Fórum - Téma


Žhavení_Mondeo III


Fórum Mondeo MK III Žhavení_Mondeo III

Informace o modelu: Ford Mondeo MK III


1 ......... 40  41  42  43  44 ......... 49

2015-12-20 18:47:41

frenkie199:

Pokud bliká kontrolka žhavení, tak se žhavícíma svíčkama to nemá nic společnýho. Padání do nouzaku a blikání kontrolky,je závada na vstřikovacím systému.Takže čerpadlo, vstřiky, vysokotlaká lišta, také EGR ventil nebo turbo-naklápění lopatek a další věci. Je toho moc, a takhle to vyřešit nejde .

2015-12-20 23:40:31

Zdravím, taky se podělím o zkušenosti s kontrolkou:

Mám mondeo 2003, 2.0 tdci 96 kw, najeto 165 000.

Při jízdě do kopce při přidávání plynu na pětku mi již poněkolikáté začalo blikat žhavení (za tepla i studena, to nemělo vliv). Vždy jsem to vyřešil zhasnutím a opětovným nastartováním. To teď však nepomohlo. Auto ztratilo tah, mělo divný zvuk, špatně startovalo. Hned druhý den odvezeno do servisu, diagnostika ukázala vysokou klepavost na jednom válci. Obavy o vysoké investice do nového vstřiku (repas 7 000) se nakonec nepotvrdily. Stačilo do řídící jednotky nahrát znovu informace o vstřicích (moc tomu nerozumím, ale asi jakýsi restart). Auto jede naprosto bez problému, zkoušel jsem plný plyn na pětku do kopce, vůbec jsem to nešetřil a všechno drží. Přehrání kódů mě vyšlo na 1 500 Kč. Snad to nějakou dobu vydrží. Mám ale pocit, že dříve nebo později mě ty vstřiky stejně neminou. Máte nekdo tipy na servisy, kde by udělali kvalitní repas za rozumný peníze? Sedmička mi přijde moc. Ideálně Středočeský, Ústecký kraj. Dikes!

2015-12-21 08:17:57

andycz15:

To co popisuješ, je jasná závada vstriků. Jsou s tim spojená rizika propálení pístu pokud bude vstřik odkapávat, což u změny přepsání kódu potom nepoznáš.Také tím že se přepsali v ŘJ kódy, to jednou dojede. Zpět to nepřepíšeš takže šetři na repas vstriků a to se modlí aby sis opravdu nepropálil písty.

Někdy se to nevyplácí

2015-12-21 10:13:51

tomenzino: Díky moc za upozornění. Dá se nějakým způsobem zjistit, zda ten vstřik odkapává? Přemýšlím, že bych to hodil na kontrolu do Hale, vypadají docela seriozně a často jsou zmiňováni i tady na fóru.

2015-12-21 10:17:22

andycz15:

No pozná se to na diagnostice, když s ní umí šikovný mechanik. Jinak to blikání mohlo dělat právě to, že je třeba nízký tlak v liště, pak protéká vstřik. V opačném případě vysoký tlak a to vstřiky třeba neotvírají . Je toho moc, a další věci. Jen píšu aby sis neudělal velkou škodu.

