Fórum - Téma


Žhavení_Mondeo III-bliká kontrolka žhavení


Fórum Mondeo MK III Žhavení_Mondeo III-bliká kontrolka žhavení

Informace o modelu: Ford Mondeo MK III


1 ......... 44  45  46  47  48 ......... 49

2016-04-08 21:33:57

mawerick81: Vše je to o kvalitní a správné diagnostice a člověku který s ní dělá, zda s ní vůbec umí Jinak to vždy dopadne jak píšeš, že se jen mění díly a závada trvá...

2016-04-09 10:43:24

mam fordiag,, keby som vedel co tam mam hladat,, tak by to bolo ine,, ale vsetko kde pozriem, tak je ok,, od offsetov po tlak v raile

2016-04-12 19:24:11

Mám hodně podobný problém, který už se tu řešil Mondeo 2.0 TDCI r.v. 2004 ráno nastartuju a jedu. Jakmile vypnu motor a znovu nastartuju, bliká žhavení a jsem v nouzi. Na diagnostice jim to nahlásilo chybu naklápění lopatek u turba, ale pak si tím nebyli jistí, pokud nejsem v nouzi, tak auto jede jak drak, podle mě je to někde nějaké čidlo a není to na výměnu celého turba. Nechce se mi dávat nový turbo, když nemám jistotu, že je to ono. Nějaké návrhy? Bohužel jsem dával před měsícem komplet spojku, tak se mi to nechce likvidovat

2016-04-12 19:35:05

blodmen: Bez řádní diagnostiky a projetí nic nezjistíš Již jsem to tu nesčetněkrát psal a nejen já...

2016-04-12 20:09:23

povadi: no proto jse byl v servisu na diagnostice. Jenže jim to hází špatné naklápění lopatek turba a podle servisu, můj model nemá turbo s naklápěním. Prej jen otvírá a zavírá.

2016-04-12 20:24:24

blodmen: diagnostika byla jaká?

2016-04-12 20:32:31

povadi: tak to opravdu nevím. Prostě jsem byl v autoservise (běžně se neptám, jestli mají kvalitní nástroje, buď řeknou není problém, nebo jděte jinam - ne?), napíchli to a za chvíli přišli, předpokládám že kdyby měli špatnou diagnostiku, asi by mi něco řekli :o)

2016-04-12 20:43:06

blodmen: Problém je v tom, že spousta servisů ani neví jakou potřebujou diagnostiku...

2016-04-12 20:46:50

povadi: zkoušel jsem čistit EGR, dřív když jsem ho čistil, byl vždy plný jakoby suchého napečeného prachu. Dnes byl materiál v Egru plný oleje a vypadalo to, že pístek je vytažený. Nejsem si jistý, ale připadalo mi to, že dřív byl při vyndání ten pístek zatažený a měl jsem volný průchod pro hadr..

2016-04-12 21:08:16

blodmen: Jakej tam máš EGR?

2016-04-13 05:58:16

povadi: takový

2016-04-13 06:13:58

blodmen:

Vyfoť to turbo, je to nesmysl že by jsi neměl naklápění lopatek. To mají Fiesty 1.4 motor Mondea naklápění měli všechny buď elektronicky nebo podtlakem. Chybu to hlásit může ale je toho víc, co může být špatné.

2016-04-13 10:35:34

blodmen:

Jakou chybu (jaký kod) to na diagnostice vyhodilo?

Já jsem měl stejné projevy jako ty! U mně chyba P179A > rozborka ovladání naklápění lopatek (TY HO MÁŠ URČITĚ TAKÉ), propájení drátkových kontaktů a jezdím jak drak už 6 let!

POkud máš chybu naklápění lopatek, tak to spíš vypadá na buď zanesený naklápěcí mechanismus v turbu > nutné odborné čištění, nebo problémy s motorkem ovlání (pokud máš elektrické) nebo problémy s podtlajkovým ventilem ovlání naklápění.

