Fórum - Téma


Motor_Mondeo III-žhavení


Fórum Mondeo MK III Motor_Mondeo III-žhavení

Manuály  |  Inzerce  |  Model Ford Mondeo MK III  |  Naše vozidla


1 ......... 21  22  23  24  25 ......... 70

2013-08-19 19:39:04

petrdepo: no, uz mam aj spravne odpovede, ked diagnostika zaznamena klepanie na prvom vstreku, zacne blikat zhavenie, po vypnuti a zapnuti zapalovania sa chyba zmaze az do dalsieho mimotolerantneho stavu klepania. to sa opakuje niekolko krat a az potom sa tato chyba zapise tak, ze sa neda nicim zmazat. su to kody (P2336,7,8,9-1. 2. 3. 4. vstrek) zmazat sa to da jedine zapisanim noveho kodu na pozicii vstreku s mimotolerantnym klepanim. ale primarne je potrebne zistit preco k takemu stavu na vstreku doslo. moze sa kod prepisat inym kodom a nasledne zapisat povodny. teraz mam v nadrzi aditiva na cistenie palivovej sustavy a vstrekov, po case skusim prepisat inym a nasledne tym co tam bol. potom napisem ako to dopadlo, diagnostika mi ukazala, ze turbo ide len na 60-70 percent. kod

2013-08-20 01:14:22

pjaro:

Pokud přepíšeš kód vstřiku, za pár dní ti to přestane jezdit,a napsání kódu zpět starého už nepomůže.

Už jsem to sem jednou psal! Vůbec nečtete co se tady píše,a ptáte se pořád dokola.

2013-08-20 04:44:37

tomenzino: ja ho prepisem hned potom, ako tam dam iný. Už vôbec nebudem štartovať pokiaľ tam nebude povodny kód. To znamená, ze tam bude správny kód, ale znova zapísaný, aby sa vynulovala chyba.

2013-08-22 13:14:07

Ahojte mam ford mondeo combi 2.0 TDCi pri jizde nad 100km/h to ztrati vykon a rozsviti se zaveni. byl jsem na diagnostice a vycistil jsem trysky a turbo sice uz se mi zhaveni nerozsvici ale stale to nejede tak jak by melo co myslite ze by to mohlo byt,. a kdyz to bude to turbo ko nevite nekdo kde by se dalo sehnat nove za dobrou cenu?

dextrone, 2008-03-05 18:18:55 napsal:

Dobrý den, vlastním Mondeo 2.0TDCi 96kW, rv 2005 najeto 84tis.km již několikrát jsem za registroval že po studeném startu se rozblikala kontrolka žhavení a auto ztratilo výkon (jízda na nouzový režim) V manuálu jsem se dočetl, že pokud nemá motor provozní teplotu tak se nesmí vytočit do vysokých otáček. Což se mi několikrát bohužel povedlo a pak jsem si již dával pozor. Po zahřátí motoru na provozní teoplotu jede auto jak drak a není problém vytočit motor až do omezovače otáček. Jenže poslední dobou se mi několikrát stalo, že se kontrolka žhavení rozblikala ihned po startu než jsem se stačil vůbec rozjet. Vypnul jsem tedy motor a znovu nastartoval a kontrolka opět blikala. Po třetím startu už neblikala a tak jsem se rozjel. Tankuju pouze Shell power Diesel a žádná aditiva do nafty nepoužívam. Děkuji za radu

2013-08-22 13:43:25

kaldda: turbo si skontrolujes takto, bez rozoberania-pri nastartovanom motore a pridavani a uberani plynu sa musi hybat tycka naklapania lopatiek, ak sa naklapa bez zadrhavania, tak das dole nasavacie potrubie od vzduchoveho filtra a pozries do turba ci tam nie je olej a prstom alebo inym nastrojom skusis pohybat oskou hore dole a porom aj ci sa turbo volne otaca. pokial ano, pravdepodobne je chyba niekde inde ako v turbe. aky kod chyby vypisalo na diagnostike? ako si cistil turbo a vstreky?

