Fórum - Téma


Motor_Mondeo III-žhavení


Fórum Mondeo MK III Motor_Mondeo III-žhavení

Manuály  |  Inzerce  |  Model Ford Mondeo MK III  |  Naše vozidla


1 ......... 18  19  20  21  22 ......... 72

Mev
2013-08-08 21:49:33

tomenzino: Aha takže elektrické Na diagnostice jsem byl ve Ford a vypsanou závadu opravil ale asi to musí být ještě něco souvisejícího.

2013-08-08 21:51:28

mev:

A co to tedy bylo?

2013-08-08 22:16:09

Dnes začalo blikat zhavenie aj po vypnuti a zapnuti kľúča. Pokles vykonu ako avia do kopca. Po preštudovaní niekoľkých fór som si isiel overiť na diaľnicu mozme zavady. Vykon nijaký, ziadne klepanie ani zvláštne zvuky, motor nezdochynal, ani kontrolka motora nezasvietila. Nakoniec po jazde som ešte pozrel ako podtlak reguluje lopatky a tu je asi problém. Regulacia zadrhava. Pustil by som sa do toho sam, ale treba dvihnut auto a odspodu odmontovat katalyzátor od turba. To si netrúfam. Keby uz bolo von, tak memam problem to rozobrat. Ale asi pozhanam repas.

2013-08-08 22:24:39

pjaro:

Pokud se ti nehýbou nebo špatně hýbou lopatky turba, je zanešené od usazenin. To asi sám nezvládneš, rozebrat turbo. Popis a video je sice na netu,

ale zas tak jednoduchý to není.

Mev
2013-08-09 21:37:47

tomenzino: To kdybych věděl. Ještě to nevím půjde do servisu a potom dám vědět čím to bylo.

2013-08-09 22:12:19

Dnes som dal dole kryt turba, za studena a aj za tepla som rozhybal lopatky turba. Medzitym skontroloval hadice sania,podtlaku regulácie lopatiek, okolie egr,ktory mam zaslepeny. Ked som to spriechodnil, zacal motor dymit. Znova zaslepene. Po poskladani krytov turba a prebehnuti po dialnici som zistil badatelny narast vykonu, ale stale to nie je pôvodný stav a kontrolka stale blika uz po nastartovani. Aj bateriu som mal odpojenu. Dalsi postup je diagnostika a asi nove turbo. Repasovane nechcem, akurat dnes som na jedno repasovane v chode pozeral a niekde v priestore kde sa ovladaju lopatky unikali spaliny.

2013-08-10 03:23:34

pjaro:

Takže znovu všem Nevím jestli to nepíšu dost jasně, ale téma je tu dost obsáhlé a ne jen jedno

Takže opět! pročítejte celá témata, a poté, se ptejte na váš problém!!

2013-08-10 07:57:59

Ja som len zhodnotil co som zistil cez den , nechcem žiadnu odpoveď. Preto nechápem tvoju reakciu.

2013-08-10 19:29:40

predchvilou som zistil, ze ta kontrolka zhavenia zacne blikat uz pocas zhavenia este pred nastartovanim motora, to znamena, ze to asi nema nic spolocne s nastartovanym motorom, ale to mozu byt zhavice a nahodou sa v rovnakej dobe prejavila aj porucha s pridieranim ovladania lopatiek turba. uvidime co povie diagnostika ked mi pride kabel.

2013-08-10 21:40:27

pjaro:

Pokud ti bliká už při startu,je to pravděpodobně EGR ventil, není ve výchozí poloze. Diagnostika

to napíše, ale ty to asi nepoznaš.

Žhavící svíčky, kontrolku nemají. Pokud je nějaká vadná kontrolka nebliká. ta s tím nesouvisí.

Kontrolka bliká při závadě na palivovém systému,a EGR ventilu .

2013-08-10 22:10:15

A ako RJ spozna, ze EGR nie je v spravnej polohe, ked je na nom len podtlakova hadicka? Podla mna urcite nejaka diagnostika na zhavice je, nie je to skodovka, ked budem mat cas , pozriem do schemy.

2013-08-10 23:41:52

pjaro:

Žhaviče se měří tím, že je od sebe odpojíš, a změříš odpor.Jinak pokud jsou k sobě propojené, není to ani změřitelné.Takže diagnostika nic nemůže poznat.

EGR se otevírá jen v určitých otáčkách. Takže podlak hlásí chybu.

2013-08-11 00:40:42

tomenzino: no ved to, ze podtlak pri spustenom motore. Ale pokial su len nazhavene zhavice a motor nenastartovany, nemoze byt nikde nijaky podtlak. A tym padom RJ nevyhodnocuje podmienky behu motora na riadenie vstrekovania. Moze to byt len nejaka vec suvisiaca s pripravou motora na spustenie - zhavice, cerpadlo paliva, a ja neviem teraz narychlo co je potrebne zabezpecit a skontrolovat pred spustenim motora.

