Fórum - Téma


Motor_Mondeo III-žhavení


Fórum Mondeo MK III Motor_Mondeo III-žhavení

Manuály  |  Inzerce  |  Model Ford Mondeo MK III  |  Naše vozidla


1 ......... 19  20  21  22  23 ......... 71

2013-08-13 20:19:54

11188: ...Tak máš TDCi a máš pocit že ti nejde do čerpadla benzín ?........... to je nějakej divnej motor takovej hybridní ....v tom ti neporadím.,....... ale pozorně naslouchej Tomenzina

2013-08-13 20:29:07

Podla toho co som prestudoval na vsetkych možných forach sa priprav na vstreky a vstrekovacie čerpadlo,dufam,ze sa budem mylit

2013-08-13 20:31:45

stturnier200:Jsem už z toho nějaký přetažený Pujdu se a pak si odpočinout...zítra se to pokusím nějak řešit dále...

2013-08-13 20:33:19

pjaro: ale je zajímave ,že to dělá i když jen dám klíček do polohy 1...Navíc třeba nyní to 4 měsíce nedělalo vubec.potom to třeba dela 3 dny pořád ,tak zase 2 týdny nic...Je to takové kolísavé...kdyby to byli vstřiky tak to bude preci delat pořád ne?

2013-08-13 21:04:45

Ti začne blikat zhavenie este pred startovanim?

2013-08-13 21:21:01

Pánové, máte pořád to samé, a pořád se to o blikající kontrolce řeší dokola.

Důležitá je diagnostika, ale od toho kdo tomu rozumí a má zkušenosti. někdy diagnostika napíše nějaký chybový kód, a je hodně možností.

Až zkušenost mechanika, který dělá TDCIčka, rozpozná závadu.Já osobně, bych takový motor, nikomu nezkušenému do rukou nedal.

Je to hodně citlivá záležitost!

2013-08-13 21:21:29

Našiel som informaciu, že problémy môže robit aj DPF filter.ked je zaneseny. Ale tebe aj chcipa motor narozdiel od mojho. Ja len nemam vykon. Kabel co som onjednal uz je na ceste :)

2013-08-13 21:32:57

Ano ,mas pravdu, ale diagnostiku vo forde by som neodprucal, jednak su tam len menici dielov, jednak ti zdiagnostikuju tak, aby co najviac zarobili na vymenach aj nepotrebných dielov. Preto si človek musi nastudovat diagnostiku a prist na chybu sam. Lebo najlepsie sa odrbavaju neznali zákazníci.

2013-08-13 21:50:12

pjaro:

Právě proto píšu, nějakého dobrého mechanika I u Fordu jsou dobří mechanici, a nebo měniči.

Já si většinu věcí dělám sám. Taky je hodně důležitý, předcházet problémům. Pokud někdo šetří, a jezdí pro naftu k nejlevnější pumpě,

a nedává ničeho ani kapku, jako je aditiv, nemůže se divit, že je to pak takhle jak to je.

Kontrolka žhavení signalizuje problé s palivovým systémem. Takže jak už jsem několikrát psal.

EGR ventil, vstřiky, čerpadlo, snímač polohy vačky, a snímač tlaku vysokotlakého potrubí, modul EEC. Jinak snad už nic. Takže tohle projít.

A jestli to studuješ, v manuálech jsem dal celý systém Comonnrailu.

2013-08-13 22:04:19

Je tam aj nejaký snimac tlaku palivoveho čerpadla, lebo mma uz nic ine nenapada , co moze riadiaca jednotka kontrolovat este pred startovanim. A dalsia vec je, ze nie kazdy ma nejaky dvor alebo garaz kde by mohol rozobrat auto. Na parkovisku pred blokom to urcite rozoberat nebudem, aj ked by som sa do toho rad pustil a nazbieral dalsie skusenosti.

2013-08-13 22:06:50

pjaro:

Snímač tlaku, je na vysokotlaké rampě. Pokud o tom opravdu nic nevíš, nedělej to sám, a zajeď někam kde ti poradí. Pokud bliká kontrolka žhavení,

musí hlásit jasnou chybu

2013-08-13 22:19:08

Ja som myslel na primarnej strane vstrekovacieho cerpadla niekde medzi palivovym cerpadlom a vsupom do vstrekovacieho cerpadla. Ja si najprv poriadne vsetko nastudujem este pred tym ako vobec na niečo sahnem. Ale ked nemam prostriedky , priestory na taketo opravy , tak samozrejme nic rozoberat nebudem. Pozeral som navod na vymenu spojky, je vyborny.

