Fórum - Téma


Žhavení_Mondeo III


Fórum Mondeo MK III Žhavení_Mondeo III

Informace o modelu: Ford Mondeo MK III


1 ......... 21  22  23  24  25 ......... 49

2014-03-07 07:59:11

harty: Velmi se s biosložkami mýlíš. Za zákona je povinnost 7 procent, ale za celý rok. To znamená, že v jedné dodávce může mít ČS 0% bio, v další 7 %. A nažene to prodejem 30 % a 100 % bionafty.

Bio má nižší cetanové číslo, je agresivní vůči některým částím v motoru (pryž a pod.), při delším skladování se oddělují různé složky (nebezpečná je navázaná voda). Proto se přidávají aditiva nové generace, aby se negat. vliv biosložky omezil.

Nemáš pravdu ohledně strat. hmot. zásob PHM. Ve skladech jsou určitou dobu (několik měsíců), pak se obmění. Informace z ČAPPO.

2014-03-07 08:13:03

hana: Mohl bych poprosit o ceny vstřiků a čerpadla na mondeo 2.0 tdci 96 kw taky zatím orientačně děkujíí.

2014-03-07 11:17:36

peca: Ahoj .....

Z důvodu, že Ford je prazvláštní auto a každým rokem se jednotlivé komponenty palivové soustavy měnily, tak ke všem dotazům, za kolik?potřebuji číslo dílu, např. EJBR:::::::,EJDR.........atd. Po té vám mohu dát info o ceně, Co se repase týče, tak vstřiky se pohybují od 1100,- do 4500,-/kus a čerpadla 3700,- až 17000,- U všeho záleží, do jaké míry je vstřik či čerpadlo poškozeno. U vstřiku se měří izolační odpor, pak jde do ultrazvuku, dále do IFT a nakonec do CRi-PC, kde se testuje dvacet minut, po kterých se vytiskne minimálně dvou stránkový protokol, podle kterého lze zjistit, v jakém stavu se vstřik nachází a co bude oprava stát.Podle toho lze také poznat slušné opravny vstřikovačů a čerpadel, Jestli ti někdo sdělí, že vstřik prijde na 4500,- a čerpadlo 17000,-, tak je ti jasné, co se asi děje! Vše záleží jen na vás, Forďáci. Osud vašich financí a vašeho autíčka je jen a jen ve vašich rukou.

S pozdravem a přáním krásného Forďáckého dne, Hana

2014-03-07 11:23:08

hana: Ahoj

Přesně tohle říkám lidem taky... Vždy záleží na tom co tomu je a nejde říct, že u každého bude cena stejná. Protokol o zkoušce a pod je samozřejmost a to samé s diagnostikou. Osobně mi ani nevadí když tu majitel je u mě při opravě a aspoň vidí co vše se dělá a jak je to třeba náročné

2014-03-07 18:54:19

zjistím označení a pak dám vědět.

2014-03-14 19:43:58

zdravím všechny Fordáky...takže tady moje zkušenost (ještě ale nekončí...).Koupil jsem Mondeo diagnostika ukázala vadné čerpadlo a vstřiky mimo toleranci...dal jsem to do nejbližšího servisu, tedy Bosch Ústí nL...tam je už 10dní a co zjistili?No vstřiky jsou na nejnižší a nejvyšší možné hraně tolerance a čerpadlo prej asi úplně KO, takže za test vsřiků a čerpadla už jsem někde na 8500kč a to jsem se vlastně nic nového nedověděl a ještě mi to ani moc nepomohlo a osmička v prde*i ...a co ted?Prej nové čerpadlo a ty vstřiky asi půjdou repasovat 1 za 3500bez DPH .Tak tohle nechápu...kdybych koupil rovnou někde repas čerpadla a nechal v Praze udělat repas vstřiků za 2500 za kus tak už ted mám klid a vím za co jsem dal těžký prachy, takže když budu počítat 10tku za repas vstřiků EJDR00504Z a někde koupit repas čerpadlo + tu 8čku + práci že mi to tam dají tak jsem někde u 30tis..vůbec nevím co dělat přitom auto potřebuji dnes a denně a peníze nesklízím na stromě....mimochodem je jedno jaké čerpadlo tam dám?Musí to být jen z 2.0tdci 96kw ?Nebo musím schánět konkrétní typ , kterýse dával v roce 2004 (můj rok)?Díky

2014-03-14 21:32:31

miked79:

Četl jsem co jsi napsal. Myslim že by ta firma, Která ti to dělá, neměla účtovat tu cenu za zkoušku vstřiků, pokud si u nich necháš udělat tu opravu.

