Fórum - Téma


Motor_Mondeo III-žhavení


Fórum Mondeo MK III Motor_Mondeo III-žhavení

Manuály  |  Inzerce  |  Model Ford Mondeo MK III  |  Naše vozidla


1 ......... 28  29  30  31  32 ......... 72

2013-12-29 21:26:55

chester13: Zdravím. Mě se to taky stalo. Jednou za studena a 3x mi to chcíplo, když jsem jel z kopce a nebo v nízkých otáčkách. Diagnostika mi ukázala vadné čidlo vačkového hřídele. Taky to padalo do nouzáku.

2013-12-29 23:29:01

mr.jeremy: Ano presne taky isty problem mam aj ja raz ked som siel z kopca, raz ked som brzdil rychlostou a raz za studena. Kolko stala oprava toho cidla?

2013-12-30 16:28:51

chester13:

Na Mondeích, jsou možné dvě čidla polohy vačky. Černé a šedé. Jedno z nich je poruchové a jedno novelizované,

aby vydrželo. Černé je staré, šedé je nové. Mám jedno dobré navíc na odzkoušení. Čidlo stojí cca 900kč.

Pokud se něco takového stáva za jízdy, jsou to většinou špatné vstřiky, ale je to tady všechno už popsáno mnohokrát.

2013-12-30 21:04:02

chester13: Bylo černé a stálo asi 750 korun plus práce.Už je to ale víc než půl roku.

2014-01-03 13:41:19

Prosim o radu, cez vikend na dalnici po 300 km jazdy auto (TDCI/96kW) zrazu prestalo tahat, zacalo blikat zhaveni a po vypnuti motoru uz nenaskocilo. Ziadna zmena na druhy den, ani po odpojeni baterie. Uz je v servise a ja sa uz len modlim :(

Vsetky 4 vstriky boli vymenene cca pre 50 000 km a vtedy bolo cerpadlo OK. Moze to byt nejakym cidloM?

2014-01-03 14:55:48

brano.prco:

Je toho opravdu hodně, čím to může být, ale pokud se dělají vstřiky, dělá se i čerpadlo to je pravda.

Taky jde o to jak a kde byli vstřiky dělané? Je to opravdu o diagnostice co s tím je?

Taky to může být jen snímač polohy vačky, pokud to nechytí, ale s nejhorším počítat musíš také.

Protože pokud se přidřelo čerpadlo, vstřiky tě čekají také.

2014-01-03 17:23:52

tomenzino:

zaujimave je, ze sa to stalo z niceho nic, zhavenie blikalo posledne pred 50tis km (vymena n o v y ch vstriku), inak motor bez akehokolvek zavahania fungoval. a tankujem l e n na znackovych pumpach a pouzivam aktivne VIF.

moj mechanik (menil aj vstriky a stalo ma to 25k Kc a tvrdil, ze su n o v e) na otazku diagnostiky iba skonstatoval, ze nema takze tak.

 petrdepo  
2014-01-03 17:34:01

brano.prco: Bylo by asi zajímavé dovědět se výsledky chemických rozborů od jednotlivých pump. Podle mne některá složka nafty bude na dlouhodobě na povolené hranici (myšleno bez rezervy povolených hodnot). Může to být třeba obsah síry a nebo nedovoleně velké procento příměsi biologické nafty. Potom se to může po delší době podepsat na palivivé soustavě. Podle toho, co se tady píše, tak Fordy jsou na¨to asi hodně citlivé. A nebo se o ostaních značkách toho tolik nepíše. Zaplať pánbůh že mám benzíňák.

2014-01-03 18:48:33

brano.prco: přesně toto se mi stalo nedávno,přesně jak píšeš...diagnostyka ukázala klepání na 3 válci,udělal jsem všechny vstřiky,což mě stálo 14000,- repase vyskotlakého čerpadla-tam se dělala vysokotlaká pumpička-to bylo asi za 5500,- + 6000 práce a 1200,- diagnostika s naprogramováním čipů.a ještě se vyměnil snímač otáček,,,ale abych řekl pravdu,nikdo mi neřekl,co bylo příčinou...asi bych začal tím snímačem,,,moc jsem ti asi nepomohl,ale aspon něco...a to už mám vstřiky dělané podruhé...ty první vydržely možná 30 000...tak nevím,není servis jako servis...

