Fórum - Téma


Žhavení_Mondeo III


Fórum Mondeo MK III Žhavení_Mondeo III

Informace o modelu: Ford Mondeo MK III


1  2  3  4  5 ......... 49

2009-08-21 08:57:07

Ahoj chlapi, já vám strašně moc děkuju hlavně XROBOXOVI za tu fotku toho rozebraného regulatoru. Včera jsem nechal auto na 3. diagnostice ve značkovém autoservisu FORD 3H v Praze. Za 1330,- Kč mi potvrdili, že závada je skutečně jen v turbodmychadle (kód P2263), ale konkretnější bohužel nebyli a už mi dávali do ruky kalkulaci nového turba (40 000,- Kč vč. práce). Na můj dotaz proč to dělá jen při ohřátém motoru mi nedokázali odpovědět a pouze konstatovali, že turbo je tak složitá záležitost, že nemá význam se v tom blíže vrtat a je lepší vše pouze vyměnit. (Výměnáři ). Pokusím se zkontrolovat ještě ty hadice, ale je k tomu strašně spatný přístup.

Zattím dík Petr

  • -----------------------------------------------------------------------------------------------------------

Zdravm ještě jednou, mám nějaké nové informace. Dnes jsem se dal do pročítání inzerátů a hledání ke koupi té zatracené ČERNÉ skříňky, ale opravdu marně nicméně jsem čirou náhodou narazil na autoservis FORD Slivenec Praha 5, kde údajně provádí repasi těchto el. regulátorů za cenu 15000,-Kč/kus. Dnes už to tam nestihnu, ale příští týden bych se tam chtěl zajet podívat a zjistit nějaké informace. Sice je to levnější než celý nový turbo, ale i tak mi to přijde celkem neadekvátní cena, tak uvidím.

Zatím čus.

  • ------------------------------------------------------------------------------------------------------------

Pořád mi to nějak nedá spát a napadají mě různé teorie. Právě mě napadla souvislost s tím ohřátým motorem a nefunkčnm regulátorem. Je totiž zcela možné, že ten regulátor je úplně v pořádku a to turbo je jen přidřené tzn. když je ještě studené tak má větší vůle a točí se O.K. ovšem ve chvíli kdy se zahřeje na provozní teplotu tak už netočí jak má a tím pádem nefouká správným tlakem, řídící jednotka to vyhodnotí jako chybu a vyšle signál do regulátoru aby turbo vyřadil z provozu. Této teorii by nasvědčoval i fakt, že při jízdě po dálnici je to O.K. (tzn. turbo je roztočené a lehké přidření mu tolik nevadí) a jen se dostanu do městského provozu (tzn. velmi nízké otáčky) přepne se do nouzového režimu. Co vy na to?

2009-08-22 09:25:35

Ahoj.

Včera večer jsem odmontoval hadici od sání a zkusil zahýbat tou osičkou, vertikálně nemá žádnou vůli a axiálně také ne. Celý prostor je zcela suchý takže to je dobrá zpráva že nepropouští olej. Ovšem za samostatnou osičku jsem rotor neroztočil šlo to jen až když jsem vzal za ty lopatky. Přemýšlím zda to turbo nerozebrat a jen ho nevyčistit od napečeného karbonu. Na 2. stranu je to celkem vymakaný systém, když řídcí jednotka vyhodnotí nesprávný tlak tak dá povel a turbo vyřadí z provozu aby se dál neničilo a byla možná jeho oprava resp. jen vyčištění. Jenomže to bychom nesměli žít v době výměnářů

  • ------------------------------------------------------------------------------------------------------------------

POZOR na přísadu do oleje SLICK 50

Tak jsem tu zase.

Dneska jsem si nechal ještě proměřit to turbo samotný. Schválně jsem to auto předchozí den nechal stát poblíž servisu. Jak už jsem zmiňoval za studeného motoru vše bylo v pořádku a výsledky měření vylučovali závadu na turbu. Ovšem po zahřátí na provozní teplotu původní bezchybné výsledky měření vyvrátili.

Mechanik nad tím kroutil hlavou, že se s ničím podobným zatím nesetkal.

Takže zatím poslední možná příčina tohoto jevu která mě napadá je to, že jsem chtěl svému mazlíkovi dopřát a před 5000km při výměně motorového oleje přimíchal 750ml teflonové přísady SLICK 50. Ta se provozem váže na všechny kovové části uvnitř motoru a má za úkol vymezit vůle a snížit tření při sudených startech. Podle mého úsudku v turbu asi moc velké vůle nebyly a teď když se motor zahřeje tak se v něm díky základním fyzikálním vlastnostem vůle sníží a zabrání jeho volné rotaci průtokem výfukových plynů.

