Fórum - Téma


Motor_Mondeo III-žhavení


Fórum Mondeo MK III Motor_Mondeo III-žhavení

Manuály  |  Inzerce  |  Model Ford Mondeo MK III  |  Naše vozidla


1 ......... 43  44  45  46  47 ......... 72

2014-07-28 14:57:12

tomas1234: na některé vstřiky tohoto výrobce ještě opravdu nejsou opravné sady...

2014-07-28 14:58:13

A to se nedají nahradit jinými repasovanými?

2014-07-28 15:07:57

Toto jsem našel na netu :

VDO Continental (dříve Siemens) - Opravy jsou konečně tu.

Vysokotlaká čerpadla značky Continental VDO (dříve Siemens) opravuje v Čechách deset autorizovaných servisů. Opravitelné jsou všechny jejich závady, přičemž generální oprava čerpadla stojí něco mezi osmi a devíti a dvanácti tisíc korun, což znamená kolem čtyřiceti procent ceny za nové čerpadlo. Vstřikovače této značky jsou od samotného nástupu v roce 2000 ovládány vždy piezoelektricky, v solenoidovém provedení vůbec neexistují. Přesto vynikají velmi slušnou odolností a třeba takový motor 1.4 HDI má vzhledem k rozšíření jen minimum závad. Přesto u extrémně ojetých vozů, například třetí generace Fordu Mondeo, se jejich závady vyskytují.

Dlouho je diesel-servisy dokázaly jen otestovat a na přání vybavit neoriginální tryskou. Opravy, které zaručují jakost srovnatelnou s novým vstřikovačem, však výrobce posvětil až nyní. Zatím dva servisy v ČR (Brno, Kladno) mají k dispozici potřebné vybavení a originální trysky jako náhradní díl. Cenově je oprava zhruba na třiceti procentech ceny nového vstřikovače, tedy zaplatíte 2500 Kč bez DPH. Teď horší zpráva. Zatím se to týká jen vstřikovačů na motory 1.4 HDI (TDCi) v Peugeotech, Citroënech, Mazdách a Fordech. Další na řadě jsou vstřikovače pro dvoulitrové HDI (u Fordu TDCi) ve verzi označované DW10B (tedy většinou s výkonem 100 nebo 103 kW). S nimi přijdou též vstřikovače pro motory 1.5 dCi ve verzích s výkony 77 kW (které na rozdíl od slabších nemají vstřikování Delphi). Stát by se tak mělo v září.

Příklady aplikací (solenoid): Peugeot a Citroën 1.4 HDI, některá 2.0 HDI, Ford 1.8 TDCi od 2004, Ford 2.0 TDCi (2007 až 2010), Volkswagen 1.6 TDI

Takže můj TDI rok výroby 2007 by mělo být možné repasovat vstřiky, ne?

2014-07-28 20:51:09

Zdravím, tak jsem dnes dostal protokol z diagnostiky, ten hlásí chybu P0089-tlak v zásobníku paliva mimo předepsaný rozsah. - test v dieselservisu prokázal, že jeden vstřik je totálně nok-protéká. Jedná se o typ dílu Siemens Piezo Sample - 9657144580. Nevíte tedy někdo, jestli tento druh se dá opravit? Děkuji, Tomáš

2014-07-28 21:13:45

tomas1234: Když se dělají vstřiky, měl bys udělat všechny, nejen ten jeden

2014-07-29 19:20:04

povadi: ,,a možná bych k tomu přidal i čerpadlo,,,to má taky vliv na vstřiky,,,

2014-07-29 20:50:37

stryc1: Když by sis přečetl co jsem psal již dřív, tak tam je nejen čerpadlo. Asi si to nakopíruju abych to nemusel každému vypisovat...

2014-07-30 18:29:17

povadi:

2014-07-31 21:16:21

Rád bych se zeptal, jestli udělám hloupost, když si nechám vyměnit pouze jednu, tu špatnou trysku. Podle servisu ty ostatní 3 jsou ok a pouze jedna propouštěla. Díky

2014-07-31 21:19:06

tomas1234: Já bejt Tebou bych to nedělal. Když se to dělá, má se to udělat pořádně Teď ušetříš a později toho budeš litovat. Ale jak říkám každá strůjcem svého štěstí!!

2014-07-31 21:21:58

povadi: Díky za komentář, co to může způsobit?

