Fórum - Téma


Motor_Mondeo III-žhavení


Fórum Mondeo MK III Motor_Mondeo III-žhavení

Manuály  |  Inzerce  |  Model Ford Mondeo MK III  |  Naše vozidla


1 ......... 29  30  31  32  33 ......... 72

2014-01-04 09:48:58

11188: Ten VIN kód odmítá program načíst. Předně na 3.místě nemá být písmeno O ale číslice 0. Na 4.místě od konce to asi bude také tak. Ale stejně po výměně písmen "O" za nuly hlásí program Microcat neznámý kód. Proto ještě jednou ten kód zkontroluj.

2014-01-04 09:50:11

petrdepo: ukazoval mi 4 ks vstriku a tvrdil ze ich musi vratit takze mi ich nedal. sam si s tym naporadim

ma niekto skusenosti s dieselservisom? alebo kam s autom v phe aby so mno nevy.ebali?

2014-01-04 10:12:38

brano.prco: Když ti ty vstřiky nedal a říkal, že je musí vrátit, tak to jednoznačně byly vstřiky repasované výměnou vstřikovací trysky s jehlou. Nové vstřiky by stály víc a musel by jejich čísla přepsat v řídicí jednotce (každý vstřik má své výrobní číslo).

Možná, že by někdo znalý mohl popsat, jakým technickým způsobem se toto výrobní číslo bezdrátově přenáší do řídicí jednotky. Určitě by to zajímalo řadu lidí. Podle ceny vstřiku bych tipoval, že ve vstřiku bude nějaký čip, který se po montáži do motoru aktivuje, aby jej mohla řídicí jednotka načíst a porovnat s číslem ve své paměti.

2014-01-04 10:48:10

brano.prco: ak mas moznost, tak chod do TSA kezmarok, mne bol odporuceny a aj ja ho odporucam, pozri moje prispevky vyssie.

2014-01-04 11:05:15

pjaro: V Phe asi znamená po slovensku v Prahe (po česku v Praze) a to je od Kežmaroku trochu moc daleko. A nebo jen kvůli zbytečnému zkracování slov (kvůli pohodlnosti při psaní) potom dochází k nejasnostem

2014-01-04 11:09:25

petrdepo: kody su na vstreku uvedene len na tele, nie je to nijak zapisovane do vstreku. kody sa zapisuju len do riadiacej jednotky, aby vedela davkovat palivo. stroj po testovani vstreku-repasu vygeneruje novy kod, ktory bude iny ako kod povodny na tele vstreku. RJ si pri behu motora obcas sama prepise kody vstrekov podla potreby. ak vznikne opakovane klepanie na niektorom vstreku mimo tolerancie, tak RJ prepise kod vstreku za nudzovy, ktory nejak davkuje palivo - dymi, vyssia spotreba. kontrolka zhavenia blika, neda sa klucikom znulovat, motor ide v nudzaku - bez vykonu. blikajuca kontrolka sa da vynulovat jedine zapisanim noveho kodu na mieste toho nudzoveho. ale v kazdom pripade treba diagnostiku ci nie je aj iny problem napr s tlakom v rampe.

a este o tom ze bezdratovo - vstrek je pripojeny a ovladany po dvoch vodicoch.

2014-01-04 11:10:55

petrdepo: aha, pisal po slovensky, mozno ma auto na slovensku

2014-01-04 11:14:17

pjaro: Informace pro tebe - v čechách údajně dlouhodobě pracuje skoro 100000 slováků, takže třeba nejezdí domů kařdý týden a řada se jich také do čech přiženila (po slovensku prisobášila) nebo přistěhovala, takže identifikovat jak na tom kdo je je těžké.

Ještě mám doplňující dotaz na vstřiky. Jak tedy řídicí jednotka pozná, že je vyměněný vstřik (třeba zdravý za zdravý) a nebo že jsou vstřiky navzájem mezi válci přehozené ? Je to pro mne záhada. Nějakým způsobem si ty údaje vstřiků musí načíst sama.

2014-01-04 12:36:14

petrdepo: tak nenemozes prehadzovat vstreky medzi sebou bez toho, aby si do RJ nezapisal ich kody na spravnom mieste, kde su osadene. to nie su sviecky. ako som pisal vyssie, na vstreku je vypaleny kod len na obale - telese vstreku pri hornej casti, aby mechanik, ktory to bude montovat do motora vedel tie kody zapisat do RJ.po odbornom repase stroj vygeneruje kod, ktory je iny ako ten na vstreku! ako by som to jednoducho napisal: vo vstreku je elektromagnet, ktory ovlada ihlu, ta zasa uvolni priechod tlaku paliva do valca alebo ju zastavi. tlak je vytvoreny vstrekovacim cerpadlom a zasobnik tlakoveho paliva sa vola rampa. to je ta hrubsia kovova trubicka na vrchu motora z ktorej vedu styri vysokotlake vedenia ku kazdemu vstreku. dalej veku ku vstreku vodice s konektorom a zo vstreku vedie gumena hadicka - prepad paliva. tie hadicky sa spajaju a vedu naspat do palivovej sustavy pred vstrekovacie cerpadlo. aj na vstrekovacom cerpadle je podobny prepad. preto sa v palivovom filtri kontroluju kovove supinky.

