Fórum - Téma


Motor_Mondeo III-žhavení


Fórum Mondeo MK III Motor_Mondeo III-žhavení

Manuály  |  Inzerce  |  Model Ford Mondeo MK III  |  Naše vozidla


1 ......... 25  26  27  28  29 ......... 72

2013-11-07 21:20:40

jen aby to byl repas jak má být,je totiž víc možností, vyčistění vstřikovače pod ventilkem, a nebo výměna i trysek,první sice funguje ale je to tak na rok maximálně 2 v prvnim případě cena 12 000kč v druhym okolo 17 000 kč neni úplně nejlepší koukat na ceny, vetšinou platí co je levný to je nahovn* neříkám že vždy je to pravda,ale dost často jo. Jinak autorizovaný servis? To je vetšinou tlupa hovad ale znám pár lidí od forda co dělají i doma po praci a jsou fakt šikovní.

2013-11-07 21:29:35

kubix31:

Trochu s tebou nesouhlasím, protože garážník těžko repasuje turbo, vstřik, a nebo cokoliv jiného.A jakmile vstřik rozebereš, musí na stolici

Psal jsem o repasích, přímo od gerettu.

Nemám čas to hledat, ale první odkaz který vypad http://www.eturbo.cz/turbodmychadla-ford/mondeo/

Ale jsou i jiné

2013-11-07 21:34:41

tomenzino:

Po vypnutí klíčku a novém startu se závada opět hned projevila. A diagnostika tu krabičku hlásila hned, proto jsem to turbo objednal nové, já potřebuju každý den dojíždět do práce (dělám na směnách a bus mi tu v době potřeby žádný nejezdí). Ani jsem to nějak neřešil, sice je to kur... ranec (hlavně teď před Vánocema), ale teď mám brouka v hlavě. Proč to po třech hodinách jelo absolutně bez problémů ? Já vyměním turbo za třicítku a aby to nakonec nebylo něčím jiným. Pročítal jsem tady to fórum a vypadá to, že blikající kontrolka žhavení u Mondea je začarovanej kruh

2013-11-07 21:45:45

tomenzino: s čim nesouhlasíš? jako že v normálnim servisu neuměj to co ve fordu? neřikám že ve fordu jsou všicni špatní ale dost často jsem se setkal že ve fordu na to nepřišli a v normálnim servisu jo, některý servisi jsou vybaveni líp než u forda, některý lidi ve fordu ani pořádně tu origo diagnostiku neovládá, ve fordu ti taky vetšinou nerepasujou turba,a ani vstřiky vetšinou to někam posílaj. přijedeš do forda a prvni co je že turbo je v prdel* přitom stačí rozdělat tu jednotku a přeletovat ty špatný kontakty a nebo rozhodit přidrhávající motoreček. cena u nějakýho elektrikáře 500 max 1500 ve fordu 30 000 nový turbo klasika.

2013-11-07 21:45:58

radek41:

Tak nové je nové,to je jasný, ale někde jsem četl test, a repase je srovnatelná s novým.

Ale to nevadí.

Je tam v té krabičce motůrek na naklápění lopatek, něco jako z autodráhy, a ten může chodit ale chvilkama vynechá a hned to hlásí závadu. Takže proto to někdy dělá někdy ne.

Jinak jak píšeš, závada blikající kontrolky, je trochu komplikovanější, protože to signalizuje více závad na palivové soustavě. Takže ještě čerpadlo, vstřiky, EGR ventil

2013-11-07 21:49:34

kubix31:

Jasně, to netvrdím, že to ve Fordu dělají repase. Samozřejmě repase dělají v servisech, kde jsou na to vybavení. S tím bych do Fordu nejezdil. Měl jsem na mysli garážníky. Jinak ano, asi jsou to většinou měniči dílů.

Já tam mám mechanika, který opravdu diagnostiku ovládá dokonale.

Je to o lidech

2013-11-07 22:11:03

No mozno by sa trebalo uberat tym smerom, ktorym ukazuje indicia, zeto robi nad 2500 otacok, pri akceleracii a aj to nie stale. Co takto nedostatočný prisun paliva pri vyšších otackach - palivova pumpa, palivovy filter... Este k diagnostike, ono chyba sa nemusela zapisat do riadiacej jednotky natrvalo pokial islo o ojedinelu chybu. Az pokial sa bude objavovat castejsie , alebo niekolkokrat za sebou, tak sa zapise do zoznamu chyb. Pokial to je ojedinele, tak treba za jazdy sledovat aj priznaky chyb. Aj osciloskopom v diagnostike sledovat podozrive live data za jazdy. Tam by sa mali prejavit aj kratke jednorazove javy. Jednoznačne treba zopakovat diagnostiku za jazdy a snazit sa dostat motor do nudzaku.

2013-11-08 08:10:59

kubix31:

pokud diagnostika ukázala na el. ovládání turba, tak to bude ovládání turba. měl jsem úplně stejný problém před 60 tkm. Jak se to ovládání trochu zahřálo sáláním od turba, tak po opětovném startu nouzový režim.

Přícina byly ve vyhřátých kontaktech uvnitř ovládání. Googlil jsem a nalezl návod, obrázky atp. Nechal jsem ty kontakty propájet a jezdím jak za mlada. Je ale pravda, že cca rok po té jsem musel nechat turbo po mechanické stránce repasovat, ale to nesouviselo s ovládáním.

