Fórum - Téma


Motor_Mondeo III-žhavení


Fórum Mondeo MK III Motor_Mondeo III-žhavení

Manuály  |  Inzerce  |  Model Ford Mondeo MK III  |  Naše vozidla


1 ......... 41  42  43  44  45 ......... 71

2014-04-29 18:51:13

povadi:

To ano, muže to být cokoliv, z palivového systému včetně turba Napichnuti s tebou souhlasim

2014-04-30 05:32:09

Našel jsem si servis "DieselSystems" kousek od Opavy. Nemáte s nimi někdo zkušenost? Zatím mi kontrolka nebliká, ale obávám se propálení pístu, proto bych raději nechal udělat repas vstřiků a vše okolo toho. Z auta, když na to trochu šlápnu, tak jde černý dým a spotřeba je taky asi vyšší, otáčky tak divně skáčou, mohlo by to pomoct?

2014-05-01 20:37:13

fuzzy: jestli máš na mysli tento diesel servis,tak jsem tam loni ke konci roku nechal dělat dělat jak vstřiky tak čerpadlo,,,čerpadlo a vstřiky jsem posílal poštou,jakmile mu to bylo doručeno,volal mi zpět a řekl co a jak a jáka je cena,,,měl jsem strach z toho,že si navymyšlí něco co není pravda,ve snaze vydělat...ale byl jsem překvapen,,,na čerpadle se dělala jen nějaká vysokotlaká pumpička,což stálo cca 5 000,.a vstřiky byli celkem v pořádku,ale jelikož bylo třeba nové kody,tak se vstřiky udělali / to jsem mu odsouhlasil / a to stálo 14 000,-,a záruka rok,a to jsem si proto i zajel a měl jsem to ještě levnější...tož tak....doufám,že jsem trochu poradil....

DIESEL Systems

Bc. Jindřich Kyjovský

IČ: 88106845

DIČ: CZ9006105823

Telefon: +420 776 178 661

E-mail: info@dieselsystems.cz

Adresa: Čemenka 3248/1a

Kravaře

747 21

GPS: 49°55'55.239"N, 18°1'15.132"E

Otevírací doba: Po 8 - 18

Út 8 - 18

St 8 - 18

Čt 8 - 18

Pá 8 - 18

So 8 - 12

2014-05-02 11:56:30

stryc1: Super díky, tak jsem rozhodnutý. Taky se chci s nimi domluvit a zajet tam, přespat někde na hotelu a další den odjíždět s dobrým pocitem ...

2014-05-14 20:42:26

Ahoj všichni.

S velkým časovím napětím jsem tuto diskusi pročetl a jelikož se tu hodně mluví o tom aby forďáci napíchli autí na diagnostiku, tak bych se chtěl zeptat jsem z města Svitavy a potřebuju doporučení na někoho z okolí kdo umí perfaktně načíst chybu, ale hlavně podle hodnot, protože se mi nerozsvítila ani jednou kontrolka a přitom mi odchází jedno turbo za druhým. Možná by bodlo vlákno kde by se ti fajnšmekři napsali aspoň podle krajů, abychom věděli kam a za kým vyrazit.

2014-05-14 21:07:20

cullmann: mužů jenom dotaz, co to znamena jedno turbo za druhým?

2014-05-14 21:11:34

cullmann: Když někomu odchází jedno turbo za druhým tak jsou jen tři možnosti z toho ta jedna je málo pravděpodobná

1, Špatný díl, což se moc nestává

2, Závada na turbu - špatně provedená montáž:Nedodržení postupu

3,ˇVadnej mezičlánek mezi volantem a sedačkou, dost častá závada... Lidi se neumí k turbu chovat

2014-05-14 21:33:16

povadi:

k 1.bodu dílem to určitě není. Vzal jsem turbo na reklamaci a jelikož ho předemnou rozebrali, tak jsem sám viděl co se s tím turbem stalo. Takže to, že odešlo první nové turbo bych pochopil. (něco vlítlo na jazýčky regulace a ta se vymlátila a vlítla do turba. Těsně předtím než turbo kleklo jsem nechával přetěsnit vstřiky ve fordu a borec co rozebral turbo mě řekl, že to vylítlo z motoru a bohužel turbo najelo jen cca 340km) k bodu 2.postup jsme dodrželi správnej. Komplet udělaná očista olejové soustavy i výměna dílů viz. mé foto co mám v profilu. A k bodu 3. i kdyby byl problém mezi volantem a sedačkou, tak by další turbo neodešlo tak rychle cca po dalších 750km. Jen dodám, že jsem to před tím než začali odcházet turba dal čipnout, ale jen z 80 na cca100kW což mě i ve fordu řekli, že by to neměl být problém. Bohužel ty co to dělali v Brně, tak to nebylo na brzdě, ale ujišťovali mě, že je to mapa co dávají do C-MAXu běžně a nejsou s tím problémy. Proto bych potřeboval tu diagnostiku abych zjistil jestli tam nejsou nějaké extrémy.

