Fórum - Téma


Žhavení_Mondeo III-bliká kontrolka žhavení


Fórum Mondeo MK III Žhavení_Mondeo III-bliká kontrolka žhavení

Informace o modelu: Ford Mondeo MK III


1 ......... 36  37  38  39  40 ......... 49

2015-04-13 12:48:51

matylda: No, repas od Fordu znamená nový díl ve starším obalu a musíš vrátit původní + výhoda, origo funguje... obyč cena je cca 15tis a já tedy můžu sehnat za jinou cenu, ale to je do SZ...

Nový za 10tis bych nekoupil, bych se bál, že to nebude fungovat..., ale já jsem postižený origo Ford díly, protože ve Fordu pracuji...

2015-04-13 17:59:45

faust54:

Naprosto s tebou souhlasim, dily z Fordu, ať už repas nebo nové = vím co kupuji! Nemluvim o spotřebních věcech, to si taky koupím jinde, ale takový trvanlivý věci jen u

Pak tady někdo kupuje věci třeba až 3x a kdoví, co to je. To už tady známe všichni.

Takže je to jasný

2015-04-13 19:40:22

tomenzino: tak už jsem ten filtr viděl na vlastní oci na autě a ono ani po posledních příspěvcích nemá cenu polemizovat .... stydím se za to že jsem napsal že mk3 DPF nemá - zase jsem o něco chytřejší . Jsem rád že takovou vymoženost moje mondeo nemá, ale i přes takovou palbu pokud bych to musel řešit šel bych do originálu minimálně do repase jsem též zastánce origo dílů a jak se říká levně koupeno dvakrát placeno

2015-04-15 08:04:49

Takže po diagnostice ve fordu jim hlásí chybu P0488 závada výkonu polohy řízení škrtící klapky sání a P2263 výkon systému přeplňování turbem...Takže pokud vezmu v úvahu že turbo by zadřený být nemělo a není vadný tak to může souviset s chybou P0488což by mohl být třeba zanešenej EGR? Nejde provést regenerace ani vynucená a dokud nevyřeším tohle tak se nehnu dál :(

Nějaký nápad pánové? Dík

2015-04-15 08:18:48

matylda: to vypadá na výměnu škrtičky, protože jestli odešel servomotorek, tak ten už nikdo nedá dohromady.., třeba je jen zanešená a nebo bych prošel konektory, zda není nejaky špatný... Rozhodně je tedy problém v dávkování vzduchu do motoru...

2015-04-15 08:46:05

matylda: faust54

Já tedy nevim co je to teď za chybu, ale škrtící klapku nemá Tvé auto,tak jak to muže psát škrtící klapku?

Pavle a krokoý motorek taky ne, to nafta nemá! Takže ta diagnostika je trochu mimo

2015-04-15 08:51:57

tomenzino: :D tak to je docela vtipný...jestli má nebo nemá to fakt teda nevím...píšu co tu čtu v papírech...ještě je tu právě poznámka o chybě P0487 což nevím co je ale řekla bych že ten EGR...

2015-04-15 09:03:41

tomenzino: matylda:

Já jsem se divil, že nemůžu žádnou najít u tohoto motoru..., ale našel jsem čidlo nasávaného vzduch, to by teoreticky taky mohlo zlobit....

Vyčištěním EGRu nikdy nic nepokazíš :)

2015-04-15 09:33:11

matylda: ještě jsem to probral s kolegou v práci, to je diesel maniak.. "To uz bude mit elektronickou regulaci naklapeni turba + el. EGR, takze problem muze byt v jednom i druhym…"

2015-04-15 09:33:43

faust54: Jakože váha vzduchu? To by ale mělo vypsat konkrétně ne? čidlo MAP?

2015-04-15 09:35:45

faust54: No to bohužel má...

2015-04-15 09:37:16

Pozor, kdyz je el. EGR musi se nastavit diagnostikou.

2015-04-15 09:43:16

matylda: takhle od kompu ti asi nikdo moc nepomůže, vem to někam na pořádnou diag (protože ty číslo vypadaj jako na blbou diagnostiku) a pořádného diesel servisu ať to zjistí... Jinou radu ti nedám momentálně, když budeš potřebovat díly, tak se ozvi, ale vice ti asi nepomůžu...

