Fórum - Téma


Žhavení_Mondeo III


Fórum Mondeo MK III Žhavení_Mondeo III

Informace o modelu: Ford Mondeo MK III


1 ......... 45  46  47  48  49

2016-04-26 22:31:54

petrdepo: Ahoj, moc díky za vysvětlení. Já jenom, že se o tom tady píše a chtěl jsem vědět na co se mám eventuelně v servisu zeptat, zda to dělali přes tento program, aby zjistili pravou chybu mého problému.

Takže je lepší se zeptat mechanika zda to má,vid? Na protokolu co jsem dostal od mechanika je napsáno...ESI (tronic) 2,0, verze 10.0.1823....to je taky nějaký program na diagnostiku,nevíš?

 petrdepo  
2016-04-27 08:51:45

ostrovak: ForDiag je určen víceméně pro poloamatérské použití, protože není vyráběn průmyslově ve větších sériích.

ISITRONIC je universální diagnostický program od firmy Bosch, který se u Fordu bohužel nedostane do některých paměťových částí řídicí jednotky motoru (stejně jako řada dalších universálních diagnostik).

2016-04-27 08:56:54

Najidealnejsie je IDS,, ale tych je malo

2016-05-03 02:27:43

Zdravim Fordakov, tak pridam sa k dalsim nestastnikom ktori maju problem s blikajucou kontrolkou zhvavenia. Pred mesiacom som kupil Mondeo TDCI 85kw rok 2004 motor HJBC 245 000km. Kupil som auticko s tym ze bolo pojazdne no neslo ako ma. Kupil som ho preto lebo ma stalo len 900€ a je v krasnom stave takmer vo fullke okrem koze. Ako somsiel nanom domov problem bol taky ze auto dymilo a padalo do nudzaku - rozblikala sa kontrolka zhavenia a vypol sa motor, ak som ale drzal otacky vyssie ako 2300 auticko slo akonahle som ho ale podtocil pod 2000 ihned sa vyplo. Pri pridani plynu malo aj taky divny klepkavy zvuk ale len pri pridani plynu a do urcitych otacok ak som drzal stale.otacky motor neklepkal. Prisiel mi na to pozriet znamy mechanik napojil Mondejko na diagnostiku Delphi ta sa s autom nespojila tak vzal Bosch Easytronic a snou sa bez problemu pripojil premerial hodnoty vstrekov a zistilo sa ze su zle, cerpadlo malo tlaky v rozmedzi 33 - 29kpa vravel ze cerpadlo je.v poriadku a robia to vstreky tak sme.ich teda vybrali a zistili sme ze tam bol nespravny typ vstrekov s dlhou spickou 401Z (chlapik predtym ich menil no na auto mu neslo tak snim nejazdil), kupil som teda lacno pouzite vstreky spravneho typu s cislom 502Z spravil som ich kompletny repas ktory ma vysiel na 450€ kupovali sa tam original Delphi diely...Vstreky sme.zalozili a ja cely vyteseny ze auto nastartuje a krasne pojde som dostal facku a auto nenaskocilo skusali sme ho startovat dookola aj cez startovaci sprej no snaha naskocit tam bola ale.nenaskocilo a vsade husty biely dym asi po hodine sa nam prvy krar podarilo auto nastartovat ale ihned ako naskocilo sa rozblikala.kontrolka zhavenia a auto nema absolutne ziadnu reakciu na plynovy pedal, hned ako prestanem striekat strtovaci sprej zdochne...napojilii sme auto znova na diagnostiku a ta ukazala chybnu elektricku regulaciu turba, chlapik mi k autu pribalil este jednu regulaciu tak som ju skusil vymenit no auto nastartovalo ale s tym ze otacky strasne kolisu ako pridam plyn rozblika sa kontrolkabzhavenia vytocim ho max do 2000 otacok ale.v tom zrazu motor.spadne na 1000 otacky potom na 500 potom na 300 a tak zdochne a takto sa to opakuje...reakcia na plyn strasne slaba...rozobral som teda obe regulacie a tie napajkovane mostiky su v poriadku...ako do obich regulacii dodam elektrinu tak ten hacik kolienko sa hybe...mechanik mi ale povedal ze aj tak budu obe regulacie nefunkcne aj ked sa pohnu..mechanicka regulacia na turbe je vporiadku nezadrhava sa a hriadelka v turbe nema.volu ziadnu...utekal som teda do Polska po tretiu regulaciu zalozil som ju a bezvysledne motor mi uz nenaskoci vobec...Som z toho uz zufaly neviem co to moze byt, poprosim vas o nejake rady a tipy co to moze byt alebo ci su naozaj vsetky tri regulacie.nefunkcne...menil som aj palivovy filter za uplne.novy Nipparts, podavavie cerpadlo nemam. Co to moze este byt ? Dakujem za kazdu radu. PS: ospravedlnujem sa za chyby ale pisal som to z mobilu.