Vyfoť turbo, jak psal povadi.

2016-04-14 08:48:04

tomenzino: Tak jsem tu zpět - když se to se*e, tak se to se*e... Včera jsem přijel domů, utahanej jak pes, jel jsem dálku, tak jsem si půjčil od manželky C5ku, Najel jsem si na stání a šel do kufru. Jenže jak byl pařák, tak byli tlumiče nějaký zblblý, jak jsem zmáčkl otevírání, kufr vylítl obrovskou silou nahoru, nahoře utrhl tlumiče a s obrovským sešupem za zase zavřel. Jenže jeden tlumič se při pádu zaklínil pod okno a já jen čuměl, jak se celý vysypalo. Utahanej jak pes, se moje naděje na odpočinek rychle rozplynuly.. No tak jdu dom, že to začnu řešit a cestou kouknu na svoje auto, se kterým jel do práce můj miláček, bo to má jen 25 km.

A pod autem jsem zahlídl ležet výfuk. Můj miláček mi řekl, " a já jsem něco slyšela, ale myslela jsem si, že se o auto otřel pes.."

Rychlej pohled mi stačil k tomu, aby se mi zdvihl kufr a odložil jsem další zkoumání až dořeším citróna, bo najednou byli obě auta mimo, což si nemůžu dovolit.

Volal jsem do autoskla, sklo na C5 10 000,- a čekačka minimálně 14 dní, bo není ani na centrálním skladu. Zavolal jsem tedy známému do Prahy, jestli tam něco nemá a za chvíli jsem mazal k němu. Kufr má sice trochu jinou barvu - ale je taky tmavej, takže jsem to tolik neřešil, koupil celý dveře za 5000,- a rovnou jsem je s ním přehodil.

Domů jsem přijel za tmy a ráno hned jak se rozednilo jsem mazal na výfuk, který jsem dával komplet nový 6 měsíců zpátky. V rychlosti - můj miláček zachytil o něco tlumičem a celej vejfuk komplet srolovala pod auto a totálně zničila.

Takže proto posílám fotky až teď, když mám objednanej novej a odpolko ho mám mít...

Jo a chyba na diagnostice je P132B - Regulace a přeplňování turbodmychadla/kompresoru, výkon

2016-04-14 10:04:25

blodmen:

el naklapanie,, budes mat prerusene kontakty vnutri,, bezna chyba

2016-04-14 13:51:57

mawerick81: Ahoj - a je to tedy výměna celé turbo??

2016-04-14 14:24:28

blodmen: nová je jedině s turbem. Někdy to lze, ale opravit. Další věc je, že závada nemusí bejt vůbec na té elektronice, ale v regulaci samotné... To se musí zjistit-prolezt.

2016-04-14 14:34:04

blodmen:

Zdar, to co jsi psal je opravdu smůla, a i když ti to samozřejmě nepřeji tak jsi mě rozesmál.

Ano jak píše výše kolega, máš elektronické naklápění lopatek turba, takže zjistit jestli tam nemáš přerušené dráty v té krabičce na turbu, nebo např snímač tlaku turba aby jsi nedělal něco co není špatné.

Ještě zkus odpojit táhlo od té elektroniky a zkus jestli se lopatky hýbou naprosto volně.

Dále pak zjistit jestli je ta elektronika vadná, je tu členka "Hana" a kdysi psala že toto dělají repasují, protože tu elektroniku snad nikde nedělají. Zkus uvidíš

2016-04-14 20:50:26

tak zatím to vypadá, že by to mohl být senzor tlaku sacího potrubí. Máte tip kde koupit za dobrou cenu na 2.0 TDCI?

Předpokládám že tenhle tam nejde: http://mlparts.cz/front.tec-doc.product/86872

2016-04-14 21:45:32

skus www.ford-esklep.pl


Odpovědět

1 ......... 44  45  46  47  48 ......... 49