potká

2013-11-04 23:28:37

tomenzino: no jen aby to je jako že facelift 2003 ma už to čerpadlo také víc vylepšené mě ale připadá že se ser*u stejně nebo někdy víc než ty starší

2013-11-05 00:07:18

kubix31:

No před feisem to bylo pořád, pak se to uklidnilo po feisu to už bylo lepší. Hele já taky nevím, já mám 2.2 a vše šlape.

Taky je jiný než u 2.0. Takže je možná už dělaný jinak také.

Ale tohle jsem viděl v servisu.Mají u toho Němci poznámku . Docela ostuda čerpadlo do ČR.

2013-11-05 10:55:22

v Třebíči je borec mě repasoval čerpadlo který bylo totálně v háji za 3800kč a vstřiky buď opravuje nebo vyměňuje za jiný já měl 2 ko a zpravil mi je řekl mi že by je chtělo nový aby to bylo ok zatím sem nechal ty zpravený a mám na nich teď 6tis km a pohoda jazz

2013-11-05 19:28:13

pjaro: Díky moc za rady.....Uvidíme co ta diagnostika

2013-11-06 22:33:48

popey: hele bylo tam nápsáno ddc praha ale na netu mi nic nevylezlo já to prostě řešim přes něho.



1 ......... 9  10  11  12  13 ......... 20