Takže ted stojím před novou otázkou a to je jak to turbo zbavit toho teflonového povrchu? Mě nic nenapadá ale co mě napadlo tak zkusit vyměnit olej a nahradit jej olejem 0W30 (teď tam mám 5W40 Magnatec).

2009-08-22 20:06:54

Ahoj, tak jsem si všechny příspěvky od tebe přečetl a musím říci že je to pech Já přesně tohle řešil vloni. Tu krabičku regulátoru turba mi taky jeden autoelektrikář rozebral a pročistil a byl asi půl roku klid, pak vše začalo znova. Na konec jsem stejně to turbo musel koupit nové. Neboť se nový regulátor neprodává samotný, ale jen pouze s novým turbem. S tou přísadou do oleje jak píšeš je to docela reálná možnost poškození turba, ale jestli ano nebo ne, to už asi nikdo 100% nezjistí. Je totiž možné že ti uvolněný karbon zacpal odtokový ventil oleje v turbu. Studený olej má úplně jiné vlastnosti než ohřátý. Tak by to mohlo být i toto. Dále pokud by byla prasklá hadička od turba k intercoleru a dále k motoru, tak by si slyšel syčení a auto by ti evidentně netáhlo, což ty asi neslyšíš a auto ti táhne. Dle mého názoru je opravdu v háji ten regulátor turba, dost často ta krabička odchází a pár lidí zde už mělo obdobný problém, leč někdo to vyřešil opravou pokud šlo o uvolněný elektrický spoj a někdo měl smůlu a tu krabičku měl prostě už v háji. To byl můj případ.

2009-08-24 12:04:51

Zdravím..ja som mal presne ten istý problám a krabičku som mal v háji...ale dali nové urbo za dobrú cenu s dvojročnou zárukou....čo sa týka tvojho problému tak proste by si mal už vyskúšať jediné...buď si zohnať druhú krabičku z iného turba na odskúšanie alebo vyčistiť turbo-repasovať alebo nové. Inak k tej skúšne inej elek.krabičky- stretol som sa s názom že keždá tá krabička je špecifycká priamo na dané turbo a že výmena nepomôže lebo to môže chybne fungovať....to ale nehovorím na 100% to je jedna z milión variant čo som sa stretol pri riešení problému. Bohužial u mňa všetky ľahko odstraniteľné závady neboli a menil som celé turbo... Ja ti len držím palce a mal by si si to dať čo najskôr spraviť aby sa to nezačalo prejavovať aj inde.Neviem do akej miery škodí používanie motora s tou závadou...Držím palce

2009-08-26 18:09:08

Ahoj,

mám pár nových informací, nechal jsem si zkontrolovat a při té přležitosti i vyčistit samotné turbo a žádné viditelné poškozeni nevykazuje, ale přesto diagnostika vyhodnotila závadu právě na něm . Ten samotný regulátor jsem bohužel zatím také nikde nesehnal (ani na zapůjčení kvůli potvrzení skutečné závady) . Pouze ve Fordu Slivenec mi nabídli jeho repasi za 15000,-Kč Předevčírem jsem sehnal na internetu firmu Nej Autodíly z Nového Jičína která mi nabízí celé repasované turbo vč. el. regulátoru za 13000,- Kč při vrácení starého nemáte s nekdo s touto firmou bližší zkušenosti?

Dále jsem popisoval svůj problém výrobci směsi SLICK 50 a ti mi odepsali, že prý tento výrobek není určen pro turbodieselové motory a že bych měl být schopen problém vyřešit pouhým vypuštěním stávajícho oleje s přísadou SLICK 50 a nahradit jej novým olejem bez přísady. Je to sice další invesice 1500,- s nejistým výsledkem, ale za pokus to stojí a každopádně by to vyšlo levněji než nové turbo.

Takže až budu mít něco nového tak dám vědět nebo jestli nekoho zvás něco napadne tak mi to sem písněte.