2015-04-15 09:46:21

faust54: To je dost dobrej nápad...Jenže to má trochu háček...Byla sem přímo ve fordu a zřejmě v tomhle jediným mají podrobnou diagnostiku na tyhle starší auta...Tak mi to aspon bylo řečený...Otázka je jak moc se dá lidem od fordu věřit?!

2015-04-15 10:24:46

matylda:

No je to o tom, že diagnostika muže být sebelepší nebo orig, když s ní neumí někdo pracovat, je to zbytečný se něco ptát.

Musíš kdo se tim zabývá, jak píše faust54 diesel maniak

2015-04-15 10:44:23

tomenzino: Tak v tom případě hledám nějakýho diesel maniaka z Brna a okolí , kterej má přesnou diagnostiku na forda ( protože s těma co mám k dispozici se nedostanu např.k zadání regenerace DPF) a je ochotnej (samozřejmě za odměnu) mi pomoct. Předpokládám ale že když dám auto do autorizovanýcho servisu tak by tam měli být odborníci ( pán vypadal, že tomu rozumí). Ale bohužel mám teda většinou zkušenost alespoň s přijímacíma technikama celkem negativní. Takže těžko říct....

2015-04-15 23:13:26

matylda: Zazněla tady elektronická regulace turba můj nedávný a myslím 99.9% vyřešený problém, který je popsaný na 36 nebo 37 stránce tohoto vlákna, ale nesedí mi kód chyby - to vysvětlení chyby "výkon řízení přeplňování ......" by sedělo na kód P132B.

Ted o víkendu jsem tuto chybu uspěšně vyřešil na mondeu u kterého jsem se i přesvědčil že mk3 má DPF, ale tam to diagnostika vyčetla napoprvé nebyl důvod řešit nic jiného ty tam toho máš mnoho a s nevětší pravděpodobností byl servisák datel a neumí stím nebo ta jejich diag stojí za předražený H*, já mám snůru za 2000 a nebo se snaží vyhrotit situaci a pokud neseženeš někoho jiného bude to drahý ----- jen jednou jsem poslal manželku, která je perfektní řidič, ale autům vůbec nerozumí do servisu na prohlídku sedřeli by sní kůži kdybych tam se vstekem na ně nevlít takový kraviny co se jí snažily namluvit to si nikdo nedovedete představit a to tam jela kůly vibracím do volantu které se projevovaly při brždění. Tak jsem moc nepomohl ale stále držím palce a budu to dále sledovat jediné co bych mohl poslat pdfko je to zajímavé čtení k tématu

2015-04-16 06:37:39

popeye:

V návodech je 100stránkové čtení, jak funguje a co všechno se děje u Comonnrailu. Takže je zbytečný cokoliv posílat.

Ale jinak jsou to velice spolehlivý motory.

2015-04-16 07:27:30

tomenzino: Nezbejva nic jineho nez souhlasit. Kdyz se o nej dobre staras neni zadny problem.

2015-04-16 08:04:23

Já s tím souhlasím...jenže u tohohodle auto za to nemůžu a snažím se jen vyřešit to co někdo přede mnou zdrbal. Mám to auto ani né půl roku...(přiznávám že koupený z AAA ale bohužel to jinak vyřešit nešlo) Já jezdím do toho servisu jen kvůli té diagnostice a předpokládala sem že aspoň tohle zvládají, nic si od nich měnit nenechám. Za tu dobu co se v tom autě pořád vrtáme už sem dost poučená na to aby mě nenachytali :)

Včera jsme to ještě zkoumali a vypadá to že ty lopatky na turbu jsou zase zanešený a nenaklápí se tak jak by měly. Ale po 3 týdnech mi to příjde dost divný že by se to zaneslo...

Co se týká té diagnostiky tak známýmu to vyčetlo jen to DPF, že je špatný, proto sem jela do fordu kvůli regeneraci a jim to vyhodilo další 2 chyby...


Odpovědět

1 ......... 36  37  38  39  40 ......... 49