Fórum - Téma


Motor_Mondeo III-žhavení


Fórum Mondeo MK III Motor_Mondeo III-žhavení

Manuály  |  Inzerce  |  Model Ford Mondeo MK III  |  Naše vozidla


1 ......... 20  21  22  23  24 ......... 71

2013-08-14 18:20:04

ksxks:

Můj názor na repas ano,ale opravdu tam kde se tím zabývají. Řepa čerpadla stojí od 8tis do 15tis.

Záleží co s ním dělají. Záleží hodně na tom,prvním jak vypadá ta vysokotlaka část.

2013-08-14 18:26:23

pjaro: jestli jsi odpovidal na muj problem tak jsem s tim autem nejel na diagnostiku ja ale bracha a podle toho co rikal tak to dela porat to stejne... blika kontrolka zhaveni, auto jede v nouzaku s poklesem vykonu bez turba ale linearne => bez cukani nebo jak jsi zminil samovolneho pridani a ubrani...

Jinak jsem tam prave doplnil olej abych zjistil kolik to sezralo a je to neco prez 1L na 20 000Km...

No uvidim co mi reknou kluci zitra...

Ohledne toho repasu cerpadla jsem to myslel tak, ze bych si sehnal jiz repasovane, ne repas stavajiciho... da so to resit i tak, nebo radeji funlovku? (jasne nove je nove ale i tak bych chtel vedet nazor)

Diky...

2013-08-14 18:34:41

ksxks:

Tak litr na 20tis je stále dobré ! Není důvod k panice.

Jinak repas stačí. Není důvod nového čerpadla. Dnes jsem byl tam kde to dělají.na je to paráda.na dodám fotky

vstřiků

2013-08-14 18:48:59

K tomu repasu: neni to divne, ze po 1 a 1/4 roce od repasovani by se znovo objevil problem? po rekneme 30 000. V te dobe jsem auto jeste nevlastnil, ale doklad mam tak snad je to pravda... predchozi majitel za to vyplaznul 13 500,- To jen tak na oraj... vim ze u techto verzi s tim jsou docela problemy vseobecne (cerpadla a vstriky)

2013-08-14 18:53:53

Včerajšia info, nové turbo na mondeo mk3, 96kw stoji od 1300 do 1500 €. Videl som repas v chode, dymilo sa od packy na reguláciu lopatiek, ale cena "iba" 460€....

2013-08-15 12:32:37

ksxks: Do značné míry je to otázka kvality (jemnosti) palivového filtru, kvality nafty u čerpací pumpy a v neposlední řadě i používání aditiv.

dextrone, 2008-03-05 18:18:55 napsal:

Dobrý den, vlastním Mondeo 2.0TDCi 96kW, rv 2005 najeto 84tis.km již několikrát jsem za registroval že po studeném startu se rozblikala kontrolka žhavení a auto ztratilo výkon (jízda na nouzový režim) V manuálu jsem se dočetl, že pokud nemá motor provozní teplotu tak se nesmí vytočit do vysokých otáček. Což se mi několikrát bohužel povedlo a pak jsem si již dával pozor. Po zahřátí motoru na provozní teoplotu jede auto jak drak a není problém vytočit motor až do omezovače otáček. Jenže poslední dobou se mi několikrát stalo, že se kontrolka žhavení rozblikala ihned po startu než jsem se stačil vůbec rozjet. Vypnul jsem tedy motor a znovu nastartoval a kontrolka opět blikala. Po třetím startu už neblikala a tak jsem se rozjel. Tankuju pouze Shell power Diesel a žádná aditiva do nafty nepoužívam. Děkuji za radu

2013-08-15 12:43:12

petrdepo: ake aditiva myslis, tie co sa pouzivaju aj na zimu?

2013-08-15 12:49:51

pjaro: Ne. Pro čištění a udržování palivového okruhu v čistotě (bez usazenin) se používá VIF. Oni sice benzinky inzerují, že nafta už v sobě aditiva má, ale nikde se normálně nedozvíš jaká a kolik A největší svinstvo je přimíchávání bionafty.

