Fórum - Téma


Motor_Mondeo III-žhavení


Fórum Mondeo MK III Motor_Mondeo III-žhavení

Manuály  |  Inzerce  |  Model Ford Mondeo MK III  |  Naše vozidla


1 ......... 30  31  32  33  34 ......... 72

hof  
2014-01-05 10:15:03

petrdepo + pjaro: název tématu zní: Žhavení+Mondeo-TDCi-bliká kontrolka

Co s tím mají společného praktiky prodejců? ..... Máme tady dost témat v obecné sekci, kde si o tom můžete psát

2014-01-05 11:02:27

hof: Vím o tom, ale nemám možnost přesunout tuto diskusi do jiného tématu. Tu má jen administrátor. Na druhou stranu je asi dobré upozornit na praktiky prodejců.

hof  
2014-01-05 11:56:10

petrdepo: ani administrátor nedisponuje možností vyzobnout špatně založený příspěvek, či příspěvky z tématu a odeslat je někam jinam, administrátor má jenom možnost takový nevhodně umístěný příspěvky smazat.

Na praktiky prodejců můžeš upozorňovat v jiných ( k tomu určených ) tématech a neni potřeba zanášet balastem témata v technické sekci ....

Přesunovat lze jen duplicitně založený témata a sloučit je s některým stávajícím ...

2014-01-05 12:48:57

hof: je fakt, že i toto téma je tak rozsáhlé, že jeho pročítání a hledání toho co tě konkrétně zajímá je hrůza, ale asi to jinak nejde

2014-01-05 18:11:44

ok, sorry, ze sme odbocili

2014-01-05 18:50:56

11188: Ahoj,

jestli máč či nemáš elektronický egr poznáš podle toho, jeslti na něm je zástrčka (konektor) se třemi dráty. Na KAŽDÉM EGRU (ale i nele.) j hadička na podtlak! Jestli máš či nemáš el. egr se pozná podle toho, jeslti máš či nemáš EURO 4. El. POkud máš normu EURO 4 pak máš el. EGR. El. EGR se začal dávat koncem roku 2004. MOje auto je z 10/2004.

Já mám EURO 4 čili el EGR. Před cca 2 roky jsem ho "Zaslepil" (v záslepce jsem nechal 8 mm díru) a teď se mi objevila chyba P0401 nedostatečný průtok vzduchu EGRem. Zozsvítila se mi kontrolka motoru (čerpadla). Z toho vyvozuji, že se mi zanesla díra. O víkendu plánuji vyčistit trubku. Tak uvidíme.

I přes tyto chyby mi auto v důsledku nefunkčního egru nikdy nespadlo do nouzového režimu (tzn. turbo táhne)!! Podle mne tedy hledej přícínu nouzového režimu jinde

Mě padalo auto do noutového režimu v důsledku nefunkčního el. ovládání turba. Jinému v důsledku protékajících vstřiků .Atp.

2014-01-05 19:19:46

koudak: tak ako pises, treba hľadať chybu inde ako v egr. To znamena diagnostika.

2014-01-06 15:17:42

tak jsem to byl nyní vyfotit,mám asi klasicky podtlakový EGR ventil.Saslepil jsem to plíškem od zavařovací láhve v místě kam vede šipka....

http://imgbank.cz/images/.../01/06/Fotografie0139.jpg

2014-01-07 10:46:08

petrdepo: ako som uvidel skor, mne boli nainstalovane vstriky prezentovane ako nove a nie ako repas. ale aj repasovane snad 50k km vydrzia

pjaro: aj svagor mi spominal TSA KK. Skoda ze auto mam odtiahnute v servise vo Vrsoviciach v Prahe.

Ma niekto zkusenost s repasem cerpadla v Prahe, okoli? Co to asi tak stoji? Nove 27k Kc :(

V poslednom obdobi som casto bral na bohdalci u lukoil (vzdy s VIFom)

2014-01-07 16:34:13

brano.prco: Jako nové se dá presentovat leccos. Ale už podle ceny se dá usoudit, zda je to podvod. Repas vsrřiku znamená, že se jen vymění tryska s jehlou a plášť se seřizovací pružinou zůstane původní. Teoreticky při pečlivé práci a seřízení by to mělo být jedno. Jenomže ta tryska s jehlou musí být originál Ford a ne materiál z "nočníkové oceli".