2015-12-21 10:25:58

andycz15: čauky těch 7000kč za repas je zkutečně hodně optimální cena je cca 3000kč, nedávno jsem byl ve fordu kupovat palivák a jen tak jsem se ptal na vstřiky a čerpadlo tak u nic se dá nový vstřik sehnat kolem 7500kč a čerpadlo do 20tis nové zaráží mě kolik máš najeto 165tis není nic já mám o 100tis víc taky mě to občas padne do nouzáku když tomu nakládám, ale já můžu říct že už má nárok aby se něco vysypalo. To přehrání kodů do jednotky to je zajímavý způsob opravy to by ŘJ neměla zapomínat dokonce ani při odpojený baterce - něco podobnýho se dělo známému u peugeota auto mlátilo jak vylágrovaný kouřilo a naprosto bez výkonu, když mu přehrály ŘJ vše bylo OK. poprvé to vydrželo půl roku, podruhé měsíc a na potřetí už nebylo co přehrávat odešla řídící jednotka. Být tebou tak si nechám zkontrolovat vstřiky a čerpadlo na stolici a případně seženu starší použitej hlavně dobrej vstřik a nebo se na to vykašli a jezdi a jezdi cena repase je vyšší něž hodnota auta. Já už se chystám na repasi snad tři roky, ale pořád to jezdí a to že je to na volnoběh hlučný......to já v kabině neslyším. vzhledem k tomu jak moje mondeo vypadá celkově po 11letech a 270tis km jeho aktuální hodnota je cca 35tis po 40tis investici nebude mít hodnotu 75tis pořád to bude 11let staré auto co má za sebou skoro 300tis km. osobně se chystám koupit starší vstřiky a jezdit dokud to pojede samozřejmě pokud nebude cena opravy nějak vysoká tak to opravím a souběžně šetřím na mladší Mondeo. Servisy ve středočeském kraji - něco je určitě v Kladně, ale vyhlášení odborníci na fordy je Halle na Praze 7, pak mě osobně bylo doporučováno Diesel servis Slivenec prý jsou stějně dobří jako v Halle a levnější- tam už se chystám alespoň zavolat snad rok - prostě na rozmazlování auta nemám vůbec čas

2015-12-21 13:32:18

popeye: Čau čau, taky jsem koukal na Hale, mrknu i na ten Slivenec, díky :). Jestli by mi tam v nejhorším fakt odkapával ten vstřik, tak by to tu repasi chtělo rychle, jinak se pak nedoplatim

2015-12-21 16:39:57

andycz15: tak uvidíš zda se ti tvoje auto zdá že je na tom tak zle, že ti nic jiného nezbude, ale vzhledem k jeho stáří je to dost velká investice, když budeš dělat vsřiky, udělej i čerpadlo pokud je původní nebude ve 100% stavu může uvolňovat pilinky které ti ucpávají vstřiky to je bolest těchto mondeí. Já mám v hale známého, ten mi právě řekl vykašli se na to dokud to jezdí až to nepojede dáme to dohromady a také jsem řesil propalení pístu na to mi řekl...... stát se to může ale co dělám ve fordu ještě mi nepřijelo padlý mondeo na čerpadlo a vsřiky u kterýho se stalo že byl propálený píst, ale že to neviděl neznamená že se to může stát stejně jako se muže roztrhnout řetěz rozvodů stejně jako řemen. Já vlatně mondeo kupoval s tím že se musí udělat čerpadlo a vstřiky před šesti lety za tu dobu jsem sním nalítal sto tisíc a nějak jsem se k tomu nedostal a s klidem můžu říct že mě auto stálo 1kč na km takže je zaplacený a muže jít do šrotu to že mi slouží dál a jsem sním spokojený je taková prémie. Peníze na repas vsřiků a čerpadla mám i možná na nový díly, ale nechce se mi to dát na to už je to moc starý auto - mám r.v. 12/2004 (model 2005) kopím nějáký starší z bouračky co má málo najeto a nějak to nakombinuju stěmi co mám až to lehne až pak to budu řešit

2015-12-22 09:00:19

No, Hale používáme na repase vstřiků pro zákazníky, u nás v autorizáku se to nedělá, takže určo neprohloupíš...

2016-01-01 17:22:41

Takze byla to závada vstřiků jeden nebo dva asi odkapávaly tak sem je repasoval a namontoval zpět a i při mrazech sem točil motorem a motor hned mel snahu se chytat bez blikajici kontrolky,předtím to točilo jenom starterem a kontrolka blikala jak blba a nic se nedělo takze nejkrasnejsi dárek na vanoce dodatečně sem si dal :))

Akorát se mi zdá že to strašně kouří,při startování tedka kdyz je zima tak kolem auta dymec jak prase.Myslite ze to muze byt i tim ze to tedka posledni tři měsice stálo ? Nejsem automechanik takze zadny velký znalec ale potom co mam Mondeo a po vsech tech opravach ze me zachvilku asi bude :D Vsechno nejlepsi do Noveho roku 2016 Fšeci Fordaci :)

2016-01-01 17:36:58

frenkie199:

Jak máš staré žhaviče? Mě to dělalo to samé s tím, že mi po nastartov ání kolísaly otáčky cca 1000 - 1250. PO výměně žhavičů (najely 225 tkm) jsou starty krásné. Vstřikovače a čerpadlo mám původní. Doufám, že ještě dlouho vydrží.