Jen poznámka. Když jsem ten problém řešil já, tak firmy repasující turba mi rovnou řekli, že turbo repasují pouze po mechanické stránce a tu krabičku neopravují Pochybuji, že to dělají teď.

jo a ještě mě napadlo. Když máš doma nový turbo, tak zkus prohodit ty ovlýádání ne? Já tu chybu na 100 % dignostikoval tak, že jsem si od kamaráda to ovládání půjčil a prohazoval a testopval.

2013-11-08 14:10:12

tomenzino: Repas momentálně žádný k mání není. Volal jsem do Turbo caru a nic. Pak jsem obvolal dva vrakáče, ale řídící jednotku mi zvlášť prodat nechtěli (ono by to asi stejně nebylo to pravý, myslím, že každá jednotka je nastavená na to konkrétní turbo). A za komplet chtěli v jednom 19 000 a v druhým 20 000, tak jsem akorát tak slušně poděkoval. To raději dám tu třicítko za nové se zárukou. V pondělí bude vozidlo plně funkční a doufám, že už žádná velká investice nebude.

2013-11-08 14:17:41

radek41:

Sorry, ale to co říkáš není pravda. Tohle jen říkají výrobci! Krabku klidně můžeš přendavat mezi jednotlivými turby! Viz můj příspěvek výše.

Navíc propájení kontaktů je otázka jednoho odpoledne a ušetříš 30 tis.!! Ale jestli chceš vyhazovat prachy a vrážet je to starýho auta, tak se meze nekladou.

Já propájel kontakty a nechal repasovat mechanicky turbo před cca 60 tis. km a jezdím a turbo je v pořádku!

2013-11-08 14:27:28

kubix31: Takovej případ znám taky, stal se přímo mně. To jsem kdysi dávno měl Fiata Tempru a řešil jsem problém: odjel jsem od baráku, vše v pohodě a když jsem chtěl odjet z města zpět domů, tak jsem nenastartoval. Jezdil jsem do autorizovaného servisu Fiat a pokaždý jim diagnostika ukázala chybu, díl vyměnili (vždy nějaké drahé čidlo), zaplatil jsem díl, práci a diagnostiku a já v klidu odjel. Ale to se mi stalo asi čtyřikrát a po pátý jsem přijel a potkal jsem tam známého, který tam začal dělat jako mechanik. Ten mi řekl, že program na to auto vůbec nemají a že jsem za tu diagnostiku ani neměl platit. Dohodl jsem se přímo s ním, večer jsem mu hodil auto domů, druhý den hotovo. Vyměnil mi víčko rozdělovače za pouhých tehdá cca 160 Kč a auto jezdilo bez problémů.

2013-11-08 14:32:07

koudak: No kontakty už propájený byly, asi už to řešil předchozí majitel. A to s tou krabičkou netvrdím, jen jsem si to myslel. Když jsme se s mechošem do tý krabičky dívali, tak byla zevnitř celá začouzená, očividně tam něco shořelo.

2013-11-08 14:37:07

radek41:

Ahoj , mrkni na stránku 14 na můj příspěvek ohledně tepase regulátoru turba, je tam i kontakt.

2013-11-08 14:46:23

jirkasel: Ahoj, hned jak budu mít to starý turbo tak brnknu do turbo caru, na stránkách píšou, že je vykupujou na repase. Tak jim když tak střelím turbo a krabičku můžu nabídnout tomu pánovi z Bratislavy. Aspoň něco málo nákladů se mi třeba vrátí. Dík za tip.

 petrdepo  
2013-11-08 18:30:01

tomenzino: Když ady píšeš o motůrku, tak mne napadlo (pokud je to stejnoměrný motůrek), nemůžou to dělat jenom opotřebené sběrací kartáčky motůrku ?

2013-11-08 18:36:04

radek41: když se ta krabička vyndá a dá se dobrýmu elektrikáři tak si myslim že ve většině případů se dá do kupy za málo pěněz zas tak složitý to nebude.

2013-11-08 18:41:49

petrdepo:

Pokud je to moturkem , ano je to tĕma sbĕračema ,ale jsou hodně malinký

 petrdepo  
2013-11-09 10:32:01

tomenzino: Existují různé modelářské motůrky, ze kterých by možná některé díly šly použít (například ty sběrací kartáče, uhlíky a podobně). Například do motorků modelů lokomotiv jsou uhlíky 2x2.5 mm a nebo ještě menší. Pokud nemusí mít připevněný dracoun, tak není problém je vyrobit z větších uhlíků řezáním nebo pilováním. Jak píšeš, je to v řadě případů jenom o šikovnosti.

2013-11-09 20:16:17

petrdepo:

Nevím jak je to s lokomotivou, ale u turba je motorek na regulaci naklápění lopatek opravdu jako modelářský, avšak není ničemu podobný, a náhradu, jsem nenašel, A po rozebrání motorku, zjistil, že vnitřek je trochu jiný než u klasického modelového.

Informuji že nepíšu o svém turbu

2013-11-10 07:47:19

Dobře.Jak budu vědět víc zase napíšu.


Odpovědět

1 ......... 25  26  27  28  29 ......... 72