Fórum - Téma


Žhavení_Mondeo III-bliká kontrolka žhavení


Fórum Mondeo MK III Žhavení_Mondeo III-bliká kontrolka žhavení

Informace o modelu: Ford Mondeo MK III


1 ......... 2  3  4  5  6 ......... 49

2009-09-25 10:13:19

No myslím že by jsi měl počítat že budeš muset v mondeu časem něco vyměnit, protože nic nevydrží věčně a bohužel věcičky na tyto auta nestojí pár korun jako na Felicii. Takže při koupi ojetého auta se musí vždy počítat že se bude muset něco opravit (vyměnit). Já musel po roce provozu měnit turbo za nové, bylo to sice spousta peněz, ale je to dáno pohodlím ve kterém si vozím zadek.

2009-09-25 17:57:22

Ahoj dextrone, je to tak jak jsem psal. Jednoduše jsem odmontoval ten el. regulátor z toho nového turba a namontoval na to moje původni a od té doby zase šlape jak hodinky . Pěkne me štve, že jsem ale kvůli tomu musel dát téměř 25tis. za nový turbo, který mám teď ve skříni protože nemám důvod ho vyměňovat když to moje je jinak funkční. Myslím, že by se u Forda měl někdo zamyslet zda neprodávat ty regulátory zvlášť když se tolik porouchávají. Jen tak pro porovnání tak u FORDA chtěli za nové turbo i s výměnou rovných 40 000,-Kč z čehož 32 tis. bylo za turbo a 8tis. chtěli za demontáž a montáž. Pěkná zlodějina!

2009-09-25 18:06:44

Jinak pro změnu teď řeším občasné klepání v oblasi klínového řemene při volnoběžných otáčkách někde jsem se dočetl, že to je způsobené vadnou řemenicí, ale nevím kterou (je jich tam víc) a navíc tam je ještě napínací kladka, která by mohla ten rámus také způsobovat. Ale to je asi na jinou diskuzi.....

2009-09-27 12:01:06

Ahoj nechci lakovat, ale mam nové turbo (úplně to samé) které tam bylo GARET a vyšlo mi snad něco okolo 18.000,- ? Ne -li míň. Musím najít papíry.

2009-09-27 18:50:58

Ano, Ano, cena nového turba i s prací se pohybuje v autorizovaném servisu Ford kolem 40 tisíc s DPH. Mě stálo v neautorizovaném servisu 32 tisíc s DPH, ale dá se sehnat i levněji. Taky mě štve, že výrobce elektrických regulátorů turba firma Hella neprodává regulároty samostatně ale vždy jen s novým turbem. taky už mám jedno turbo ve sklepě Je to zlodějina, to souhlasím. To klepání by ten klíňák mohl být. Jsou tam dva klíňáky, jeden krátký a jeden dlouhý. To by u toho člověk musel stát a poslouchat to. Zkus zjistit více. Ale pak založ nové téma, aby to nebylo v Bliká kontrolka žhavení jo? Tak zatím

2009-10-04 05:10:02

ahoj mypex Gratulujem teda k už fakt konečnému riešeniu a ďakujem že si vyriešil aj domnienku že turbo ide normálne aj s iným regulátorom, kedže si prehodil z nového na sarý. Tak ešte zohneť dobrý regulátor a aj mám aj nahrádné turbo v skrini :) Firma hella myslím že nebude predávať samotné regulátory lebo na to takto viac zarobí ale mohol by sa najsť iný výrobca a bolo by fajn. Mypex tak prajem veľa dobrých km a užívaj si.

2009-10-04 11:11:10

xrobox : Proč myslíš, že na tom hella vydělá víc? To je asi blbost.

2009-10-04 19:45:40

Ahoj všem, našel jsem velice zajímavý odkaz, který ukazuje jak pracuje elektronický regulátor turba (tolik choulostivá věc, která už několik majitelů TDCi potrápila včetně mě)

http://www.youtube.com/watch?v=KTqXGK3ZsWk

Zkoušel jsem hledat na netu zda-li nějaký prodejce neprodává samotný regulátor a nic se mi nepodařilo najít. Na víc se mi nedaří dostat na stránky výrobce firmy www.hella.com Zjistil jsem, že spoustu majitelům aut tento regulátor odcházá nejen u nás, ale i v zahraničí. Pokud nebudeme schopni sehnat regulátor nový a samotný, pak budeme muset utrácet spousty peněz za nová turbodmychadla, neboť mi bylo tvrzeno, že regulátor se samotný neprodává, ale nechce se mi tomu věřit. Zkuste mi někdo pomoci hledat, jedná se o regulátor Garret 712120 od firmy Hella, ušetříme tím spoustu lidem nemalé peníze. Kontaktoval jsem české zastoupení firmy Hella, tak uvidíme co mi odpoví na možnost koupení samotného regulátoru. Držte palce.

