Fórum - Téma


Žhavení_Mondeo III


Fórum Mondeo MK III Žhavení_Mondeo III

Informace o modelu: Ford Mondeo MK III


1 ......... 33  34  35  36  37 ......... 49

2014-12-05 11:21:18

joker96: ked dymi, tak zle spaluje -vela paliva, malo paliva, vela vzduchu, malo vzduchu.......podla mna to moze byt turbo + regulacia, vzduchova hadica, vaha vzduchu, vstrekovacie cerpadlo........mate aj vy nejaky napad?

2014-12-05 18:45:48

bazzy020: možná už je pozdě,ale nechal jsem to dělat v opavě...poslal jsem to poštou,,frajer mi zavolal co a jak s tím je..řekl mi,co je třeba udělat a kolik to bude stát a bylo to....během týdne to bylo i namontované,,a jede jak drak..dělal jsem vstřiky a pro jistotu i čerpadlo,,,

,Kontakt:

DIESEL Systems

Ing. Jindřich Kyjovský

Tel: +420 776 178 661

info@dieselsystems.cz

2014-12-05 19:01:51

stryc1: a kolik to tedy bylo? Jestli to není tajné

rastibicek: nové nebo repas? A co čerpadlo? A co vyčištění palivové soustavy? Povídej

2014-12-06 20:21:29

fuzzy: není to tajné..vstřiky komplet repas 14000.- vč. nových kodů.,kody nalepené na vstřiku a ještě pro jistotu napsané na papíře,,...měl jsem strach,že mě natáhne na čerpadle / což by 100% / udělal téměř každý " opravář ",ale zavolal mi,že čerpadlo je téměř v pořádku,jen nějaká vysokotlaká pumpička se měnila,což stálo kolem 5500,- , ,,,záruka a velice solidní jednání,,je to takovej mladej frajer,,,ale asi tomu rozumí...obvolával jsem těch diesel servisů víc,ale všude házely takové cifry,že jsem měl pocit,že mi chtějí předělat mondíska na tryskový pohon...takže jsem byl spokojený a auto v pořádku,,,a to už jsem jednou ty vstřiky nechal dělat u jednoho " rádoby opraváře " a to mě stálo 25 000.- ,ale ted už vím,že mě natáhl o 100% ,,ale ted už s tím nic nenadělám....chybama se člověk učí...

2014-12-07 07:44:34

rastibicek: Ahoj, brachu, ta diagnostika by to říct nemusela. Jak jsem Ti říkal po telefonu, záleží na tom jaká to je. Třeba i Bosch, Delphi, texa s tím mívají někdy problém to na fordu načíst správně...

2014-12-07 11:20:48

rastibicek: Ahoj, koukal jsem teď na ten Tvůj odkaz a to je právě to co jsem říkal, že i když kvalitní multiznačková diagnostika KTS-ko od Bosche, Delphi se s tím někdy perou a nedokážou správně přiřadit kód závady.

2015-01-07 19:10:05

ahoj chci se zapojit do rozhovoru ... :) mam v podstatě stejný problém ... mam zahřáté mondeo 2.0tdci 96 kw 2005 a 4 lidi v autě a chci prudce akcelerovat a vyskočí žhavení a bliká cca od 2000 az po 3000 otaček jak kdy ... a kolega mi říkal ze to muže dělat alternator ,že se jako by přidírá ??? Jinak jak jedu sám tak mi to nedělá tak nvm ted dělám spojku a převodovku,čepy, napln do serva atd atd mam po technicke tak to davam do cajku ale stojí to balík :(

2015-01-07 20:19:05

rozsy:

Bohužel tě asi zklamu, kontrolka žhavení, je spojena s motorem, tzn palivová soustava,vstřiky, čerpadlo,vysokotlaká rampa + EGR ventil. Alternátor má svou kontrolku

a je to kontrolka baterie. Diagnostika by mohla napovědět co to je za chybu.