To by neměli. Jinak cena je standardní, pokud to bude poctivě odvedena práce.

Dělá se to jednou asi za životnost vozu, takže já osobně preferuji Ford Halle Holešovice.

Prověř to , něco zkus zmínit o te zkoušce, a nech to udělat. Už nemáš možností moc.

2014-03-15 08:28:34

tomenzino: To je možná problém. Za test vstřiků se asi ušetří jenom tehdy, když si někdo poručí provést repasi všech vstřiků aniž by si je před tím nechal testovat. Ono je to navíc lepší i z důvodu toho, že potom je jistota, že je udělají všechny a nemusí se bát, kdyby později odešel některý, který náhodou ještě byl v toleranci. Je to lepší i z důvodu případné pozdější reklamace. To samé možná bude lepší i s čerpadlem.

2014-03-15 08:45:06

miked79: čerpadlo je dle typu, ale sou i náhrady můžeš tedy i zaměnit ,ale to ti řeknou v servisu měli by mít na to tabulky.Zavolej si si do Opavy dieseltechnika tam ti řeknou.

2014-03-16 22:00:51

miked79: Milý Mike,

Je dobře, že jsi tak dopadl, páč komu neni rady, tomu není pomoci. Můj příspěvek ze dne 2.3.2014, který jsem napsala pro tebe a ostatní následující rady ti měly pomoci k vyřešení problému, ani né za poloviční cenu a dnes jsi mohl v pohodě Forďákovat dál, ale?

S pozdravem, Hana

hof  
2014-03-16 22:27:15

hana: ahoj, po prvním přečtení tvýho příspěvku by se snad někomu mohlo zdát, že jsi poněkud škodolibá

ale já osobně s tebou musim souhlasit a zároveň toho využiju k malýmu postesknutí ....... ty si snad myslíš, že někdo tady čte diskuzní příspěvky?

2014-03-16 22:47:33

hof: Ahoj,

Dají se číst, jen když někdo chce. Stačí napsat zhora do okénka např, vstřiky a vyhledávač je ihned najde. Co se Mikeho týče, tak jsem ten příspěvek, ze jmenovaného data, psala extra pro něj což mne stálo dost zbytečného času, a to mě mrzí.

Krásný večer, Hana

2014-03-16 22:54:46

hana:

Jsi snad první, kdo o tom vyhledávači píše! Přizpěvky jsem pozorně četl, a jsou opravdu pěkně napsané, jak jsem už i psal, Ale, tady každý zakládá témata nová, nehledá stará, a pak jsou všichni překvapeni. Ano, každý je svým strujcem,a plati vše dvakrát, znám to tady moc dobře.

hof  
2014-03-16 23:02:06

hana: velice dobře chápu všechny ty pisatele, najednou auto nejede panika ....... v tý chvíli si zřejmě řeknou, že není čas ztrácet čas pročítáním tak rozsáhlýho stávajícího tématu, a že určitě bude rychlejší založit nový téma .... který by ale zakládat nemuseli, kdyby tu počáteční paniku překonali a prokousali se stávajícím tématem od samýho začátku a věřim tomu, že by se s největší pravděpodobností dobrali řešení .... velice moc se snažíme to řešení problému udržet v jednom tématu právě proto, aby všechno bylo v jednom chlívku, stačí jenom vydržet a číst a číst a hlavně si nemyslet, že právě ten můj problém je jedinečnej a ještě nikde neřešenej

http://www.fordclub.eu/fo...unkci-hledat-prosim-60938

2014-03-16 23:37:30

hof:

Ano, bylo by dobré, aby jsi při každám opakovaném dotazu připoměl odkazem http://www.fordclub.eu/fo...unkci-hledat-prosim-60938, že možnost HLEDAT je stále aktuální

2014-03-17 10:35:56

Ahojte Fordaci,

pridam tady nejake informace. Taky jsem resil tyto problemy ohledne vstriku, mel jsem mrtve dva ale totalne, jeden znich mi propalil pist a znicil motor.

Nechal jsem to opravit toho manika ktery to svedl prave na ten vstrik. Ale co uz, vstriky jsem pak odvezl do HALE v holesovicich tam jsem nechal randal penez ale panove z HALE byly vstricni a auto mi komplet opravily, jelo super... AZ do te doby nez se mi opet sem tam zobrazi blikajici kontrolka zhaveni, precetl jsem toho plno ne jen tady na foru, a po precteni toho vseho jsem na vaskach...

bud je to TURBO presneji elektronicky regulator a pokud jsem to dobre pochopil tak mozna i EGR ventil, jen nevim jak urcit jestli je to to nebo to. EGR nechci zaslepovat a kupovat novy se mi tak uz ted nejak nechce kdyz jsem do opravi za mesic narval skoro 100tis.

