Fórum - Téma


Žhavení_Mondeo III-bliká kontrolka žhavení


Fórum Mondeo MK III Žhavení_Mondeo III-bliká kontrolka žhavení

Informace o modelu: Ford Mondeo MK III


1 ......... 45  46  47  48  49

2016-06-14 19:51:49

Zdravím. Vlastním mondeo 2.0 TDCI 205 96 kw. Před třemi dny se mě stalo po 100 km dálnice jsem zastavil a chípnul auto asi tak na pul hodiny. Po nastartování blikalo žhavení tak jsem zastavil opět chcípnul motor a po nastartování už nic nebliká nevíte co by to mohlo být? Při akceleraci docela černě zakouří ale to dělá už od te doby co ho mám a najel jsem asi tak sto tisíc. Tankuji jen kvalitní palivo a dávám aditivum. Děkuji za radu.

2016-06-21 17:23:49

Dobry den. Mam ford mondeo 2,0 tdci, 96 kw rok 2005. Stala sa vec ze manzelke dosla nafta. Doliali sme a horko tazko natocili. Pri zoslapnuti plynu z nizkych otaciek , motor zdochne.Potom zasa naskoci a ide dalej.Ale po ar dnoch nic. Rano uz somnenatocil. Jedine start sprej. Urobena diagnostika. Chyba 0251. Vymena filtra a urbeny prepadovy test. Prekvapenie. Za 20 s plne nadobky.Bola pouzita original sada na testovanie. Nejaka rada??? prosiim.....

2016-09-17 22:15:14

Zdravím ......přidám se do debaty, včera jsem odjížděl z práce z Mnichova do Cz a auto MK3 96KW nafta jelo krásně v pohodě žádnej problém,cca 30 km před hranicema jsem se zastavil na nákup a po cca 20 min. odjížděl směr CZ auto jelo v pohodě,ale po cca 5 km přestalo jet,netáhlo,nafta byla kupuju v D,a tankuju když mám 1/3 nádrže do plna auto nešlo do otáček jako předtím,do kopce jsem jel na dvojku a na Ono na Strážným skoro kopeček nevyjel .......,bylo to jako by tam nešla nafta,auto zchladlo,a pak zase jelo ale max 60 a samo kouř a smrad nespálený nafty,ale nic nesvítilo na palubce,jako by se nic nedělo, po tel.konzultaci s klukem co jsem to koupil v Únoru s tím, že čerpadlo a vstřiky jsou po generálce a vyčištěná palivová soustava jsem dojel kousek nad České Budějovice směrem na Jindř.Hradec a po po sjetí z kruháče na JH se my rozblikala kontrolka žhavení a dojel jsem cca 2 km na té dvouproudce k Lišovu. Tam to umřelo komplet ........ jak vysokou opravu mám očekávat ??? jsou to vstřiky nebo jiná diagnoza ?? ano bez diag je každá rada drahá zítra pro to jedeme tak se jen ptám jestli to má smysl opravovat ........ díky za info víc jak 15 tis.do opravy nedám .....

2016-09-17 22:56:26

buri_123: no,, zacal by som tym, zeby som pozrel ci nieje vo filtri palivovom nieco z cerpadla,, kovove spony,, ak ano,, tak pocitaj cerpadlo a trysky,, + preplach,, v Ostrave za to chcu cca 30 000Kc,,, co je hodne dobra cena..

2016-09-18 07:12:14

mawerick81: Ahoj, to ano netvrdím že ne,ale auto je starý a za tu cenu koupím jiné a navíc ten co my to prodával se dušoval že to je v cajku proto jsem to koupil, a měl to dělat někdy letos Leden Únor plus údajně čistil i palivovou soustavu s nádrží,a tankuju jen vervu plus aditiva v zimědávál jsem VIF a v Německu je nafta taky kvalitní,tak snad tím by to bejt nemělo,uvidíme až se to dotáhne a udělá diag pak se uvidí, a za tu cenu si z Německa dovezu Audinu 1,9 TDi kterých tam co pracuju je mraky ........ to my na rok vydrží než našetřím na něco novějšího ale i tak díky za radu

2016-09-18 08:30:09

buri_123: no neni repas jako repas. Pokiaľ ho niekto robil kvôli predaju autá, tak môžu byť použité v tryskach čínske diely, potom samozrejme nevydržia