2014-01-04 15:52:59

petrdepo:

Řídící jednotka, rozlišuje dle zapsaného kódu pouze dávku paliva. Každý vstřik je měřen na přesné stolici. No a pokud se vstřiky přehodí mezi sebou, nebo dají jiné, řídící jednotka dává pořád stejnou dávku paliva , ale jiný nebo nový vstřik potřebuje již jinou dávku.

Proto se stane, že motor nejede, a nebo kouří či škube atd. Závad je mnoho. Také se stane, že pokud motor nenaskočí do cca 6 vteřin,modul EEG ukončí povel startu, tudíž po cca 6 vteřinách již motor nenaskočí. Zbytečně se už jen ničí starter a další díly. Chce to počkat, a znovu zkusit. Pokud se to nepovede do 6 vteřin ani na potřetí, už se jen zbytečně vybije baterie. Nemá to smysl dál zkoušet. Tak je to prostě u těchto motorů dané

2014-01-04 16:33:58

tak to já tedy nevím....to vin je správně až na ty prohozené nuly od óčka....Tak myslíte že to mám vyfotit ten EGR cventil a podle toho se to poozna?nebo máte nekdo fotografi a ja bych napsal jestli je to ono nebo není,...nerad bych jeste neco na tom autě poškodil....

2014-01-04 16:42:11

11188:

Pokud je podtlakový, vede k němu hadička do membrány aby mohl fungovat! A to je viditelný!

2014-01-04 19:09:45

11188: Znovu jsem zkoušel vyhledat podle VIN kódu WF0WXXGBBW2P04200 údaje v katalogu Microcat (zkráceně Mcat). U všech typů Mondeí (Mondeo FD 1992-1996, Mondeo FD 1992-1996, Mondeo GE 2000-2007, Mondeo CA(GCAT) 2007-), ale všude to hlásí "neznámý". Je to podezřelé, jako kdyby tenhle VIN kód neexistoval a nebo byl falešný. Jiným dekodérem se mi povedlo zjistit jenom tyhle údaje:

VIN WF0WXXGBBW2P04200

Výrobce FORD

Model Mondeo

Datum výroby 08.2002

Typ Osobní automobil

Provedení kombi

Počet dveří 3

Sekvenční číslo 04200

Závod & montáž

Výrobní země Germany

Výrobce části komponentů Genk (Belgie), Heilwood(USA), Sao Bernado(Portugalsko)

Prodej Europe

Výrobce Ford Werke AG

ManufacAdresa výrobce 50725, Koeln-Niehl, Koeln-Niehl, Germany

Kontaktní údaje výrobce neznámé

Datum první registrace VIN kódu 13.05.1999

2014-01-04 20:17:58

petrdepo:

Tyhle údaje moc nedávají smysl

2014-01-04 20:21:42

petrdepo: ja to zkusil taky a vypsalo toto:

VIN: WF0 WXXGB B W 2 P04200

Ford

Výrobce: Ford Werke AG

Adresa výrobce: Koeln-Niehl

Germany

Značka: Ford

Build Date 21.08.2002

Vehicle Line Mondeo 2001-2007

Body Style 4 Door Estate

Version Series 40

Engine 2.0L Duratorq DI CR (130PS)

Transmission 5-Speed Manual Trans - MTX75

Drive LHD FWD

Axle Ratio 3.56

Emission 2000 EEC (EEC 7)

Air Conditioning Automatic Air Conditioning

Territory (+)"D"

Paint Stardust Silver (Metallic)

Interior Colour Midnight Black Interior

Interior Fabric Mars

Kontrolní součet: B

Rok výroby modelové řady: 2002

Země: Germany

Sériové číslo: P04200

Minor features: Genk Plant Build

Marketing Level 1

Less Dress Up RSO

(-) SVP

VP Application Label

Power Front Windows One Touch Down

2014-01-04 21:33:45

Podrobné udaje najdete po zadani vin na www.fordzona.sk. Po zaplateni 5€ aj kilometre pri zarucnych opravach.

2014-01-05 01:45:19

Ja som tam zistil, ze moje auto malo 170tis v roku 2006 a aj teraz ma tolko. napisem do dánska, ze koľko malo auto ked od nich odchadzalo. Mam povodneho predajcu, zabudli dal dole z kľúčov reklamu predajcu.

2014-01-05 09:11:53

pjaro: Abys nakonec nezjistil, že jsi za posledních 7 let létal vzduchem. To vypadá na to, že před tím než jsi ho koupil, tak někdo stočil kilometry.

2014-01-05 09:21:55

petrdepo: predpokladám takú stovku

2014-01-05 10:09:32

pjaro: Jenomže po takové době s tím asi už nejde nic udělat (mám na mysli třeba nějakoá sleva). Proto asi řada lidí doporučuje před koupí si vytáhnout z evidence Ford podle VIN kódu (který bývá viditelný za předním sklem, servisní údaje a u těch bývá i uveden stav kilometrů. Sice je to dvojitá cesta k prodejci a zpět, ale jistota je jistota. To když u vozu není sevisní knížka.


Odpovědět

1 ......... 29  30  31  32  33 ......... 72