Fórum - Téma


Motor_Mondeo III-žhavení


Fórum Mondeo MK III Motor_Mondeo III-žhavení

Manuály  |  Inzerce  |  Model Ford Mondeo MK III  |  Naše vozidla


1 ......... 40  41  42  43  44 ......... 71

2014-04-25 10:39:21

koudak: hele tak toto je jedna z faktur:

třikovače - konfigurace vst a přiřazení VCI kodu - 2x 580 = 1160

Palivový filtr - 224 kč

diagnostika - 225 kč

diagnostika - programování vstřiků - 375

Sada tryska a ven 2x = 5544 kč

zátka 2x= 30kč

odmašťovač = 128 kč

trhací plomba = 10 kč

Palivový systém d-m vstřikovací,d-m 2ks CRi = 580kč

oprava vstřikovače 2x = 978 kč

doma ti pak prepisu dalsi veci... mam to na nekolik faktur

2014-04-25 10:44:55

gepir: Ahoj bejku. Ceny jsou to pěkný ale palivovi filtr za takovou cenu bych tam nedaval. To je nejlevnější co snad existuje. Ja ho kupoval za 980kc. A nejlepší je tam dat original delphi i kdyz sem tam daval Bosch.

2014-04-25 10:51:57

ares666cz: to je cena za vymenu ne za filtr, ten jsem jim dovezl, takovej silenec nejsem abych tam dal neco tak levneho :-D

2014-04-25 11:01:38

gepir:

dík za ceny. Jestli to dobře chápu, tak tahle faktura je za dva vstřiky u kterých se dělala: disgnostik, oprava kompletní (5.544,- materiál +978,- práce), vygenerování kodů a jejich nahrání do ŘJ?

Takže to je kolem 15 tisíc za dva vstřikovače?

2014-04-25 11:05:10

koudak: jj ty dalsi dva jsem mel se slevou... jak jsem psal to ti poslu odpoledne az budu doma....

2014-04-25 11:15:48

gepir: tak to jo... to chápu :D ty blaho... 250kc za minutu prace výměny filtru??? Asi zacnu opravovat Fordy :D

2014-04-25 11:18:51

ares666cz: no palivovy filtr neni sranda vymenit... musis to mit aspon pulhodiny namocene v nafte aby se nasakl... jako je to docela mazec jsem koukal jak to meni... takze 250kc je jeste dobra cena

2014-04-25 12:05:38

gepir:

Při výměně palivového filtru, je práce max 10minut. Nevim co se kam podle tebe namáčí, ale nic takového se nedělá! Vyndám filtr, zaleju nový naftou a

nasadim. Toť vše

2014-04-25 12:09:36

tomenzino: Mno dobra kdyz to rikas, me rikali proto aby to lepe fungovalo nechat pulhodiny namocene v nafte... A to skoro v kazdem servisu ohledne fordu mi to rekli... Ale je mozne ze staci jen zalit naftou... ja toto radeji nedelam... to nechavam na servisu.

2014-04-25 12:14:53

tomenzino: jj ja ho take vyndal a napustil naftou.. a slo to hned... No museji bejt v servisech preci zajímavý

2014-04-25 12:43:55

Členové a členky, jak již tady bylo několikrát psáno v nekolika tématech, neni prostě možný, demontovat vstřik z auta, nechat ho někomu rozebrat, vyčistit,

a vrátit zpět do auta. To prostě neni možný, a nefunguje to tak!

Již několikrát jsem psal, že bez stolice na komponenty dieselů, jako je čerpadlo, vstřiky se považuje za repas výměna všech dílů ve vstřiku, a pokud je vadnē i tělo vstřiku tak i to. Potē se vždy musí vygenerovat kód k danému vstřiku, aby davkoval přesně palivo, a hlavně aby s nim uměla komunikovat řídicí jednotka.

Vim že ceny jsou lákavější, ale žádný garážník nebo šmudla s klíčem v ruce to prostě neudělá! Pak nemáte ani peníze, ani repasovaný díl, a ještě k tomu jste nasr**ý, že to budete platit znova. Dejte si říct, přenechejte tuto záležitost tomu, kdo se tim zabývá, je to kvalitně a se zárukou.

Dokážete si představit, jakou záruku vám dá takový garážník, když auto náhodou pojede?

Je to naposledy co sem něco takového píšu. Ušetříte si mnoho starostí sami.

2014-04-25 12:51:05

tomenzino:

Snad jsem nebyl spouštěčem tvé reakce já. Mě je jasné, že to chce otestovat a případně repasovat čerpadlo než se namontují zpět repasované vstřikovače. A je celkem logické, že se musí generovat kody vstřků a ty zapsat do ŘJ.

Proto jsem se také ptal na zkušenosti s jednotlivými servisy.. Jak je to se zárukou atp.

2014-04-25 12:57:26

koudak:

Ale vůbec ne, píšu to na základě garážníka, který tady repasuje vstřiky, a mám info, a dokonce sám píše, že kódy neumí vygenerovat, tudíž je nedává, což je logický. Tak to bohužel, ale takový repas je vlastně na nic! Jen hrozba pro peněženky. Takový člověk a kdejaký garážník, mi přijít do ruky, tak je to jeho poslední vstřik, co držel v ruce! Tak jen proto sem píšu, aby se toho všichni vyvarovali.

2014-04-25 12:57:50

koudak: to nebylo na tebe ,ale na to co psal Roman Stodůlka

2014-04-25 18:31:12

tomenzino: Nebo-li, jednoduše řečeno, dávat auto na opravu vstřikovacích komponentů někomu, kdo na to nemá patřičné vybavení, je svým způsobem hazard, který vede jen k tomu, že to bude mít konečný dopad na peněženku. Sice třeba ne okamžitý, ale následný. Navíc většina takových mechaniků ani není ochotna na opravu dát záruku.

2014-04-29 15:37:59

emil69: Ahoj.

Mě to dělá tu samou závadu. Akorát mi to udělá vždy na 4. Někdo říkal,že by to snad mohl být i setrvačník. Tak jsem zvědav,v příštím týdnu to začnu řešit pořádně,docela mi to vadí.

2014-04-29 16:29:20

standafabi:

vstřik od setrvačníku je opravdu poznat. Precti si všechny témata o blikající kontrolce.

2014-04-29 16:33:13

tomenzino: Ahoj kluci. Chtělo by to diagnostiku Několikrát jsem se setkal s tím, že kontrolka blikala a nemělo to se vstřikama NIC SPOLEČNÉHO Byla závada na regulaci turba POZOR NA TO! Ať zbytečně nevyměňujete díly a závada se neopakuje. A neopravujete to co je v pohodě.

2014-04-29 17:26:22

povadi:

Tak to vsechno je v tématech popsáno. Je to porad dokola.

2014-04-29 17:50:09

tomenzino: Tak psal jsem to jen, protože každej jen napíše bliká žhavení = závada na vstřikách. Nikoho, nebo skoro nikoho nenapadne to nejdřív napíchnout Jen jsem to chtěl připomenout, že to může být i něco jiného než jen vstřiky


Odpovědět

1 ......... 40  41  42  43  44 ......... 71