2016-01-01 17:45:17

koudak: Asi rok staré žhaviče minuly rok mě odesel starter a ja nevedel proc to nechce jet tak sem menil zrovna i zhavice.Potom mě odesel vzápětí alternátor :D Ja už sem si užil srandy :D Hlavne nervů :D Tak at ti jestě vsechno dlouho vydrží Přeju :))

2016-01-03 12:34:40

Zdravím všechny, předem se omlouvám jestli to tu již bylo zodpovězeno, ale téma je relativně obsáhlé a nenašel jsem zde již psaný stejný problém.

Před týdnem jsem si koupil Ford Mondeo 2.2 TDCI, 114 kw, rok 2005, najeto 302000, vstřiky měněny při 260 tis.

Do té doby pokud jedu s autem pomalu, nešlapu mu na krk tak jede jak má, ale v momentě jak mu dám "napít" se začne projevovat můj problém. Nejprve auto cukne, následně se rozbliká kontrolka žhavení, potom se rozsvítí kontrolka motoru a poté vypne motor.

Nedělá to pravidelně ale za tento týden mi to udělalo už 5x. Když ale znovu, třeba i za jízdy, nastartuju tak vše jede jak má a nic nesvítí ani nebliká... Podle toho co jsem zde četl tak by se mohlo jednat o nějaké čidla.

Nevíte co by s tím mohlo být? Na diagnostiku jsem již objednaný. Děkuju

2016-01-03 14:09:05

potkan_cz: tak udělej diagnostiku a uvidíš. Bez toho je to jen vaření z vody.

2016-01-04 11:36:27

Tak opět zdravím. dnes jsem byl na diagnostice u známého a vyčetlo mu to dvě chyby, a to konkrétně :

P1211 - Ridici tlak vstrikovace (motor běží) - tlak vyšší/nižší než požadováno

P0251 - Vstrikovaci cerpadlo - rizeni davkovani paliva A

První jeho slova, že se jedná nejspíše o vstřiky ( okolo 3 vstřiků špina od nafty), při telefonátu do servisu ford mi řekli, že prý by to vstřiky nemuseli být vůbec. Teď jsem z toho tak trochu zmatený.

Nevíte někdo co by to mohlo přesně být nebo nestalo se to někomu?

2016-01-04 11:51:01

potkan_cz: přesně tak, záleží dost co to bylo za diagnostiku

2016-01-04 12:11:07

povadi: Diagnostika byla DELPHI. Nebo myslíš něco jiného? Já se v tom moc nevyznám

2016-01-04 12:15:29

potkan_cz: potřebuješ Fordi , jiná to nemusí ukázat správně, nebo vůbec.

2016-01-04 12:23:16

Tak už sem se radši objednal do servisu. Ve čtvrtek budu vědět víc, avšak obávám se nejhoršího...

2016-01-04 14:14:37

Zdravim, mel jsem ten samy problem, cca pred rokem a pul (30000km od te doby najeto). Svitila kontrolka zhaveni, pri seslapnuti plynu nouzovy rezim, diagnostika - problem s turbem. Turbo jsem menit nechtel, je to pomerne draha zalezitost. Nakonec jsem to vyresil tak, ze jsem jel dalku (nemel jsem jinou moznost, nez to risknout) Prvnich 200km jsem auto nemucil, potom jsem zacal jit do vysich otacek, az skoro na maximum a pomohlo, od te doby (musim zaklepat) problem s turbem nemam a auto jede jak ma. (P.S. tuto radu jsem nasel na ruskem serveru - ale fungovala!)

petrtim: Jeste bych dodal, ze problem nastal po cca 5 mesicim jezdeni pouze po meste na kratke vzdalenosti - 5 km do prace, 2 do obchodu, 3 do skolky atd.. Vsechno na pomerne nizke otacky.. Od te doby, kdyz jedu nekam dal (vic jak 40km), tak ke konci cesty jedu par km na vysoke otacky...


Odpovědět

1 ......... 40  41  42  43  44 ......... 49