Fórum - Téma


Žhavení_Mondeo III-bliká kontrolka žhavení


Fórum Mondeo MK III Žhavení_Mondeo III-bliká kontrolka žhavení

Informace o modelu: Ford Mondeo MK III


1 ......... 4  5  6  7  8 ......... 49

2009-12-16 08:06:22

Mě se na escu stane občas za studena úplně to samé,jenom,že motor se výápětí sám chytne. Takže jede dál jak má prostě jenom zabliká abych počkal,zacvaká jedno nebo dvě relátka,ale z nouzáku vyleze sám a jak se ohřeje jede úplně normálně začal jsem používat aditiva pro diesel STP mmch ty nejsilnější proto jen po 5-10 tis. km před tím jsem žalostně ztrácel výkon a dost to kouřilo.Obojí odpadlo Mám 1,8 TDi kodové ozn. RVA

2010-01-04 14:49:06

Posílám nové poznatky ohledně elektronického regulátoru turba. Po dlouhé době mě kontaktoval zástupce firmy Hella s tím, že elektronické regulátory firma Hella přestala vyrábět, ale že je vyrábí jakási firma v Anglii. Regulátor na Mondeo TDCi je stejný jako na Mercedes E320 a S320. Prověřoval jsem čísla regulátorů a je to tak. Regulátor je v prodeji přes internet a stojí 175 Liber, což je nějakých cca 5200,-Kč Nevím jak nákup probíhá, počítám že budou chtít tak cca 50 Liber zálohu přes VISA kartu. Jinak tady dávám odkaz a všichni si můžou zkontrolovat zda-li mají stejný regulátor jako je na těchto prodejních webovkách. Už pro to asi víc udělat nemůžu. Pokud někdo do nákupu regulátoru od anglického výrobce půjde, pak prosím o napsání svých zkušeností s nákupem. Díky a tady je už konečně odkaz na výrobce

http://www.diymotorist.or...RONIC-ACTUATOR_ANEKB.aspx

2010-01-11 15:00:20

Našel jsem v jiné diskuzi toto:

Pokud bliká kontrolka žhavení, tak to znamená závadu na vstřikovacím systému motoru. Řídící jednotka pak aktivuje nouzový režim - to je ten zmiňovaný pokles výkonu. Nemusí to být jen senzor klepání, mnohem častější jsou závady čerpadel (nedostatečný tlak) nebo vstřikovačů (netěsní). V každém případě napoví načtení chybového registru ECU.

2010-01-20 10:28:24

Blikání kontrolky žhavení v TDCi neznamená jen závadu na vstřicích, ale znamená to závadu čehokoliv. Vždy je nutné jít nejprve na diagnostiku, kde zjistí o jakou závadu se jedná.

2010-01-22 08:35:06

Ahoj DEXTRONE,

koukal jsem na ten link těch stránek co jsi zde dal k dispozici. Podle toho co tam píšou to vypadá, že se jedná o použitý díl. Píšou tam, že ten aktuator odmotovali z motoru na náhradní díly, ale údajně prý je plně funkční. Cena souhlasí těch 175 GBP + 50 GBP když jim nepošleš zpět ten tvůj starý (asi je i opravují). Pravděpodobně k té ceně bude ještě cena poštovného.

2010-01-22 11:27:50

Nevím, moc jsem to z anglického článku (textu) nepochopil. Chce to nějakého dobrého angličtináře, který by to přelouskal.

2010-01-22 11:39:16

No je to přesně jak jsem psal, anglicky umím velmi dobře

2010-01-22 11:54:02

Tak to už pak záleží čistě na individualitě, pokud si někdo takto dokáže regulátor sehnat výměnou a na víc až z Anglie... Já jsem zkoušel už vše možné a tento regulátor na vrakáčích prostě není a tak bych to asi podstoupil, ikdyž jsem nevěřící tomáš a měl bych obavu co by mi z Anglie v krabici přišlo...ale nesmím hned vše vidět černě. Nicméně tento regulátor jsem v ČR více jak rok usilovně scháněl a prostě nesehnal.

2010-01-22 12:10:53

No prave, mam tu samou zkusenost a nakonec jsem sahnul radsi po novym turbu. Jednou se mi snazil jeden dobrak prodat ten regulator starsi za 7000,-Kc bez zaruky ale z toho jsem radsi vycouval.

2010-01-22 12:14:59

Nový turbo zn.Garret mě včetně montáže v neautorizovaném servisu vyšlo na 32 000,-Kč s DPH, páč v autorizovaným servisu Ford Homolka v Ústí nad Labem chtěli 40 000,-Kč s DPH. Tato informace poslouží všem co chtějí znát cenu nového turbodmychadla na Mondeo TDCi 96kW

2010-01-22 12:24:08

Ja ho sehnal ve specialce na turba v Jablonci nad nisou vc. montaze za 24000,- a jeste odecetli 3000,- za to stary kdyz jsem jim ho tam nechal.

2010-01-22 12:41:58

Tak to je paráda, to jsi o proti mě ušetřil 9 tisíc, tak to bych jel taky do Jablonce, kdybych to byl býval věděl Já mám staré turbo zabalené ve sklepě, tak kdyby si pro něj někdo přijel a dal mi na pivko, tak bych se nezlobil. Mechanicky je v pořádku, jen odešel ten problémový regulátor o kterém je tu psáno.

2010-01-22 12:51:19

Tak zkus AUKRO

2010-01-30 17:43:53

Zdravim blikala mi taky kontrolka žhavení jen jsem dojel dom dal to do garáže motor vystydnul a už jsem nenatočil nevíte čím to je.

2010-01-31 10:23:56

Blikání kontrolky žhavení signalizije poruchu některé z mnoha věcí. Pokud se ti to bude opakovat, zajeď na diagnostiku ať víš konkrétní závadu.

2010-01-31 13:13:20

rád bych ale nejde mi to už ani nastartovat

2010-01-31 13:25:45

to kuchta:.. a H1 je trochu problematická na odtah... , ale vážně zkus tohle vlákno http://forum.fordclubs.or...wtopic.php?t=9&start=1740 je tam i popis závady, že blikající kontrolka žhavení může signalizovat nízký tlak paliva...přicpaný filtr a pod.

2010-01-31 17:24:43

A můžete mi poradit jak ven stěma žhavícíma svíčkama

2010-02-01 09:19:46

To Kuchta: Podle toho co popisujes to vypada na nenostatecny tlak v palivovem systemu. Treba ucpany palivovy filtr toto dokaze zapricinit.

hof  
2010-02-01 14:21:56

to kuchta - ahoj, popis demontáže žhavicích svíček najdeš v sekci Manuály, Etzold: Jak na to - Mondeo od 11 / 2000

http://www.fordclub.eu/gr...-to-Mondeo-od-11-2000.pdf

  • konkrétně na straně 193


Odpovědět

1 ......... 4  5  6  7  8 ......... 49