Fórum - Téma


Motor_Mondeo III-žhavení


Fórum Mondeo MK III Motor_Mondeo III-žhavení

Manuály  |  Inzerce  |  Model Ford Mondeo MK III  |  Naše vozidla


1 ......... 42  43  44  45  46 ......... 72

2014-06-24 19:21:08

Jeste jsem zapomel ze auto ma nejspis chip. Uz jsem to tak koupil a znamy mi rikal ze tam je protoze mi turbo spina uz pri 1800 ot. coz je brzo. A jede mi to o hodne lip nez kamaradovo mondeo se stejnym motorem. Muze to mit taky nejaky vliv na rozsviceni zhaveni?

2014-06-24 19:36:08

alesford84: Nech si vytáhnout vstřiky a pošli je na stolici přezkoušení jednoho je asi 350kč Z 90% budou v pr... pak tě čeká čerpadlo atd to už ses tady dočetl hodně štěstí

2014-06-24 19:55:26

alesford84: mě stály vstřiky komplet repase i s novýma kodama 14 000,- diesel servis opava 776 178 661. dělal mi i čerpadlo,,dal to na stolici a pak mi volal co je za problém,,nakonec čerpadlo stálo jen 5 500,- / dělala se vysokotlaká pumpička / a můžeš to poslat i poštou..a zase ti to pošle zpět..a navíc se s ním jedná ůplně v pohodě...a navíc..rozumí tomu , na rozdíl od některých chytrolínů,co nadělají víc škody,než užitku... a ještě mi vyčistil lištu a všechny vysokotlaký trubičky ke vstřikům..což udělá málokterý rádoby "servisák "...

2014-06-24 20:21:30

taky sem to měl v opavě zatim dobrý

2014-06-25 09:21:50

sharprec: jj, mam to v planu, jen jsem jeste vyzkousel nalit do nafty STP cistic. Uvidim jestli bude nejaka zmena

2014-06-25 09:23:22

stryc1: diky za info,budu tam muset zajet kdyz jste s Sharprecem spokojeni. Pokud teda na servis dojde

2014-07-08 14:55:58

Ahojte,takze spatne startovani vyreseno tim cisticem od STP. Kontrolka zhaveni blika kvuli tomu el.ovladani turba. Nasel jsem tu nekde kontakt na pana v Bratislave co je umi repasovat, tak mu to nejspis poslu. Jeste jsem se tu docetl ze tam muzou byt nejake dratky spatne tak nejdriv kouknu na ne.

Kazdopadne dalsi mondeo bude v benzinu,uz nechci resit nejake vstriky,cerpadlo a dalsi problemy u naftaku

2014-07-18 22:34:24

Zdravím vás forďáci . Jako mnoho přede mnou zde píšících jsem začal mít problémy s padáním vozu do nouzového režimu,a blikáním kontrolky žhavení. Přečetl jsem tedy toho mrak, a podle příznaků bych to tipl na turbo, nebo něco kolem. Startuje normálně, nekouří, a do nějakých 3000 otáček vše normální. Potom se mrcha rozbliká,a spadne do nouzáku. Co mě ale zaráží je, že se tak stane jen při jízdě. Pokud točím motor na volnoběh, točí do maxima a nic se neděje. Přitom pokud to chápu správně, tak natáčení lopatek turba je závislé na otáčkách motoru. Mohl by mi k tomu někdo něco napsat . Předem díky za odpověď.

 petrdepo  
2014-07-19 09:15:51

pt73: Výkon turba je závislý na tom, jaký objem výfukových plynů ho roztáčí. Když ho roztáčí bez toho, aby byl motor v tahu, je jejich objem několikanásobně menší (naprázdno dostává motor mnohem méně paliva). Vše také závisí na tom, kdy klapka turba dostane povel od řídicí jednotky motoru aby se zavřela a jestli ovládání klapky nevázne. Kdyby vše záviselo jen na naklápění lopatek turba, tak by nepotřebovalo žádné elektrické ovládání od řídicí njednotky. Nejlepší odpověď na problém by ti asi dala diagnostika, protože příčiny blikání žhavení mohou být i jiné.

