Fórum - Téma


Žhavení_Mondeo III-bliká kontrolka žhavení


Fórum Mondeo MK III Žhavení_Mondeo III-bliká kontrolka žhavení

Informace o modelu: Ford Mondeo MK III


1 ......... 27  28  29  30  31 ......... 49

2014-08-23 17:27:42

dlazda:

Tak Fordiag mám také, ale právě s orig diag. Se dá najít mnoho věcí.

Tedy pokud s tím někdo umí pracovat. Viděl jsem to, znám mechanika ve Fordu, a ten to opravdu zná.

U tebe by to mohlo být čerpadlo, protože když je např. studený motor i čerpadlo, je vše stažený, když se ohřeje, vznikají větší vůle, a čerpadlo nemusí už dat potřebný tlak. Odpovídalo by to tomu.

Vstřiky samozřejmě také, že není dovřený, a pak to hlasí chybu, aby se nepropálil pist. Chce to zjistit, aby sis také nepoškodil motor.

2014-08-24 11:54:08

dlazda: měl jsem to samí co ty auto startovalo dobře padalo do nouzáku při větší zatěži nejvic když bylo venku teplo tak mi to za 20 km padlo asi 5x je pravda že to dělalo na 5 a 6 rychlostní stupeń po městě jsem mohl jezdit jak chci celej den a nic vyjet ven z města už bylo horší předjíždění byla ruleta psalo to na neorigo i origo špatný vstřiky, vstřiky se vyndali a nechali se zkontrolovat všechny byli přicpany. vzal jsem si vzorek nafty z přepadu a nechal ho par dní ustát a posvítíl si baterkou na dno sklenice nafta byla lehce našedivělá tzn. že začíná čerpadlo pouštět piliny,ono už to začlo když jsem vyndaval palivový filtr a zespoda povolil odkalovač a chvilku s nim klepal tak vypadli pilinky takle to probíhalo 20 000km. pak to lehlo tak šlo i čerpadlo ven. když dáš vstříky a čerpadlo bude načlí tak ti nový vstřiky zničí, když dáš jen čerpadlo, tak je možný že ty vstřiky už jsou zničený a nic se nezmění, dle mého nazoru je lepší vyměńovat obojí sice je to darda ale.... hlavně tam nelej žádný čistič jako je tec 2000 a podobné h*vna třeba na hdi to funguje ale tdci to ublíží, nalil jsem to ke konci než jsem to šel rozdělávat do auta a z auta který padlo akorát do nouze se stalo to že začlo cukat přestalo startovat a jen tak tak jsem se dostal zpatky domů a auto jsem chcíp a už nenatočil.

2014-08-26 13:22:22

Tomenzino:

Když říkáš orig. tak tím myslíš ICM VDS? Fordiag by ty trysky měl umět taky proto si říkám, že bych to rád zkusil. Mohlo by to taky možná dělat podávací čerpadlo... Ještě se tomu musím věnovat.

Kubix31:

Pěkný příbeh jen co je pravda Říkáš, že diagnostika orig. i neorig. ti ukázala trysky - to úplně nechápu. Můžeš mi to prosím nějak vysvětlit? Jinak co sem koukal, tak tady už někdo na autě dost laboroval, dal magnet do nádrže i na vracečku z čerpadla. Piliny sem nikde neobjevil, tak nevím. Čistič dávám pravidelně nějaký od forda. Předchozí majitel ho hodně chválil, tak v tom pokračuju. Na tachometru má auto 200t km, takže nějaká ta větší oprava je na místě. Blbnout, ale může jen jedna věc a rád bych zjistil, která ...

2014-08-27 22:17:32

dlazda: no neorigo napsala kod a divnej překlad VAČKA ROTOR A VSTŘIKOVAČ podle toho kodu jsem si našel že to znamená (už si to nepamatuju přesně) vstřikovací dávka mimo rozsah nedostatečné vstřikovací množství, nebo nějak podobně idska vyflusla V podstatě to samí akorát to napsala srozumitelně že jsem to nemusel hledat, taky jsem se něchtěl smířit s tím že to bude drahá oprava tak jsem dělal přepadovej test, vyměna filtru kontroloval jsem vedení a čidla tlaku regulator atd. bylo to na diagnostikách ATAL,TEXA,DELPHI, IDS, o čerpadlo to nic nepsalo. Jinak magnet moc nepomůže musel by být až za vývodem z čerpadla.

2014-09-01 12:32:58

Ahoj, mám zase, nebo pořád problém, TDCI 85kw za studena nastartuji a motor se hádá nejde do otáček. po třech minutách při přidání plného plynu se motor nakonec roztočí, samozřejmě bílý kouř vyletí z výfuku a pak je klid. Motor běží krásně i táhne ve všech otáčkách, nepadá do nouzáku-pohoda. Jen ten studený start a pořád bliká žhavení po celou dobu. Doplňuji že podle počítače špatné vstřiky-repas v servisu delphi, vyčištěná nádrž i potrubí, nový filtr. Teď už počítač nehlásí žádnou chybu ale problém pořád. Nejste někdo z Prahy, nebo okolí, nebo nějaká rada???

Můj tel. je 702 057 017 Michal

2014-09-21 19:47:15

Ahoj vsichni potreboval bych poradit koupil sem ford mondeo 2.0 Tddi 66kw. Rv 2001.autoo se mi libi jede krasne ale dnes teda pocca 1000 km mi najefnou chcipnul motor a blikala kontr. žhaveni po opetovnem nastartovani to udelo po chvili to sami.sjel sem z dalnice dojel tak ze mi motor chcipnul asi kazdych 1500 az 2000 m.nekdy to chciplo takk ze to neslo nastartovat az po peti min. Nevi mi nekdo poradit cim to muze byt?