2016-09-19 18:55:36

buri_123: Ahoj neházej flintu do žita a nech udělat diagnostiku, vstřiky a čerpadlo nejsou jediné komponenty kůly kterým auto ztratí výkon. takhle od stolu bych to podle popisu na vstřiky a čerpadlo neviděl jelikož se auto nezastavilo hned nebo alespoň nezačala blikat kontrolka ihned po ztrátě výkonu ze své zkušenosti vím, že když nic nebliká auto hulí jak kamna a nejede to bývá třeba prasklá hadice na turbu oprava do 2000kč originál (autokelly kolem 900kč) osobně volím tu levnou origo moc nevydrží. To že se se to rozblikalo a pak umřelo až po nějáké době to se mi ještě nestalo většino se to rozbliká a po zastavení motoru už nejde nastartovat, ale dokud motor jede nechá tě to dojed - správně by to mělo být do servisu nebo na bezpečné místo pro odtah. dej vědět co řekne diag. věřím že to nebude nic tragickýho

2016-09-19 19:22:23

popeye: no a teraz ti dam otazku,, mne blika zhavenie raz za 3 mesiace alebo 2x do tyzdna,, nikdy nie pri plnom vykone,, vzdy pri bud rychlsoti 80km/h alebo ked popojizdim po parkovisti,, po vypnuti a znova nastartovani mozem ist do obmedzovaca,, zas neblikne az kym sa neudeje nieco co to zas vyvola,, tlak paliva je dobry,, offsety su v norme,, mozno trocha viac idu trysky do prepadov,, ale vsetky 4 rovnako,, tak a teraz co to je?

2016-09-19 23:38:22

mawerick81: pokud máš tdci r.v. 2004 nebo mladší emisní normu euro 4 tak s největší pravděpodobností el. regulace turba chyba P132B příčinou může být studený spoj v regulátoru turba nebo přídřené lopatky regulace, když píšeš offsety asi máš kabel fordiag. A co je vlatstně v normě???? Mě to taky padá do nouzáku většinou když je teplo když to tavím po dálnici do kopce tak při řazení většinou z 5 na 6 to tak padne kontrolka bliká ale fordiag nic nenačtě a v jednotce se závada neuloží po opětovném startu je to OK. Já ale tuším mám nakoplý vstřiky mě se dávky při volnoběhu rozcházejí o 5mg s klimou i 7mg čož je špatně v normě je tak 2 což je na offset 0 +/- 1mg v podstatě ideální je když je vstřikované množství na každém válci stejné jinak nejsou vstřiky v pořádku samozřejmě na volnoběh při jízdě mám offsety na nule. Test přepadem super osobně jsem ho nedělal nikde jsem nenašel hodnotu kolik a za jakou dobu se muže protlačit paliva aby to bylo v pořádku takže i přes to že máš množství na všech vstřikách stejné tak to nic neznamená a můžeš být mimo mísu. Osobně jsem si nechal změřit kompresy válců to mám alespoň jistotu že mám motor v kondici na všech válcích stejné samo desetinky rozdílu se najdou ale co bych chtěl ve 285tis najetých kilometrech. Taky mě napadá EGR ventil ten taky může zlobit ono vlastně každý čidlo může hodit nesmysl a hned to padne do nouzáku. nejlepší řešení by bylo zrušit nouzový režim a při hodnotě která je mimo mapy jednotky což může být stejně chybný údaj donutit ŘJ aby nedělala nic a jelo to normálně mondea MK 3 jsou v dnešní době téměř bezcený auta a takový "kyksy" jako bliká žhavení málem jsem se zabil při předjíždění vypnu znova nastartuju a je to opravený to děla snad jen tento model to nedomyslely, ale jinak naprostá spokojenost jediný čeho lituju že jsem si ho nepořídil v benzínu je to můj 1. a poslední diesel s benzínama jsem v minulosti takové problémy neměl.

2016-09-20 17:08:15

popeye: mam 2003 motor FMBA,, podtlakove turbo,, ,chyba je P0251, potom ked moc pridam, tak vypne motor a objavi sa chyba P1211. ten prepadovy test si urob tento: http://www.fordwiki.co.uk...le=Injector_Leak-Off_Test podla toho testu by to malo dat cca 25ml,, mne vsetky 4 dali 80mk +-... cize je mozne, ze trysky pustaju vela nafty do prepadu, a cepradlo to dotlaca,, len ked uz nevie, tak hodi nudzak,, ale logika by hvoorila, ze pri plnom vykone s tym bude problem,, lenze mne to hadze nudzak pri malom vykone.. EGR mam zaslepeny,, a aj v RJ by to malo byt odpojene..

