Fórum - Téma


Motor_Mondeo III-žhavení


Fórum Mondeo MK III Motor_Mondeo III-žhavení

Manuály  |  Inzerce  |  Model Ford Mondeo MK III  |  Naše vozidla


1 ......... 24  25  26  27  28 ......... 72

2013-11-04 20:23:34

kubix31: díky určo sem něco dej třeba je to ta samá firma o který vím ale to neva. Já jsem kousek od prahy a kámoš dělá ve ford hale praha 7 vedle je prej nejálej diesel servis specializovanej na fordy koukám že sme se shodli průběžně čtu a pak píšu no tak právě tam mi to zjišťoval kolem 20 tis čerpadlo a cca 4000 za 1 vstřik +- a demontáž montáž to je navíc už je to ale víc jak rok tak třeba zlevnily. a tem kámoš mi právě varoval na jehli do vstřikovačů nejsou z číny ale prej italský ikdyž všechno je dnes čína

2013-11-04 20:52:00

popeye: no čerpadlo vychazí na 12 000kč bez vačkovýho prstence ten jinak stojí něco okolo 5000kč ale ten je většinou ok a vstřik něco přes 4000kč + nějaká ta práce a vyšlo to na 32 000kč on to řekl asi obrazně prostě že to byli srágory víš jak no jsou to dardy na to že v tom čerpadle v podstatě nic neni .

2013-11-04 21:28:48

kubix31:

Ve Fordu, mají čerpadlo za 21tis nové, a už je určené pro naší naftu (sku****ou)

Tak popř. do toho bych šel až mě to potká

2013-11-04 23:28:37

tomenzino: no jen aby to je jako že facelift 2003 ma už to čerpadlo také víc vylepšené mě ale připadá že se ser*u stejně nebo někdy víc než ty starší

2013-11-05 00:07:18

kubix31:

No před feisem to bylo pořád, pak se to uklidnilo po feisu to už bylo lepší. Hele já taky nevím, já mám 2.2 a vše šlape.

Taky je jiný než u 2.0. Takže je možná už dělaný jinak také.

Ale tohle jsem viděl v servisu.Mají u toho Němci poznámku . Docela ostuda čerpadlo do ČR.

2013-11-05 10:55:22

v Třebíči je borec mě repasoval čerpadlo který bylo totálně v háji za 3800kč a vstřiky buď opravuje nebo vyměňuje za jiný já měl 2 ko a zpravil mi je řekl mi že by je chtělo nový aby to bylo ok zatím sem nechal ty zpravený a mám na nich teď 6tis km a pohoda jazz

2013-11-05 19:28:13

pjaro: Díky moc za rady.....Uvidíme co ta diagnostika

2013-11-06 22:33:48

popey: hele bylo tam nápsáno ddc praha ale na netu mi nic nevylezlo já to prostě řešim přes něho.

2013-11-06 22:46:19

tomenzino: no hele je možný že na tom něco bude par 2dvojek tu jezdí a majitelé řikají že zatim spokojenost že vše drží. asi je ta 2.2 už dotahlá do lepšího puntíku, no z vlastni zkušenosti tdci už nikdy více jedině tddi nebo st 220 vstřiky a čerpadlo namontováno auto jede ale na dálnici mi spadlo opět do nouze tak jsem hned volal co se mi děje,řikal že to mohla být bublina nebose dostal nějaký menší bordel do vstřiku pod ventilek, že prej kdyby to ucpalo trysku tak by to dělalo furt . Je pravda že auto jsem pak hodinu dukladně proháněl na všechny možný režimi a už do nouze nespadlo,bylo takovej záhul že mi ho bylo chvilkama líto. Říkal že kdyby to udělalo znova že se mám na něho bez problému obrátit že by se na ty vstřiky kouknul. Jsem z toho mrzutej a to i proto že jsem se fakt pečilvě snažil: nádrž perfektně vymitá a vysušená, vedení vičištěno techniským bezínem a důkladně profouknuto pořádnym kompresorem, fitr origo delphi z menší průpustností, nafta maxxmotion omv + aditiva tda castrol, rail a trubky čištěny ultrazvukem, opravdu ale opravdu jsem dával pozor při montáži Je to moje Takže jestli se to zas vys*ere tak se p*seru Uvidíme

2013-11-06 22:58:44

Já doporučuji jen Halle Holešovice Praha 7

Několikrát jsem tam byl osobně, znám tam lidi kteří tam dělají, a mohu jen doporučit

Je to ranec, ale uvědom-me si, že pokud oprava stojí 40tisíc korun, je to na dalších minimálně 250tisíc kilometrů.

