Fórum - Téma


Žhavení_Mondeo III


Fórum Mondeo MK III Žhavení_Mondeo III

Informace o modelu: Ford Mondeo MK III


1 ......... 41  42  43  44  45 ......... 49

2016-01-06 12:05:33

Zdravím, po absolvování diagnostiky ve servisu je diagnóza jasná. Vstřikovací čerpadlo dává nedostatečný tlak paliva.

Oprava = výměna čerpadla + veškeré trubky a blbůstky - cena cca. 24 tisíc včetně práce...

2016-01-06 12:07:52

potkan_cz: Tuhle chybu jsem mel taktez, minuly rok v zime a byl ucpany filtr paliva... Auto padalo do nouzoveho rezimu atd..

2016-01-06 12:09:46

petrtim: Filtr měl servisák venku, bez pilin jen s malýma nečistotama.. Takže u mě nejspíš investice bude

2016-01-06 12:26:32

potkan_cz: Tak to je blbe.. Jinak co se tyce filtru, menim olej kazdych 10tkm a s nim zaroven vsechny filtry (spousta lidi mi rika, ze to nema cenu) Mam najeto 210tkm z toho tak 50tkm po Ukrajine na jejich nafte a zadny problem.

2016-01-06 22:57:24

potkan_cz: To že je filtr bez pilin je supr nicméně občas by se měnit měl, takže jestli si na něm najel už víc jak 40tis klidně může být hůř propustný a servisák by musel být věstec aby ti řekl že je dobrý. Ale určitě bych ještě utratil pár stovek než ti budou dělat čerpadlo s novým čerpadlem ti dají i nový filtr a už nikdy nezjistíš jestli si mohl ušetřit, ikdyž co je dneska 20tis že. Na zkoušku bych koupil ten nejlevější filtr pokud by závada zmizela pak bych koupil originál ve fordu se správnou jemností filtrace.

2016-01-06 23:42:55

popeye: to, že ve Fordu koupí rádoby originál za paletu, neznamená, že má správnej filtr. V několika případech jsem vyndaval Polské filtry namontované ve Fordu jako originál. ..

2016-01-07 15:32:43

petrtim: Frekvence výměny palivového filtru do značné míry závisí na kvalitě tankované nafty. Já třeba tankuji jen preémiovou OMV naftu, ještě do ní přidávám VIF, filtr měním po cca 50tkm (delphy filtr), mám najeto 230tkm (z toho prvních 85 tkm v DE) a na vstřikovače a čerpadlo jsem zatím nesáhl.

Nicméně to také může být tím, že máme mondea rv 2004, 2005 a tam už, alespoň myslím, byla odolnější čerpadla.

2016-01-07 15:58:05

Popeye:

Na filtr mám ujeto cca 1500 km. Tak snad by měl být ok.

2016-01-07 16:02:02

potkan_cz: No já jsem svým příspěvkem nechtěl říct, že máš špatný filtr ve špatném stavu

Já jsem chtěl jen dokumentovat situaci, že někdy opravdu není potřeba měnit PALIVOVÝ filtr po 10tkm.

2016-01-07 16:23:23

koudak: Já jsem svým příspěvkem spíše reagoval na kolegu POPEYE Bohužel jsem pozapomněl ho označit, omlouvám se

2016-01-07 19:04:35

povadi: tak já mám v Hale ve fordu kamaráda (spíše už známého neviděli jsme se x let) ten mi řekl ber origo ve fordu vyplatí se ti to i když je to raketa , člověk od kterého jsem mondeo koupil jezdil jedině do značkového Ford Kačmáček v praze a filtr byl BOSCH kámoš mi ho tenkrát koupil v práci v hale a byl to bosch ted si kupuju paliváky u Charouze a je to BOSCH jedině kde mi nabízeli originál DELPHI byl Elit originální autodíly z číny pravda byla že byl cca o 200kč levnější než ve fordu. Originál servisy kde montují čínu nebo podobné na ty bych poslal kontrolu stejně jako na ty co si vymýšlejí kraviny jen aby vytáhly nesmyslný peníze ze zákazníka nemají ani pořádnou diagnostiku nebo danému autu pořádně nerozumí jen mění a mění a mění ať to stojí co to stojí ještě že existuje klub

Potkan_CZ: v případě že máš filtr skoro nový, tak to boužel asi se budeš muset smířit z diagnózou vadného čerpadla nebo nějáké části která by mohla zapříčinit že by diagnostika ukazala to co ukázala

2016-01-16 18:40:39

Tak prej že je čerpadlo nedostatkové zboží v česku. Objednávka z Německa už sem míří a oprava, která by obyčejně i s čekáním na ND trvala 5 dnů se protahuje na 14 až 21 dnů