2014-01-03 22:16:19

ahoj,prosím radu.Auto mě najednou přestalo tahnout...Na dalnici musím jet na 3 ku abych vubec kopec vyjel.Mám TDCI 96 KW dřív to jezdilo jako drak.I s vozíkem to mělo pořad tendenci zrychlovat i do kopce prostě parada...a ted to jede jak stopětka ...Pred měsícem jsem zaslapil EGR ventil protože auto cukalo a dýmalo...Od te doby co jsem to zaslepil už auto necuká ale zase výkon je v kopru.....mám 250000km

 petrdepo  
2014-01-03 22:21:20

11188: Nediv se. Zaslepení EGR ventilu (pokud se jedná o elektronickou verzi) se musí ošetřit v softwaru řídicí jednotky. Jinak se to chová stejně, jako kdyby byl motor v režimu "nouze" (tudíž mu spadne výkon). Proto někdo také dělá to, že zaslepení není úplné (nechává se v klapce menší otvor).

Buhužel jsi si ve svém profilu dole nevyplnil "Registraci vozidla", takže se k tomu nedá uvést něco podrobnějšího (schází údaje verzi vozidla, motoriu a roku výroby) Ta registrace je hlavně pro případy, kdy se pro správnou odpověď tyhle údaje používají..

 petrdepo  
2014-01-03 22:27:56

11188: Nediv se. Pokud se jedná o elektronický EGR ventil, tak se jeho zaslepení musí opravit v softwaru řídicí jednotky. Jinak se totiž motyor uvede do režimu "nouze" a spadne mu výkon. Někdo to také řeší tak, že zaslepení není úplné - v klapce EGR ventilu se nechá menší otvor.

Buhužel jsi si ve svém profilu dole nevyplnil "Registraci vozidla", takže se k tomu nedá uvést něco podrobnějšího (schází údaje verzi vozidla, motoriu a roku výroby) Ta registrace je hlavně pro případy, kdy se pro správnou odpověď tyhle údaje používají..

2014-01-03 22:28:41

brano.prco:

No otázkou to je, protože za 25 tisíc odpovídá cenově novým vstřikům- Taky tedy nevým, když tiřekl, že nemá diagnostiku, jak zapsal kódy vstřiků do ŘJ

 petrdepo  
2014-01-03 22:31:04

tomenzino: To spíš vypadá na to, že mu jenom měnil "střeva" vstřiků.

2014-01-03 22:53:16

petrdepo: Aha.No já mám rok 2002 TDCI 96KW mám ten starší motor ,když jsem schanel spojku tam mě to tak řekli....Takže co mám nyní udělat?Mám v zaslepení trochu udělat otvor?Také se mě zda že to pekně žere....

 petrdepo  
2014-01-03 23:01:59

11188: To, že to žere je důsledek toho, že je motor kvůli tomu nouzovému stavu mimo optimální podmínky spalování. Chvíli budeš muset vydržet, než se ti ozve někdo další, protože já nevím, od jakého data se začaly dávat elektronické EGR ventily. Podrobnosti o dílech se také dají vyhledat v katalogu náhradních dílů Mcat a nebo i na stránce autokellycz nebo e-cat.cz, který se dá stáhnout ze stránek ulozto.cz. Jak jsem pochopil, tak se registraci vozidla vyhýbáš. Kdybys na to tlačítko klepnul, tak se ti objeví kolonky o technických údajích auta k vyplnění, ale stále zůstaneš anonymní.

Pokud na to spěcháš, tak by ses musel na úpravu softwaru svěřit značkovému servisu.

2014-01-03 23:15:52

petrdepo: Už jsem to vyplnil...našel jsem i VINko :WFOWXXGBBW2PO4200

2014-01-03 23:28:58

petrdepo:

není to jednoznačný. Najde se motor třeba 2004 který má EGR i turbo elektronický, nebo je jedno elektronické a druhé podtlakové,

a pak motor 2003 a ten má taky vše elektronické. Nejde zjistit ani určit od jakého roku či měsíce dávali elektroniku a podtlak, protože je to cikcak- Mluvil jsem o tom v servisech, a sami nevědí.

Prostě čím je auto osazeno to tam prostě je.

Dokonce já osobně jsem viděl na Skovenském sraze Mondeo r.v 2005 EGR i turbo podtlak

2014-01-04 00:14:23

já teda když jsem zaslepoval ten EGR ventil ,tak z něj žáídné dráty nevedli...ale ted nevím...nemám to tedy vyfotit?

2014-01-04 07:24:37

Ja som mal egr zaslepeme uz pri kúpe, na skúšku som ho raz spriechodnil, zacalo to dymit ciermym dymom, tak som to zaslepil. ja mam podtlak egr aj turbo. Ten ventil je funkčný len keď ide motor vo voľnobehu pokial viem, pri stúpaní otáčok sa zatvára. ale asi by motor nemal padať do nudzaku. Treba diagnostikou pozrieť preco je v nudzaku. Pokiaľ neurobis diagnostiku, tak tu môžeme špekulovať dookola a ty nebudeš vedieť načom si.


Odpovědět

1 ......... 28  29  30  31  32 ......... 72