Zatím ahoj

Petr

2009-09-01 21:30:20

Zdravím ve spolek,

takže výměna oleje jak mi jidoporučil zástupce výrobku SLICK50 také vůbec nezabrala a problém je stále stejný- po zahřátém motou v nízkých otáčkách nebo opětovném startu začne blikat kontrolka a vůz nemá výkon. Takže teď už zbývá jen prověřit ten samotný regulátor, ale zatím jsem nesehnal firmu, kerá by se něčím podobným zabývala. Za to jsem sehnal firmu která prodává samotné nové el. regulátory za 7000,- (žádná repase). Ale než ten díl koupím chci mít 100% jistotu, že je to tím. podle podrobného výpisu chybového kódu P2263 je to problém týkající se turba, ale těch příčin tam může být víc.Jako např. prasklá hadice, zadřené turbo, vadý el. regulátor, chyba přenosu dat do regulátoru a nebo i něco tak primitivního jako slabá baterie.

2009-09-01 23:02:47

Je fakt, že když si koupíš obyč benzíňáka, tak ti problém s turbem odpadne, protže tam není. Ale co když si koupíš benzín v turbu? Tak jsi opět na tom stejně,

2009-09-03 14:50:24

Já ačkoliv mám nafťáka TDCi, tak musím s Vildou souhlasit. 1) naftová auta BEZ turba byla a jsou líná, proto se začalo do nafťáků počátkem 90.tých let montovat turbo, výkon stoupl zhruba o 50% a naftové motory v tu ránu ožily a spotřeba klesala. Oběvily se slavné TD, TDI, TDCi, CR-D a jiné názvy naftových motorů s turbodmychadlama. 2) Turbodmychadla se ale již montují do benzínových motorů nejen velkoobjemových dvoulitrů, ale i do maloobjemových motorů a tak dostanete díky turbu z benzínové dvanáctictovky výkon třeba 77kW místo původních 50kW. Rozdíl najdete i v kroutícím momentu (Nm), který je pro jízdu důležitější než výkon v kW. 3) Turbodmychadlo ať už benzínového nebo naftového motoru je složité zařízení pracující ve vysokých otáčkách, otáčky jsou pro zajímavost např.200 000 ot. za minutu, tak si to každý dovede představit jak se to rychle točí. Je to extrémně namáhaná věcička a nic vám nevydrží věčně. I turbo není nesmrtelné a je třeba ho po např. 150 000km vyměnit neboť již právě vykazuje nestandardní hodnoty. Já jsem měl také problém s turbem bohužel už v 95 000km (nejsem první majitel), přesně ty samé problémy jak jsou napsané výše, nezbylo už opravdu nic než turbo vyměnit. 32 tisíc v hajzlu, ale musím říci že od té doby je klid a auto zase "trhá asfalt" ale možná jsem měl štěstí a závada se odstranila, těžko říci pokud koupíš turbo nové jestli ti závada taky zmizí. Je to prostě drahá záležitost a nikdo ze servisáků ti dnes neřekne na 100% pane je to turbo. Bohužel české servisy nejsou servisy, ale výměnáři. Mají z toho rabat tak proč by vám nevyměnili i něco jiného že? Bohužel, tohle je k pláči, ale musím konstatovat, že i dnešní benzínové motory už nejsou to co bývalo dříve např ve Felicii atp. I benzínové motory nezůstávají po zadu a procházejí vývojem a tak už dnes málo kdo dokáže doma v garáži opravit benzínový motor a výkoný benzínový motor je taky peklo. Tomu věřte. Největší problém který je se nachází v nedostatečné péči servisů o zákazníka, dále v nedostatečné znalosti chybových kódů, vždyť každý servisák dané značky musí vědět co znamená v diagnostice daný kód chyby. To mě může trefit šlak když dám auto do autorizovanýho servisu na diagnostiku, zaplatím za to 1000,-Kč a oni mi řeknou pane, je to asi tohle to. Zkuste někdy říci že za diagnostiku nezaplatíte do té doby než vám přesně neřeknou o jakou chybu se jedná a uvidíte jak to z nich hned začne padat. Mám to již vyzkoušené a ten člověk u přepážky v upocené kravatě hned začne kmitat. Já nevím co vám k tomu mám chlapi víc napsat. Samotného mě tenhle český přístup štve. Jinak se vrátím ještě k tomu co napsal Vilda. Z mého pohledu musím říci že benzínové motory bez turba jsou líný, je to dáno koncepcí MPi nebo HTP, maloobsahových čtyř nebo tříválců. Pokud se chci v benzínu povozit, tak nejlépe v nějaké sport verzi nebo šesti, osmi válci s dvaceti ventily. Nejlépe vozem s turbodmychadlem a už jsme zase u toho turba. Přece si do auta nedám naftový motor z kamionu abych jel rychle jako benzínová verze RS. Mimochodem není to tak dávno co vyhrála velkou cenu myslím že Monte Carla formule 1 s motorem TDi Výkon je dán množstvím nasátého a stlačeného vzduchu do válců. Proto se teď dávají i do benzínových motorů turba a bi-turba (dvojitá turba). Jen pro zajímavost se turbodmychadla dávají i do naftových lokomotiv. Takže závěrem napíšu asi toto. Ten kdo má firmu a je mu celkem jedno nákladovost jeho vozidel neboť za tři roky jdou vozy z firmy, ten toto asi neřeší. Pokud si vy koupíte turbodiesel 3 roky starý právě z této firmy s vidinou že ušetříte a budete jezdit za 5 litrů vás musím uvést v omyl. To co ušetříte zdánlivě na naftě záhy necháte v servisech. Takže neušetříte vůbec nic ba naopak, výměna vstřiků, turba, palivového čerpadla, dvouhmotového setrvačníku jsou všechno věci kolem 20-30 tisíc. A k tomu další věci jako olejový servis, tlumiče, silentbloky, atd a jdete domů se sklopenou hlavou. Benzínový motor je už dnes také složitější, zvláště ty s turbem, ale je zatím stále pravdou, že benzínové motory jsou na údržbu a servisy méně náročné. Zatím toto stále platí, co bude za 5 let nikdo neví. Třeba už budem čůrat do nádrže a jezdit hybridama, co já vím. Možná se změní i povaha českého človíčka a začne se chovat lépe jak na silnicích, kde přestane věčně někoho agresivně ohrožovat, tak i např.v servisech. Dle mého za 5 let bude většina nově vyráběných aut ať už v naftovém nebo benzínovém provedení osazena turbodmychadlama, bude to dáno požadavky na výkon a nižší spotřebu a tudíž emise. Počet válců v autech se bude zmenšovat (ekologické požadavky EU) Vždyť už i moderní sedmičkové BMW ustupuje ze svého osmiválce na šestiválec s výkoným turbem, takže výkon je ještě vyšší než původní verze s osmiválcem, to samé chystá Mercedes i snad Audi. Možná že budeme už i platit daň za spotřebu kyslíku svého turba...Možná že se objeví tříválcová verze BMW 750i HTP se čtyřmi turbodmychadly, ale to je už asi SCI-FI pro závěrečný úsměv. Zdravím.