2013-08-22 20:01:14

kaldda:

Pokud máš turbo elektronické, může být problém v té elektronice. Nemí to potom jak zjistit. Ale mělo by to hodin chybové hlášení.

dextrone, 2008-03-05 18:18:55 napsal:

Dobrý den, vlastním Mondeo 2.0TDCi 96kW, rv 2005 najeto 84tis.km již několikrát jsem za registroval že po studeném startu se rozblikala kontrolka žhavení a auto ztratilo výkon (jízda na nouzový režim) V manuálu jsem se dočetl, že pokud nemá motor provozní teplotu tak se nesmí vytočit do vysokých otáček. Což se mi několikrát bohužel povedlo a pak jsem si již dával pozor. Po zahřátí motoru na provozní teoplotu jede auto jak drak a není problém vytočit motor až do omezovače otáček. Jenže poslední dobou se mi několikrát stalo, že se kontrolka žhavení rozblikala ihned po startu než jsem se stačil vůbec rozjet. Vypnul jsem tedy motor a znovu nastartoval a kontrolka opět blikala. Po třetím startu už neblikala a tak jsem se rozjel. Tankuju pouze Shell power Diesel a žádná aditiva do nafty nepoužívam. Děkuji za radu

2013-08-22 20:09:48

tomenzino: ci je podtlakove alebo elektronicke, musi hybat lopatkami, vacsinou byva porucha v tej krabicke s elektronikou, je tam odpadnuty drotik od motorceka.

2013-08-22 20:15:43

pjaro:

Tak na podtlakovém, ten motorek není ani ta černá krabička.

A když je elektronické, taak je tam, a pokud je s ní problém, tak to hlásí chybu. A lopatky se můžou pohybovat spíše motorek

točit,ale pokud je třeba pomalej, pak to také hlásí chybu.Takže turbem to pravděpodobně to nebude.

2013-08-22 21:23:14

tomenzino: ved jasné, že na podtlakovom nie je elektronika,to asi pochopil. Ked si skontroluje ako som napísal, bude vedieť ci ma v pr**li turbo.

2013-08-22 21:30:32

pjaro:

pjaro:

Píšeme nesprostě

Myslím že je to poznat jednoduše. při elektronickém, když zapneš klíček, táhlo se už hýbe.Když nastartuješ tak také, ale mě stojí na místě, a nekolísá nic.

Když motor vypnu, zase jede táhlo, do výchozí pozice.Takže není potřeba nic rozebírat.Nevím jinak co jsi myslel?

dextrone, 2008-03-05 18:18:55 napsal:

Dobrý den, vlastním Mondeo 2.0TDCi 96kW, rv 2005 najeto 84tis.km již několikrát jsem za registroval že po studeném startu se rozblikala kontrolka žhavení a auto ztratilo výkon (jízda na nouzový režim) V manuálu jsem se dočetl, že pokud nemá motor provozní teplotu tak se nesmí vytočit do vysokých otáček. Což se mi několikrát bohužel povedlo a pak jsem si již dával pozor. Po zahřátí motoru na provozní teoplotu jede auto jak drak a není problém vytočit motor až do omezovače otáček. Jenže poslední dobou se mi několikrát stalo, že se kontrolka žhavení rozblikala ihned po startu než jsem se stačil vůbec rozjet. Vypnul jsem tedy motor a znovu nastartoval a kontrolka opět blikala. Po třetím startu už neblikala a tak jsem se rozjel. Tankuju pouze Shell power Diesel a žádná aditiva do nafty nepoužívam. Děkuji za radu

2013-08-23 06:20:53

tomenzino: Pisal som, ze mu niekto druhy musi narabat s plynom aby sa lopatky natacali.

rozoberanie som myslel na kontrolu, ci su lopatly, hriadelka v poriadku, ak bude prstom narabat s hriadelkou turba v nasavacom otvore a bude sa mu hybat hore dole (nie tocit!) tak je v zle turbo. taktiez pokial sa nebude volne otacat bez vole plati to iste, ked su poskodene hrany lopatiek - vaznejsi problem, cudzie castice presli cez motor a vystupne lopatky, to bude asi vacsia rozoberacka.