2013-08-11 00:46:06

pjaro:

Tak jasně, pokud máš podtlak, těžko to pozná když motor neběží.To je u elektronického EGR ventilu lepší.Ale Žhaviče to nejsou určitě.

Takže jedině ještě problém s tlakem v systému. Což může protékat vstřik, nebo čerpadlo nenatlačí co má, nebo zpětný ventil rampy protéká.Ten se kupuje ale celý s tlakovou rampou

Diagnostika ti ukáže kód, takže budeš chytřejší potom

2013-08-11 00:56:56

tomenzino: pockaj, pockaj, to co pises sa deje az pri startovani motora, to jest toceni motora starterom, kedy sa toci aj vstrekovacie cerpadlo a vytvori v rampe tlak. Mne to rozblika este predtym. Pisal som moderatorovi tominovi, nech mi posle kabel, ale este sa mi neozval.

2013-08-11 12:38:50

Ahuj. Zdravym vsechny. Mam problem se svym Mondeem 2.0 TDCi 96kw, zacalo blikat kontrolka zhaveni. Popis zavady nize. Napred popis: Takze koupe loni v srpnu, na prvni pohled vse OK po cca 100KM se mi prolinal olej kolem vstrikovacu a byla praskla hadice na turbu. Hadici jsem vymenil a to druhe slo na opravu prez bazar (praskle tesneni na vstrikovacich). V dubnu 2012 byl proveden repas pal. cerpadla a oprava vstrikovacu. Od koupe vozu az do ted jezdilo auto jak ma, najeto cca 20 000. Na tachumetru mam cerstve 200 000... Ted ta zavada: Po studenem startu a ujeti asi 10Km beznou jizdou behem kterych jsem nic nepoznal(vse bylo OK) se zozblikala kontrolka zhaveni. Radeji jsem se vratil domu a auto jelo celou dobu v nouzovem rezimu, bez vykonu a turba. Cestou zpet jsem parkrat zkusil vytocit motor a slo to az do omezovace na jakykoliv rychlostni stupen pricemz kontrolka porad blika (motor nezhasl). Rano jsem to zkousel znovu (poz. kontrolka blika porad i kdyz jeste nemam nastartovano, pouze otoceny klicek). Auto chytlo hned ale motor se rozvybruje a kdyz stoupnu na plyn tak otacky lezou pomalu na cca 1500 a motor vybruje. Asi 2 vteriny se zastavi na techto otackach a pak vystreli az do omezovace bez zaznamenani vybraci. Kdyz uberu plyn na volnobeh zase motor vybruje a tak se to porad opakuje. Z vyfuku jde husty bily kour. Po zahrati uz plyn reaguje hned a otacky vyleti nahoru a vybrace se jakoby vytrati. Kouri sice porad ale uz ne tolik. Taky jsem zjistil ze kdyz chci otacky ustalit v rozmezi cca 1500 az 2000 tak zacnou kolisat naho dolu a vybrace se vrati, taky je ten kour v tech otackach hustsi, pak ale seslapnu plyn a otacky vyleti v poho (na volnobeh nic nekouri). Taky jsem si vsiml ze pri pridani plynu se mirne kouri nekde od turba. Nesetkal se s touhle zavadou nekdo nebo nevite co by to predbezne mohlo byt? Auto dam samozrejme na diagnostiku ale predbezne?... :) Dekuji za rady a odpovedi.

2013-08-11 23:36:28

ksxks:

pokud se ti kouří někde od turba, a jde ti bílý kouř,asi máš prasklou hadici od intercooleru, nebo samotný chladičvzduchu.

Diagnostika ukáže

2013-08-12 09:22:48

to Tomenzino:

tak zitra s tim jedu na diagnostiku a snad se to omezi na nejakou prkotinu... jinak jsem jeste dostal nazory ze mam moc oleje v motoru a ten se dostal do turba... a nebo ze by to mohl byt zas..ný katalyzátor...

2013-08-12 10:02:07

ksxks:

No tak to snad vidíš kolik máš oleje v motoru?

Uvidíme

2013-08-13 19:08:47

mě to taky zase začalo zlobit...dnes asi 15 x za sebou.Mám Ford Mondeo TDCI 96kw rok 2003 .Nastartuju jedu tak 2 km pak začne blikat žhavení a tak za 15 vteřin motor zhasne...vyšlapnu spojku a za jízdy zase nastartuju zase jedu třeba 5 minut a zase to samé....tohle se mě dneska stalo jak říkam asi 15 x .Je zajímavé že se to někdy stane taky když po ranu chci nastartovat a už to žhavení bliká a motor tedy nenastartuje...Jako by nešel do čerpadla benzín....Kamarad mě řikal že to mužou byt zanesené lopatky na turbu ale to je blbost podle mě.-...Nemuže to byt špatné podavací palivové čerpadlo???dík za radu


Odpovědět

1 ......... 18  19  20  21  22 ......... 72