Fórum - Téma


Žhavení_Mondeo III


Fórum Mondeo MK III Žhavení_Mondeo III

Informace o modelu: Ford Mondeo MK III


1 ......... 22  23  24  25  26 ......... 49

2014-03-17 13:23:50

gepir:

Prosím tě, jestli jseš si jístý, že je to regulátor, tak ho zabal a pošli na adresu, Hana Rysková, Jankovcova 1228/56, Teplice 415 01. Pro jistotu pošli číslo chyby, ano? Jestli budou pochybnosti o problému, tak se dohodneme na čase a můžeš přijet na kávu. Kluci se ti na Fordíka zatím mrknou.

S pozdravem, Hana

2014-03-17 13:26:43

Tak to je super, zabalim a poslu

cesta do Teplic asi hodina od baraku takze nic strasneho kdyz tak urcite prijedu, vecer jsem hodim tu chybu.

Diky

@: Posilam tu chybu vcera jsem na to nejak zapomel -> DTC P132B-PCM

Na internetu je toho hodne, a pise se tam prave o jednotce turba

viz:

https://www.google.cz/sea...spv=210&es_sm=93&ie=UTF-8

Jinak jsem nasel shop kde se ty jednotky daji koupit nove, sice cena 180LIBER ale je to nove tak kdyby nekdo chtel, jedna se o chyby P132A a P132B

http://www.ecutesting.com...ator_turbo_tua176878.html

2014-03-18 09:52:07

gepir: Ahoj

Pod číslem tohoto chybového kodu se opravdu nachází broblém s regulátorem nebo vedením od řídící jrdnotky k regulátoru. Tak se ještě mrknim jestli ti tam neřádil nějaký hlodavec nebo máš v pohodě konektory. V případě, že je vše v pořádku, tak ho pošli a uvidíme.

S pozdravem, Hana

2014-03-18 10:08:56

gepir: Zdar, tímhle jsem si prošel také. Míním tím opravu el.ovládání turba. V tvojem připadě to vypadá na vyhřáté kontakty uvnitř krabičky. U mne shodná chyba. POkud bylo auto studné (turbo, ovladač studené), tak pohoda. Problém s blikající kontrolkou nastal, po opětovném teplém startu. Není to problém opravit svépomocí, pokud máš pájku (nemíním tu klasickou trafopájku) a umíš s ní.

Normálně rozhoď tu krabičku, vem pinzetu a zatahej za ty drátkové kontakty po obvodu tištěného spoje. Uvidíš, že ti některý zůstane v pinzetě. POkud je budeš opájet, tak je potřeba velmi pečlivě oškrábat povrchovou niklovou vrstvu z míst, odkud vedou ty drátkové kontakty. Na nikl by ses s pájením nechytl. Jo, ty vrstva niklu je dost tlustá, tak se neboj škrábat a škrábat. Já použil nabroiušený plochý šroubovák, jako malé dlátko. Kamarád použil ruční mikrofrézku. Nanetu je dost návodů.

Nejdou mi sem vložit linky (web správce zablokoval fordclub.or*?), tak mi dej vědět na mail. Klidně ti odkazy pošlu.

2014-03-18 10:16:21

koudak: hele diky za info, zkusim to udelat, mam dve ty jednotky takze zkontroluju obe. Diky moc

2014-03-18 10:45:43

gepir: OK zkus. Já jsem naštěstí měl kamaráda, co pájet umí. Při tom pájení říkal, že musel vzít leší cín (spříměsí stříbra) aby to to drželo. Jo a když jsem to dělal, tak jsem rovnou udělal všech děvět kontaktů. Mám na tom naježděno 60tkm a pohoda.

2014-03-18 10:50:14

koudak: To je dobre vedet, musim nekde objednat... mno hele a co kdyz ani jedna nebude povolena, i tak to muze delat?

 petrdepo  
2014-03-18 10:55:15

gepir: Jedno upozornění - Při pájení je třeba použít kalafunu nebo pájecí pastu, ktrá při pájení znemožňuje přístup kyslíku a tím usnadňuje pájení. Také je třeba hlídat teplotu při pájení, aby nedošlo k přehřátí a tím oddělení kontaktní plochy od podkadu.

2014-03-18 10:57:56

gepir:

Tak tomu se vyjádřit nemohu. Já měl chybu ztráta komunikace s RHEA (což je ovladač turba). Jinak prostým pohledem jsem ten vyhřítý drátek neobjevil. Mě se totiž stále dotýkal těch spojů. Až když se do něj relativně hodně strčilo, tak bylo vidět, že na jedné straně nedrží.