2009-09-03 19:45:49

Ahoj chtel sem se zeptat na forda mondeo 2 tdci 96 kw kopil sem ho a chtel bych slyset nazor na nej ! dik

2009-09-03 19:59:31

Je to dobré auto, dobrý sluha za málo peněz (pořizovací hodnota nových aut i ojetin). Má slušný výkon a úsporný motor. Pokud jsi však koupil ojetinu, tak nejčastěji odchází turbo, palivové čerpadlo, dvouhmotový setrvačník a vstřiky. Proto ber kvalitní naftu, neboť common reily jsou náchylné na kvalitu nafty. Jinak mondeo má jeden z nejlepších podvozků z aut střední třídy, jak sedan tak i kombík. Měl by to být držák, ale záleží jak se k němu člověk chová. Pokud jsi druhý majitel, ta ti nezbývá nic jiného než se modlit, aby se něco nepodělalo. Tento motor nemá rád podtáčení a nízké otáčky za jízdy, proto drž otáčky vždy kolem 2000. Občas motor pořádně prožeň ať spálíš saze, které se ti usazují ve filtru. Toď asi vše

  • --------------------------------------------------------------------------------------------------------------------

Vildo souhlasím s tebou, také už přemýšlím jaké auto si ve vzdálené době koupím. Počkám až vyleze další nástupce současného Mondea a pak uvidím. Jedno je jisté, auto si zase přivezu z Deutchlandu neboť zdejším prodejcům nevěřím ani pozdrav a nebude to Vochcáfka f tédéíčku, takže se bohužel nezařadím mezi českou elitu namachrovaných arogantních a agresivních blbců

2009-09-03 20:16:32

TO: Jakoubek1982 Ač mám jen 85kw provedení tak se plně podepisuji pod dextroneho první příspěvek

Mondeo TDCi 2003 mám již přez rok a půl - bez závady - naprostá spokojenost (najezdím cca 35000 /rok)

