Fórum - Téma


Žhavení_Mondeo III


Fórum Mondeo MK III Žhavení_Mondeo III

Informace o modelu: Ford Mondeo MK III


1 ......... 5  6  7  8  9 ......... 49

2010-02-01 18:32:36

děkuji pánové

2010-02-05 12:13:23

Tak jsem to měl na diagnostice elektronická vada žádná,ale nežhavěj svíčky a další problém mám to plný vzduchu

2010-02-09 21:41:59

ahoj všem ,mám taky problem s kontrolkou zhaveni,je to asi dva dny co to zacalo delat jel jsem z mostu do prahy prumernou rychlosti 90-140 km/h ve Ctyrech lidech a super auto jelo bez problemu,cestou z patky po zaplaceni pokuty jsem to palil domu znova ve ctyrech prumernou rychlosti 140-160 a asi po 30 km pri predjizdeni a seslapnuti plynu se mi rozblikala kontrolka zhaveni a auto prestalo mit chut do zivota po vypnuti motoru a znova nastartovani to prestalo do doby nez jsem se dostal nad120 km/h dnes jsem byl na diagnostice a vypsalo mi to chybu P1211 Vstřikovací ventily mimo rozshah a P0251 vstrikovaci cerpadlo zavada v regulacnim okruhu,,,,nevite nekdo co stim nez pujdu ddo servizu a necham tam balik..a jeste nejde mi vynulovat ujete kilometry a prepnout mezi aktualni spotrebou,teplomerem, atd...mam tam napevno jen teplomer ..FORD mondeo 2.0TDCI 12/2002 96kw 145000 km dikes za odpoved

2010-02-10 15:09:43

tak vyreseno,ford diagnostika ...spatny vstrik na 3 valci vymena vsech 4 plus prace 20000...lidi je to blazinec auto je horsi jak milenka...

2010-02-10 16:02:34

to: marek

Ahoj, tak to je celkem levny, kde Ti to budou delat?

2010-02-10 16:32:07

http://www.firmy.cz/detai...0732-urban-auto-most.html

2010-02-10 16:48:39

Hmm tak to je solidní nabídka od značkového servisu Ford. Mě něco podobného nabízeli v Praze (když se ještě nevědělo, že je závada na turbu) za 40tis. u Ford 3H.

2010-03-05 13:03:52

tak mi to už jezdí byl to špatnej střik

2010-03-30 20:47:52

zdarec ,jen k tomu turbu,dá se sehnat na nettu za 25 000 nový +- a repasovaný mám možnost sehnat za necelých 9000,. ale kus za kus, a je to v uherském hradišti,záruka 2 roky,včera jsem tam bral na oktávku 1,9

2010-03-30 20:55:39

dotaz k té ceně.20 000,- za 4 vstřiky? to je super cena,u nás mi to nabíjezí za 40 000,-všechny vstřiky + seřízení a nastaveni.možno odpovedět na e-mail? stryc1@seznam.cz díky

2010-03-31 12:40:36

Pozor na ty repasovaný turba s el. regulátorem

Cena je to jiste zajímavá oproti novému, ale v podstatě jediné co tam je repasované je ta mechanická část a ten el. regulátor je většinou původní nebo namontovaný z jiného starého turba. Nevím jakou na ty repasovaný dávají záruku, ale určitě to nebudou 2 roky. Takže je klidně možný, že po uplynutí nějaké krátké záruční doby vám ten regulátor může také odejít a musíte tedy potom znovu koupit celé turbo i když mechanicky je v pořádku. Já jsem volil raději tu dražší volbu a půjčil si z toho nového jen ten samotný regulátor na určitou dobu, kdy se mi mezitím podařilo ten rozbitý regulátor opravit a už s ním zase jezdím 3. měsíc bez problému. Takže mám doma ve skříni jednu kompletní funglovku ještě v záruce.

2010-04-22 17:40:17

ty zakroužkované součástky jsou tantalové kondenzátory v hodnotě á 10 kč. Já mám ten stejný problém, ale nechtěl jsem se rýpat do motoru, poněvadž jsem elektrotechnik, dal jsem to do servisu, kde postupně prošli všechny možné věci, aby vyloučili jiné závady. A dle chování mám právě podezření na nějaký kondenzátor nebo studený spoj. Zítra si nechám vymontit tu elektroniku bo nevím jak to vymontovat a navíc mám hodně velké pracky tak mi to moc dobře nejde.

2010-04-23 12:46:33

Čaute. Tak jsem se rozhodnul se svým Mondísem zajet do Zábřehu, do PASu, protože jsem pojal podezření na jeden odcházející vstřik. Při studeném motoru klepal nízkou frekvencí, stejně tak při rozjezdu na nižší otáčkách. Připomínám - ani jednou nouzák!! a to ani při "sprostém" testu - poradil mi to mechanik u fordu - z trojky přímo pětku, plyn až na podlahu a nechat vytočit motor až na 3500 otáček. Pokud nespadne do nouzáku, má dost nafty a je prý OK. Mechanik si ho vzal do parády a po cca 2 hodinách mi sdělil - všechny 4 vstřiky jsou v hajzlu! Otevírají poprvé až při 180-ti barech, namísto 110. Jako by mě chtěl dorazit, tak přidal ještě větu - vyndáváme čerpadlo - zdá se, že tlačí málo. No a rup ty šráky - čerpadlo taktéž kaput. Z čerpadla prý odpadl kus jakési cementace a oddělalo to vstřiky. Řekli mi narovinu, že nemá cenu dělat jen vstřiky - když je čerpadlo chycené, byl bych tam za chvíli zpátky na repete. Takže oprava. Druhý den odpoledne vše hotovo - 4x výměna špiček a jehel vstřikovačů, v čerpadle komletní výměna rotační části (4 díly rotačního čerpadla). Plus gufera, těsnění, pružinky atd... Cena: 36.702,- Kč.