2016-01-29 20:06:20

PAnofe,, necital som celych 43 stran,, mam mondeo 2.0 TDCI rok 2003 (zrejme meneny motor, neviem co je zac),, raz za 100km zacne blikat zhavenie,, ale,, vykon neklesa,, po vypnuti motora a daslom otoceni kluca uz neblika nic,, motor normalne chyti,, a mozem mu nakladat aj plnu palbu, tak nic,, nijaky nudzak, nijake blikanie,, dnes po pojizdeni po parkovisku scipol motor a hned zacalo blikat zhavenie,, a zas,, po nastartovani zmizelo blikanie... je to zahada,, lebo ked idem na diagnostiku, tak tam nic sa neobjavi,,,

este nieco,, ked boli tuhe mrazy, tak dva krat nechytlo rano,,, tocilo,, raz za dve sekundy akoby odpalil jeden valec,, a po 10s startovania vzdy zacalo blikat zhavenie,, po vypnuti kluca a zapnuti neblikalo,, az ked potom tocil motor 10s...

2016-01-29 21:25:23

mawerick81:

Tak jestli jsi četl vše , určitě ses dočetl, že to může být cokoliv!

Bez řádné diagnostiky na to nepřijdeš, a to co se děje tobě, jistě se už zobrazí, a vypíše co se děje.

V zimě toto dělá EGR ventil pokud to nechytá, a to že motor chcípne zase může dělat některý vstřik.

Odkapává nafta, a sice novým startem kontrolku vymažeš, ale můžeš poškodit motor. Může se propálit píst atd.

Chce to diagnostiku a hlavně pořádnou s pořádnou obsluhou Držím palce 🙋

2016-02-03 23:08:57

Ahoj všem mám mondeo tdci2,0 rok výroby2003 mám problém a už nevím co s tím auto jede ale nemá výkon bliká kontrolka na žhavení neustále jak zapnu klíček tak to bliká, Auto když je teplí motor nastartuje bez problému a ani moc nekouří ale jak stojí víc jak 5h musím k nastartování použít start sprej jinak ho nenastartuju . A také mi odchází startér . většinou je to volnoběžka startéru neměl by někdo radu co by s tím mohlo být budu vděčný za každou odpověď ... ještě přidám auto bylo v opravě byli na repase vstřiky, dané čerpadlo po repase a vyměněna spojka celá sada . už nevím co by stím mohlo být popřípadě kdy někdo věděl v Plzni nebo v okolí kde dělají diagnostiku fordu a třeba i seřízení vstřiků je to ještě co bych chtěl vyzkoušet nechat seštelovat vstřiky jinak už nevím jeden mechanik tvrdil že je pryč jeden vstřik a ten to vše dělá ale já už skutečně nevím komu věřit....

2016-02-04 09:49:07

V Plzni bych doporučil odborný servis, a to tento:

http://www.cernikplzen.cz/

2016-02-04 14:42:30

rausin:

Stále je to tu dokola. Pokud to nechytá a na sprej ano mohl by to být EGR ventil. Ale jinak je tam toho moc.

Takové opravy se dávají jen do servisů které jsou prověřené.

2016-02-04 14:54:07

kacer.donald: tak to je,, super servis " Pár lidi už jsem řešil po jejich zásahu na tenhle vstrikach... Jejichmasina se s tím neumí na stoprocentně poprat. Reklamace neuznávají, odpověď zní špatně jste natankoval...

2016-02-11 16:02:55

Mám opět problém mondeo 2,0TDCI spíš několik problému.1) začalo blikat žhavení a i po opětovném startování blikalo stále.Jel jsem na diag a vyskočilo nadměrné klépání 3vstřiku. Motor šel jak traktor.Bylo mi řečeno že musíme vstřik znovu nakodovat a tím oblbnout jednotku že je vyměněnej.Jenže loni bylo auto na opravě vstřikování a na vstřikách jsou jen původní kody a né nove po opravě ty nemám.Ten starý jsme zadali a chod se zlepšil ale je ve volnoběhu je slyšet takové ťukaní při přidání otáček už neni ale za jízdy v určitých otáčkách to zařinčí jako ventily u š120.Bude vstřik pryč nebo je to tím špatným nakodovaním?od opravy vstřikování najeto 15000km. 2)dnes jsem chtěl udělat test bankama na přepadech a po napojení šlo hrozně vzduchu.Dal jsem pruhlednou hadici od filtru k čerpadlu a bubliny pořád pak už nešlo ani nastartovat.A filtr byl stěžka průchodnej.Ten jsem vyměnil a ovdušnil el.pumpou a odpojil z filtru přepad napojil do kanystru a nechal běžet až se to vybublalo. Pak jsem udělal bankovej test a to další věc.2 vstřiky 15ml 3 17ml a 4 21ml.Ten co měl klepat dal 17ml.Dokážete mi k tomu něco poradit jak toto řešit?????Díky

2016-02-11 20:39:04

radek583: Je to stále dokola. Buď je to nekvalitně provedená oprava, nebo nekvalitní roční servis ruku v ruce s tankováním nekvalitní nafty atd....


Odpovědět

1 ......... 41  42  43  44  45 ......... 49