Fórum - Téma


Žhavení_Mondeo III


Fórum Mondeo MK III Žhavení_Mondeo III

Informace o modelu: Ford Mondeo MK III


1 ......... 3  4  5  6  7 ......... 49

2009-10-23 10:57:57

Ahoj Dextrone,

mas uz nejaky zpravy od zastupcu Helly?

2009-10-23 11:04:27

Tak ted nevim co je lepsi, jestli vysypanej regulator turba a nebo vadny cerpadlo? Ja kdyz jsem to resil tak mi v servisu rekli, ze by to mohly jeste byt ty vstriky a to ze by pry stalo opravit tak kolem 70 000,-Kc Takze uz je mi jasny proc jsou ty Mondea a Volva na trhu relativne levny v porovnani treba s Octavii. To auto je proste takova ruska ruleta a clovek se musi modlit aby ta kulka nevysla zrovna na nej. Pokud vim tak u koncernovych znacek VW s motory PD zadne takove problemy nejsou.

2009-10-23 20:18:09

No tak to toho tedy moc nevíš.

2009-11-01 20:00:02

Zdravím,

Mám nějaké nové informace ohledně opravy toho regulátoru (údajně to celkem jednoduše jde). Následující odkazy jsou na koumáky kterým se podařilo regulátor úspěšně opravit. Až budu mít rochu času tak se zkusím mrknout i na ten můj co mám teď ve skříni a uvidíme.

http://mtw.fordclubs.org/....php?article=161&rubrik=1

http://forum.fordclubs.or...0&postorder=asc&start=380

2009-11-01 21:25:47

chlapi, měl jsem také problémy s regulátorem. Mě to pro zmeěnu hlásilo chybu P179A = není/chybná komunikace mezi RHE a ŘJ. Celý problém byl v těch hloupých vnitřních kontaktech. Všechny jsem nechal proletovat a jezdít!

2 MYPEX: rozdělej ten reguláto, vem pinzetu a zatahej postupně za všechny ty kontakty. Jo já to dělal, když byl regulátor zahřátý jízdou i studený. Problém jsem odhalil až na teplém regulátoru. Když je regulátor chladný, drátky jsou tuhé a problém se neodhalí.

2009-11-02 08:09:50

Zdravím všechny. Zatím odpověď od zástupce Helly nemám. Jakmile budu informace mít, ihned je tu zveřejním v tomto tématu

2009-11-02 12:15:44

No, po te co jsem zabudoval ten novy regulator tak jsem ten stry samozrejme rozebral, ale nic jsem tam pouhym okem nenasel, zkusim to tedy jeste jednou trochu podrobneji a pod lupou. Jestli to bude opravdu tim, tak se asi picnu.

2009-11-02 14:22:56

2 mypex: Vezmi pinzetu a zatahej za drátky (nejlépe teplé). S lupou jsem na to taky šel, ale nic nebylo vidět No a jako poslední možnost bych to prostě nechal všechno proletovat preventivně. Tím nic nepokazíš (mě to funguje bezproblémově). Buď ti pak bude regulátor fungovat nebo ne a tím jsi vyloučil jednu z možných závad. Stejně ho máš ve skříni jako vadný, ne? Proletováním nemáš co ztratit!

2009-11-03 11:36:19

Joo mas pravdu, ted uz stejne nemam co ztratit (stejne jsem investoval do novyho turba jen kvuli tomu regulatoru) tak se zkusim povrtat v tom starym a uvidim. Me to akorat na diagnostice hazelo myslim P2263 coz blize nespecifikovalo co je s tim regulatorem REA. Ale zkusim ty kontakty, je fakt, ze kdyz jsem zkusmo strcil samotny regulator do mrazaku na 15 minut a pote namontoval to zahratyho motoru na provozni teplotu tak dokud se teplota nevyrovnala i na tom regulatoru tak slapal jak hodinky. Fakt psycho!!

2009-11-03 12:03:48

Tak mě to taky dělalo pouze po zahřátí! Takže bude podobný problém. Těch kontaktů je vevnitř více a chybový kÓd to bude házet podle toho, který je přesušen.

JInak jsem na webu našel takový guide, kde je chyba P2263 popsána následovně:

Code Description:

Turbocharger/Supercharger

Boost System Performance

Brief description:

This error occurs when the difference between the

gage exhaust pressur and the set point is less than

the minimum threshold or greater than the maximum

threshold for a predetermined period of time.

Software Parameters

Required to Set Code:

Engine speed > 550 rpm

Torque set point > 50 N-m,

ECT > 81 deg C

IAT > -50 deg C

No DPF regeneration request

EP setpoint is stable

Based on a table on N and TQI >5sec

Service Instructions /Part Replaced: System error

Moc se v tom nevyznám, ale skoro bych to tipoval ne na kontakt ale na nějakou součástku na tom tišťáku.

2009-11-04 08:52:59

Ahoj Koudaku,

dik za info, anglicky sice umim, ale taky se v tom moc nevyznam: kdybych to mel prelozit doslova tak by to znamenalo asi tohle:

Tato chyba nastane kdyz rozdil mezi namerenym tlakem vyfuku a nastavenym tlakem je mensi nez minimalni hranice nebo vetsi nez maximalni hranice za stanoveny cas.