NAfta tankována nvýhradně Agip DieselTECH a Verva. Aditivum VIF do nafty od Agipu. Jo - abych nezapoměl - když si to vedoucí servisu přebíral k opravě a poslouchal motor, tak povídá - "dyť to máte v pořádku, normální chod, to sem jezdí úplně jiné traktory....! Tak tolik jenom pro inspiraci. Mimochodem - u Fordu by mě stejná oprava vyšla na cca 50000 a to ještě po známosti s hlavním technikem...

2010-04-25 11:26:21

No kristova noho

2010-04-26 10:08:15

Me uz ruply nervy a svyho milacka jsem radsi pustil do sveta dokud tak nejak bez problemu slapal. Tyhle auta jsou jak Ruska ruleta. Myslis si, ze jim davas maximum pece a stejne si nemuzes byt jisty jestli Ti nekde nekleknou. Takhle, spis kazdou delsi cestu se modlis aby Te nepotkala nejaka necekana zavada v podobe blikajici spiralky

2010-04-26 12:04:48

Taky o tom uvažuji. Už mě stálo na servisech docela dost vztažmo k najetým kilometrům je to docela mizérie. Teď jsem objednaný na diagnostiku vstřiků a pokud mi řeknou že vstřiky už moc nevydrží tak to taky lupnu. To že se s 5 let starým Mondeem bojím vyjet za hranice je docela špatný pocit. Zatím jezdím po autosalonech a zkouším různé předváděcí vozy, ale všude mě něco sere. Počkám ještě na facelift nového Mondea, protože když už Mondeo tak po faceliftu a doufám že udělají něco s tou příšernou palubní deskou. Pokud ne, tak Ford u mě skončil a půjdu do Korejců. Ale hlavně už nikdy žádnou ojetinu. Auto si sám zajedu a nemám zapotřebí abych stále opravoval po někom zhuntované auto. Ono se moc dobře ví proč se prodávají auta s nájezdem 100 - 150 tis.km a tenkrát jsem byl dost naivní, když jsem kupoval auto pouhé 2 roky staré s 80 tisíci km.

2010-04-26 12:58:34

Ja mel to auto 1 rok a pozlobilo me za tu dobu jen to turbo, ale nervy drasajici to bylo celkem dost. Resil jsem otazku zda se odvazim takovym autem jet v lete s rodinou do Chorvatska na dovolenou a odpoved byla jasny NE. Neni nic horsiho nez stravit pulku dovolene po servisech v zahranici. Takze verdikt byl jasny a s okamzitou platnosti.

2010-05-02 15:52:50

tak mě bliká po druhém rychlém startu ( např. jen popojedu pár metrů), stačí se pak projet dál, dobře prošlápnout plyn a je to v pohodě, ale v poslední době mi to udělalo při předjíždění, auto škubne a ....můžu se zase zařadit odkud jsem vyjela. byli jsme s tím na diagnostice, tak to ukázalo na el. řídící jednotku turba a samozřejmě vyměnit celé cca30.tisíc, sedla jsem na net a hledala a hledala až jsem narazila na servis z PU, kde mi řekli, že to bude jen nějaká prkotina s těma lopatkama nebo zadřené ložiska, že kdyby nefungovala ta el. část, tak by turbo nespínalo vůbec a opravu vidí tak do 4500,-. co mě trochu naštvalo, tak stav auta po diagnostice, jak tomu dávali kouř, tak to asi trochu uspíšili, protože rozjezdy jsou teda katastrofální, vůbec to nemá tah, což dříve nedělalo....

můžou se tady vkládat odkazy??? jestli ne tak to vymažte, ale s tím turbem jedeme do www.turba.cz, jinde ho chtěli měnit

2010-05-02 18:54:49

To Christina:

Tohle zni opravdu divne? Ale pokud si dobře pamatuji tak mě to ze začátku taky po přádném prošlápnutí fungovalo dál, ale pak se to tak zhoršovalo, že už ke konci ani to nepomohlo. Měl jsem štěstí a byly to přerušený kontakty v tom el. regulátoru. Někdo takové štěstí nemá a musí měnit opravdu celé turbo. Kdybyste meli zájem tak mám jedno fungl nové TURBO ještě v záruce a nechal bych ho pod 20 tis. Mám ho tu na inzerci tak kdyžtak dejte vědět.

2010-05-03 07:55:45

zítra se jede do těch PU, tak uvidíme;))) doufám, že víc jak 5 to nebude, ale díky


Odpovědět

1 ......... 5  6  7  8  9 ......... 49