2009-09-03 21:17:03

Zdravím ve spolek,

já jsem si Mondeo koupil před půl rokem také z 2. ruky od 1. majitele přímo v SRN (také moc nevěřím zdejším bazárníkům). V době koupě mělo najeto lehce přes 100 000 km, a čekalo jej pravidelnou servisní prohlídku kterou jsem nechal uělat v neznačkovém servisu. Auto jsem si od samého začátku velmi oblíbil a od té doby jsem najel cca 10 000km bez problému až se najednou vyskytla již zmiňovaná porucha s blikající kontrolkou žhavení (t.j. cca před měsícem). Musím říci, že od té doby co se věnuji řešení tohoto problému přestávám to auto mít rád. Začal jsem diagnostikou v neznačkovém servisu BOSCH, poté jsem absolvoval 2x diagnostiku u 2 různých FORD servisů kde mi nakonec řekli, že závada je v oblasti kolem turba takže bude nutné jej vyměnit celé. Ne že bych neměl 40 000,-Kč na nové turbo, ale jsem tak trochu technicky založený a takovéto řešení výměnným způsobem mě prostě neuspokojuje a asi kdybych neměl ani špetku technického myšlení nechal bych to v tom FORDU ať s tím udělají cokoliv, hlavně ať to zase jezdí.

Nejsem sice vášnivým uživatelem diskuzních fór, ale tentokrát jsem si řekl, že to zkusím, ale po přečtení pár příspěvků co se týká také jiných a možná i horších závad mi celkem spadla brada a opravdu začínám vážně uvažovat o jiném a asi spíš benzínovém automobilu. Auto jsem také koupil na základě doporučení od známého, který si ho nemůže vynachválit a strašně si pochvaloval jak je to super, že motory TDCi nemají rozvodový řemen jako je např. u koncernových vozů VW. Je sice fakt, že se nemusí měnit rozvodový řemen s napínákem za 8000,-Kč ale za to se u Mondea musí měnit řemenice klíňáku i s napínákem když to začne při volnoběhu na pravé straně klepat za zhruba stejnou cenu 8000,-Kč. Takže vlastně žádná výhoda . Myslím, že v dnešní době je opravdu těžké říci jaké auto je opravdu spolehlivé (je to všechno směs náhody na dobrý kus a také toho jak se člověk o to auto stará). Například můj otec kupoval před 3 lety novou Fabii 1.2HTP a on není zrovna ten co dopřává svému autu tu nejlepší péči a pokud mu nepřipomenu tak ani na servisní prohlídku nezajde, řka, že to nikdy nedělal a nikdy žádný problém s autem neměl. V posledním roce mu již 2x pokaždé jiná odešla zapalovací cívka. Jestli to má souvislost s tím zanedbáváním servisních prohlídek nebo ne to opravdu nevím, ale jedno je jisté, ta oprava nikdy nestála více jak 800,-Kč

2009-09-03 21:27:23

Plně souhlasím. Ona vidina úsporné jízdy na naftu a pěkný kroutící moment (tzv.zátah od spodu) hodně českého člověka mate, dle mého názoru koupě turbodiesela není moc dobrý kauf ale je to věcí názoru. Jak říkám já, co ušetříte na naftě, tak necháte v servisu a mnohdy i několikanásobně víc. Tak asi taky začnu pokukovat po té Fobii 1,2 HTP

2009-09-03 21:34:57

Ještě abych se vrátil k mému problému s tou blikající kontrolkou žhavení. Přikládám sem kopii protokolu k chybové hlášce P2263 kdyby to tady někdo někdy potřeboval. Je tam ještě chybový kód P0235, ale to se týká zřejmě odpojeného čidla váhy vzduchu.

Jinak dneska jsem udělal asi poslední z testů kolem toho turba. Projel jsem vůz aby se zahřál na provozní teplotu a jako vždy po 2. nastartování za teplého motoru se opět rozblikala kontrolka žhavení. Odmontoval jsem elektronický regulátor z auta a vložil jej na 10 minut do mrazáku (-15°C). Po té jsem jej rychle namontoval zpět do teplého motoru a zkusil nespočetněkrát nastartovat. Vše bylo O.K. do chvíle kdy se teplota regulátoru vyrovnala provozní teplotě turba, což trvalo zhruba 10 minut. Můj názor na závěr je takový, že tam bude nějaký přerušený spoj na tom tištěném obvodě nebo v nějakém švábu. Myslím, že nyní můžu s téměř 100% jistotou říci, že to bude skutečně tím regulátorem, který by se dnes již měl dát sehnat jako samostatný díl pod 10000,-Kč (ovšem ne u FORDA).

