Fórum - Téma


Motor_Mondeo III-žhavení


Fórum Mondeo MK III Motor_Mondeo III-žhavení

Manuály  |  Inzerce  |  Model Ford Mondeo MK III  |  Naše vozidla


1 ......... 17  18  19  20  21 ......... 72

2013-07-28 12:45:28

Čaute všichni. Mám dotaz, koupil jsem MKIII 02, dvoulitr TDCI, najel jsem zatím cca 2000km. Po technické, kdy to na emisích vytáčel do omezovače, mě to při studeném motoru po nastartování začalo kouřit, taktovej do modra dým. Ale teď už se mi stalo, že mi to v tahu padne do douzového režimu, zatím 3x, začne blikat kontrolka žhavení. Navíc mi připadá, že je nad 2000 otáček slyšet cvakání čerpadla...Jsem z toho v pasti. To ranní kouřeení by snad měl být vstřik, ale na diagnostiku se teprv chystám. Určí diagnostika i který vstřik je v háji, nebo načatej??? Jinak mě to startuje v pohodě... Mám najeto cca 186K km. Dík za případnou radu.

2013-07-29 19:47:26

Ještě jeden dotázek, jakou používáte diagnostiku a jaký software???

2013-07-29 20:10:01

Zdravim vsecky.Prosim o radu mam ford mondeo 2.0l Tdci.Blika my zhaveni.Diagnostika pise spatne rizeni cidla klepani na druhem valci i po vymene za nove i.Mam i serizene vsecky vstriky na druhem valci mam novi.Motor se dost klepe dost kouri bile,de hur do otacek.Muze to byt jeste cerpadlem? Dekuju moc za kazdou radu.

2013-07-30 19:31:11

Ahojte,

mam Ford Mondeo MK3, r.v. 2006 , 2.0 TDCI 96kW. Predem pisu ze jsem zadaval HLEDAT,ale je tam toho tolik, ze ikdyz jsem to procital tak jsem nenasel to co potrebuji.

Problem je takovy : zacne blikat kontrolka zhaveni,auto je v nouzovem rezimu.

Pri testu za jakych okolnosti to udela jsem zjistil toto : postupne jsem tocil stupne rychlosti 2,3,4 a drzel je ve vysokych otackach (3000-4000 ot/min),az kdyz jsem dal rychlost 5 tak ve 110-130 km/h to zacalo blikat. Ze 3 pokusu se to stalo pokazde.

Pri vypnuti motoru a opetovnem nastartovani auto jede normalne. Na diagnostice jsem samozrejme byl, hlasilo to chybu P0251 - chyba vstrikovaciho cerpadla A.

Po konzultaci v nekolika servisech mi bylo receno ze to je turbo vhaji,pak ze to muze byt ta krabicka u turba (tusim ze to je elektronicke ovladani turba),pak ze to auto je čiple (dle toho ze jde pri akceleraci cerny dym z vyfuku a ze turbo zabira uz v 1800 ot/min. Ja jsem to necipoval a v bazaru nevi jestli tam je cip). Dalsi varianta byla ze cerpadlo je v haji (co jsem se ptal tak mi bylo receno ze cerpadla u techto motoru tlaci porad,kdyby bylo spatne tak auto nejede),no a posledni varianta byla spatne vstriky. Palivovy filtr je meneny pred 2 mesici.Naftu tankuji premiovou,vetsinou VERVU.

Kdyz schrnu informace co jsem dostal tak - pri te chybe auto nema tah jakoby bylo turbo v haji,diagnostika pritom ukaze P0251 chyba vstrikovaciho cerpadla A, ale cerpadlo pry bud jede nebo nejede takze tim to prej neni.

V servisu FORD jsem nebyl bo tam nejsou opravari ale vymenovaci dilu.

Uprimne jsem z toho vcelku zmateny. Jde nejak zjistit co to je presne za zavadu? Nechci investovat nekolik desitek tisic do neceho cim to nebude.

Dekuji za odpovedi.

2013-07-30 21:02:48

deniels: Pak by možná taky nebylo od věci si do toho Forda zajet. Tady jsi byl sice u odborníků v různých servisech, ale nepomohl ti žádný.

2013-07-31 15:33:37

fahrer: No,tak sem dal na tvou radu. Ve fordu mi rekli - vypada to na cerpadlo,ale muzou to byt i vstriky. Vymenime jedno a kdyz to nepomuze tak vymenime druhe. Tolik k mechanikum ve fordu....

Jinak nevite o nejakem diesel servisu na Zlinsku a Vsetinsku? Zatim muj problem co jsem popisoval vypada na vadny vstrik,tak schanim schopny servis co je dokaze repasovat,udelat prepadovou zkousku apod.

Predem dekuji za odpoved

2013-07-31 15:59:38

deniels:

To co popisuješ, je běžná závada. Jsou to většinou vstřiky , kód který uvádíš je nízký tlak v rampě.Takže spíše ty vstřiky.

Ale v servisu ti to přesně zjistí. Pokud to umí. Než hned něco opravovat,nejdříve zjistit co?

2013-07-31 18:38:11

tomenzino: Ano,dekuji. Zajedu do Zlina do servisu jmenem PENTO at to zjisti. Dam vedet jak jsem dopadl.

