Fórum - Téma


Motor_Mondeo III-žhavení


Fórum Mondeo MK III Motor_Mondeo III-žhavení

Manuály  |  Inzerce  |  Model Ford Mondeo MK III  |  Naše vozidla


1 ......... 7  8  9  10  11 ......... 72

2011-02-14 09:22:36

no ono turbo vyložene něpíská spíš jako hučí když je studený. závada je hlášena přímo na krokovim motorku turba, už sem ho sehnal zítra si pro něj jedu. zkusím ho vyměnit a uvidim. jsem zvědav jestli to pomůže.také jsem přemýšlel o prodeji. ale když se to vezme tak si můžu koupit jiné auto u kterého turbo opět odejde :( takhle turbo opravim a mam klid. jen doufám že prozatím pomůže jen ten motorek. pokud ne. tak mam holte smůlu :( a můžu šetřit. hlavně že se to umí sejít. zrovna když se máme s přítelkyní stěhovat a auto potřebujeme :( sem na to všechno zvědav.

2011-02-14 09:44:29

No to je prave co rikam, vzdy kdyz jsem auto nejvic potreboval tak nejelo a tak jsem radsi sel do uveru na zanovni vuz se zarukou.

Jinak ja jsem taky vymenil tenkrat jen ten servomotorek, nejdrive za pouzity a fungovalo to cca pul roku a pak zase podesel. Nemohl jsem dlouho sehnat nahradu tak jsem koupil cely turbo, ale nemenil jsem ho, jen jsem si vypujcil ten motorek a fachalo to dobre. Pak jsem mel stesti a nahodou jsem narazil na fungl novy sice bez zaruky protoze oficialne se samotny servomotorky sehnat nedaji tak jsem ho tam dal a slapalo to. Ale hned pote jsem auto radsi prodal tak nevim jak to funguje, ale asi dobre jelikoz me novy majitel zatim nevolal.

No ale jestli vam huci tak to nebude uplne O.K. Mrknete jestli vam neubyva olej nebo jestli z vyfuku nevychazi bilý kouř, to by byla znamka toho, ze vam to turbo netesni.

Jinak muzu rict, ze s blikajici kontrolkou zhaveni jsem si uzil celkem dost a jeste obcas se mi o tom zda a to uz to auto nemam skoro 3/4 roku.

2011-02-14 11:33:28

je mi jasné že turbo není ve 100% stavu :( ten motorek chci řešit jako provizorní náhradu. určitě mam v plánu výměnu celého turba. jen se to teď nesešlo zrovna nejlépe.

2011-02-14 19:16:48

Zdravím, tak já měl také problémy s regulátorem (viz strana 5). Kontakty uvnitř propájeny a od té doby jezdím 1,5 roku naprosto bezproblému (tedy po stránce elektroniky)!! Takže neházej flintu do žita! Pokud jsou to kontakty, tak to propájej. Nic tím neztratíš a dost možná ušetříš za výměnu turba 30 litránků (výměna sakumpikum). POkud je to opravdu elektromotorek, tak to mohou být uhlíky v samotném motorku. Někde na polském webu jsme viděl návod na jejich výměnu za pá peněz.

Jinak v létě jsem nechával turbo repasovat, protože se mi zdálo, že mělo rezonance. Dost možná že zbytečně, ale teď mám alespoň jistotu. Repase se vším všudy (těsnění, olej, práce dokonce 2x) 15 tisíc.

2011-02-14 21:35:21

ahoj, kontakty sem propájel. to bylo první co jsem zkoušel. ale problem bude přímov tom moturku. zítra si pro něj jedu. podle toho v kolik se vrátim bych to hned chtěl zkusit namontovat tak jsem zvědav zda to pomůže nebo ne

2011-02-14 22:27:03

Chlapi,dám Vám sem kontakt na jednoho chválenýho kluka co dělá turba 777556557.

Tenhle kontakt jsem získal od známého co si dával turbo do jedné známé turboopravny

a nějak popíšu jak to probíhalo.Zavolal jim co chce na turbu udělat,řekli mu cenu a kdy

to bude,telefonicky potvrdili jak cenu tak termín a na dohodnutý termín tam volal a voni že ho

má vevnitř celý vyrezlý a že to bude za 18 ale co čert nechtěl tak se zrovna motal v okolí tak tam

pro turbo vlítnul a voni ho ještě ani nerozdělali.Tak se dostal na tohodle kluka a je prej dobrej

Tak jsem si to číslo pro strejčka příhodu uložil.Třeba to někomu pomůže.