Tu jednotku jsem odsrouboval rozebral a vycistil, bylo tam hodne takoveho cerneho prachu, vyfoukal jsem to stlacenym vzduchem, premyslel jsem i nad tim ze to promazu ale radeji jsem od toho opustil , protoze jsem si nebyl jisty jestli by to nejak nekamplo na tu zakladni desku se svabama. Jako test mi pomohlo to ze jsem odvazel mladeho bratranka zpet na Moravu, to jsem najel pres 600km a zadna blikani jsem nezaznamenal, a to jsem zkousel nejake veci co jsem se tady docetl, napr. do kopce ne moc otacek ale vykon, takze jsem zaradil 6tku a jel jsem do kopce, auto porad pridavalo nakonec jsem jel dobrych 120KM/H coz bylo dobre slo by vic ale vezl jsem tehotnou zenu

Ale zajimave je, ze kdyz stim jede zena, treba na nakup tak ji to minimalne jednou blika, naucil jsem ji ze kdyz se to stane tak at za jizdy vypne motor a hned nastartuje, pak je to OK.

Co myslite? Cim to muze byt? EGR nebo ta jednotka?

Jinak se tady taky resilo kde ty jednotky brat nasel jsem par informaci ->

Tady je jeden

http://www.e-parts.sk/e-p...turba-6NW008412-6NW-repas

A druhej

http://www.groupelectric.sk/

ten ted nejak nefunguje ale muze to byt tim ze v praci mame nejake veci zakazane.

Jen chci dodat, hledal jsem jednotky pro 2.0TDCI ale myslim si ze 2.2TDCI a ostani se tam daji najit taky.

Cena tech jednotek neni zas tak strasna, kdyz si vemete ze musite normalne kupovat cele turbo.

2014-03-17 10:44:35

gepir: Jenom malá rada. Na tištěné spoje je dobré do lihu rozpustit malou trošku kalafuny a tím potom měkkým štětečkem natřít spoj a nechat uschnout. Tím se spoj ochrání před korozí a současně to zabraňuje vzniku míst se sníženou izolační schopností. Součástkám to nevadí (kromě snad možnosti setření některých popisků). Kdo by nevěděl, kde kalafunu sehnat, tak ji mají v prodejně hudebních nástrojů.

2014-03-17 10:47:17

dextrone: Diky za info to urcite udelam na te druhe, mam jeste jednu jednotku a tu chci nechat i promerit, tak pak to udelam podle toho co si napsal... fakt diky to jsem nevedel

2014-03-17 12:30:18

gepir: Ahoj

Dle mého názoru bych auťíčko napíchla na diagnostiku, nejlépe Diamantem, je-li ve voze použit systém Delphi. Dále jde o to, která kontrolka se rozsvítí? Tedy kontrolka žhavení nebo motoru a stalo se, že se kontrolka rozsvítila už po zapnutí zapalování ( tedy ještě před nastartováním)? Jde-li o kontrolku žhavení, tak bych se přikláněla k problému regulátoru turba, který je namontován na turbu a to má vysokou teplotu, která zkracuje životnost regulátoru. Pro nás regulátory opravuje kolega, který jich už opravil desítky, možná stovky a při této praxi zjistil, že se zde vyskytují tři chyby. Za opravu si bere cca 3000,- a dává rok záruku, ale je třeba mezi turbo a regulátor vřadit tepelnou podložku.

Zdůrazňuji, že bych nejdříve použila značkovou diagnostiku, pro identifikaci chyby!

S pozdravem a přáním krásného dne, všem Forďákům, Hana.

2014-03-17 12:39:30

Na Diagnostice jsem byl v HALE kde mi delali cele auto. Od filtru pres vstriky az po servo pumpu a taky kontrolovali cerpadlo a turbo. Mno a u toho turba chyba REA - cislo presne nevim muzu napsat vecer. Pokud to orpavuje za 3000kc tak to beru, uz me to unavuje. Zrovna ted mi zase volala zena ze ji to zase blika (spiralka - zhaveni)

Oni sami mi rikali ze to je turbo, ale me to nedalo a hledal jsem dal a prisel jsem jeste na ten EGR ventil proto se ptam. Pokud je to teda ta jednotka, urcite to chci nechat orpavit.

Asi bych musel dojet k Vam ze? To by nebyl problem, ale premyslim jestli nebude poroblem kdyz tam dam tu druhou jednotku, snad bych dojel domu

Diky


Odpovědět

1 ......... 21  22  23  24  25 ......... 49