2015-01-07 20:49:13

rozsy: Ještě doplním Toma, může bejt závada i na turbu při blikající kontrolce žhavení

2015-01-07 21:04:41

povadi:

Ano, to jsem zapoměl

2015-01-22 22:28:06

Zdravím dnes mi přišla opravená krabička (regulátor tlaku turba) tak jsem ji namontoval a ujel jssem cca 1km a opět se rozsvítila kontrolka žhavení a auto zpadlo do nouzáku už nevím co stím poradí mi někdo turbo je v pořádku kabeláž k té krabičce taky a na diagnostice mi to ukázalo chybu 132 b!

2015-03-02 00:57:01

huldicek: cauky mam tem samy problem, rozeberu to jak je mym zvykem trochu podrobne. Nedavno jsem zde na klubu ve vlaknu .... Mondeo nestartuje wnebo tak nejak popisoval svoje trapeni, sice jsem po padu do nouzaku dojel domu a pote marnym lamanim si hlavy bez diagnostiky si komplet zavzdusnil celou soustavu pokusem o odkaleni a kontrolu pal. Filtru to bylo prvni co me napadlo - tedy bez diagnostiky disponoval jsem kabelem f-super z aura - ukazal mi chybu neco jako spatny tlak v railu samo ze anglicky proto jsem sel po filtru. Do te doby mi mondeo alespon jezdilo v nouzaku potom jsem se na nej dva mesice chodil divat za barak jestli mi to tu nekdo nerozkrada a fakt fordi se asi nekradou V polovine ledna jsem zacal situaci intenzivne resit objednal jsem kabel fordiag .... Po nacteni zavad mi vyskocila chyba P0132A -elektronika regulace turba nicmene mltor nebyl schopny naskocit starterem se takto zavzdusne auto proste nerozhybe to spravilo 15 km na lane a pekne prez kvalt - bylo to bud a nebo odtahovka doservisu taky neco stoji. A ted to hlavni mondeo mi naskocilo do nouzaku chyba p132A se objevovala i po vymazu a ziva data mi ukazovala hodnoty z cidel krome naklopeni lopatek tudiz jsem sehnal jiny regulator , po zapojeni a nastartovani navolnobeh regulace regulovala chyba se dala vymazat a uz se neobjevila auto jelo normalne, ale jen 2 km- zase se rozblikalo zhaveni chyba P0132B regulace vykonu kdo ma fordiag asi si zjisti presny vyznam teto chyby ja to pochopil jako ze regulator funguje, ale nevi co ma delat tak radsi dela mrtvyho brouka. Samozdrejme stary reg hlasi chybu A novy B pokud nezapojim zadny je to uplne jina chyba.Neni mi to uplne jasny regulator co jsem kopil v jinem mondeu fungoval clovek ho predemnou zkousel kdyby nesel asi mel i jijiny. Jedinej muj poznatek co je ted spatne ve fordiagu v zivych datech mi ukazuje hodnota MAP pouze 1kpa coz je blbost a jsem si na 50% jisty ze pri prvnim napichnuti a stourani se v programu byla tato hodnota 96 kpa coz je da se rict normalni atmosfericky tlak v teto vysce nad morem. Proto si myslim ze to co jsem se docetl tady i jinde o teto chybe jsou pekny kraviny vubec mi nepomohli a ztratil jsem dobrejch 12 hodin casu ctenim o nicem jediny co vim kolik stoji turbo s regulatotem a ze by to mohli delat i vstriky a ze kdyz nekomu padne mondeo do nouzaku tak ikdyz ma turbo ovladane podtlakem tak to muze delat elektronicky regulator...... No nic porad plati duveruj ale proveruj proto zitra se postouram v senzoru MAP v mem pripade T-MAP pokud ho tedy najdu a dam urcite vedet jak jsem dopadl podle jednoho docela uzitecnyho manualu by to mohlo byt ono - logicky kdyz nevim jakej je tlak tak tak nevim jestli pridat nebo ubrat. Na zaver kabel fordiag vsem doporucuju kabely f-super a ELM327 a pod. Na tom se da tak povesit - na fordy je to uplne k nicemu oba je mam. A sorry za preklepy a ze je to bez hacku a carek, proste tablet normalni PC nenahradi