2013-07-31 21:16:17

deniels: Aha, připadalo mi, že ve tvém příspěvku hovoříš o několika servisech, kde jsi byl a nepomohli ti. A zároveň v další větě, že do forda jet nechceš. Zřejmě jsem si to vyložil špatně.

2013-08-01 11:19:28

deniels: Ještě se prodává nějaký přípravek do palivana čištění palivového systému, který rozpouští usazeniny. Ten bys také mohl zkusit.Usazeniny by mohly vést k váznutí pohyblivých dílů a tedy i k problémům se vstřiky a čerpadlem. Je to nejlevnější pokus před drahou opravou.

2013-08-01 12:05:34

fahrer: pochopil jsi to spravne :) jel jsem tam az po tom co jsi to napsal :) Vlastne jeste ten den :) Ale dekuji za radu.

petrdepo: Dekuji,skusim ho koupit. Jak pises - je to levnejsi :)

Mev
2013-08-03 07:55:31

Dobrý den,

začnu od začátku. Mondeo při volné plynulé jízdě škubalo (něco jako přidávaní a ubírání plynu) a padalo do nouzového režimu. Zajel jsem do Fordu kde mi řekly chyba P321B (chyba teurba). Začal jsem se pídit čím jiným by to mohlo být až nakonec jsem zjistil že na tubru u hřídelky která mění pozici lopatek fouká kouř a lopatky jdou hrozně stuha. Vyměnil jsem turbo a přitom kontroloval hadice zda není nějaká poškozená nebo prasklá. Jediné gubové hadice které jsem nezkontroloval ze zhora jsou hadice u interkoler jinak myslím že jsem zkontroloval vše.

První jízda s novým turbem a jízda je opět trhavá jediné že prozatím nepadá do nouzového režimu. Já už nevím co s tím poradíte prosím někdo

Mev
2013-08-03 23:27:38

Ještě jsem se chtěl zeptat dá se nějak ověřit zda jde do turba olej? (myslím tím přimazávání)

2013-08-04 12:30:55

mev: Zdarec to poškubávání při plynulé jízdě to už mám za ssebou stačí vyčistit EGR, sice mi to do nouzáku nepadalo, ale je to projev který mi byl silně proti srsti tak jsem tu bádal a hodiny hledal až jsem našel je to tu ve foru někde popsáno..... kde to už si nepamatuji. 100% jsem si jistý až egr demontuješ budeš velice nemile překvapený z toho co tam uvidíš , doporučuji koupit připravek na cištění škrtících klapek nebo něco podobného co odstraní karbon. Mě osobně to pomohlo auto už neškube ale jěstě se chystám vyčistit komplet sání do motoru a doufám že to bude ještě lepší

Mev
2013-08-06 23:06:20

popeye: Tak jsem ho vyčistil. Zlepšily se rozjezdy ale motor stále cuká

2013-08-06 23:22:28

mev:

Olej do turba jít musí a tobě tak určitě jde. Otáčky turba jsou kolem 190 tisíc/min. Což je strašně moc. Takže by se ti kouslo hned.

Jinak máš turbo podtlakové nebo elektronické?

2013-08-08 12:56:42

moj problem tu nikde nie je popisany. mne sa kontrolka zhavenia rozblika pri akceleracii, ale motor NESTRATI VYKON. ide normalne dalej. po vypnuti klucika a opatovnom zapnuti je vsetko ok. urobilo to dnes druhykrat od zaciatku prazdnin. ja mam este jednu odlisnost, tato kontrolka signalizuje aj stav originalneho pridavneho zavisleho kurenia. na diagnostike som este nebol.

2013-08-08 13:07:28

pjaro:

Tak pokud ti bliká kontrolka,je to pořád stejný. Závada na EGR ventilu ,vsřiky ,čerpadlo. To samozřejmě zjistíš

na diagnostice. Jestli je tam u toho i nezávisle topení nevím, ale neřekl bych že by ho k tomu napichli .

Mev
2013-08-08 18:56:00

tomenzino: Tak jsem vyčistil EGR ventil. Výsledek lepší rozjezdy ale poté následovalo opět cukání.

Jak poznám zda mám podtlakové nebo elektrické turbo?

Na jedné straně do nědo jdou spaliny na druhé vzduch z filtru a nahoře je elektronika která hýbá páčkou která ovládá lopatky v turbu.

Jinak jsem zajel do jednoho servisu kde by se na to ochotně podívaly a říkaly že to je v tom stříbrném válci pod turbem. Prý to v něm vyrezne a říkaly tam něco s tlakem. (Co vím tak ním procházejí spaliny) Ale nemají diagnostiku.

Zajel jsem do druhého na doporučení známého který má diagnostiku ale neví čím by to mohlo být. Prý až se na to podívá.

Nebo to mohu dát přímo do fordu tak nevím.

2013-08-08 21:42:59

mev: Přesně tak.Pokud je tam na turbu taková černá krabička je elektronické. Pokud kulatá membrána a hadička je podtlakové.

Ale jen jedno, to co píšeš, nemá význam s takovýma mechanikama řešit. To jsou evidentně vyhozený peníze.

Pokud to chceš zjistit, zajěď na pořádnou diagnostiku,a pak to třeba můžeš řešit operativně jinde. Tohle by jsme nevyřešili.


Odpovědět

1 ......... 17  18  19  20  21 ......... 72