Fórum - Téma


Motor_Mondeo III-žhavení


Fórum Mondeo MK III Motor_Mondeo III-žhavení

Manuály  |  Inzerce  |  Model Ford Mondeo MK III  |  Naše vozidla


1 ......... 35  36  37  38  39 ......... 71

2014-03-05 23:50:55

11188: Ahoj

Jestli ti bliká žhavení(spirála), ještě před nastarováním, tak řídící jednotka našla chybu v obvodu, tedy je přerušeno vedení nebo nějaký člen ve špatné poloze. Zkus přesně popsat, co se děje po nastartování a při jízdě. Máš na EGRu snímač polohy, kouří to světle nebo? Pošli win. Je motor v nouzáku, už po nastartování nebo tam skočí, až po sešlápnutí plynu?

S pozdravem, Hana

2014-03-05 23:55:56

11188: Omlouváms se, až teď jsem si všimla, že EGR je bez snímače.

2014-03-06 00:14:33

11188:

Já jsem z Teplic a v Praze znám jen jednoho, který má dobrou diagnostiku, ale je to Praha 6, U kolejí 51

Až ti to někdo napíchne, tak si opiš číslo té závady! Podle čísla se to dá doladit.

Dobrou, Hana

2014-03-06 09:19:51

hana: Taky se na něco zeptám kontrolka mě nesvítí ani když tomu vitnu ale když to nastartuju tak to drží vyšší otáčky říkal jsem si žeby to mohl dělat Egr ještě jsem ho nečistil je to možné?

2014-03-06 09:55:22

hana: mě to právě klepe tak při 1200otáčkách jako ventily....ale to mě dělalo i něco podobného když mě praskla ta hadice od intercoleru a šlo málo vzduchu do motoru tak to mělo taky takový podobný zvuk....

2014-03-06 14:02:19

11188: já zatím kromě těch otáček nic jinýho nepozoruju akorát když se rozjedu a má to ty viší otáčky tak je to jako bych jen na tempomat má to tendenci jet samo bez šlapání na plyn.

2014-03-06 14:26:49

tak já už jsem ani nenastartoval,tak jsme auto hodili na plato a do servisu...nakonec řídící jednotka zapomela jeden vstřik,tak na diagnostiku a za 30 minut hotovo....řikali když se to bude opakovat tak se tryska musí vyčistit ultrazvukem ...za litr....

2014-03-06 22:45:52

11188: Ahoj ......

Řídící jednotka zapoměla jeden vstřik? Tedy nebyl nakodovaný? U Fordů se občas stane, že k tomu dochází díky přerušení obvodu, tedy špatná kostra (asi pod baterii) nabo se ti hřejou (pří startu) kontakty na baterii. To si vyzkoušej, párkrát zastertuj a jestli budeš mít horký přechod od kontaktu do kabelu, tak vyměň koncovku. Jestli budeš mít problémy se vstřiky, tak dej vědět, dáme to do kupy, mám jich tu pár po repasování s novými kody.

S pozdravem Hana

2014-03-06 22:50:46

fuzzy: SHELL nakupuje v České Rafinérské !!

Jestli si někdo myslí,že když zajede do autorizovaného servisu, že bude mít odstraněnou závadu,tak je na omylu! Jsou rádi,že vůbec něco opraví a to většinou stylem pokusy omyly. Takový servis mercedes v UL je na pěst dáte tam auto na odstranění závady a místo aby je odstranily, tak si ještě nějakou odvezete,jejich odpověd pokaždé zní DIAGNOSTIKA NIC NEŘÍKALA ! bodet by říkala,když sní nikdo neumí dělat a takhle to funguje v každém servisu - hlavně vám nikdy nic neopraví , ale vymnění a kolikrát i zbytečně jen , aby vydělali Neživí je práce za servis,ale díly !!

hana: kde pracuješ ??

2014-03-06 23:07:20

harty:

Já myslím, že něco co pišeš pravda bude, ale nehåzej je do jednoho pytle. Jsou i servisy, kde neco umí. Pár jich znám, a ty kluci co umí s diagnostikou,

to je paráda. Ale musí se chtit, a něco vědět. Ale určíte bych je všechny nehanil.

2014-03-06 23:08:55

11188: Ještě se to stává při zkratování konektoru na vstřik. Jeden z kontaktů se v plastu uvolní, posune se a dotkne se vstřiku, tak to okoukni. Stačí konektory vysunout ze vstřiků a zkusit zatahat za vodiče (dráty), kdy se nesmí v plastu pohybovat. Jinak je to popsané v mém příspěvku z 2,3,2014, tak si to pořádně přečti, ano?

