Fórum - Téma


Motor_Mondeo III-žhavení


Fórum Mondeo MK III Motor_Mondeo III-žhavení

Manuály  |  Inzerce  |  Model Ford Mondeo MK III  |  Naše vozidla


1 ......... 27  28  29  30  31 ......... 72

2013-12-09 20:43:16

a hlavne zacni pouzivat aditiva VIF. maju najlepsie mazacie schopnosti, motorova nafta zle maze palivovu sustavu a obsahuje aj biozlozku, ktora nici palivovu sustavu. mozno tym oddialis vymenu vstrekov a cerpadla. pouvazoval by som aj nad cisticom delphi. je tazko zohnatelny ale ja som dal na skusenosti jedneho cloveka a mne to pomohlo tiez. ked som nastartoval studeny motor tak s nim trosku skubalo, pouzil som trojnasobnu koncentraciu Delphi diesel plus a pomohlo to, trysky, ktore som nemenil boli zanesene a zle rozprasovali naftu, preto nerovnomerne spalovalo pri volnobehu a skubalo s motorom. teraz aj studeny motor sa skludnil a otacky stupli o pol dielika. potom samozrejme spadnu naspat na jednu palicku pod 1000kou, ako to je nastavene v RJ. tuto cistiacu proceduru mozem kazdemu odporucit, len je problem zohnat ten cistic.

2013-12-10 11:50:55

Když vstřiky tak nové, mě stály na 2.0 96 kW asi kolem 4 tis jeden, byly nové originál Delphi. Do repasovaných vstřků bych nešel tohle je položka na které neušetříte.

2013-12-10 12:39:03

jjanku: pochybuji že novej stojí okolo 4 tisíc takhle vychází akorát nová tryska od delphi která se vloží zpátky do tělesa starého vstřiku takže to znamená repas, komplet nový stojí tak okolo osmičky.

2013-12-10 15:30:01

Co se týče dílů do vstřiků všechny servisi maj tady v čechách jednoho dodavatele pokud sem informován dobře a ceny jsou velmy podobný komplet repas bez daně 4000kč. Kdo prodává vstřik levněji je to jen částečnej repas, kterej může nabízet jako podvod.Hlavně doklad o provedený práci 2 roky záruka (většinou až po odskoušení čerpadla) a kalibrační protokoly s novýma kodama pak to má smysl.

dextrone, 2008-03-05 18:18:55 napsal:

Dobrý den, vlastním Mondeo 2.0TDCi 96kW, rv 2005 najeto 84tis.km již několikrát jsem za registroval že po studeném startu se rozblikala kontrolka žhavení a auto ztratilo výkon (jízda na nouzový režim) V manuálu jsem se dočetl, že pokud nemá motor provozní teplotu tak se nesmí vytočit do vysokých otáček. Což se mi několikrát bohužel povedlo a pak jsem si již dával pozor. Po zahřátí motoru na provozní teoplotu jede auto jak drak a není problém vytočit motor až do omezovače otáček. Jenže poslední dobou se mi několikrát stalo, že se kontrolka žhavení rozblikala ihned po startu než jsem se stačil vůbec rozjet. Vypnul jsem tedy motor a znovu nastartoval a kontrolka opět blikala. Po třetím startu už neblikala a tak jsem se rozjel. Tankuju pouze Shell power Diesel a žádná aditiva do nafty nepoužívam. Děkuji za radu

2013-12-10 15:33:33

jjanku: vies co sa robi pri repase, ze neodporucas kvalitny repas? v tej cene to URCITE nemohli byt nove vstreky

mas repasovane vstreky a si spokojny......novy jeden za dobru cenu stoji 378€ ani neviem kolko to je ceskych korun.

2013-12-10 15:35:19

sharprec: Pesne tak ako pises

2013-12-11 09:56:00

pjaro: Jeden nový vstřik za 378 Euro je v současné době předražený cca o 20%, což je běžné, když ho dodává značkový servis. Tam je to dost natažené. Pokud je nakupován přes Eshop, vyjde levněji..

2013-12-11 10:00:30

petrdepo: taku cenu ma servis, neviem za kolko maju nakup oni.....aj oni musia z niecoho zit

2013-12-11 10:10:58

pjaro: Tak to nemáš pravdu. To by doprava náhradního dílu od dodavatele musela být tak vysoká, že by zvyšovala cenu o těch cca 20%. Oni by totiž měli žít hlavně za ceny za odvedenou práci. Za tu si účtují 500.- Kč a víc na započatou hodinu ((podle vaší měny cca 18 Euro a víc na započatou hodinu). Jediná výhoda v servisu je, že máš u nich záruku na práci (6 měsíců) i na díly (2 roky). Ale na díly je záruka všude, kde je kupuješ.