2011-02-20 20:30:39

Vím že odbočuji od tema ale zpechá to Ahojte kluci,mám tak krapek podobnej problém: Nastartuju Forda 2.0 TDCI 86KW rv. 03 a ze startu motor beží tak jak ma ale obehne tak třetí minuta a otáčky kolísají a je to hrozný zvuk jak chrochtajicí,ale kladka to neni jen mi vymenili v service řemen a že si mám zajít do BOSH do Kravař že se mi hadají vstřiky..je fakt že kdyz za studena přidávám jemě plyn tak škube ale jak sepne turbo tak nic...děkuji za radu,nechci se hnat někam když tam nikoho neznám a vím jak to chodí...povyměňují co se dá...

2011-02-21 20:21:03

Ano stačí přeprogramovat vstřiky a je vše je v pořádku. Je to otázka 20 minut.

2011-02-22 09:15:59

Dnes jsem jim to tam odvezl tak uvidime co se bude dít dík moc

2011-02-22 09:18:34

čus, dej pak vědět jak si dopadl

2011-02-22 09:41:10

No a ještě něco,když mi je budou vytahovat,čistit tak to naprogramujou znova nemilím-li se?

2011-02-22 10:14:54

to já netušim ale taky mi to zajímá

2011-02-22 10:25:19

Poptám se

2011-02-22 10:37:07

No když jsem se na tohle ptal před rokem v delphi servisu v Praze Malešicích, tak maník říkal, že by to jen čistil (to by stálo další 2 tis.) a nic neprogramoval. Programování by znamenalo dát vstřiky na testovací stolici a vyrobit pro ně nové kody (To by stálo další 2 tis.), které by se nahrály do ŘJ. To by stálo další 2 tis. Je předpoklad, že vyčištěním by se ty vstřiky měli dostat resp. přiblížit původním hodnotám.

Navíc je otázkou, jestli to vyčíštění ultrazvukem nějak moc pomůže. Takže ve finále by se mohlo stát, že člověk vyhodí 4 tis. a je zase na začátku.

Dej pak vědět, jak jsi dopad: co to stálo a jak jezdí auto (akcelerace, spotřeba, zvuk motoru).

2011-02-22 13:01:07

Tak nejaka čistění se nekona,po telefonu jsme rozuměl že to dal na baňky a že se maj naplnit minimalně a že byli uplně plné,něco s přepadama a hadičkama,podle WINu mi zjisti cenu tak jsem zvedavej co mi zavolá za cenu. po telefonu jsem tomu nejak nerozumel...i když ani nerozumim pořadně

2011-02-22 13:05:46

Tak hodí mi tam nové přepady ať mužu odjet a jestli to chapu tak nove vstřiky...ale ty teď nebudu řešit už tak jsme do toho auta nacpal..

2011-02-22 13:11:10

tzv. baňkový test, kterým se zjistí, jestli vstřiky protékají. Hm takže tobě rpotékají, což znamená jejich repasování. Jeden repasovaný vstřik 4 tisíce. Plus věci okolo.

2011-02-22 13:15:20

takže mi tam daji ty přepady abych mohl s tim jezdit? a necomi říkal že repas vyjde na 4tis a že novej 6 že spiš berou nove tak jsem z toho jelen..

2011-02-22 13:30:59

Jaký přepady?!

Abys mohl jezdit bez blikající kontrolky a padání do nouzového režimu, tak budeš potřebovat nový nebo repasovaný vstřiky. Repasovaný vstřik je vstřik, kterému se vymění kompletní vnitřek (z původního zůstane pouze pevná část), takže ten repasovaný je plně funkční. Otázka je, jestli to v tom tvém servise umí.

POkud se chceš dočíst o problémech se vstřikama, vstřikovacím čerpadle apod., tak si oprojdi tohle téme http://forum.fordclubs.or...wtopic.php?t=9&start=2040

Je tam toho spousta.

2011-02-22 13:36:27

NO to cháppu,ale řikal mi ze mi musí objednat přepad a vyměnit ho,a pak si mužu auto odvest a co se týče vstřiku tak to řešit teď nebudu pokud nebudu muset,protože jsem pokrývač a už jsme kvuli počasí 3měsíce bez prace a naklady mam velký..bude muset počkat ještě měsic dva a do nouzáku a žhavení m iještě nebliká a serv. http://www.svancarbosch.cz/index.php


Odpovědět

1 ......... 7  8  9  10  11 ......... 72