Fórum - Téma


Motor_Mondeo III-žhavení


Fórum Mondeo MK III Motor_Mondeo III-žhavení

Manuály  |  Inzerce  |  Model Ford Mondeo MK III  |  Naše vozidla


1 ......... 26  27  28  29  30 ......... 71

2013-11-10 18:11:00

tomenzino: Tak abys věděl, jak je to s motůrky modelů lokomotiv, tak u měřítka HO 1:87 mívá průměr 25-28 mm, u měřítka TT 1:120 mívá průměr kolem 21-22 mm, u měřítka N 1:160 mívá průměr kolem 18-19 mm. Ještě je jedno menší měřítko Z 1:220. To už projede krabičkou od zápalek. Systém uchycení a rozměry uhlíků mají k tomu odpovídající rozměry. Ten motorek v tom servu turba jsem neviděl a tak nevím jaké má fyzické rozměry.

2013-11-10 19:29:52

petrdepo:

Asi jako motůrek s autíčka z autodráhy. Rozměry nevím, protože je stejně jiný a nedá se zaměnit

2013-11-11 08:13:44

tomenzino: Motorek bude jiný určitě, ale uhlíky mohou být podobné.

2013-11-11 15:34:44

petrdepo:

Jsou to takové sběrače na planžetach . Vyměnit to nejde. Asi by to nechodilo jak má,a řídící jednotka to okamžitě vyhodnocuje jako chybu.

2013-11-11 17:41:03

tomenzino: Tak takové sběrače na planžetách jsem několikrát viděl na motorcích do kazetových magnetofonů. Jsou to bronzové pružinové planžety a kontakty jsou údajně stříbrné.

2013-11-11 19:36:05

radek41: Dneska mi namontovali nové turbo a musím říct, že to auto mám pět let a nepamatuju, že by takhle jelo. Přesnou cenu ještě nevím, auto jsem si vyzvedával, když už v servisu nikdo nebyl, ptát se do telefonu jsem nechtěl, to by mě v práci taky mohlo klepnout . Zítra to jedu vyrovnat, tak se potom podělím .

2013-11-11 19:51:24

radek41:

Jo to se poděl. Rádi si to s tebou dáme. Tak držím palce,ať to šlape.

2013-11-12 11:57:43

tomenzino: Tak jsem byl zaplatit "turbo" účet. Nakonec mi můj mechanik naúčtoval cenu 25 200,- Kč. Čekal jsem, že to bude od dost horší. Je v tom vlastně cena turba, sada těsnění k turbu, vypadá to, že za diagnostiku a práci si asi nevzal skoro nic. Je to sice kamarád a jezdím k němu už nějakých 12 nebo 13 let na opravy a údržbu, ale budu ho muset vyzvat k nějaké pořádné pijatice .

2013-11-12 14:02:01

radek41:

Tak jestli je turbo nové,tak to jde..Jinak to

Pokud se dělá nějaká oprava,tak v dobrých servisech ,se pak diagnostika nepočítá. Tak dobrý no. Ale na to,že dostane ještě za turbo zpět cca 5-6tis,

může být rád.

2013-11-12 14:45:42

tomenzino: To nevím jak to funguje, ale já se díval na netu a nejlevnější turbo bylo na Turbocar.cz a bylo za nějakých 23 800. Ještě k tomu plus tu montážní sadu. Samozřejmě, je plátce DPH atd., tak ho určitě dostane zpět, ale dát to někam jinam do servisu, tak by asi ani těch původně avizovaných 30 000 nestačilo. Hlavně že už zase můžu předjet traktor a jiné účastníky silničního provozu

2013-12-05 10:19:06

Tak sem po repasu vstřiků a čerpadla k tomu novej řemen ,kladka, gufero na kliku nějaký to těsněníčko ,práce bez daně a vyšlo to na 42 tisíc na nový neni a kdybych to prodal tak si za to koupim tak felícii tak sem se rozhod pro repas.Čas ukáže, volal sem do dvou diesel servisu mělo by to vydržet cca 150000 km to znamená pro mě 10let jízdy to dřív skončí na šroťáku.Uvidíme jinak s autem spokojenost v podstatě je to držák .Najeto 195000km a na co šáhnu je origo i egr zatim nebyl měněněj.

2013-12-07 22:09:02

vstřiky? .. vstřiky? .. Ahoj. Prosím poraďte. Mám mondeo combi 02. Začalo mi blikat žhaveni. Přítel navíc tvrdí,že pokud se víc vytočí, tak spadne do tzv. nouzového režimu a spadne ovšem nezhasne. i prý předjíždění. Mě se to nestalo a to předjíždim... :-D nicméně. Byl s tím na diagnostice a tam mu řekli,že to jsou vstřiky a že je potřeba vyměnit všechny a to za min. 12tis. Jak jsem tak procitala internet (každý píše něco jiného) tak jsem se dozvěděla že to může být třeba jen jeden. Nebo snad i něco jiného? Nechce se mi dávat min. 12 tisíc a po chvilce zjistit že to bylo něco jiného. Můžete mi poradit? Díky moc.