2009-09-04 07:06:00

Mypexi - Díky za aktuální zprávu ohledně elektronického regulátoru turba. Ten regulátor, je fakt zlobivá věc, já ten regulátor měl taky v háji, bohužel se mi nepodařilo sehnat regulátor nový a tak jsem musel koupit celé nové turbo. Jinak jsem chtěl ještě říci že v česku je několik turboopraven, kde dělají repase turba v cenách od 5 do 15ti tisíc. Ale je to spíš taková krajní varianta. Těžko řící jak dlouho vydrží repasované turbo. Já jsem tenkrát když mi to turbo začalo blbnout stejně jako tobě vyčistil ten regulátor, znovu promazal a byl chvíli klid, po nějaké době se opět turbo projevilo a tak jsem znovu ten regulátor rozebral a byl už značně zašlý, tak jsem začal schánět regulátor nový (výrobce je Hella) a nepodařilo se mi ho sehnat. Na víc mě strašili že regulátor je vždy nakalibrovaný na konkrétní turbo a tak jsem se bál abych nevyhodil peníze zbytečně. nakonec jsem koupil celé nové turbo i s montáží za 32 tisíc a musím říci že od března 2009 mám svatej klid a 2 roky záruku. Jinak musím říci že regulátor je problémovou záležitostí a pokud někdo další bude mít problém s turbem a padáním do nouzového režimu, tak by měl po prohledání hadic a netěsností zaměřit se právě na ten regulátor. Již z předchozích diskuzí i na jiných serverech tento regulátor řešilo celkem dost lidí.

2009-09-05 17:04:47

mypex zdravím, tak som rád že si na to prišiel po tej dobe...prosím potom napíš dodávateľa samotného regulátoru lebo ja som buhužial nenašiel nikoho...ďakujem

  • -------------------------------------------------------------------------------------

dextrone....ako keby si mi to z jazyka prečítal a napísal sem....

2009-09-05 19:25:09

dekuji moc snad bude v pohode!

  • ----------------------------------------------------------------------------------

ne tak nejak sem vedel do ceho du ale chtel sem to slyset od tech co tomu rozumy

2009-09-16 18:17:11

Poslední verdikt.

Zdravím všechny po delší době, poslední týden jsem trávil sháněním toho el. regulátoru, ale marně. Musím bohužel dementovat zprávu o tom, že se dá sehnat samostatně. Bylo to nedorozumění, já měl za to, že daný prodejce je schopen mi ji dodat samostatně bez turba za 7000,-Kč. Byl jsem však nemile překvapen když mi poštou přišel použitý díl, který jsem samozřejmě ani nepřevzal. Nakonec to dopadlo tak, že mi už došla trpělivost a koupil jsem turbo nové a přemontoval jsem pouze regulátor jelikož mám turbo v pořádku (takže jestli někdo potřebuje tak mám ted doma jednu funglovku bez regulátoru ). Dále bych chtěl upozornit na tzv. repasovaná turba protože ty rozbité el. regulátory neřesí a dodávají vám je v původním stavu (zajímalo by mne jak potom řeší případnou reklamaci).

2009-09-24 21:02:41

No tak to je teda hustý A kdo teda regulátory řeší? Takže jsi na tvé původní turbo dosadil jen regulátor z toho nového turba? Jak to teď jezdí ? Už ti to nepadá do nouzáku? Na kolik tě nové turbo i s regulátorem vyšlo?

2009-09-24 22:16:41

jak si tu ctu ty prisspevky tak vidim..ze mam ten samy problem.do nadrze jsem nalil spatnou naftu a od te doby mi to zacalo delat problemi s tou kontrolkou.vsude mi rikali ze to jsou vstriky.ale podle toho jak tu ctu to bude tim turbem.jeste se chystam na tu diagnotistiku tak uvidim co mi reknou.jinak sjem ale od te doby daval jen kvalitni naftu benzina verva a jezdim ted kolem 2000ot./min cca 100-130 a nedelato zatim nic....a to uz tak jezdim 2mesice,ale obcas jsem to tewz zkusil protahnout vice jel jsem i 180 a v pohode..ale budu se pokouset to zkouset dal pac jezdim casto na dovoleny a bojim se abych dojel tam i zpet....jinak momdeo si nemuzu vynachvalit.......ale co se tyce strkani tolika penez se mi do nej davat nechce jesteho splacim a splacet budu 4roky..kdyz to takl vemu kolem a kolem davat do auta 30-50 tis.. tak to bych ho radeji prodal a vzal si na lizacku zas jine..a splacel bych ho stejne a v dnesti dome i mene let.


Odpovědět

1  2  3  4  5 ......... 49