2013-12-11 10:34:21

petrdepo: co som sa pytal, tak dodavatel je v prahe, ... a dobre si podotkol,, ze by mali"

pre mna bolo podstatne, ze som doviezol lenive auto bez vykonu a odviezol zihadlo, aj cena nebola prehnana , tak som bol maximalne spokojny

2013-12-11 10:56:40

kubix31: Tak tryska ti stačí nepotřebuješ celý nový vstřikovač na co? uděláš trysky a čerpadlo a jezdíš, dělal mi to přímose servis Bosch v Zábřehu na Moravě mám i protokoly od trysek. už mám najeto od července 15 tis km a spotřeba průměrná 6,5 l tak spokojenost.

2013-12-11 19:16:37

jjanku: no ale v tom připadě to neni uplně fungl nový,tohle je repas reaguju jen na to že jsi psal že máš nový vstřiky za 4 tisíce a že by jsi repasovaný nechtě ale přitom máš repas. já mam taky akorát novou trysku ve starym tělese a v čerpadle vyměnenou rozdělovací hlavu.funglovka stojí dardu

2013-12-12 20:02:35

dextrone: Ahoj, měl jsem to také, dnes měním turbo ve fordu za 35 000,- Kč. Mám nejeto 240000 km, dva roky jsem opravoval ŘJ turba. Auto si chci nechat a tak jsem šel do nového turba. ze zárukou 24 měsíců. Když jsem to rozebral, motorek byl přidřený, odebíral 2A, po vyčištění jen 0,2 A. Někdy jsou špatné drátky, které propojují tištěný spoj.

hof  
2013-12-12 20:19:41

virgomost: zdravím, zřejmě reaguješ na nějakej příspěvek od Dextrona, ale jak jsem tak koukal, tak Dextrone v tomto tématu napsal poslední příspěvek někdy před třemi lety ...... ale tak snad si ho přečte

Jinak jestli chceš prodat nějakej náhradní díl, tak využij služeb Inzerce, viz modrá tabulka nalevo, šestá položka odshora, oddíl Náhradní díly - prodej a věřím, že uspěješ ..... do diskuze inzerce nepatří ..... leccos se dá dohodnout prostřednictvím interní zprávy (viz Vzkazy)

2013-12-12 20:34:29

hof: Ahoj díky, vidíš, nějak jsem mimo, ale jsem rád za komunikaci a radu, jdu na to Jirka

2013-12-28 10:44:51

Ahoj, mam Ford Mondeo 2003, 2.0 TDCi a uz 2 krat sa mi stalo ze mi zacala blikat kontrolka zhavenia, motor zhasol a neslo nastartovat, skor ako som auto cez dialkove nezamkol a neodomkol. Mozete mi prosom poradit v com moze byt problem??

2013-12-28 11:16:22

chester13: To vypadá na DPF filtr neboo EGR ventil. Nejlépe to zjistí diagnostika.

2013-12-28 16:58:39

chester13:

Pokud se stane, že motor zhasne za jízdy, kdy je motor už teplý, je velká pravděpodobnost, že je něco s některým vstřikem, a to že se nedovře, a začne protékat, tím klesá tlak ve vysokotlakém potrubý, a tím ŘJ dá povel Modulu vypnout (chcípnout motor) protože hrozí propálení pístu. Ale může být něco s čerpadlem, nebo podobně. Napíchnout to co nejdříva na diagnostiku, aby sis nepoškodil motor

2013-12-29 12:23:17

chester13: Ahoj.mam ten stejnej problem,diagnostika hlasi,ze vstiriky jsou OK...u me je uz jedina moznost a to je bud vadny píst nebo prasklina ve valci...pokud auto za jizdy nebudes zbytecne vytacet a radit do 2 500 ot. tak auto jezdi normalne.(aspon u meho)

2013-12-29 18:31:21

chester13: Tak dnes sa mi to stalo po 3. krat, auto mi nechcelo nastartovat na studeno a blikalo mi zhavenie. Auto som mal na diagnostyke cca pred 3000-4000km a vstreky ukazovali vporiadku. Auto ma najazdene 96000km. Auto mi skapalo ked som mal otacky do 2000 alebo tempomat na 2000.


Odpovědět

1 ......... 27  28  29  30  31 ......... 72