2016-05-03 05:58:05

Tak to lituju. Krabička regulace to nebude, to vypadá jinak - takže máš dvě do zásoby. Osobně bych tipoval problém s palivem, s čerpadlem.

2016-05-03 06:47:04

sewik:

Pokud jsi koupil takový auto, bylo pravděpodobné že v kondici nebude. Tohle je závada kterou po písmenkách tady neuděláme. Někde musíš začít ale to asi sám neuděláš. První bych dal repasované vstřiky přeměřené. Pak bych šel dál. Takhle je to těžký. Hold co jsi ušetřil na autě dáš do opravy. Ale měnit díly bez ověření je nesmysl. Nemusíme nic psát přečti si celé obě vlákna o blikající kontrolce je toho tu napsáno dost.

2016-05-03 09:38:37

to Tomenzino: cital som tu toho dost ale nejak si neviem pomoct skusal som rozne rady finty a zatial nejak nic nepomohlo Ja viem kupoval som to aj preto ze tak bolo pocital som s tym ze tam moze byt nieco viac ale tak dost ma to zarazilo co s tym je vlastne. Mechanik vstreky bankoval alebo ako ich skusal a vsetky vyzerali byt v poriadku davali rovnake mnozstvo do prepadu. On stale tvrdi ze auto nestartuje alebo blbne a zdochyna kvoli tomu ze su zle regulacie, je mozne aby toto sposobovala regulacia ?

to Blodmen: prezerali sme ci ide do cerpadla a do rampy nafta a v rampe je nafty dost ako sa pokusime startovat tak naftu to tlaci ako dive. Pride mi ale divne preco obbcas naskoci rozblika sa zhavenie a potom zdochne ale uz nie naraz ale postupne. Momentalne po vymene regulacie uz ale nestartuje ani trosku. Co si o tom myslis ?

2016-05-03 09:54:04

sewik:

Máš na mysli jaké regulace? Turbo se při volnoběhu nehýbe ani při přidání plynu, jen při zapnutí a vypnutí kličku najede do výchozí polohy. Vstřiky pouhým okem nejdou zjistit zda jsou nebo nejsou v pořádku.

Test na stolici je rozhodující a přepady jak píšeš to není též rozhodující. V tvém případě se musíš od něčeho odrazit. Jinak ti těžko takhle poradím. Zjistit jestli je vysoký tlak na railový liště nebo naopak nízký?

Těžko takhle radit?

2016-05-03 16:19:51

Skus vymenit cidlo vacky a kluky. U mna to odstranilo blikanie,, a aj starty zrazu idu na brnk

2016-05-05 11:43:07

mawerick81: Tak dnes som objednal snimac vacky ale prisiel mi nejaky zly typ tak cakam na poobedie ze pride druhy, dufam ze to bude tymto, ak to nepojde skusim este snimac kluky ale otacky ukazuje takze snimac kluky by mal byt v poriadku nie ? Kedze snima aj otacky motora ci je na to osobitny snimac ?