2016-09-20 20:54:58

mawerick81: tak to jo já mám r.v 11/2004 euro 4 a nejvíc mě zlobila ta elektronika na turbu což jsem vyřešil a dost mi praskájí hadice od turba mám už všecny měněný a tu nejdražší už 3x Ve značkovém se mi s problémem padání do nouzáku vysmály - mám vyměnit právě čerpadlo i vstřiky ale ani jejich diadnostika závadu nenačetla a nic jiného nedělali - tak jak na to přišly, proto mám kabel fordiag a vrtám se v tom sám do origo srvisu už něpojedu jsou to darmožrouti a neschopný lemplové závislí na diagnostice. Mě to naštěstí padá do nouzáku občas a skutečně při velké zátěži takže jsem si zvykl a dokážu se tomu vyvarovat. zkusím ten baňkový test a uvidím kdyžtak koupím nějáké jeté vstřiky a nějak to nakombinuju aby to bylo co nejlepší nad tím už přemýšlím dlouho a kodování bych měl dokázat sám - nové ani repase se už nevyplatí to radši koupím celé jiné auto v lepším stavu samozřejmě v benzínu s dieslem jsou jen problémy a je jedno co je to za značku hlavně s benálem je jiné svezení a když je to přeplňovaný

 petrdepo  
2016-09-23 09:32:53

popeye: Když máš program Fordiag, tak si zkontroluj údaje čidel při té velké zátěži (za předpokladu, že máš program v notebooku). Některý údaj může být na hradnici, při jehož překročení to začne padat do nouzáku (například údaj lambda sondy nebo některý jiný údaj). Proto při stacionálním testu v servisu na nic nepřijdou.

2016-09-25 08:58:58

Tak už znám diagnozu , v Německu vim stopro ze jsem tankoval naftu ale byl to asi benzin, kamarád říkal ze to bylo cejtit tak uvidíme co to udělá dal, ale diag prej chyby na vstřikovacích a cerpadle nehlásí tak snad to nebude tak hrozny a rozchodu to po vyčištění ....

 petrdepo  
2016-09-25 10:51:02

buri_123: Asi by bylo dobré do paliva přidat trochu oleje, protože benzín silně odmašťuje a proto může být nebezpečí zadření součástí vstřikování.

2016-09-26 11:00:29

petrdepo: olej ?? Ale jakej ?? Dávám VIF aditivum .....

 petrdepo  
2016-09-26 17:56:15

buri_123: Motorový (cca 1 dcl) a nebo dvojitou dávku VIF. Je to jenom jednou, než se to dostane do vstřikování, aby se uvedlo do normálního stavu.

2016-09-26 22:10:29

Ahoj,mám Mondeo TDCi 96kw rok 2002 .Koupeno v Německu cca 200 000km,ted mám cca 340 000km a pořád jezdím téměř bez investic.loni zadní tlumiče ložiska cca 11 000kč.Ted mě auto spadlo do nouzáku a blikala kontrolka žhavení.servisaci hrozný mudrcové,že odešli trysky že turbo ...oprava že se nevyplatí atd atd no prostě slinty.pak jim řikám ,že to bude určitě nějaká prkotina ,že to bude bud snímač na turbu,a nebo že řidící jednotka zapoměla trysku...no napíchlo se a b bylo správně,půjčili mě auto ,trysku načetli dal jsem jim 15 stováků protože trysku museli vyndat a zase jezdím...

2016-09-26 23:11:26

petrdepo: Díky za radu, program fordiag mám v notebooku, problém je v tom že nejsou všechna čidla zobrazována, tak netuším které mám sledovat a celý den dávat autu kapky jen abych to dostal do nouzáku ??? to asi nebude to pravé ořechové. Mám tedy podezření na regulaci turba udajně je ve vnitř součástka která umí dát údaj o teplotě regulátoru a cca při 180°C auto padne do nouzáku kůly ochraně součástek což by bylo logické protože nejčastěji mám problémy v létě po delší ceště po dálnici to se hliníkové tělo regulátoru určitě ohřeje. Další možnost jsou vstřiky asi v nějáký moment nejsou už schopné dávat dávky v toleranci ale asi by na to neměla vliv venkovní teplota- čepadlo dá tlak to co jednotka požaduje. Chystám se na test přepadů a vyměním zánovní turbo které si tu zbytečně syslím má naběháno minimálně o 150tis km méně než to co mám v autě o víkendu jsem pokořil 280tis takže to moje nebude úplně v pořádku a vyšší teplota by nebyla nic neobvyklého

 petrdepo  
2016-09-29 09:10:42

popeye: Pokud vím, tak každé padnutí do stavu nouze se zapíše do paměti jako chyba, která by se programem měla dát vyčíst. Jinak program Fordiag už má dvě základní verze, takže některé zobrazované údaje se mohou lišit. Zatím vyšly verze 1 (1.05, 1.2, 1.23, 1.25), a 2 (2.0) a liší se i verze připojovacího kabelu (interfejsu).


Odpovědět

1 ......... 45  46  47  48  49