A jestli víme jak zacházet s dnešním dieslem, je nakročeno na kilometrů více,

Jak jsem se dočetl, v časopise "Svět Motorů Speciál" který dělal test Aditiv několika značek, taky v dnešní době, se o motory, respektive palivovou soustavu pokud chceme být bez poruch musíme starat sami. Nejlépe dopadl samozřejmě jak tu preferuji VIF Diesel Aditiv na známku 1.

Což okolo známku 2 neměl nikdo

Takže jak píšu a několikrát jsem zmiňoval, sám každý určuje jak jezdí

2013-11-07 11:10:03

tomenzino: Zdarec...takze jsem to mel na diagnostice,zkusili jsme i za jizdy...a vstriky naprosto v poradku,elektronika taky,proste vsechny ty udeje byly OK....takze je jedina moznost bud pist nebo valec...

2013-11-07 11:41:10

aj pocas diagnostiky za jazdy si s motorom zasiel do nudzaku?

2013-11-07 17:16:17

lukashmk3:

Na válci nevím co by mohlo být špatné, a kdyby to byl píst,tak když za chodu motoru otevřeš víčko krytu motoru,

tak by ti tam musel jít velký tlak ven. To by byl propálený píst. Ale to pochybuju

Za normálního stavu, to jemně fouká,po přidání plynu by to mělo zmizet, a z víčka nic nefoukat.Ještě zkus toto

2013-11-07 18:08:14

tomenzino: Zkousel,zacal strikat olej z motoru ....

2013-11-07 18:11:22

pjaro: Prave ze v te dobe se to nechtelo hodit do toho nouzaku...obcas to tam skoci,ale neni to porad...naposled mi to tam skocilo pred 12 dny a od ty doby zase klid..

2013-11-07 18:22:39

lukashmk3:

No to je blbí. Asi tam nemáš tu krytku aby právě nestříkal olej ven. Ale kromě toho stříkání oleje by to muselo, strašně fučet ven, pokud by byl propálený píst

2013-11-07 18:27:58

tomenzino: Asi mi nezbude nic jinyho nez stim zajet primo do Fordu,tam mi musi rict co to je a kolik me to bude stat.Protoze zatim vim,ze to muze byt pist nebo prasklinka ve valci,oprava 10 000-35000 coz je velky rozdil,nebo pak novy motor...ale problem je v tom,ze clovek zase nevi do ceho leze...muze se to tvarit a ukazovat bez problemu a za 10 000 prijde chyba.a jsem tam kde jsem byl.

2013-11-07 19:40:37

lukashmk3: zkuste přepadovej test na vstřikách a hned uvidíš na čem jsi! kdyby byl prasklej píst tak by to čudilo jak lokomotiva a z víčka motoru by to funělo popřípadě při vyndání měrky by to lítal olej z měrky,tohle je divný že to neni pořád ale jen někdy. vstřiky jsou svině.

2013-11-07 21:06:55

Zdarec, já mám taky problém s blikající kontrolkou žhavení. Mám Mondeo kombi 2,2 TDCi, 114 kW, r.v. 2005. Koupil jsem ho před pěti lety. Celou tu dobu absolutně bez problémů, liju naftu, měním olej, jednou kotouče a samozřejmě brzdové destičky (běžná údržba). Najednou se mi rozblikala kontrolka žhavení, auto bez výkonu (na rovině max. 60km/h, do kopce 20km/h). Doplazil jsem se do servisu a dle diagnostiky prý nějaká krabička k ovládání turba (cca 6500 Kč), ale že se samotná už nedá sehnat, tak nové turbo (cca 30 000 Kč). Objednal jsem si turbo a příští týden mám jet na výměnu. Dokodrcal jsem se domů, ovšem auto stálo před domem asi tak tři hoďky, nedalo mi to a šel jsem to zkusit. A najednou vše O.K. Dravec jako před tím. Tak nevím.

2013-11-07 21:17:38

radek41:

Zdar, to co popisuješ byl asi nouzový režim. Pokud vypneš motor a nastartuješ, nouzák zmizí. Ale jen do té doby, než se závada projeví znova. Pak padne opět do nouzáku.

Jestli ti někdo 100% řekl že je to regulací turba, tak jo, ale pozor není to vždy tak jednoznačný.

Repase turba přímo od výrobce Gerett stojí cca 12-15tis. Tak nevím co je to za cenu


Odpovědět

1 ......... 24  25  26  27  28 ......... 72