2009-10-05 14:50:26

Tak jsem kontaktoval české zastoupení firmy Hella a bylo mi mejlem odpovězeno, že výrobek firmy Hella se nenachází v sortimentu výrobků českého zastoupení a je dodáván firmou Hella (výrobcem) jen do prvovýroby. Tudíž výrobek je vyráběn a osazován přímo na turbodmychadla, nikoliv jako samostatně prodejný. Čili české zastoupení firmy Hella je pouze prodejcem sortimentu, ale regulátor se v jejich sortimentu nenachází. Výrobce Hella je někde bůh ví kde. Našel jsem na http://www.hella.com/hella-com-en/302.html odkaz na regulátor a telefon kamsi...Ale vzhledem k tomu že moje angličtina je pouze na slabší hovorové úrovni, netroufnu si mluvit o regulátoru. Možná někdo tu bariéru prolomí a zajistí aspoň krabici nových regulátorů sem do ČR

2009-10-05 15:09:25

Tak znovu se pokouším u českého zastoupení firmy Hella najít východisko ohledně regulátorů, posílám moji žádost. Jména jsem nezveřejnil a nahradil je XY

Dobrý den pane XY, předem bych chtěl poděkovat za Vaši odpověď. Jsem členem komunity majitelů vozů Ford Mondeo s naftovými motory TDCi (www.fordclub.eu) Problém jsem se rozhodl řešit, neboť je nás v komuně více, co máme problém s elektrickým regulátorem turbodmychadel v našich vozech. Bohužel servisama jsme odkazováni na výměny celých celků turbodmychadel za nehorázné peníze (pro Vaši představu cca 40 tisíc Kč) ačkoliv jsou turbodmychadla po mechanické stránce v pořádku. Došli jsme k závěru, že elektrické regulátory turbodmychadel zn.Hella 6NW 008 412 nejsou zřejmě dostatečně trvanlivé a odchází mnohem dříve než turbodmychadla. Proto jsme nuceni měnit zbytečně celá nová turbodmychadla jen proto, že odešla jaká si elektronická krabička. Pro přirovnání je to to samé jako by jste u svého auta musel vyměnit celý motor, ačkoliv odešla např. pouze řidící jednotka. Díval jsem se na http://www.hella.com/hella-com-en/302.html tam je regulátor zobrazený spolu s textem v anglickém jazyce. Myslím si, že kdyby Vaše zastoupení v ČR od výrobce objednalo alespoň krabici náhradních regulátorů, pak by Vám lidi v ČR a členové Ford klubu doslova utrhali ruce. Myslíte, že by se toto dalo nějakým způsobem řešit? Už nevím na koho se mám obrátit. Moc děkuji i za členy Ford klubu a prosím o předložení této informace na Vaší interní poradě a dál pro vyřešení celé situace. Děkuji a jsem s pozdravem XY

2009-10-05 16:15:31

Nevím, jestli ti to pomůže, ale pokud umíš německy můžeš si pokecat, zkusím ještě pohledat jinde.

Hella KG Hueck & Co.

Rixbecker Straße 75

59552 Lippstadt /Germany

Tel.: +49 (0) 29 41/38-0

Fax: +49 (0) 29 41/38-71 33

Internet: www.hella.com

For technical enquiries:

PLE-8 Actuators

Tel.: +49 (0) 29 41/38-29 37

Fax: +49 (0) 29 41/38-83 57

A nebo zkusit kontaktovat zastoupení u nás

http://www.hella.cz/index.php?link=kontakty

Ještě jeden odkaz: http://www.hella.com/hella-de-de/309.html

2009-10-05 17:07:20

Německy neumím, a české zastoupení Helly jsem už kontaktoval 2x viz. text výše, ano ten regulátor v tom tvém odkazu je popsaný, ale nikde nic o jeho možnosti koupě, případně zaslání. Uvidíme jak se ozve české zastoupení Helly

2009-10-06 12:46:24

Tak je to tady Podařilo se mi předběžně sjednat u firmy Hella dovoz několika nových elektronických regulátorů turbodmychadla viz. všechna debata uvedená výše pro Mondeo TDCi od roku výroby 2003. Regulátory nebudou volně v prodeji, takže je potřeba předběžně zjistit, kolik členů by o regulátor mělo zájem a kolik nových regulátorů by se do ČR mělo dovézt. Jedná se o předběžnou informaci. Cenu ještě nevím. Kontaktujte mě na mejlu (smazáno uživatelem) abych zjistil jak velký zájem o regulátory bude a toto řekl zástupci firmy Hella.

===================================================================================

1.9.2011 Vážení, regulátory samotné nelze sehnat. Pokoušel jsem se o to více jak rok, ale marně. Firma Hella už regulátory nedělá ikdyž svitla malá naděje viz text výše, ale dělá je noname firma v Anglii a regulátor u nich stál 175 liber, ale podmínka je že jim pošlete ten svůj regulátor. Na toto jsem já nepřistoupil. Bohužel opravit regulátor se mi pod lupou nepodařilo. Vše se zdálo být OK, motorek chodil dobře na obě strany, šnekový převod celkem taky, nikde žádný utržený kontakt, prostě nic, pravděpodobně byl špatný nějaký ten šváb (čip) na desce s plošnými spoji. Musel jsem tedy koupit komplet nové turbo, protože repasím moc nevěřím. Mondeo TDCi jsem však kvůli značné nespolehlivosti už před více jak rokem a půl prodal a Ford už mi nesmí do domu. Hodně štěstí přeji Dextrone

2009-10-06 12:59:13

Tak to jsi fakt borec.