2014-01-07 17:59:30

brano.prco: Čerpadlo třeba ve fordu hale maj to i na splátky já si ho nechal dělat v Opavě dva roky záruka a platil sem kolem 15 tis vyměnili uplně všechno. Zatim všechno maká ukáže až čas Jinak životnost co sem volal po servisech je kolem 150-200tis km záleží co tankuješ a přidáváš za aditiva

2014-01-07 20:07:46

tak jsem to dneska celé rozebral...EGR ventil jsem vyčistil ale problém byl někde jinde...byla praskla hadice od intercooleru do EGR ventilu.Tak sem pro ní jel hned do fordu za 2200kčTak ale už zase skáču přes kaluže...jezdí jako drak....

2014-01-07 21:12:51

chester13:

Dnes som bol v servise na diagnostyke. Nenasiel mi ziadnu chybu a servisak mi povedal ze ma 3 alternatyvi cerpadlo, vstreky, alebo EGR ventyl, mam prist ked sa mi to stane, ale tlacit/tahat auto niekolko 10km aby ho napojil na diagnostyku?? Auto startuje perfektne na prvy krat ci v lete aj v zime. Mam doma OBD2 skener wifi iphone ale ani chujovi ho neviem sparovat z iphonom ani zo ziadnym programom... Viete mi niekdo nieco na toto prosim poradit??

2014-01-09 08:14:13

chester13: Zkus si v servisu domluvit diagnostiku za jízdy, aby se daly odečíst honoty tlaků,teplot a podobné ve všech zátěžových režimech motoru. Při stání na místě se leccos nezjistí.

2014-01-09 09:37:58

petrdepo:

pokud je v servise mechanik který tu diagnostiku ovládá opravdu dobře, a moc jich není, vyčte tam vše co potřebuje. Nevim kam na tohle pořád chodíte

2014-01-09 10:03:35

tomenzino: Jde o to, že se dají za jízdy odečíst údaje čidel, které se sice ještě nezapíšou jako chyba, chyba, ale při jízdě se přijde na to, které parametry se blíží kritickým hodnotám a ty mohou napovědět, v čem může být vznikající problém. Například tlaky, teploty a další.

2014-01-09 16:43:38

Petrdepo:

Vycházím z toho, čim jsem osobě prošel, a co jsem osobě viděl. V originál servise jsem byl jedno období často, a pokud ten kdo tu diagnostiku dělá, a opravdu ji ovládá, nemusí nikam jezdit. Všechny hodnoty jdou nádherně vyčíst. Ale jak říkám musí to někdo umět.

To co píšu, tak vždy jsem osobně sdílel

2014-01-09 17:34:15

tomenzino: To jako že dobrej servisák pozná při vypnutym motoru například rozdíl mezi reálným a požadovaným tlakem paliva? Nebo jako že na volnoběh pozná stejnej rozdíl, kterej se může projevit třeba až ve 3 tis otáčkách? To by musel bejt asi jasnovidec

2014-01-09 18:23:32

whitedevil:

Já nic o vypnutém motoru neříkal. To co je potřeba zjistit lze i na volnoběh, nebo se zvýšenými otáčkami dle potřeby. A znova pišu, když to někdo dokonale ovládá, zjistí i přepady, bez nějakých lahviček. Když někdo umi je to paráda. A sám jsem byl u toho.

Vlastně dle hodnot, které to udává lze zjistit všechno. Grafem i jak přesně pracuji vstřiky atd atd

2014-01-09 18:33:32

tomenzino: Diagnostika je super věc... ale všemocná opravdu není... Ale ano pokud s tím někdo umí příjde na hodně věcí... a ten kdo s tím neumí toho hodně posere...


Odpovědět

1 ......... 30  31  32  33  34 ......... 72