Fórum - Téma


Žhavení_Mondeo III


Fórum Mondeo MK III Žhavení_Mondeo III

Informace o modelu: Ford Mondeo MK III


1 ......... 7  8  9  10  11 ......... 49

2011-02-22 09:18:34

čus, dej pak vědět jak si dopadl

2011-02-22 09:41:10

No a ještě něco,když mi je budou vytahovat,čistit tak to naprogramujou znova nemilím-li se?

2011-02-22 10:14:54

to já netušim ale taky mi to zajímá

2011-02-22 10:25:19

Poptám se

2011-02-22 10:37:07

No když jsem se na tohle ptal před rokem v delphi servisu v Praze Malešicích, tak maník říkal, že by to jen čistil (to by stálo další 2 tis.) a nic neprogramoval. Programování by znamenalo dát vstřiky na testovací stolici a vyrobit pro ně nové kody (To by stálo další 2 tis.), které by se nahrály do ŘJ. To by stálo další 2 tis. Je předpoklad, že vyčištěním by se ty vstřiky měli dostat resp. přiblížit původním hodnotám.

Navíc je otázkou, jestli to vyčíštění ultrazvukem nějak moc pomůže. Takže ve finále by se mohlo stát, že člověk vyhodí 4 tis. a je zase na začátku.

Dej pak vědět, jak jsi dopad: co to stálo a jak jezdí auto (akcelerace, spotřeba, zvuk motoru).

2011-02-22 13:01:07

Tak nejaka čistění se nekona,po telefonu jsme rozuměl že to dal na baňky a že se maj naplnit minimalně a že byli uplně plné,něco s přepadama a hadičkama,podle WINu mi zjisti cenu tak jsem zvedavej co mi zavolá za cenu. po telefonu jsem tomu nejak nerozumel...i když ani nerozumim pořadně

2011-02-22 13:05:46

Tak hodí mi tam nové přepady ať mužu odjet a jestli to chapu tak nove vstřiky...ale ty teď nebudu řešit už tak jsme do toho auta nacpal..

2011-02-22 13:11:10

tzv. baňkový test, kterým se zjistí, jestli vstřiky protékají. Hm takže tobě rpotékají, což znamená jejich repasování. Jeden repasovaný vstřik 4 tisíce. Plus věci okolo.

2011-02-22 13:15:20

takže mi tam daji ty přepady abych mohl s tim jezdit? a necomi říkal že repas vyjde na 4tis a že novej 6 že spiš berou nove tak jsem z toho jelen..

2011-02-22 13:30:59

Jaký přepady?!

Abys mohl jezdit bez blikající kontrolky a padání do nouzového režimu, tak budeš potřebovat nový nebo repasovaný vstřiky. Repasovaný vstřik je vstřik, kterému se vymění kompletní vnitřek (z původního zůstane pouze pevná část), takže ten repasovaný je plně funkční. Otázka je, jestli to v tom tvém servise umí.

POkud se chceš dočíst o problémech se vstřikama, vstřikovacím čerpadle apod., tak si oprojdi tohle téme http://forum.fordclubs.or...wtopic.php?t=9&start=2040

Je tam toho spousta.

2011-02-22 13:36:27

NO to cháppu,ale řikal mi ze mi musí objednat přepad a vyměnit ho,a pak si mužu auto odvest a co se týče vstřiku tak to řešit teď nebudu pokud nebudu muset,protože jsem pokrývač a už jsme kvuli počasí 3měsíce bez prace a naklady mam velký..bude muset počkat ještě měsic dva a do nouzáku a žhavení m iještě nebliká a serv. http://www.svancarbosch.cz/index.php

2011-02-23 21:26:45

Tak jsem si dovezl dnes Forda a musím řict že sem si jen pohoršil,musim tam odvest auto znova a nechat jej projet na stolici a pak se zjisti jestli to bude možno repasovat a nebo nové vstřiky a ještě podotkl pokud bude problem v elektronice tak to nejed nebo to neumi opravit...prosil bych o rady co by vyslo kdyby to šlo repasovat a popřípadě cena nových vstřiku,že prej delphi jsou nejdražši cena cca 12.000kč ale jak už tady zděluje kolega ze repas 4 000 kč a nev. 6 000kč co je na tom pravdy? děkuji

2011-02-23 23:15:28

Co znamená nechat auto projet na stolici? Nneí to náhodou tahání dalších peněz? Jen tak pro zajímavost, co ti tedy dělali a kolik jsi platil?

