Fórum - Téma


Žhavení+Mondeo-TDCi-bliká kontrolka žhavení


Fórum Mondeo MK III Žhavení+Mondeo-TDCi-bliká kontrolka žhavení

Informace o modelu: Ford Mondeo MK III


1 ......... 8  9  10  11  12 ......... 20

2013-09-10 21:17:52

tomenzino ma pravdu, ak to u teba malo rychly spad, tak vstreky bude stacit vycistit, ako aj celu palivovu sustavu a cerpadlo na repas alebo nove. predtym ak niekde pojdes, tak urob diagnostiku. budes mat jasnejsie o co ide. s opravou nechod nikde do znackoveho servisu ford, ani do roznych servisnych a garazovych firiem. musis si najst autorizovany servis Common rail a delphi vstrekovacich systemov.

2013-10-10 12:42:04

Uz som zo servisu doma, vymeneny jeden vstrek, auto ide ako zihadlo.....ak potrebujete riesit vstrekovanie paliva, tak odporucam tu firmu kde som bol: T.S.A. Kezmarok. ochotni, maximalni odbornici, nerobia, co robit netreba - setria vam penazenku, nie su lachvati - vyborne ceny, MOJA MAXIMALNA SPOKOJNOST!

2013-11-03 16:45:19

Prosim o vase nazory! .. Zdravim chlapi! MOzna uz toto tema tady nekde je,ale nenasel jsem ho.

Jedna se o to,ze auto se pri normalni jizde chova bez problemu,ale kdyz chci predjizdet nebo chci jet sportovnejsi jizdou,tak nad 2500 otacek motor cukne a zapne se nouzovy rezim,nedela to porad,ale stava se.

Nejdriv jsem zjistil,ze mi odesel vstrik na 4 valci,vymenil jsem,ale stalo se to znovu,a kdyz zastavim,vypnu motor-nastartuju tak je zase vse v poradku.Pri volnobehu to s autem vybruje.Mechanik mi rikal,ze mam neco s pistem nebo prasklinu ve valci.Rad bych vedel vas nazor,jestli jste nemeli podobnej problem.Dekuji

2013-11-03 16:52:51

lukashmk3: O jaký se jedná motor?

2013-11-03 16:54:18

lukashmk3:

Ano je toto téma zde několikrát.

Tvůj problém je klasický jako u všech. Jen mě zajímá podle čeho, jsi vyměnil ten jeden vstřik?

To že motor vybruje,bude asi vstřikem.Musíš dle diag.zjistit kterým

2013-11-03 17:02:39

tomenzino: Om asi lukashmk3 neví, že vstiky jsou kódované (každý má své označení zapsané v paměti řídicí jednotky) a tak pokud se vstřik vymění, tak bez přepsání v řídicí jednotce se chová jako neznámý a proto jako by byl také "vadný".

2013-11-03 17:09:46

petrdepo:

No tak předpokládám, že pokud někdo takový-to úkon dělá, toto samozřejmě ví

2013-11-03 17:10:29

lukashmk3: Jedna se o 2.0 TDCI 96 KW,Auto bylo na dignostice,a napsalo vstrik 4ho valce,ten je vymenen a pocitacem nainstalovan a zruseny chyby.

2013-11-03 17:14:17

lukashmk3:

Tak to pravděpodobně nebyl on, a nebo znovu načíst, jestli se něco neukáže znova,

popř. za chodu motoru diagnostikou sledovat všechny vstřiky jak vyvažují

2013-11-03 17:20:22

tomenzino: Dobra..jeste se na to podivame a pak dam vedet jak jsem dopadl,zatim dekuji

2013-11-03 17:21:36

tomenzino:

A taky určitě ví, že číslo vstřiku neodpovídá číslu válce. Asi to bude chtít znovu na DIA

2013-11-03 17:55:55

No,hlavne diagnostiku za jazdy, odsledovat pozadovane a realne tlaky.mozno to robi aj turbo, myslim natacamie lopatiek, ked je zaneseny veniec natacania a nedava take tlaky ake by mal. Alebo aj senzor vahy vzduchu. Diagnostika za jazdy ti ukaze blizsie kde je problem.

2013-11-03 18:50:51

pjaro:

Tyto Závady to ukázat může,ale to by se na volnobĕch zaklepal motor

2013-11-04 13:45:15

uvidime co to bude po diagnostike

2013-11-04 15:38:11

Zdravim panove, mam toho trosku vic a potreboval bych poradit.Pri nastartovani (vetsinou studeny motor) mi hodne kolisaji otacky.Vetsinou to aji chcipne.Sem tam se mi rozblika kontrolka zhaveni a prepne se to do nouzaku.Aby toho nebylo malo, kdyz tomu trosku slapnu, mam za sebou oblaka cernyho dymu.Poradte prosim co s tim.Dikec....

2013-11-04 15:40:49

Zapomnel sem napsat motor....2.0TDCI 96kW rv.2005.

2013-11-04 15:46:22

kontrolka ti stale blika, alebo pri vypnuti kluca zhasne?

pokial ti zacala blikat, po nejakom case ti ostane trvalo svietit a motor pojde bez vykonu v nudzaku. pokial pojde.....zalezi to od zavady. ale urcite v dohladnej dobe - cim rychlejsie treba diagnostiku a opravu - vstreky, cerpadlo a co ja viem kde este moze byt chyba. to kolisanie otacok by mohlo byt zle rozprasovanie zakarbonovanych vstrekov - kontroluj hladinu oleja ci nestupa. pokial ti zacne stupat, tak okamzite prestan jazdit, do oleja ide nezhorena nafta z valcov.. KAZDOPADNE DIAGNOSTIKA AJ ZA JAZDY.

2013-11-04 16:39:46

rada9:

Jak píše pjaro . Nejdříve diagnostiku. Aby se ti nestalo,že bude prokapavat vstřík a propalí se píst . Na to pozor. Nebo díra v hadici k turbu.

To dělá černý kouř .

2013-11-04 16:44:48

asi myslis hadicu od intercoolera do egr. mne cierny dym zacalo robit, ked som na skusku spriechodnil egr okruh....samozrejme opatovne zaslepenie :)

2013-11-04 17:00:36

pjaro:

Jj


Odpovědět

1 ......... 8  9  10  11  12 ......... 20