Fórum - Téma


Žhavení_Mondeo III-bliká kontrolka žhavení


Fórum Mondeo MK III Žhavení_Mondeo III-bliká kontrolka žhavení

Informace o modelu: Ford Mondeo MK III


1 ......... 35  36  37  38  39 ......... 49

2015-03-25 12:14:48

tomenzino: Děkuju za uznání a i já uznavám, že též nejsi jen pisálek kterej mele hubou a nic o tom neví, tak snad kdo to po nás bude číst pochopí složitost systému a snad nasaje nějáký užitečný informace. zas tolik času nemám, ale kdyby byl vytvořil bych vlákno o možných chybách jejich příčinách a možných chybách které vyskočí následkem jiné závady ikdyž by neměly. mě naštěstí vyskočila jen jedna chyba a po výmazu se vždy objevila ta samá, ale než jsem sehnal jiný díl taky jsem řešil i jiné možnosti proč to padlo do nouzáku to je psáno o něco víš první dojem při vyčtení závad může skutečně klamat a taky pozor na typ diagnostiky neznamená že když stála 100litrů že je dobrá nebo že určí přesnou závadu hlavně u Forda MK 3 tento model prej nejede úplně podle standartu OBDII jako jiná auta stejného stáří, ale možná jsem tuto informaci špatně pochopil šachoval jsem z různejma čínskejma šnůrama který měli umět načíst jednotky OBDII a u Mondea mi ani jedna nešla - vyhozený prachy

2015-03-25 12:22:17

popeye: Přesně tak. U forda to funguje tak, že i když třeba kvalitní multiznačková diagnostika jako je třeba KTS-ko od Bosche, Delphi, Texa a pod. tak se s Fordem perou a nedokážou dost často přiřadit správný kód, či popis závady. Takže buď to nevypíše vůbec nic, nebo jen přibližnou chybu, nebo totální blbost

2015-03-25 14:23:49

povadi:

Měl jsem párkrát možnost, být ve Fordu přímo s mechanikem, který je opravdu hodně dobrý, vyhlášený na diagnostiky, a co jde všechno zobrazit origo diagnostikou, vyčíst a prohlédnout, je fakt zajímavý a pěkný! Libilo se mi to.

2015-03-25 14:29:29

tomenzino: Přesně tak. Diagnostika umí strašně moc věcí když je správná a umí se s ní dělat a vědět kam se na co podívat...

2015-04-07 10:31:51

mondeo mk III - kontrolka žhavení a motoru .. Mám mondeo 2.0 TDCi 85kW z r.2006. Bliká kontrolka žhavení a svítí kontrolka motoru. Auto padá do nouzáku ale docela jede. Když to blikalo poprvé auto bylo v nouzáku ale docela jelo - byl špatnej DPF filtr - ten jsme nechali vyčistit a zaslepili jsme EGR, 2 měsíce byl klid. Začlo to blikat podruhý, auto v nouzáku a nejelo to skoro vůbec - zanešený turbo - vyčistili jsme ho. Auto jelo jak drak. Teď po 14 dnech to bliká zase a je v nouzáku. Je tu ještě někdo kdo měl problém s blikáním kontrolek z jiného důvodu než co jsem vypsala? Děkuji P.

2015-04-07 11:23:28

matylda:

Tak nejdříve , sloučil jsem tvé téma se stávajícím, protože takových témat je tu hodně.

Jinak tato kontrolka, signalizuje hodně věcí. Taky jste jich hodně udělali, ale všechno napůl. Tím co jste udelali, si nebudeš nikdy jistá, a můžeš čekat kdykoliv závadu. Píšu to tu stále dokola a nejen já. Takže můžeš projít vše znovu co jste dělali, a pak ještě vstřiky, čerpadlo atd. Bez diagnostiky na to stejně nepřijdeš.

2015-04-07 23:31:37

matylda: DPF filtr (filtr pevných částic) u mondea MK3 ???? asi mi něco uniká, ale u tohoto modelu není jedině katalizátor. Na toto téma je toho tady spousta může blikájící kontrolka může mít spoustu příčin, chce to pořádnou diagnostiku, ale to že svítila MIL kontrolka (kontrolka motoru) sázel bych na EGR ventil pokud tam máte elektricky ovládaný ten už se zaslepením ošálit nedá pokud se něco neupraví softwarově v jednotce, protože jednotka nepozná že je zaslepený a dál požaduje správné signály. Hlavně EGR má svůj smysl, ikdyž se mnou sposta lidí nebude souhlasit protože ze zaslepeným to jede lépe a eliminuje se jeho zanášení tak i pro ekologii se musí něco udělat a oni to tam nemontují jen aby to bylo složitější ikdyž to u takto starých aut vypadá. Kdybyste jsem napsala kód chyby kterou vypsala diagnostika dalo by se podiskutovat o možných příčinách a možných závadách které můžou s tím kódem souviset nikdy se nejde na diagnostiku spolehnout 100% .... takhle vaříme z vody

2015-04-08 07:13:34

popeye: i u techto mondei jsou DPF.