2013-12-08 11:07:52

clowjek: sice ti neporadim cim jinym to muze jeste byt ale je lepsi vymenit vsechny....treba se ti za tyden muze pokazit jiny

dextrone, 2008-03-05 18:18:55 napsal:

Dobrý den, vlastním Mondeo 2.0TDCi 96kW, rv 2005 najeto 84tis.km již několikrát jsem za registroval že po studeném startu se rozblikala kontrolka žhavení a auto ztratilo výkon (jízda na nouzový režim) V manuálu jsem se dočetl, že pokud nemá motor provozní teplotu tak se nesmí vytočit do vysokých otáček. Což se mi několikrát bohužel povedlo a pak jsem si již dával pozor. Po zahřátí motoru na provozní teoplotu jede auto jak drak a není problém vytočit motor až do omezovače otáček. Jenže poslední dobou se mi několikrát stalo, že se kontrolka žhavení rozblikala ihned po startu než jsem se stačil vůbec rozjet. Vypnul jsem tedy motor a znovu nastartoval a kontrolka opět blikala. Po třetím startu už neblikala a tak jsem se rozjel. Tankuju pouze Shell power Diesel a žádná aditiva do nafty nepoužívam. Děkuji za radu

2013-12-08 13:44:42

clowjek: 12tis?...to mysleli zrepasovat asi. repas 160€ a novy jeden vstrek 380€. precitaj si celu tuto temu.......hlavne diagnostika - chybove kody. nic ine neries. pokial to budu dva vstreky, rataj s opravou vstrekovacieho cerpadla. nove 1000€. ja som nastastie menil len jeden vstrek, ale auto ide neskutocne, ked dupnem na plyn pri 140km/h, na aute sa podvihne predna cast a vyrazi ako raketa. ide vyborne, neviem si predstavit ako by islo, ak by malo styri nove vstreky.

2013-12-08 21:55:51

pjaro: tak prý jen jeden a to čtvrtý vstřik. Přítel ho chce dat pryč,ale mě je ho líto hned dávat pryč. Jsem na něj zvyklá... Tak třeba po čase vyměním všechny,ale najednou nemusím ne?

2013-12-08 21:57:27

pjaro: a jeden jsem schopna sehnat za 2200 plus práce...

2013-12-08 22:39:25

clowjek: Ahoj, mělo by se to měnit komplet. Plus další věci k tomu, psal jsem Ti to ve vzkazu. Jinak se Ti totiž ta závada ukáže po nějaké době zase.

2013-12-08 23:01:07

clowjek: nemusíš ale je to takový nic moc většinou odejde zase další a další a nakonec vyměníš všechny čtyři, ta cena 2200 to je za použitej a nebo repas? protože ta cena je hodně nízká nechci odrazovat ale většinou tyhle levný repasi stojej za

dextrone, 2008-03-05 18:18:55 napsal:

Dobrý den, vlastním Mondeo 2.0TDCi 96kW, rv 2005 najeto 84tis.km již několikrát jsem za registroval že po studeném startu se rozblikala kontrolka žhavení a auto ztratilo výkon (jízda na nouzový režim) V manuálu jsem se dočetl, že pokud nemá motor provozní teplotu tak se nesmí vytočit do vysokých otáček. Což se mi několikrát bohužel povedlo a pak jsem si již dával pozor. Po zahřátí motoru na provozní teoplotu jede auto jak drak a není problém vytočit motor až do omezovače otáček. Jenže poslední dobou se mi několikrát stalo, že se kontrolka žhavení rozblikala ihned po startu než jsem se stačil vůbec rozjet. Vypnul jsem tedy motor a znovu nastartoval a kontrolka opět blikala. Po třetím startu už neblikala a tak jsem se rozjel. Tankuju pouze Shell power Diesel a žádná aditiva do nafty nepoužívam. Děkuji za radu

2013-12-09 15:53:50

kubix31 ma pravdu. ale, pokial robi repas autorizovany servis delphi originalnymi nahradnymi dielmi, tych by som sa nebal, ale ty uvazdas velmi nizku cenu aj na repas, od tychto repasov ruky prec. neviem kto vymyslel to pravidlo, ze sa musia menit vsetky vstreky (asi autorizovane servisy ford), pytal som sa na to chlapika, ktory mi menil vstrek a nepotvrdil to. a to je Majster s velkym M. kludne mozes dat urobit len jeden kvalitny repas vstreku, potom ked odide casom druhy, tak uz budes mat nasporene nejake peniaze na vymenu, lebo s tym uz musis teraz pocitat, ze to pride. ALE POZOR, pri repase- vymene musis vymenit aj palivovy filter a pouzit tiez original delphi kvoli velkosti prepustanych castic. DELPHI 2mikrony, nahrady aj ked znackove 5mikronov. dalej po preskumani palivoveho filtra servismeni uvidia, ci obsahuje kovove piliny. pokial ich tam budu, tak odchadza vstrekovacie cerpadlo a je zbytocne nieco robit s dalsimi vstrekmi, pred tym, nez bude vymenene vstrekovacie cerpadlo. mozno aj ten jeden je zapchaty pilinkou z cerpadla, ale podla mna by sa hlasil uz dalsi vstrek. malo by to rychly spad. ja som v nudzovom rezime motora jazdil pol roka aj mimo mesta. ale rozhodnutie je na tebe, pokial investujes postupne do vstrekov a napokon do cerpadla,jazdit s ohladom na turbo, tak ta auto prezije.predavat sa uz podla mna neooplati, nedostanes za neho vela.

2013-12-09 19:21:00

Tak uvidíme. Zatím děkuji za rady. Dám vědět,jak jsem dopadla.


Odpovědět

1 ......... 26  27  28  29  30 ......... 71