2014-05-14 21:55:30

cullmann: K bodu 3, dá se odpálit i během 100km. Když se řidič chová jako prase. Nemyslím zrovna třeba Tebe. jen to, že lidi to valí třeba po dálnici, zajedou na benzinku a nenechají dovyfoukat turbo a vypnou motor. Tím se nemaže a než doběhne tak jde na sucho a to samé studené starty a dávaj tomu kopr...

2014-05-14 22:27:03

povadi:

no já když dojedu, tak mě ještě auto stojí a blafá min. 1-2min. a dyž otevírám garáž, tak i 2-3min. takže v tomto směru vím jak se chovat k autu. Nejsem příznivcem (stop end go) nebo jak se to píše No spíše bych opravdu potřeboval tu informaci kam s tím zajet abych neodrovnal další turbo. Než na něj našetřím, tak musí počkat ještě min. měsíc. A to už měsíc auto stojí. Takže rád si přečtu něco i od vás než do toho zase sáhnu. Nebo mi poraďtě čím by to mohlo bejt. aniž by se rosvítila kontrolka. Můžou to být tzv ukapávající vstřiky? nebo regulace podtlaku? Ve fordu mi řekli, že olejové čerpadlo dává tlak jak má, tak mě už napadá jen ten chip. klidně pište, jjsem z toho špatnej. Chtěl jsem zajet i na sraz, ale bohužel tam ani nedojedu.

2014-05-14 22:31:19

cullmann: Může to bejt i tím čipem, zrovna v pondělí jsem měl doma pána s Navarou a ten měl problém s tahem auta a taky to měl načipované. Je to na víc povídání. Kdyžtak mi zejtra zavolej a proberem to, je to lepší než takhle, to se pak na něco snadno zapomene a pak se to špatně diagnostikuje.

2014-05-15 06:34:42

cullmann:

Je divný, že je to už další turbo. Bude pravděpodobně nekde problém, ale ne v turbu, ale ani v chipu. Předpokládám, že nejezdíš stale na plný plyn, a nejezdíš jako na zavodech? Pokud jezdíš normálně, chip na to nemůže mít vliv.

Buď je čerpadlem nedostatečně mazané, nebo špatně složené. Po pár km nemůže odejít. Pokud tedy se nezničí mechanicky.

Takže to je otázka proč? Odkapavajici vstřiky, ti propálī píst, ale nepoškodí turbo Ale tohle turbo na obrázku, je jasný proč odešlo, ale hlavně tam muselo něco vletět z filtru. ! Od nasávání.

2014-05-15 16:32:37

tomenzino:

Od filtu ne je to výfuková strana. Myslím, že, když přetěsňovali vstřiky, tak jim tam něco spadlo. protože jsem po přetěsnění na to ujel jen 34 km a konec.

Jinak nejezdím jako prasátko od toho jsou benzíňáky a silnější Disel né 1,6TDCi to není na závodění. Já to vytočím do otáček akorád, když chci předjet jinak jezdím tak do těch 110. stejně se v dnešní době nedá jezdit víc.

Teď jsem to turbo jestě nesundával protože sntejně nejsou prachy na opravu. tak až to bude sundaný, tak to zase vyfotím a podělím se s váma.

2014-05-15 23:15:47

cullmann: U 1.6 tdci turba dost odcházeli,to druhý turbo má taky zlámaný lopatky a nebo se vysypala hřídelka.?