2015-03-02 09:12:53

popeye: čauky mě ten regulator přišel opravenej z německa platil jsem 6500,- tak jsme ho tam namontovali a auto jezdilo jako drak. bohužel jezdilo jen 13dní včera jsem jel lyžovat a celou cestu v pohodě dojedu do Varu a potřeboval jsem předjet sešlápl jsem plyn a najednou auto zas padlo do nouzáku a rozsvítilo žhavení tak jsem dojel na benzínu vypnul motor zas ho nastartoval a auto opet jelo potom celou cestu k domovu mi to nic neudělalo auto jelo zas v pohodě!!takže nevim cco zas budu dělat asi zněj udělám kurník pro slepice!! jěšte jsem se dozvedel že mezi řídící jednotkou a regulátorem je ještě jeden ventil takže ho zkusim vyndat a vyměnit za jinej a uvidím co to bude dělat!určitě mi prosí písni na co jsi přišel a cco stim budeš dělat.moc děkuji

2015-03-02 10:59:49

chlapci, je tu jedna zavada, ktora vyhodi blikanie zhavenia a prechod do nudzaku.

a tou je zaspinenie venca regulacie lopatiek turba. ked pridate plyn a ak sa lopatky a tlak turba nedostanu na ocakavane hodnoty do urciteho casu, ktory je potrebny na ich natocenie. tak auto bud SPADNE DO NUDZAKU, ALEBO ROVNO VYPNE MOTOR.

netreba rozoberat cele turbo, len tu cast, kde su vyfukove plyny s natacanim lopatiek. ja to raz rocne opravujem tak, ze odpojim hadicku od regulacie a takym nastrojom s hacikom nasilu potiahnem parkrat za packu regulacie pri studenom turbe a parkrat pri horucom a mam rok pokoj. samozrejme pri vypnutom motore. elektricke ovladanie treba asi rozpojit.

2015-03-13 00:07:49

zdravím,

přidám jeden svůj poznatek, blikající kontrolka žhavení má u Fordu cca 20 možností závad u mě to bylo 2x a pokaždé to byly vstřikovače, u známého 3x, z toho jednou vstřiky , jednou turbo a po výměně turba opět blikající kontrolka a to byly špatné tlaky ve válcích, takže možností je opravdu dost. Já jsem po prvním rozblikání (cca 160 000 km) dal auto na diagnostiku do Fordu, tam zjistili špatné vstřiky a když jsem zjistil, kde to Ford nechává opravovat, tak jsem šel v dobrém úmyslu přímo ke kovářovii PAS Zábřeh (specialisté na dieselové motory a vysokotlaké vstřikovací systémy) tam zjistili že jeden vstřikovač zůstal přidřený v otevřeném stavu a propálil píst.Oprava probíhala ve stylu vyměnit píst a špatné vstřiky, zaplať a a můžeš jezdit dál.Příčinu nikdo nezkoumal.Tak jsem odjel spokojený s opravou (cena opravy cca 50 000,-Kč v roce 2006) no a po ujetí cca 4 000km opět blikající kontrolka žhavení a vše se opět opakovalo.To už mě opravdu zvedlo ze židle a začal jsem se pídit po detailech a opravu jsem reklamoval, ale to jsem si dovolil moc.Dokonce jsem byl nařčen, že jsem dva vstřikovače před reklamací vyměnil za poškozené a další nesmyslné obvinění ze strany tohoto "specializovaného" diesel centa,o aroganci hlavního vedoucího servisu ani nemluvě, na osobní schůzce to dopadlo tak, že jsme se drželi skoro pod krkem byla to totiž opět snůška obvinění a neskutečné arogance ze strany vedoucího servisu (a to jsem klidná povaha , atd. no abych to zkrátil, po tahanicích a dopisování, kdy stálo auto v tomto servisu cca 1 měsíc jsem musel nakonec auto odvézt na přívěsu v rozebraném stavu do jiného diesel střediska p.Sobek - Frýdek Místek, kde bylo vše opraveno úplně jiným způsobem a s jiným přístupem k zákazníkovi a dle správných postupů (vyčištění nádrže a palivového systému,vysokotlakého čerpadla ) Vstřiky potom bez problémů vydržely dalších 130 000 km, další opravu už jsem řešil repasovanými vstřiky.Všeobecným problémem