2013-08-13 22:24:50

pjaro:

Jasně díky. Dá se cokoliv, ale musí mít právě člověk kde, a mít na to, kopit něco nového.

2013-08-13 22:38:52

já to měl na diagnostice...vyjeli nejake chyby ...rikal kolem čerpadla ale nic konkretního mě neřekl....ten problém se treba projeví jednou za 14 dní .Není možné jít na diagnostiku když to blbne...to prostě nejde vychytat...Jo to by davalo logiku jeste pred nastartováním ta kontrolka někdy bliká....To by znamenalo že tedy čerpaqdlo dostatečně nenatlakuje vysokotlaký okruh?...Je zajímavé že napudruhé to vždy bliká také a vždy to nastartuje až na potřetí....

2013-08-13 22:46:19

11188:

To je to, o cem píšu. Chce to zkušenosti mechanika.

2013-08-14 08:52:38

no ja sem to měl v servisu kde Fordy dělají.technik to nahodil na diagnostiku a vyjelo mu tam několik chyb...asi 8 už nevím přesně.On řikal že mu to nic konkretního neukázalo,jen něco kolem čerpadla.Tak že se to bude dělat pokus omyl...Výměna vstřikovacího čerpadla.když to nepomůže tak trysky...atd....Prostě mě nic konkretního neřekl a když bych to dělal tímto zpusobem ,tak to už snad je lepší koupit nové auto....

2013-08-14 08:58:01

11188: Pokud je to solidní mechanik diagnostik, tak ti vytiskne protokol chyb a nebude s tím dělat tajnosti. Podle čísel těch chyb se dá uvažovat, co dál. A jestli do naftové nádrže tankuješ benzín, jak jsi psal 13.8.2013 v 19:08:47, tak se nepodivuj tomu, co to provádí.

Bylo by asi dobré udělat statistiku, při jakém počtu kilometrů se tyhle problémy začínají objevovat. Bohužel ten údaj o počtu najetých kilometrů málokdo napíše. Potom by bylo možné dát varování pro potenciální kupce, aby si koupi rozmysleli. Mám dojem, že většina aut se prodává s najetými kilometry právě před očekávanými problémy (a nebo má stočené tachometry, aby si lidi mysleli, že to bude v pohodě.

Jenom tak mimochodem, já věděl, proč nemám kupovat nafťák. Jsem takových problémů ušetřený. A těch pár korun za rozdíl ceny benzínu proti naftě a na trochu větší spotřebě rád oželím. Na druhé straně se mi vrátí zpět za ceny údržby a servisu.

2013-08-14 09:09:40

pjaro: Já si nemůžu stěžovat. U nás ve Ford Komersia West mi účtovali 500.- a vyjeli mi protokol z diagnostiky a ještě k tomu udělali servisní prohlídku po koupi auta koupeného v jiném autobazaru (jenom prohlídku bez servisních prací). Není servis jako servis a nejsou lidi jako lidi. Ale pravda je, že přístup mechaniků silně závisí na tom, kolik toho člověk o autech zná (a nebo také jak je hezká řidička). Znám člověka, který do servisu zásadně posílá manželku.

2013-08-14 16:36:11

Tomenzino: Tak diagnostika u znameho vypsala ´´jen´´ poruchu na vstrikovacim cerpadle bez zadneho kodu a rikal ze si a tim mam raci zajed primo do fordu ze budou vedet vic... zitra to jeste vezu k lidem co to nactou jeste jednou tak uvidim... kazdopadne jeste dodam k poruse ze motor zere olej...no chci se zeptat pokud to bude cerpadlo... jaky mas nazor na repas?

2013-08-14 16:53:20

Moze byť, ze olej zerie turbo. Nezrychluje ti motor sám od seba alebo nedymi viac ako obyčajne?


Odpovědět

1 ......... 19  20  21  22  23 ......... 71