2014-03-18 11:13:57

petrdepo: jj to vim, na to si dam pozor, diky

koudak: mno i tak to zkusim projit a uvidim co tam najdu, mel jsem jeden rozdelany, ktery jsem vycistil ale na ty kontakty jsem moc nekoukal, zkusim do nich zduchnout a uvidim, kdyz to nebude ono tak to poslu do Teplic

Jeste jednou diky

@jak jsem vcera psal ze zena s tim mela problemy, udelalo ji to pri studenem startu, po druhe uz ji to neudelalo, pak dojela k Lidlu a pak uz ji to vubec nenaskocilo a jela celou dobu bez turba, vecer jsem ji vyzvedaval u tchyne, nasedl jsem, otocil klicem do druhe polohy pockal az to vsechno zhasne, pak znova aby se zhavici svicky poradne nahraly a naskocilo to bez probolemu, a dojel jsem az domu bez ztraty turba... je to docela divny... asi vymazu chybu pres diagnostiku co mam a uvidime co to udela.

2014-03-18 11:24:00

ještě mě napadlo. Občas v té krabičce odchází morotek. prostě se sekne v krajní poloze a potom to ŘJ jednotka také vyhodnotí jako chybu a auto přepne do nouzového režimu. Kod chyby si nepamatuji.

Někde na webu jsem četl, že ten moturek jde opravit svépomocí respektive vyměnit celý nebo díly. Chlapík použil díly k RC modelům.

2014-03-18 11:29:02

koudak: Mno to me napadlo taky ze to bude ten motorek, musim rict kamosovi aby ho promeril pak by se dalo resit za jakej ho vymenit, kdyby byl "mrtvej". Ale to si necham jako druhou moznost.

Jedine co pak muze byt vadne je teda uz jen tenejekj ten "CHIP" a to asi jen tak neopravim, ikdyz...

Kdyz jsem dali s kamosem dohromady xenony, kdy kazde bylo jine a predelavali jsme to na auto ktere melo halogeny a pripravili jsme nivelaci... tak kurde tohle bychom mohli taky zvladnout... ma elektro technickou skolu...

2014-03-18 12:33:12

koudak-gepir a další-

Chlapi já teda nevim, ale Já osobně si dělám na autě všechno sám, ale pokud tady máte nabídku, na repas elektroniky k turbu, a ještě s roční zárukou za velice příznivou cenu, není o čemkoliv přemýšlet, a nechat to udělat, jak tady píše členka "hana" u nich. Tohle bych využil i Já, a až k tomu dojde i využiju!

Proč to pokoušet, když se to muže nechat udělat někomu, kdo tomu rozumí a zabývá se tím.

Tady je to už koukam takový sport, a pak každej pořád brečí, že všechno stoji hodně peněz!

No jo, když se vsechno platí dvakrát, není se čem divit? !

2014-03-18 12:38:35

tomenzino: Ja nerikam ze to tam neposlu, jak jsem psal mam dve ty jednotky, jednu zkusim udelat sam a druhou tam poslu

2014-03-18 12:58:11

tomenzino: mno hlavně klid. když jsem to opravoval, tak jsem sakra dobře veděl co dělám. Žádný sport to nebyl. Nestálo mě to nic, měl jsem to opravené za odpoledne a drží mi to už tři toky.

Říkám, že pokud člověk umí letovat, má mikropájku, není to kopyto a je to problém vyhřátých kontaktů, tak si to udělá sám.

2014-03-18 13:09:39

koudak:

Jo to Já v klidu jsem

Taky to nemusí být vždy jen nějaké kontakty, nebo upálené drátky od tištåku! Já moc dobře vím o čem píšu. Stačí si přečíst celé vlákno!

2014-03-18 13:19:39

no vida, tak to nejsme ve sporu. Protože já jsem psal, že POKUD to jsou kontakty... pak.... bych si to já, opravoval sám. To jestli to jsou kontakty, zjistí poměrně jednoduše.

Pokud to nejsou kontakty, tak to může být motorek. Pokud to není motorek, tak to může být už jen něco na tom tišťáku. Pokud by to byl motorek, tak bych se do toho pravděpodobně taky pustil sám. Pokud by to byl tišťák, tak bych se na to vyprd a pokusil se to někomu dát. Ale upřímě by mne zajímalo, jestli kdokoliv opravuje ten tišťák. To bych se moc divil, protože ten tišťák je do krabky vlepený. Ale třeba se mýlím.

2014-03-18 13:33:54

Hele, nebud te ve sporu... jak jsem psal ... mam dve jednotky, u kazde muze byt jina chyba, motorek promerime odporem uz jsem se o tom bavil s kamosem, ty spoje vyzkousim jestli jsou ok nebo ne... pokud ne tak i tak jednu jednotku poslu do teplic clence Hana, na tom se nic nemeni

2014-03-18 13:48:28

gepir:

To Já nejsem, jsem naprosto v klidu

2014-03-19 07:48:46

Tomenzino

Nechtěl jsi nám něco prozradit? Napínáš nás už několik měsíců, tak s tím skonči. Nebo napiš, že sis dělal srandu.


Odpovědět

1 ......... 22  23  24  25  26 ......... 49