2013-08-15 17:13:33

Tak jsem zrovna prijel z diagnostiky. Jeste dodam ze jsem odpojoval baterku ad se vymaze jednotka a udaje... jen tak kdyby nahodou ... Takze cerpadlo je zrejme v poradku a podle vseho jdo o vstrikovac na 1. válci ( ze nejak spatne rozprasuje nebo co, bud mech. nebo ele. závada) odpovídá tomu kourení za studena a po zahrati uz nic ale je citit jakoby nevypalena nafta. Smazal vsechny chyby a cerpadlo uz pak bylo v poho, jen ten vstrikovac se hlasil... takze vymontovat, nechat premerit, vycistit popripada repas... Nahodou nejaky typ kde a jak to resit? Okoli Olomouce... + jak a cim vymontovat ten vstrikovac... Jde jen o jeden takze cislovat ho nemusim a narocny to snad taky nebude ne?

2013-08-15 22:17:15

Já jsem dnes koupil toto:Vytahl jsem hadici z palivového filtru a nechal jsem to natáhnout čístě přímo do čerpadla...Tak uvidíme:

http://www.autokelly.cz/#...B/o6vjcmgGqceCrS9XXpQGyRg==

dextrone, 2008-03-05 18:18:55 napsal:

Dobrý den, vlastním Mondeo 2.0TDCi 96kW, rv 2005 najeto 84tis.km již několikrát jsem za registroval že po studeném startu se rozblikala kontrolka žhavení a auto ztratilo výkon (jízda na nouzový režim) V manuálu jsem se dočetl, že pokud nemá motor provozní teplotu tak se nesmí vytočit do vysokých otáček. Což se mi několikrát bohužel povedlo a pak jsem si již dával pozor. Po zahřátí motoru na provozní teoplotu jede auto jak drak a není problém vytočit motor až do omezovače otáček. Jenže poslední dobou se mi několikrát stalo, že se kontrolka žhavení rozblikala ihned po startu než jsem se stačil vůbec rozjet. Vypnul jsem tedy motor a znovu nastartoval a kontrolka opět blikala. Po třetím startu už neblikala a tak jsem se rozjel. Tankuju pouze Shell power Diesel a žádná aditiva do nafty nepoužívam. Děkuji za radu

2013-08-16 07:55:11

11188: Potom napis ako to dopadlo

2013-08-16 12:27:52

No, nedávno mi manželka volala, že sa jej neppdarilo naštartovať auto. Nastastie idem na poštu pre kabel a konečne budem múdrejší. Auto ma snahu 1-2 sekundy naskočiť, ale potom zdochne. Pritom nezasvieti kontrolka motora, len blika zhavenie. Podla mna bude problem s cerpadlom paliva, palivovym filtom. Pripadne nepriechodzim dpf filtrom, neviem ci si RJ nejako kontroluje tlak na vystupe turba. Mozno kontroluje tlak na vstupe do motora, ale kedze vzduch neprechadza cez motor kvôli zapchanemu dpf, turbo netoci,....teraz ma napadla vaha vzduchu. Nemala by RJ hlasit skoro ziaden prudiaci vzduch do motora,preto motor nechce štartovať. No tolko moje uvahy, uvidime kde bude problém

2013-08-16 19:30:00

ten odkaz zmizel,tak jen pro ostatní aby věděli která bije jedna se o přípravek TEC 2000.Jinak zatím normálka...zatím to nechcíplo ale to nic neznamena...nekdy je to takto v pohodě třeba 3 týdny a pak najednou to chcípá každých 5 minut celý den.

INFORMACE O PRODUKTU

Multifunkční čistič celého dieselového vstřikovacího systému.

