Fórum - Téma


Žhavení_Mondeo III


Fórum Mondeo MK III Žhavení_Mondeo III

Informace o modelu: Ford Mondeo MK III


1 ......... 32  33  34  35  36 ......... 49

2014-11-19 21:49:19

bazzy020:

Pravděpodobně ti odešli vstřiky kvuli tomu, že ti z čerpadla létají piliny. Musíš to prověřit. Udělal bych repas čerpadla + vstřiků.

2014-11-19 22:08:53

A cim by to mohlo byt ze stama litaji piliny ?

2014-11-19 22:10:31

rastibicek: Na to nemusí dělat rozbor nafty, stačí kouknout do filtru, zda jsou tam piliny či né.

2014-11-19 22:11:22

bazzy020: Když budou piliny ve filtru, je čerpadlo na odchodu a brzo padne.

2014-11-19 22:18:32

Dekuji vam za radu....mrknu na to

2014-11-20 08:36:05

thoress: a všichni, kdo má problémy s turbem:

Elektronické ovládání (černá brabička) se dá ve většině řípadů opravit! Není problém brabici z turba sundat a nandat. Sám jsem podstoupil propájení kontaktů uvnitř krabice. Oprava za flašku za pájení, nechanické věci jsem si dělal sám.

U Turba ovládaného podtlakovým ventilem nemám zkušenosti.

Pokud je na odchodu mechanická část, tak jsou buď zanesené naklápěcí lopatky. není problém pročistit resp. nechat pročistit. Nebo jsou vůle v ose či je špatná turbína. Před 4 lety jsem nechával repasovat turbo a to se ještě turbína k mému turbu nedodávala. Teď jí dodává a vyváženou minimáloně britská firma MELETT. Jestli také garet, to nevím. Jo a na youtubu jsem viděl video, kde si repas turby udělal člověk doma sám. Koupil od MELETTu celý vyvážený vnitřek a zbytek je už jen zručnost!

2014-11-20 14:43:12

koudak:

Gerett dělá Repase, a doma bych se do togo určítě nepouštěl. Udělám si sám téměř vše, ale tohle je opravdu něco jiného. Ono 225tis otáček za minutu chce přesnost. Nabouchat to asi umí každej, ale aby to vydrželo 200tis km pochybuji.

Takže takový věci, sem raději nepiš.

2014-11-20 15:39:52

tomenzino:

Garet dodává kompletní vybalancovanou náhradní turbínku? Pokud ano, tak konečně progress.

JInak ano souhlasím, že to není práce pro každého, ale nebavíme se o vyvažování turbíny a středu! bavíme se o sešroubování kompletně nové vložky dodané specializovanou firmou s tělem turba. To mi tedy nepřišlo nějaké složité viz video

http://www.youtube.com/watch?v=1INzj3IP7dc

Cena 250€ za kompletní vnitře mi přijde přijatelná.

2014-11-20 15:59:33

čištění naklápěcích lopatek zde

http://www.youtube.com/watch?v=7v94DGI2h7I

http://www.youtube.com/watch?v=i5znC8mMRrQ

2014-11-20 18:38:20

zdravim spojil se semnou kluk a rikal ze mel uplne to samy co ja taky nechal vymenit fitlry a olej a druhy den okamzite nouzak rikal ze si tam nechal nalejt nejakej roztok na vycisteni a ten starej usazenej olej se mu pak dostal do turba a pouze zanesl ty klapky.po vycisteni turba prej uz zadnej problem a taky ho vsude strasily ze to je rozhodne na koupi noveho turba.asi se clovek nesmi nechat zdeptat a zacit v servisu od nejjednodusich veci a udelat vylucovaci metodu svitla mi troska nadeje ze by to mohlo byt treba ono a ty chytraky z FORDU Čice bych mel na haku :)

2014-11-21 07:06:10

thoress:

Ono když už se něco , tak je pozdě. Chce to stále průběžně něco proto dělat. Pak už zbývá jen repase čerpadla a vstřiků,

popřo dalších věcí, a stejně se o to starat. Jedno špatné natankovaní, a má to fatální následky.

Ale to už je tu psáno stale dokola. Není nutné to stále psát a opakovat dokola.

2014-11-24 10:31:57

ja mi to jasný no jen je mi divny ze pred tim to bylo bez problemu a co mi vratily auto po vymene oleje filtru a brzdovky tak je to auto nepouzitelny . pred chvilkou sem to byl dat do servisu tak pak napišu co tomu bylo.doufam ze to bude jen nejaka kravina

2014-11-24 12:09:32

ked idete na diagnostikum nech vam napisu aj zoznam chyb a napiste to tu. mozno vam budeme vediet presnejsie poradit

2014-11-24 12:33:22

rastibicek: Za 7 tis. ti vymění kompletně střed a opraví krabku? JIank bych si být tebou dal velký pozor, komu tu turbínu dáš. Jen aby to nebyli pofiderní opraváři!