2014-07-31 21:23:29

tomas1234: to, že se to bude opakovat a pak Ti to odpálí i novej vstřik

2014-08-07 13:08:48

Zdravím, především bych vám všem chtěl poděkovat za pomoc a rychlé reakce. Nakonec jsem se rozhodl vyměnit pouze jeden vstřik, neboť dva servisy potvrdily ty ostatní tři vstřiky jako OK , tak ro risknu.

K tomu mi vyměnili baterku za novou. Nicméně původní vada, která se objevila jako první ještě před selháním vstřiku, tu stále zůstává. Dnes jsem jel do práce a pomalu popojížděl a ručička na teplotě motoru vyskočila rychle na víc jak 100stupňů. Jakmile jsem se rozjel, tak zase klesla.

Je možné, že odešlo nějaké čidlo, atd.?

Díky,

Tom

2014-08-07 18:03:59

tomas1234: Nejdříve je třeba zjistit, zda zapíná ventiátor sahary (alespoň sníženými otáčkami při zapnutí klimatizace, případně při jaké teplotě zapne na plný běh). Chladicí kapalina se částečně mohla ochladit náporově aniž by ti běžel větrák. Také je třeba zjistit, zda je teplota chladiče po celé ploše stejná.

2014-08-09 12:49:04

Tak mi v servisu řekli, a ověřili, že ten ventilátor Sahara nejde, zkusili ho nahodit externě ale ani to nepomohlo. To znamená pořízení nového, nebo se dá sehnat někde nějaký z bouraček atd.? Díky, Tomáš

2014-08-09 18:54:41

tomas1234: Na vrakárně se dá sehnat jiný (třeba z auta, které nebylo bourané na předek). Ale je otázka, v jakém bude stavu. Také je otázka, jestli je vadný motor sahary a nebo jen krabička, ve které je regulace ventilátoru.

2014-08-10 01:01:07

Bylo by Dobré, najit si opět téma, které souvisí s vašim problémem, a neřešit další jiný problém, v tématu o blikající kontrolce.

2014-08-10 08:55:22

Zdravím, určitě máte pravdu, děkuji za upozornění. Tomáš

2014-08-14 11:51:53

Ahoj, mám zase, nebo pořád problém, TDCI 85kw za studena nastartuji a motor se hádá nejde do otáček. po třech minutách při přidání plného plynu se motor nakonec roztočí, samozřejmě bílý kouř vyletí z výfuku a pak je klid. Motor běží krásně i táhne ve všech otáčkách, nepadá do nouzáku-pohoda. Jen ten studený start a pořád bliká žhavení po celou dobu. Doplňuji že podle počítače špatné vstřiky-repas v servisu delphi, vyčištěná nádrž i potrubí, nový filtr. Teď už počítač nehlásí žádnou chybu ale problém pořád. Nejste někdo z Prahy, nebo okolí, nebo nějaká rada???

Můj tel. je 702 057 017 Michal

2014-08-23 11:31:25

Mondeo 2.2 TDCI .. Zdravím všechny forďáky,

poslední dobou mi Mondeo padá do nouzáku (bliká žhavení a netáhne nebo chcípne úplně). Mám pocit, že se to stupňuje a je to čím dál horší a logicky se to děje hlavně když chci po autu nějaký výkon - třeba když jedu do kopce.

Auto sem napíchl a zjistil jsem závadu P0251 a podruhý tam byla i P1211. Pokud to dobře chápu, tak si to stěžuje na nedostatečný tlak na railu.

Vzal sem si v práci den volna a vyzkoušel následující:

  • kontrola palivového vedení + vyčištění a beze změny
  • vyzkoušen jiný regulační ventil IMV na čerpadle z jiného TDCI a taky beze změny
  • vyzkoušen jiný snímač tlaku na rampě a taky beze změny
  • palivový filtr nedávno měněn (závada se projevovala už předtím)

Vidím to buď na vstřikovací čerpadlo, který stojí ranec (DELPHI) nebo trysky popř. tryska. Auto jinak chytá pěkně, tak se mi trysky nezdají, leda by třeba jedna pouštěla.

Sem připravenej investovat, protože auto potřebuju a chci ho mít v dobrým stavu jen mi jde o zjištění pravý závady a nevyměnit haldu věcí k ničemu. Ve Fordu sem byl jen tak zkusmo a neřekli mi víc než jsem věděl já. Přikládám fotku z diagnostiky, pijde mi, že vstřik č.3 vázne, ale nejsem asi zase tak moc zasvěcenej. Pokud se s tím někdo setkal prosím poraďte. Díky moc :)


Odpovědět

1 ......... 43  44  45  46  47 ......... 72