2014-09-22 00:14:08

milannesss87:

Pokud si pořádně přečteš všechny vlákna o blikající kontrolce, sám dojdeš k závěru, kde je pravděpodobná příčina. Je zbytečný to psát znova dokola.

2014-09-22 07:59:01

milannesss87: Zdravím. Já měl to samé a bylo to čidlo vačkového hřídele nebo tak nějak. Cena cca 700 Kč. Musíš to napíchnout na diagnostiku, jinak to asi nezjistíš. Mohlo by to být ono, jinak si musíš přečíst ostatní odpovědi.

2014-09-22 12:12:01

mr.jeremy: dekuji za radu dnes sem byl v tom bazaru kde jsem ho kupoval k reklamaci dali mi ho na dignostiku vypadlo stoho to sami vačkovy hřídel + erg.nastesti to nejsou vstriky.za 3 dni se mi ozvou kjestli ta reklamace projde,mohl sem se ale i zabyt.rovnou mi ty dve poruchy vymazali a od ty doby to jede bez problemu.potesilome ale ze oprava by nemela byt draha,v autoservisu jsem mluvil s jednim sikovnim hochem a ten mi řekl ze to vpohode vymeni do 1000 kc,s tim zeby mi rovnou zaslepil erg :)

2014-09-22 12:14:58

tomenzino: tak promin nechtel sem se te dotknout

2014-09-22 12:35:26

milannesss87:

Vůbec se mě to nedotklo, jen toho je už tolik napsáno, a hlavně opravdu to muže být cokoliv, že to ani takhle napsat nejde, co je příčina.

EGR ventil zaslepovat, je nesmysl. Ale je to každého věc. Je toho tu také napsáno dost. Chybu to hází pořád.

2014-10-25 21:59:29

Čus, hele nevíte jak to je při výměně vstřiku? Ani na jednom vstřiku nemam ten štítek s číslem a když jsem chtěl novej tak mi řekl týpek co prodával že potřebuju to číslo aby veděl jakej mi tam bude pasovat. Ale prej ve Fordu to zjistěj podle VINka. Nevíte co je na tom pravdy?

2014-10-26 06:42:33

roga:

Při výměně vstřiku, se musí zapsat do ŘJ kód který je ze zkušební stolice připsán vstřiku. Bez toho ti to nepojede. Takže pokud máš vstřiky, a bez kódu, buď je vrať, nebo je nech dát v diesel servisu na stolici, a zjistí jestli jsou v pořádku, a vypracují kódy k nim. Není to sranda.

Tomenzino, 2014-08-23 17:27:42 napsal:

dlazda:

Tak Fordiag mám také, ale právě s orig diag. Se dá najít mnoho věcí.

Tedy pokud s tím někdo umí pracovat. Viděl jsem to, znám mechanika ve Fordu, a ten to opravdu zná.

U tebe by to mohlo být čerpadlo, protože když je např. studený motor i čerpadlo, je vše stažený, když se ohřeje, vznikají větší vůle, a čerpadlo nemusí už dat potřebný tlak. Odpovídalo by to tomu.

Vstřiky samozřejmě také, že není dovřený, a pak to hlasí chybu, aby se nepropálil pist. Chce to zjistit, aby sis také nepoškodil motor.

2014-10-27 07:06:42

tomenzino: napisal si..................př. studený motor i čerpadlo, je vše stažený, když se ohřeje, vznikají větší vůle,................ja ti budem v tomto protirecit.prave pri studenom motore je vsetko stiahnute a su vacsie vole, ked sa zohreju, tak su mensie.

2014-10-27 07:30:01

pjaro:

V čerpadle jsou různé materiály, různé roztaznosti, a u čerpadel to takhle funguje. Za studena funguje, za tepla nee. Několikrát jsem se s tim setkal.

2014-10-27 08:13:58

tomenzino: musim si trosku postudovat konstrukciu cerpadla, mozno celkovy prejav po ohriati cerpadla je to ze prestane fungovat, ale mozno to ma inu pricinu a nie roztaznost materialov....mne osobne to logicky-fyzicky akosi nepasuje. ....

2014-10-27 08:23:05

pjaro:

Čerpadlo, jako takové se přestat točit nemůže, ale klidně studuj co potřebuješ. Někdy to chce prostě zkušenosti, a poznatky. To nikde nevýčteš i kdyby jsi chtěl

2014-11-03 18:26:18

Zdar pánové. Pred hodinou odjíždím z práce, a po nastartování klasika světlý kouř (ne hodně a dělá to celou dobu když klesne teplota a auto je studene. Viz jine tema.)

Po nastartování blikající kontrolka zhavení a žádný výkon. Ujel jsem cca 200 metrů a motor vypnul a opět nakopl.

Kontrola už neblika a auto jelo jako čert.

Pro upřesnění.... Nový olej, 2 měsíce nové žhavicky, nove filtry, tankuji vervu+zimni adit iva wif.

Pred 3mi měsíci vycisten egr.

Mondeo 04,96kw.....

V lednu proběhla vymena turba i s tou krabičkou co je u něho.

Prosím o radu nez navštívím Ford. Jo a Vstrikovace taky prosly kontrolou Bosch...

Děkuji

2014-11-03 19:49:33

rastibicek

Pokud jsi dělal to co pišeš, zbývá už jen vstřiky, cerpadlo. To že jsou po kontrole nic neznamená. A to že Bosch píše že jsou v pořádku nic neznamená.

Zkus čistič vstřiků.

http://www.fordclub.eu/fo...itanium-x-tomenzino-59289

2014-11-03 19:51:56

Poradis jaky čistič vstriku? Díky


Odpovědět

1 ......... 27  28  29  30  31 ......... 49