Doplněno - 2016-05-05 15:34:41 - Tak snimac kluky vymeneny snimac vacky vymeneny auto aj tak nestartuje. Vybral som jeden vstrek a dal ho do flasky aby som videl ci funguje, startoval som autom ale vstrek vobec neotvoril nedostavaju impulzy cize do motora nejde nafta. Co to moze sposobovat ? Je mozne ze je chybna Riadiaca Jednotka alebo nejake relatko ? pripadne moze to sposobovat nefunkcny regulator na cerpade ? Uz ma absolutne nic nenapada, niekde som sa docital ze Mondea vraj maju okrem motorovej riadiacej jednotky este niekde pod prednym naraznikom este jednu VSTREKOVACIU RIADIACU JEDNOTKU ? Mechanik mi stale tvrdi ze ak je nefunkcna elektronicka regulacia turba tak auto nenaskoci, je to mozne ?

2016-05-05 16:32:02

povadi: Ahoj....asi ti nedošly moje zprávy, jak jsi nabízel pomoc po telefonu, nejsem VIP členem, tak asi proto. Pokud by jsi měl ještě zájem mi poradit, tak mi můžeš zavolat na číslo 737130026....moc díky a budu rád za každou radu, aby mi konečně auto jezdilo. Dával jsem to do servisu, ale mechanik se bojí udělat něco s tou krabičkou, moc tomu nerozumí, tak se do toho nechce vrtat. Měj se zatím.

popeye: Ahoj, chtěl bych se zeptat, zda pokud by zradila veškerá pomoc ohledně mého problému s kontrolkou žhavení, šlo by se s tebou domluvit, že bych přijel za tebou do Berouna a zda by jsi se mohl na to kouknout? Tady u nas nikdo nema tu spravnou diagnostiku na Forda. Tak pokud by jsi měl čas a chut, byl bych rad.......jestli jsem to dobře pochopil, tak jsi měl stejný problem, máš diagnostiku a sám jsi si to opravil? Díky moc za zprávu, at je jakákoliv. Nevíš jak by dlouho trvala ta eventuální porucha, pokud by to bylo v té krabičce? Díky

sewik: ahoj...kdybych potřeboval krabičku regulace prodal by jsi nějakou a za kolik? Díky moc.

2016-05-08 14:16:20

ostrovak: Ahoj pisem ti SZ

2016-05-16 07:51:26

ahojte, chtěl bych radu, z ničeho nic mi začalo auto cukat při otáčkách 2500ot a rozsvítila se kontrolka žhavení a bliká za jízdy. Poklesl výkon a plynový pedál je chvílema uplně mrtvy a po chvíli zase jede do otáček. Vše se děje při plně zahřátem motoru. A zdá se mi že slyším z motoru nějaký řinčivý(kovový) zvuk. Naftu beru stále stejnou, pravidelně měním olej atd. . kdyby s tím měl někdo zkušenosti děkuji za radu. Petr ..... Mondeo rv 2005 2.0TDCi 96KW, najeto 185tis ..

2016-06-03 16:46:38

Zdarec fordaci, tak auto mi stale nejde netusom co sa deje, zistilo sa ze boli aj skocene rozvody o 5 zubov motor je chvalabohu v poriadku stal osa to pri startovani, takze vstreky nove,cidlo vacky a kluky nove, rozvody v poriadku, motork v poriadku, regulacia turba v poriadku, znamy to napichol na Focom a objavili sa tam tieto chyby. Viete niekto co to znamena prosim ? uz som zufaly z toho auta

2016-06-03 21:23:40

sewik: čauky najdi si zde v manuálech příručku k diagnostice Delphi je to soubor pdf přesneji se jmenuje dodatečné informace k diagnostice ..... nebo ni do interky posli e-mail poslu ti ho pak si ho přecti - budeš moudřejší nemá cenu se pouštět do věcí když nemáš všechny informace program na PC je super, ale když nerozumíš jak systém v autě funguje nemáš šanci na to přijít. chyby ti vypsal a pokud ta diagnostika za něco stojí tak ti odešel snímač teploty paliva které je na čerpadle buď je ve zkratu a hlásí to jednotce vysokou teplotu paliva nebo nemá kontakt a to je opačně nízká teplota v obou připadech to nenatočíš - možná jsem to popletl ale to je popsáno v tom manuálu i další možné závady kdy ŘJ nedovolí motoru nastartovat. Takže rada nejdříve si to nastuduj a pokud to nepobereš pak buď zoufalí osobně jsem študoval hodiny než jsem to pobral a od té doby jsem vždy na všechno přišel třeba s malinkou pomocí kamaráda a zdejších členů ale pak už jsem nepropadal panice a vždy se to povedlo opravil.