Jinak pokud by sis chtěl ověřit možnost repase vstřiků (podle mne se dá repasovat každý) a ceny oprav, tak poptej mailem nebo lépe obvolej další diesel servisy. Jen tak pro kontrollu. Nemusíš hned jezdit jinam. Jukni sem www.tadpraha.cz . Najdeš zde seznam autorirovaných delphy servisů.

A ještě si zkus projít to forum, co jsem uváděl v dřívějším příspěvku. Nechci dělat reklamu jinému foru, ale zdá se mi, že tak je tahle problematika rozvedenější. (Doufám, že jsem teď nešláp někomu na kuří oko).

2011-02-24 00:20:31

Ahoj Fordaci..hlave zdravim aktery teto diskuze a obdivuji ..vic jak rok sleduji tu vasi diskusi nebot sam mam TDCI,a nebudete verit ale vcera se me take rozsvitila kontrolka zhaveni motor byl uz skoro v provozni teplote a po opetovnem nastartovani na benzine na me zacala blikat,takze jsem ujel kousek(motor znel jak traktor)a po vypnuti zase v pohode a zatim dobry,takze zajedu zitra asi na test do Fordu..

2011-02-24 10:36:45

To forum jsme prolezl,ale je tam toho opravdu hodně,dík za info zas jsem chytřejší ještě jsme zjištoval znamej ma servisaka a ten prej vymontuje vstřiky zaveze je na repas aa hodi je na z5 je to možne i u mondea s delphi vstřikama?

2011-02-24 10:59:52

JJ asi opravdu vstřiky u mě to byl ten řídící a motor neměl vůbec žádnej tah a sílu mimo ten odpornej zvuk. Dneska zase skoro 20 pod nulou a jelikož nejsme žádný garážový frajeři tak jsme dali do tepla na noc alesponˇ aku. Slouží už totiž třetím rokem a ten první trpěla pod krutovládou Alternátora I. Už je v tahu a fordˇas klape jak má jen kdyby náhodou někdo poradil co se dá ještě vyčistit,resp. Zasvinit na topení někdy se mu chce,někdy ne,ale jak ho pustím při ohřátém motoru tak funí teplej vzduch. Ale jen chvilku a přestane. Spustil jsem čidlo ext. Teploměru do výdechu a tam teplo je cca 30 st. Nahoru,ale neleze a z motorového prostoru jsem ten radiátor proplachoval. Pomohlo to jen trochu a jen na chvilku. Z kabiny pod tím radiátorem je nános jakoby z vyteklé aku. Moje to nebyla,ale přede mnou se to asi povedlo,jelikož ten prostor pod ní byl taky zasviněn kyselinou. Ale zase jak by se to dostalo až k radiátoru??? Mohlo to nasát a pak se t po čase zas...at úplně???

2011-02-24 15:43:50

Kazdopadne nemate nekdo dobrej odskousenej servis kam bych mohl zajet ohledene toho zhaveni v Praze a okoli diky moc????

2011-02-24 15:57:22

Zatím neplaš. Včera mrzlo, až oraštělo, m ohla ti ve filtru zatuhnout nafta. Už se mi to taky stalo. Mechanik od Forda, můj dobrý známý, mi na stabilitu vstřiků poradil zajímavej test. Rozjeď auto, normálně vytoč trojku a pak dej místo čtverky pětku a dej plnej plyn. Pokud se auto roztáhne a nespadne do nouzáku, je to v šolichu. Tedy alespoň prozatím. Je to prasárna, ale takhle se dá taky vyzkoušet stav vstřikování. Samozřejmě vše při PROVOZNÍ TEPLOTĚ MOTORU!

2011-02-24 18:04:31

Cauky to zkusit muzu jen doufam ze to zkousne muj durashift tak snad mas pravdu,treba to bude prkotina,jeste to odskousim a uvidim,jinak kam to davas do servisu?

2011-02-28 19:57:00

Zas já....dojel jsme z výměny přepadových haďiček a při přidání plynu neco v motoru klepe nevíte co to může být při volnoběhu to nejde slyšet ani když prudce zrychluji a taky při vyších otáčkách,může to mít souvyslost s těma vstřikama? jo a ještě když sednu do auto po vychladnuti nebo na druhy den tak startuju jak že točím točím a chytne ale jak sednu do auta po druhe ještě ten den tak to chytne na drc...


Odpovědět

1 ......... 7  8  9  10  11 ......... 49