Krásný večer, Hana.

2014-03-06 23:17:43

kacer.donald: jsi na omylu !! do státních zásob paliva neustále přitéká nové palivo a to co tam je zase odtéká !!

Jinak v naftě ze zákona musí být min.10% biosložky nebo platit dan za to,že tam není, jako to má eurooil - testoval jsem ji na přítomnost bio a vyšla na jedničku žadné %.

Že se každýmu serou vstřiky nebo motor, za to si můžou sami řidiči , každý kouká jak ušetřit,tankuje nejlevnější naftu - budiž,ale po kolika km měníte palivový filtr měl by se měnit s každou výmněnou oleje bez ohledu na to co říká výrobce nešetřete na kvalitě oleje a pravidelně ho měnte ! děláté krátké jízdy po městě ? nenajedete 15000km za rok? vyměnte olej 1x ročně. Po delší jízdě je nutno nechat dochladit motor !§ atd. Mám 4 auto a ani na jednom jsem nevymnění žadný díl na motoru a na palivové soustavě !

2014-03-06 23:23:18

harty: Ahoj Harty.

Kde pracuji? Právě, že s lidmi, kteří to s diagnostikou docela umí. Nekoukají na paměť závad, ale na měřené hodnoty a v tom to celé je, páč dvě či tři hodnoty na hranici, tedy ještě nejsou v paměti závad, mohou hodně napovědět. A také pracujeme s osciloskopem, který přesně určí, kde se co děje. Je to sice zdlouhavé, ale funguje to. Nediv se, že v autorizovaném servisu to nejde, jak by mělo. Ty mechanici tam pracují za 14000 tisic měsíčně a kdo se něco naučí, tak odejde a dělá na sebe! Píšeš o Ústí, máš do Teplic kousek, tak se zastav na kávu.

S pozdravem a přáním pohodového večera, Hana a spol.

2014-03-06 23:24:35

tomenzino: v poho taky některé znám, ale vzhledem k tomu, že jsem taky servisák tak vím co dělají ostatní. m

Jedna otázka : jak může servisák z forda vyšetřit 4 ks vstřiků (nových) na mondeo mk3 a prodat mi je na černo ???

Nejspíš je asi někomu naúčtoval,ale zapomněl namontovat co myslíš

hana: se stavím,jen nevím kam Jinak to říkáš velmi správně je potřeba koukat na hodnoty,které se měří a ne čučet do chyb a měnit díly jako smyslů zbavených

2014-03-06 23:31:05

harty: Tak tomu nějak nerozumím. Eurooil má tedy 10% nebo žádné procento? Co je tedy na jedničku? My děláme rozbory nafty denně a máme jiné informace.

2014-03-06 23:36:58

hana: má 0% biosložky v naftě.Ovšem 10% bio ničemu nevadí, vadí množství síry v naftě !

Síra likviduje palivový systém

2014-03-06 23:40:25

harty: Harty, najdeš nás v Teplicích, Jankovcova 1228/56. Třetí dům vlevo, směr plavecká hala, Diesel centru Teplice, tel.775122166, 777122111

harty: Biosložka zalepuje palivový systém a snižuje výkon!! Zkus si v Německu natankovat LTO, které je bez bia a uvidíš ten rozdíl, ve výkonu a spotřebě. Je samozřejně bez aditiv, ale dvě deci M2T to spraví.

2014-03-06 23:51:58

hana:

Neni to už reklama?

2014-03-06 23:56:43

hana: palivový systém ti zalepí jen pokud necháš stát auto delší dobu, pokud sním každý den jezdíš, nemůže se ti nic stát. Káždý řeší otázku kvality nafty,ale jak často mění fitry a hlavně jaké filtry si dávají ? každý kouká na cenu a pak brečí nad vstřikama a čerpadlem

2014-03-07 00:06:50

S těmi filtry souhlasím, přečti si můj příspěvek ze dne 2.3.2014, kde se to Forďákům snažím vysvětlit. Reklama? Ptal ses kde pracuji, tak jsem ti odpověděla! Já se snažím lidem pomoci od takových který jsi popisoval sám.

tomenzino: Omlouvám se, asi jsem odpověděla 2v1, ale já u toho ještě vařím na zítřek a peru.


Odpovědět

1 ......... 35  36  37  38  39 ......... 71