Je potřeba zkontrolovat tlakovou mazací trubku k turbu u 1.6 se stávalo že se přicpávala (špatná konstrukce) je vedená blízko vyfuku a přehřívá se a někdy se stávalo že se v ní olej ořál natolik že jí přicpal a turbo nebylo mazaný a bylo po prdeli

2014-05-16 14:35:15

kubix31:

v posledním příspěvku jsem psal, že nejsou prachy, tak jsem to turbo ještě nesundával, ale vypadá to na zlomenou hřídelku. to uvidíme až to rozděláme, ale to bude tak za měsíc (nejdřív) teď mu nebudu zbytečně blokovat místo před dílnou, když na to stejně nemám. A co se týče té trubičku co vede do tudba, tak mrkni sem... to vše jsem měl rozdělané a vyčištěné http://www.fordclub.eu/ca...mages_category.php?id=117

2014-05-17 08:45:22

Nazdar vsichni. Tak po repasy vstriku. Sem zjistil ze sem mel v aute jiny typ cerpadla a auto mi do 2tis. Otacek nejelo a cukalo.Koupil sem tedy presny cerpadlo a je po problému. Oprava trvala pouze mesi a půl. Super auto. :D Tak kdyz by mel nekdo zajem tak ho rovnou prodávám. S tim ze to auto je uz uplbe snad nove. Investoval sem pouze 43tis.. :D

2014-05-17 10:25:47

cullmann: no tak asi to drůhý turbo bylo špatně zrepáslý taky jsem se s tim jednou trápil, dale při zpětný montáži je dobrý turbo zalít i když to by měli dělat už u toho repasu, potom třeba odpojit vstřikovače a motor protočit chvilku naprázdno aby se turbo krásně domázlo a pak nasartovat a nechat chvilku běžet. a nebo špatnej ten chip napadá mě že při chipu zvedli moc tlak turba a toči se moc rychle i při volnoběhu a když vypínáš motor tak se dýl dotáčí ale už bez mazání protože je vyplej motor. neni chip jako chip

2014-06-22 17:13:41

zdravim.. Mám podobný problém..jel sem klidnou jizdnou a zničeho nic začala blkat kontrolka žhavení a spadl víkon motoru.druhý den sem nastrartoval asi na po8X.. a kontrolka stále blikala. jakmile se auto ohřeje naskočí na otočení.Vymenil sem žhavící svíčky.. nic..čidlo vačky..nic.. a premýslim práve že pujdu menit ty vstřiky.to čidlo bouchání je co?

2014-06-22 17:44:31

problematic: Přečti si téma předtím. Už jsem to tu psal několikrát. Nejdřív diagnostika Může to bejt víc věcí a jak sám vidíš zatím jsi akorát vyhodil peníze z okna a problém jsi nevyřešil. Kdyžtak mi zavolej a řeknu Ti víc co se Tvého problému týče, protože to není jednoznačné téma - odpověď je to tohle. A diagnostika TDCi - ček taky nejde provádět každou diagnostikou tak aby byla správná...

2014-06-24 19:15:00

Ahojte,mam Mondeo r.v.2006, 2.0 TDCI. Procetl jsem tu cca 40 stranek o magicke blikajici kontrolce zhaveni, ale nejsem si jisty jak mam postupovat. Muj problem zacal tak 5 mesicu zpet obcasnym rozsvicenim one kontrolky jen v situaci kdy jsem vic slapl na plyn . Kontrolka se rozblika jen pri jizde,nikdy pred nastartovanim. Po vypnuti motoru a opetovnem mastartovani jedu dal. Auto slo samozrejme na diagnostiku kde vyskocila chyba P0251. Precetl jsem si zde plno informaci o tomto problemu (vstriky +cerpadlo, EGR, turbo), jenze nebyly zrovna financni prostredky tak jsem byl donucen to neresit. Jenze pred mesicem mi zacalo auto spatne startovat. Obcas se stane ze jako by chytne ale ihned chcipne. Napodruhe nebo napotreti uz drzi. Byl jsem opet na diagnostice a byla tam chyba snimace vysokeho tlaku.

Takze ted nevim jak to resit. Finance by na opravu uz byly,ale co ma vyznam zkouset? Mam vymenit onen snimac? Mam vyzkouset cistic STP co zde doporucuje Tomenzino? Zkusit vycistit EGR? Nebo mam najit osvedceny servis co se zabiva palivovou soustavou a dat to tam? Prosim poradte co ted, jsem rad za kazdou radu nez vyplaznu 35 papiru za repasy a cisteni palivove soustavy.

Ohledne toho servisu,jsem ze Vsetina,coz je Zlinsky kraj, nevite o nejakem schopnem servisu co se tim zabiva (kdyby na to teda doslo). Jak jsem to tu hodiny procital tak treba k uzivatelce "hana" nebo do servisu co doporucuje Tomenzino to mam hooodne daleko.

A jo,cerpam na benzine Vervu + aditiva.

Pisu to na mobilu tak snad to vse dava smysl.

Predem dejuji za pomoc. Aleš


Odpovědět

1 ......... 41  42  43  44  45 ......... 71