2016-06-11 17:58:52

Popeye diky moc za tie PDFka co si mi poslal je to parada, podla vsetkeho ako som pozeral tak moj snimac teploty paliva ma zelenu farbu teda zrejme bude po smrti ? inac prikladam Live data z teploty paliva a tlaku (bez startovania len pripojena diag) viete niekto ake maju byt spravne tieto udaje ? alebo je to v poriadku ? Dakujem

2016-06-12 18:50:26

sewik: nemáš zač děkovat od toho tady ten klub funguje. z údajů co si nafotil nic moc chytrej nejsem nějáké hodnoty ve °C nějáké ve °F, ale když si to převedu je 153°F cca 67°C což je u zastaveného studeného motoru docela dost tedy pokud ti auto nestojí na přímém slunci a je 50°C ve stínu, ale když je teplota okolí 20°C tak je to hloupost. To samé teplota nasávaného vzduchu 8°C, když okolí má 20 a hlavně motor stojí taky hloupost a ještě je taková záhadná hodnota tlaku vzduchu v potrubí 110kPa to je atmosférický tlak který by měl být 100kPa (1 atmosféra) kdyby jsi byl v nadmořské výšce 0m čím větší je nadmořská výška tím měnsí by měl být naměřený tlak osobně já naměřím ve svém bydlišti vždy 96kPa což je správně protože jsem víš než hladina moře tvůj údaj říká že jsi níže než je hladina moře varianti jsou tři bud skutečně bydlíš níž než v nulové nadmořské výšce 2. údaj není pravdivý vadou senzoru, který je součástí ECU (řídící jednotky), nebo za 3. použitá diagnostika nekomunikuje s autem správně k čemu bych se přikláněl nejpravděpodobněji. Správná diagnostika ti musí vadné čidlo napsat formou OBD kódu s nějakou vysvětlivkou o teplotě paliva což si posílal minule já diagnostiku FOCOM vůbec neznám, ale podle těch údajů co si nafotil teď je k ničemu

 petrdepo  
2016-06-13 06:44:50

sewik: Pokud údaje jsou nasnímány po několikahodinovém stání (tedy studeném motoru), tak to vypadá na problém s čidly teploty, protože jejich údaje nedávají smysl.

2016-06-13 14:24:58

Zdravim, mám mondeo 2.0tdci 96 KW z roku 2004. Vcera vecer jsem zaparkoval a vse v poradku. Rano prijdu k autu a nechce nastartovat + blika kontrolka žhaveni.

2016-06-13 20:09:14

klasika: ahoj to chce na diagnostiku, pokud to nejede je to problém vím, ale nic jiného ti nezbude, třeba se ti ozve nějáký forďák z okolí tvého bydliště a pomůže s kabelem když ho bude mít. osobně bych typoval snímač otáček vačkové hřídele třeba jsi si za jízdy nevšiml blikající kontrolky žhavení když jednotka motoru ztratila z tohoto čidla signál - nechá tě to dojet a po vypnutí motoru už další start není možný. pro jistotu to chce napíchnout toto čidlo stojí kolem 800kč a i přes to že to není moc je to výstřel do tmy to znamená 50 na 50 já vystřelil a ušetřil jsem za diagnostiku a případný odtah - měj jsem ale stěstí může tam být i jiný problém za mnohem víc korunek - boužel je to tak, takže 1. buď odtáhnout do důvěryhodného servisu = servis kde ti neřeknou mezi vraty že je to čerpadlo a vštřiky, aniž by to načetly na PC, jen proto že je to Ford Mondeo to je 80% servisů v ČR. 2. pořiď si vlastní kabel ten se neztratí a je to levnější než se nechat natáhnout v servisu který neznáš. osobně mám kabel za slušné peníze funguje a už se mi dávno zaplatil jen tím že do servisů nejezdím. kdyžtak poradím přes interku, abych nešířil reklamu.


Odpovědět

1 ......... 45  46  47  48  49