Softwarove parametry potrebne pro aktivovani kodu: Rychlost motoru > 550 rpm, kroutici moment > 50 N-m, ECT > 81 stupnu, C IAT (asi teplota motoru) > -50 stupnu celsia. Nepozadovany dotaz na obnoveni DPF, pozadovana hodnota je stala na zaklade tabulky na N a TQI >5 sekund.

Servisni instrukce : vymena dilu.

podle toho se tedy jedna zrejme o neopravitelnou zahadu a tudiz jak rikas mozny je, ze se jedna o nejakou soucastku v tom tistaku na kteru ma take vliv teplota. Nicmene o vikendu se na to jeste jednou mrknu a dam vedet jak jsem dopadl.

2009-11-04 14:01:01

Tak jako neopravitelnou závadu by autorizovaný servis udával i ty moje přerušené kontakty. Prostě autorizovaný servis vyměňuje díly a nemá čas a podle mne ani instrukce pro takovouhle opravu. Takže bych nevěšel hlavu a prostě to preventtivně proletoval. Ale je to pěkný pilačka, protože vrstva niklu, kterou je nutné z kontaktů oškrábat, je hodně silná. Oškrábat všechny kontakty mi trvalo cca 1,5h.

2009-11-04 14:21:10

Mas link na stranky kde se da rozkodovat co znamenaji ty chybovy hlaseni? Zajimalo by me co tam pisou o zavade P132?

2009-11-09 09:06:02

Zdravim,

opet jsem rozebral regulator abych zkontroloval ty kontakty. Poradne jsem to zkoumal pod lupou a pinzetou osahal uplne vsechny a jsou O.K. Objevil jsem vsak jednu nepatrnou mikro prasklinu na jednom z odporu ktery ma asi keramicke telo a vlivem vyssich teplot puklo. Jestli je to ono tak je to zavada otazkou par desetikorun a prace pro elekrotechnika s mikro pajkou tak max. na hodinu.

2009-11-10 20:13:19

Jak dlouho trvalo než jsi to našel a přitom zhruba věděl, co hledat?

2009-11-11 13:09:10

Zameril jsem se nejprve na kontrolu tech kontaktu (celkem 9) tak jsem pod lupou prochazel kazdy z tech svabu co jsou priletovany na tom tistaku. Jsou tam 2 pohledove stejny odpory (viz. foto) a jeden z nich ma z boku vlasovou trhlinu. Cely to zkoumani mi zabralo necelych 15 minut.

2009-11-17 20:51:05

Zdravim Pánové,mám podobný problém s kontrolkou žhavení(mondeo mk3,2,0tdci,96kw).ALE,auto mi nikdy nespadlo do nouzového režimu,ale zásadně chcíplo.Stačilo otočit kličkem a auto znovu chytlo a jelo se dál.Na místní diagnostice mi řekly špatné čidlo polohy vačky.To jsem vyměnil,ale problém se stále stupňoval (cca týden)až se mi dnes auto pomalu nepodařilo nastartovat.Buď okamžitě chcípne nebo chvilku kolísají otáčky a pak zdechne.V každým případě se nedá bez cukání nebo chcípnutí vytočit nad 2000ot.(vyjímečně auto jede bez problémů).Samozřejmě se rozblyká kontrolka žhavení.Na pátek jsem objednanej do Fordu Louwman Příbram.Máte nějaké typy jeliž nevím jestli se jedná o stejný problem s turbem,protože každému auti přešlo do nouzáku kdežto mně umře.A nemáte někdo skušenost s Fordem v Příbrami.Dík za pomoc Jirka

2009-11-18 10:08:43

Vypadá to na vadný snímač teploty. Jak se auto chová při zahřátém motoru na provozní teplotu?

2009-11-18 13:23:49

Je úplně jedno jestli je auto studené nebo ohřáté na provozní teplotu.

  • ------------------------------------------------

Ještě mám dotaz,ohledně mého problému.Pokud odpojím palivovou soustavu u filtru tak by měla být pod tlakem??A má mondeo palivovou pumpu a kde???jelikož mám potrubý bez tlaku.Vzadu pod sedačkou je čený gumový kryt a pod ním jsou dvě hadice přívodní a zpátečka a konektor s dvěma kabely.Myslel jsem si že je to plovák,ale na nic to nereaguje.Díky za pomoc.

Děkuji za rady.Dnes jsem byl ve Fordu na Příbramy.Na diagnostice my zjistily nějaké chyby a zdělily mi že auto má něco vadného na palivové soustavě(to je novina),ale že nejsou schopni to opravit,že se musím objednat do Autocentrum Hale v Praze,tak jsem vypláz osum stovek za nic a odtáhl auto zase domu.Na příští tyden jsem objednán do Prahy.Máte někdo zkušenosti s repasovanýma dílama nebo je je nutný jít do nových.V AC Hale mi řekly že opravený čerpadlo vyjde něco mezi 5-20tis. což je asi tak polovina nového.Dík za pomoc Jirka

2009-11-27 07:14:09

Pro všechny zpráva ohledně elektronického regulátoru turbodmychalda. Zástupce firmy Hella se již přes měsíc neozval a neodpovídá na e-maily. Takže se celá snaha viz. předchozí články v tomto tématu potápí Pokud by se mi přeci jen ozval, dám to ihned na forum.


Odpovědět

1 ......... 3  4  5  6  7 ......... 49