2014-07-19 11:51:03

Díky za odpověď. Na diagnostiku jsem už domluvený. Ale rád bych věděl jak vlastně turbodiesel funguje . Měl jsem vždy atmosférické benziňáky, a až kvůli práci a tou daným vysokým nájezdem kilometrů jsem koupil tohle.

 petrdepo  
2014-07-20 12:39:37

pt73: Princip turbodieselu je vcelku jednoduchý. Výfukové plyny z motoru roztáčí na primární straně turbodmychadla turbínu. Ta spojenou hřídelí na sekundární straně roztáčí dmychadlo, které tlačí vzduch do sání motoru a tím se do motoru dostává přetlakem více vzduchu pro spalování většího množství paliva. Tím má také motor větší výkon, než má klasický atmosférický motor stejného objemu. Turbo se reguluje zavřením nebo otevřením klapky při určitých otáčkách motoru. Klapka je u starší verze ovládána hadičkou ze sání a nebo u novějších verzí je ovládána řídicí jednotkou motoru servomotorkem podle údajů z čidel.

2014-07-21 21:23:18

Čau chlapy potřeboval bych radu padá mi auto do nouzáku a rozsvěcí se mi kontrolka žhavení a diagnostika mi psala problém s naklápěním lopatek. A teď už se mi to stává čím dál častěji. A ještě jedna věc není tu někdo kdo by měl diagnostiku v okolí Pardubic? Predm dík za rady.

2014-07-27 17:20:27

Ford Mondeo 2.0 tdi rok výroby 12/2007,model.rok 2008. Zdravím, stejný problém s poklesem tlaku a změny stavu vozidla do nouzového režimu jsem měl tento Pátek. Auto jako by ztratilo sílu a netáhlo. Zastavil jsem na krajnici a zkusil nastartovat. Auto se pouze klepalo, takto jsem to udělal asi třikrát až úplně došla šťáva a elektronika byla KO. Nechal jsem se odvést do servisu a z toho mi pak volali, že na diagnostice po odstranění všech možných elektr. vad zůstala pouze jedna a to chyba tlaku. Podle servisáka bych si měl něchat zaslat vstřiky na kontrolu a následný repas. Četl jsem tu spoustu příspěvků ale ne vždy to bylo kvůli vstřikům, nebo čerpadlu. Jak se mohu přesvědčit, že mi servisák nebude lhát, v případě že to bude nečím jiným než uvádí? Je možné mít nějaký protokol o repasu trysek,výměně čerpadla atd.? Děkuji vám předem za radu.

2014-07-27 18:10:40

tomas1234: já si nechal dělat čerpadlo i vstřiky v opavě,,měl jsem starch,že mě natáhnou,ale byl jsem překvapen..odeslal jsem to poštou,,jakmile mu to bylo doručeno,,mrkl na to a volal mi co s tím je a co je třeba udělat a jaká je cena...nejsem si ted jistý,ale nějaký protokol od vstřiků mám,,je tam napsáno co který vstřik má dávat a co dává...byl jsem spokojený,,a navíc jsem si proto jel a bylo to bez dph,,,celkem mě to stálo kolem 19500,-

 petrdepo  
2014-07-27 19:10:20

tomas1234: Chyba tlaku také může znamenat nízký tlak nafty (například problém s filtrem paliva). Ta chyba má svoje číslo v diagnostice a to je třeba znát.

2014-07-27 20:32:25

Také jsem zapomněl napsat to, že asi dva dny před tímto problémem mi při posouvání v kolonách teplota skočila na 120stupňů a auto se také hodilo do nouzového stavu. Pak při rozjetí teplota spadla dolů.

 petrdepo  
2014-07-28 13:05:20

tomas1234: To znamená, že máš problém se spínáním ventilátoru sahary. Důvod ti řekne diagnostika (ale forďácká a ne univerzální, která ti řadu věcí neukáže).

2014-07-28 14:32:32

Zdravím, tak mi psal ze servisu, že měřením v diesel servisu bylo potvrzeno, že se jedná o vstřiky, cena jednoho je Kč 10047,- což je nějak hodně ne?

2014-07-28 14:40:49

tomas1234: Krásně Tě natáhnul. Otázka je aby udělal vše co se opravdu má při vydných vstřikách udělat a hlavně zda to dal na zkoušku na správnou mašinu.

2014-07-28 14:48:40

údajně jde o koupi nových vstřiků, neboť ty co tam jsou - siemens, nelze repasovat.


Odpovědět

1 ......... 42  43  44  45  46 ......... 72