Při správné aplikaci pomáhá:

  • čistit vstřikovací trysky
  • obnovit kvalitní rozprašování paliva na vstřikovacích tryskách (snížit spotřebu) - zlepšit studené starty
  • podstatným způsobem snížit emise škodlivých plynů (kouřivost)
  • prodloužit životnost vstřikovacích trysek a vstřikovacího čerpadla
  • v zimním období řeší problémy s průtokem paliva a zabraňuje

rosolovatění nafty v mrazivém počasí

  • 1 balení ošetří cca 60litrů paliva

2013-08-16 22:01:27

tak uz som vycital chybu P2336, problem so vstrekon 1, zaujimave, ze ta chyba sa neda zmazat ani pred nastartovanim motora. skusim do paliva dat aditivum a uvidime ci sa to rozbeha. rano manzelka nemohla nastartovat a mne chytilo normalne ako bez akehokolvek problemu

2013-08-17 19:44:49

pjaro:

mě právě frajer řikal ,že by to mohli byt zenesené klapky na turbu či co....ale to se mě moc nezda jelikož to pravě nekdy začne blbnout ještě před tím než nastartuji....teda bych se přiklanel k tomu ,že to bude něco v tom čerpadlu a přívodu paliva.....

2013-08-17 22:14:03

11188: mme sa to uz celko nezda, lebo chyba sa neda zmazat, svieti este pred nastartovanim, ziadna ina chyba nie je zaznamenana, stale je to problem s prvym vstrekom,( nie je na to dôvod ze najskor zacne hlásiť prvy vstrek), po vymene ďalší a ďalší. Pozeral som kody vstrekov, prvy ma skoro same nuly, ostatne tri kody su podobné. Ci to nie je len nejake softvérové kurvitko od fordu závislé od času, kilometrov a ja neviem od čoho, aby bol odbyt vstrekov, aut, atd... Nepomohlo by prekodovat vstrek? Ako by sa dalo skontrolovať, ci ten kod ktory je vo vstreku je ten povodny, ktory tam dali z obalu vstreku.

2013-08-17 22:25:53

pjaro:

Pokud vstřik překóduješ,auto přestane jezdit. Kódy vstřiků, se zjišťují (generují) na speciální stolici pro diesly.

Zjistíš to jedině tam. Jsou to tzv. vůle a hodnoty vstřiku, s kterýma pracuje ŘJ

2013-08-18 10:02:07

pjaro,11188: Zkuste odpojit baterii aby se vymazala paměť chyb v řídicí jednotce a pak teprve zkontrolujte po zapnutí zapalování ještě před prvním startem, jestli kontrolka začne blikat. Pokud ano, tak je to něco, co dává chybný údaj už za klidu motoru. Ten kód z diagnostiky určí přesněji, o co se jedná. Pokud se to bude týkat vstřiku, tak se bude muset nechat repasovat, protože může být vadný i v tom smyslu, že bude řídicí jednotce posílat falešnou správu o tom, že je vadný. Pokud by repase nepomohla, tak může v extrémním případě být chyba v software řídicí jednotky (te by se ve značkovém servisu měl dát přehrát). Jenom je třeba počítat s tím, že originál rádio se zakóduje. Jinak také téma na odkazu: http://www.fordclub.eu/fo...select=70950#message70950.

2013-08-19 09:34:59

petrdepo: Bateriu som skusal odpajat este ked som nemal kabel, nepomohlo a ani kabel nic nevyriesil. ved ked je motor v klude, len zapnute zapalovanie, mala by sa chyba dat zmazat. nechapem preco to neide. aj mna napadla tato myslienka so snimacom klepania, len som nevedel naisto, ze kde je umiestneny snimac klepania.

2013-08-19 18:44:24

pjaro: Protože chyba se projevuje už při klidu motoru (už při zapnutí zapalování), tak bude nejspíš vadné nějaké čidlo a nebo přívod k němu (například studený spoj v kontaktech v připojovacím konektotu). Chyba se dá vymazat jenom dvěma způsoby. Buď připojenou diagnostikou a nebo odpojením baterie.


Odpovědět

1 ......... 20  21  22  23  24 ......... 71