BTW: myslím, že pokud umíš nebo znáš někoho kdo umí pájet, tak bych tu krabku opravoval sám. Já jsem měl vyhřátý jen dva kontakty z devíti, ale propájel jsem komplet všech devět, abych to nemusel za pár tisíc dělat znovu! V tý krbce opravdu nic moc není. POhledej na web. obrázků je spousta.

2014-12-02 10:16:21

zdravim pánové tak ve třech servisech v český budějovicích mi řekli ze bude potraba nove nebo repasovane turbo až mě kamarad nasmeroval na jednoho mechanika za budějkama a ten byl konecne ochotnej se v tom povrtat vyndal regulaci kteramu porad házela chybu na dignostice a poslal ji svymu znamymu ktery ji rozebral promeril a zjistil ze je tam spalený nejaky ´´šnek´´ nevim jestli je to lidovy nebo odpborny nazev součastku nahradil a vzal si za to 500,- a auto opet jezdí jak drak takže z novy zkusenosti muzu poradit vykaslete se na autorizovany servisy kde vam poradi maximalne novy dil se slusnou pritazkou a najdete si cloveka kterej i kdyz to bude trvat delsi dobu autu rozumí a vse na nich dela rad a s chuti :) jinak dík všem tady za zajem a ochotu poradit

2014-12-02 15:45:09

thoress:

Myslim si, že nemůžeš autorizovaný servisy jen hanit. Je to prostě věc od věci, a závada od závady. Jsou věci které se v garáži dají opravit, a věci které ne. V servisech také dělají chlapi, které to baví, a opraví to.

jsou závady s kterýma by jsi bez nich nehnul, a jsou mechanici, který ti tak rozvrtaj auto, že ho nedá nikdo dohromady.

Já ač si dělám na autě vše sám, jsou věci které bych neudělal, a zkušenosti s autorizovaným Fordem, mám dobré.

Asi taky jak kde?! Takže není to jen špatně. Další zkušenost, už může být uplně jiná, a co napíšeš potom?

Je tady hodně členů, kteří mají zkušenost obrácenou, tzn. garážniky nebrat.

2014-12-02 15:49:19

thoress: nebyl to náhodou pan Erhart z Plavu u ČB? Jestli jo, tak já s nim mám dobrý zkušenosti, o Fordech ví všechno .

2014-12-04 17:18:37

Zdarec fordáci mondeaci stala se mi nemilá věc. Asi před měsícem jsem jel a po ujetí asi 700m mi auto zaškubalo a rosvítila se kontrolka žhavení po vypnutí a zapnutí motoru bylo vše zase ok takhle to udělalo asi 6krát nepravidelně po sobě. Bohužel minulí pátek jsem vyjížděl z obce a chtěl předjet pomalu jedoucí auto s vlekem auto bylo zahřáté měl jsem tam za 4 asi 2000 otáček tak jsem přidal plyn asi do půlky a nic auto jelo jako když bych nepřidal tak jsem se divil co je a najednou začla blikat zase ta kontrolka žhavení ale auto nechcíplo ani neškubalo tak jsem dojel dom a zkusil vypnout a zapnout motor a nic chyba už je zapsaná v jednotce takže už to bliká při druhé poloze otočení klíčem. Dneska jsem se odhodlal že se pujdu kouknout jestli neni třeba vypadlá hadička od turba nebo tak něco ale neni ( EGR jsem nekontroloval ten je zaslepenej a vyčištěnej to jsem udělal hned co to poprvé zablikalo. Už je zaslepenej dlouho ale propálila se ta záslepka tak jsem jí udělal novou. ) Chtěl jsem zkusit jestli neni turbo přidřený tak jsem to šel nastartovat a ani chytnout nechtělo (to může být protože je zima). Tak motor běžel kontrolka stale bliká a začlo to strašně hulit jak tank i bez plynu a když plyn přidám ozve se od motoru takový divny elektronický zapípání no prostě nepopsatelnej zvuk a motor divně škube. Nemá prosím někdo podobnou zkušenost ? Předpokládám, že se něco podobného někomu stalo . Předem dík za rady. 2003 Mondeo 2,0TDCi

2014-12-04 18:11:05

joker96: Chtělo by to diagnostiku, ale podle toho co tu popisuješ je to známej problém s el.regulací turba. Podobnej problém má teď rastibicek...

2014-12-05 10:07:23

rastibicek:


Odpovědět

1 ......... 32  33  34  35  36 ......... 49