2015-04-08 09:17:22

popeye:

Myslim že je zbytečný už cokoliv psát. Stále je to dokola,zaslepovaní EGR ventilu atd je toho tu spoustu. A je to o tom co jsem psal už několikrát. Nejsme tak bohatý aby jsme si to udělali hned napoprvé co? Tímhle vším by si pak mohl koupit všechno nové, ale všichni se zabývají zaslepovaním a oblbnutím jednotky. Pak stejně nevíme čím to je.

Jinak já DPF filtr mám, a žádný problém.

2015-04-09 22:44:25

tomenzino: Hoši vy mi dáváte, donedávna jsem si myslel jak jsou konstruktéři Fordu inteligentní a necpou do aut zbytečnosti, který jsou akorát pro zlost a vyhánění peněz ze zákazníkovy kapsy. Tak já mám euro4 a DPF 100% nemám teď jsem měsíc po STK a nic neříkaly měl jsem i připravené zamuřovače očí (pětistovky ), ale nebylo zapotřebí. Teď o víkendu jedu ke kámošovy do servisu juknout se na jedno mondeo mk3 r.v. 2007 tak uvidím jestli najdu DPF. Docela mě zajímá jak dopadne Matylda se svým mondeem pokud teda začal habrovat filtr pevných částic to bude asi raketa a takovému tomu čištění, vypalování tomu bych asi moc nevěřil. jinej kamád ten míval Peugeota 406 2.2HDI to je prej stejnej blok jako v mondeu MK3 2.2 tdci (nemám to osobně ověřeno - jedna bába povídala) tak tam DPF je při myslím cca180tis filtr KO 70tis novej se slovy mechanika že už stejně přejel interval jeho výměny, která je max 150tis km - to jsem slyšel navlastní uši v autorizovaným servisu

2015-04-10 07:57:28

popeye: Jo je to bohužel DPF - už zase :( příští týden jedu do fordu na manualni regeneraci, tak snad to pak bude ok. Když ne tak mi nezbyde nic jinýho než výměna, protože na čištění už byl před vánocema... navic co sem se teď koukala tak to výjde finančně skoro stejně, takže nechápu v čem je úspora :) kdybych se tomu před tím víc věnovala mohla sem ušetřit :)

2015-04-10 10:45:57

popeye:

No jo, už to tak je ale to že je to rok výroby 07 neznamená že ho bude mít. Je to o kusu kam a kdo ho koupil.

Každopádně někdo ho má, i Já, a byl jsem v 97tis km na uměle vyvolanou regeneraci, protože s nim jezdil jen starý pan,takže při koupi vozu,a teď mám 207tis km a žádný problém po celou dobu. Uvidíme

2015-04-10 11:08:46

tomenzino: presne tak a taky je to o tom jak se kdo k autu chova a zda mu da co potrebuje.

2015-04-10 11:15:41

povadi:

No jasně, je to všechno dohromady. Starám se, ale taky jezdím, a nekoukám jen na spotřebu. Asi se to potom nezanáší.

jinak si dávám pozor co tankuju, a co k tomu dávám

Mám zvuk motoru, jako benziňáček

2015-04-10 17:39:54

matylda: Znát vin tvého auta , tak by se dalo zjistit co tvé auto má a co nemá , dal by se použít katalog . Jenže ani v profilu to nemáš doplněný .

2015-04-13 09:54:49

vaman: WF0WXXGBBW6S68704 tak jestli zjistíš něco zajímavýho dej vědět dík

2015-04-13 10:06:53

matylda: Tak z Vinu zjistím ledacos :) Jinak ten krasavec vyjde v origu docela draho, ně k 47tis s DPH...

2015-04-13 10:13:20

faust54: teď úplně nevím co myslíš? Ten filtr?

2015-04-13 11:31:39

matylda: jj, přesně, myslím ten Filtr DPF..., ale překoukl jsem se, repase origo vyjde do 15tis... to je to druhé číslo "netýká se záručních oprav"...

2015-04-13 12:39:36

faust54: Repase výjde nas cca 6tis, to už mám za sebou a očividně to asi nefunguje moc ... a novej neorigo do 10tis. seženu taky...


Odpovědět

1 ......... 35  36  37  38  39 ......... 49