je česká nafta, kde je údajně menší podíl síry.

 petrdepo  
2015-03-13 09:05:32

Je to právě naopak. Česká nafta obsahuje více síry, protože je vyráběná z ruské ropy. To je stará známá věc už z doby totáče. Síra se usazuje na kluzných plochách a tím se zmenší vůle jehly ve vstřiku a ta se pak má snahu začít zadírat. Podobné je to se vstřikovacím čerpadlem. Proto je tato nafta vhodná bez úprav jen pro větší motory, kde jsou větší vůle ve vstřicích a čerpadlech. Pro menší motory je potřeba používat aditiva (VIF), aby se usazování síry omezilo na minimum. Nafta z arabské ropy obsahuje málo síry a proto s ní takové problémy nejsou. To, že některé pumpy uvádí, že prodávají aditivovanou naftu, je jen reklamní tah bez jakékoliv záruky. Ideální by bylo dát na rozbor pro porovnání vzorek německé nafty (která se údajně vyrábí z arabské ropy) a naší nafty.

2015-03-13 09:24:51

Laďa1 : pouzivas nejake aditiva do nafty?

2015-03-13 10:20:22

petrdepo: nechci se přít, jak jsem nakoupil,tak prodávám, v tomto opravdu nejsem kovaný, bylo mi to řečeno právě naopak, že menší podíl síry v naftě způsobuje přidírání vstřiků, protože jsou hůře mazány, síra má působit jako mazivo,při první poruše jsem chtěl rozbor udělat,ale nakonec jsem se na to na doporučení vykašlal,jestli si to dobře pamatuji, tak cena rozboru té nafty byla cca 10 000,- (rok 2006)

pjaro: aditiva jsem žádná nedával, což možná byla chyba,ale na používání aditiv taky nejsou jednostranné názory

2015-03-13 10:39:29

laďa1: aditiva mi odporucali v servise vstrekovacich systemov common rail kvoli tomu, ako pisete vo svojich prispevkoch, ze nafta je malo mazacia a tento vstrekovaci system je na to velmi citlivy. ja som tiez do vymeny vstreku nic nepouzival. kamosovi som tiez radil, ked si doviezol seat so systemom pumpa dyza, aby aditiva pouzival, lebo tu je ina nafta ako na zapade, nedal si povedat, tak teraz sa mu pridieraju vstreky a teraz ma hlavu v smutku, lebo novy vstrek 680 euro + nejake kable + nova sada tesneni X 4 = , neskutocne peniaze, cena prevysujuca kupu auta.

2015-03-13 11:09:43

pjaro: funkci aditiv nezpochybňuji, vstřiky mi poprvé odešly při 160 000km,auto jsem kupoval dovoz Německo (cca 130tis.km)po výměně vstřikovačů jsem nikdy žádné aditiva nedával,nebral jsem ani naftu s aditivy na pumpě a vydržely do dalšího přidření

cca 130 tis.km.Osobně si myslím, že u prvních Mondeí MK III to byl problém vstřikovačů v kombinaci s naftou,těch případů znám několik,tato auta se sem tahala z venku při najetých cca 100 - 120 tis. km a pak po ujetí dalších 20-40 tis.km u nás prostě vstřiky odešly, je to asi jejich životnost, toť můj názor


Odpovědět

1 ......... 33  34  35  36  37 ......... 49