2013-08-23 14:10:02

pjaro:

Pokud to bude turbem , těžko to sám udělá . To je pak na repas turba .

To ale musí ukázat diagnostika. Nemůžeme tady střílet od boku.

Mev
2013-08-23 18:14:01

Tak jak jsem zde popisoval Napsáno 2013-08-03 07:55:31 cukání stále trvá až se bojím aby to neodnesla převodovka neboť se to projevuje jako kdyby najednou motor zakopl a vtuchvíli dostane ránu převodovka.

Bylo mi zde doporučeno vyčistit EGR ventil což jsem udělal ale zlepšení bylo jen mírné. Dal jsem auto do servisu kde mi v podstatě bylo zděleno že na 70% je to EGR ventil a že tam je vůle na hřídelce.

Opět jsem rozebral EGR ventil a hledal onu vůli ale zdá se mi vše v pořádku.

Pokud někdo může poradit čím by to ještě mohlo být budu vděčen. Už opravdu nevím čím by to mohlo být a nakonec budu muset do Fordu.

2013-08-23 18:48:59

mev: Asi by to chtělo někoho, kdo může mít diagnostiku napíchnutou přímo za jízdy aby mohla načítat ve všech režimecvh motoru (diagnostika v notebooku). Diagnostika odečítá hodně údajů (nejenom chyby), a tak z údajů on-line za jízdy se toho vyčte mnohem víc (pokud tomu člověk rozumí). A nebo potom hledat servis, který má válcovou zkušebnu.

2013-08-23 21:35:49

Diagnostika za jazdy je výborná vec. Keby si býval bližšie, tak by sme niečo poriesili.

Mev
2013-08-23 21:40:15

petrdepo: Dobře zkusím někoho sehnat. Nevěděl by případně někdo o někom kdo by tohoto byl schopen v okolí Prahy, Mělníka?

2013-08-23 21:45:28

mev: podla mňa to nebude egr ventilom, skús si pozrieť snimac polohy hriadele , egr ventil je skor funkcny pri nízkych otáčkach, a mozes ho zaslepit, aj ja ho mam, aj veľa ludi.

Mev
2013-08-23 22:49:00

pjaro: dá se ten snímač polohy hřídele nějak proměřit zda je v pořádku?

dextrone, 2008-03-05 18:18:55 napsal:

Dobrý den, vlastním Mondeo 2.0TDCi 96kW, rv 2005 najeto 84tis.km již několikrát jsem za registroval že po studeném startu se rozblikala kontrolka žhavení a auto ztratilo výkon (jízda na nouzový režim) V manuálu jsem se dočetl, že pokud nemá motor provozní teplotu tak se nesmí vytočit do vysokých otáček. Což se mi několikrát bohužel povedlo a pak jsem si již dával pozor. Po zahřátí motoru na provozní teoplotu jede auto jak drak a není problém vytočit motor až do omezovače otáček. Jenže poslední dobou se mi několikrát stalo, že se kontrolka žhavení rozblikala ihned po startu než jsem se stačil vůbec rozjet. Vypnul jsem tedy motor a znovu nastartoval a kontrolka opět blikala. Po třetím startu už neblikala a tak jsem se rozjel. Tankuju pouze Shell power Diesel a žádná aditiva do nafty nepoužívam. Děkuji za radu

2013-08-23 22:57:52

mev: Jestli potřebuješ diagnostikovat závadu, tak se ozvi. Kontakt je v mém profilu. Domluvíme se.

2013-08-23 22:57:55

mev: este som ho rozobraty nemal, ale nezaoberal by som sa jeho meranim a nejakým opravovanim, najprv by ti trebalo diagnostiku za jazdy, dovtedy mozes len hadat kde je chyba .


Odpovědět

1 ......... 21  22  23  24  25 ......... 70