2009-10-06 16:50:31

Tak to klobouk dolů .

Měl bych ještě pár dotazů: Je možné v případě potřeby zajistit další dodávku? Jelikož je asi blbost aby si každý koupil regulátor do zezervy. Popřípadě kolik kusů budeš mít , pro případné zájemce? A ještě jedna otázečka, pokud si se zastoupením helly budeš ještě psát, zeptej se prosím na kompatibilitu regulátoru s mercedesem, porsche a vw. Dík.

2009-10-06 17:17:40

Podotýkám že nejsem žádný zprostředkovatel regulátorů a neponesu žádnou odpovědnost ani záruky. Pokud bude o regulátory zájem ze strany členů Ford klubu (což teď zjišťuji) a pokud Hella opravdu regulátory pro zájemce dodá, pak se každý vážný zájemce o regulátor domluví se zástupcem firmy Hella osobně. Já nic pro nikoho zprostředkovávat nebudu, znáte to, pak se to člověku pěkně vymstí.

Takže postup je následující: Jen vážní zájemci o regulátor (zatím nevím cenu) mě kontaktují na email (email byl uživatelem smazán) a já nahlásím počet zájemců zástupci firmy Hella. Na základě počtu zájemců Hella buď regulátory dodá či nikoliv (to zatím nevím já ani ten zástupce firmy Hella). V druhé fázi zástupce firmy Hella řekne kolik regulátorů je ochotna do ČR dodat a za jakých podmínek a sdělí cenu. Třetím krokem už budou konkrétní domluvy jednotlivců se zástupcem firmy. Nevím jestli dobírkou nebo osobním převzetím (to vše bude upřesněno až jak se situace vyvine).

V každém případě podotýkám, že já nic zprostředkovávat nebudu, nenesu odpovědnost ani záruky. Pokud máte zájem dejte vědět na můj mejl a já počet zájemců nahlásím zástupci Hella. Pokud Hella naši žádosti vyhoví a regulátory dle počtu zájemců doveze do ČR, pak si už každý zájemce řeší nákup regulátoru čistě za sebe. Toď zatím vše. Jakmile budu vědět další info, dám je ihned na Ford klub

====================================================================================

1.9.2011 Vážení, regulátory samotné nelze sehnat. Pokoušel jsem se o to více jak rok, ale marně. Firma Hella už regulátory nedělá ikdyž svitla malá naděje viz text výše, ale dělá je noname firma v Anglii a regulátor u nich stál 175 liber, ale podmínka je že jim pošlete ten svůj regulátor. Na toto jsem já nepřistoupil. Bohužel opravit regulátor se mi pod lupou nepodařilo. Vše se zdálo být OK, motorek chodil dobře na obě strany, šnekový převod celkem taky, nikde žádný utržený kontakt, prostě nic, pravděpodobně byl špatný nějaký ten šváb (čip) na desce s plošnými spoji. Musel jsem tedy koupit komplet nové turbo, protože repasím moc nevěřím. Mondeo TDCi jsem však kvůli značné nespolehlivosti už před více jak rokem a půl prodal a Ford už mi nesmí do domu. Hodně štěstí přeji Dextrone

====================================================================================

2009-10-06 20:06:21

mam jen otazecku jak zjistim ze je tedy ten regulator spatny..zjistimi to ta diagnotistika??nebo se v tom budu muset vice hrabat???...pac me stve ze nemuzu poradne dupnout na plyn kdyz to pak strati vykon nebo to i zdechne...je to dost neprijemne....hlavne pri predjizdeni.....jo a do kdy tak budes cekat s temi odpovedmi se zajemci o ten regulator kdy asik tu firmu Hella budes kontaktovat???

2009-10-06 20:22:47

Diagnostika - chybové hlášení P132A, P132B nebo P132C spojeno s blikající kontrolkou žhavení a jízdou auta v nouzovém režimu. Blikající kontrolka žhavení však může znamenat i jinou závadu motoru, nutno vždy na diagnostiku a vyžádejte si protokol z diagnostiky. Pokud vám ho nechtějí vydat, pak odmítněte zaplatit (kolikrát to jsou všelijaký pučmidráti) . Jinak počkám cca do 16.10.2009 a pak se spojím se zástupcem firmy Hella a nahlásím počet zájemců o regulátor.

2009-10-17 20:29:31

tak bohuzel byl sjem na diagnostice a nevyhlasilo to zadnou tu chybu ktera tu je psana..ale vyhlasiloto cerpadlo....tak to sjem malem sel do kolen....tak ho budu muset nechat vymontovat a nechat ho zkontrolovat jestli je opravdu spatne nebo ne....ja se snad picnu jestli jo....

2009-10-19 09:03:50

Tak to je mrzuté. Čerpadlo se rádo zadírá vliven nedostatečné mazivosti nafty nebo už prostě dožilo.Až budeš vědět podrobnosti, tak je prosím napiš. Díky.


Odpovědět

1 ......... 2  3  4  5  6 ......... 49