Fórum - Téma


Žhavení_Mondeo III-bliká kontrolka žhavení


Fórum Mondeo MK III Žhavení_Mondeo III-bliká kontrolka žhavení

Informace o modelu: Ford Mondeo MK III


1 ......... 16  17  18  19  20 ......... 49

2014-01-09 18:23:32

whitedevil:

Já nic o vypnutém motoru neříkal. To co je potřeba zjistit lze i na volnoběh, nebo se zvýšenými otáčkami dle potřeby. A znova pišu, když to někdo dokonale ovládá, zjistí i přepady, bez nějakých lahviček. Když někdo umi je to paráda. A sám jsem byl u toho.

Vlastně dle hodnot, které to udává lze zjistit všechno. Grafem i jak přesně pracuji vstřiky atd atd

2014-01-09 18:33:32

tomenzino: Diagnostika je super věc... ale všemocná opravdu není... Ale ano pokud s tím někdo umí příjde na hodně věcí... a ten kdo s tím neumí toho hodně posere...

2014-01-09 18:41:40

whitedevil:

No a konecně jsme u cíle. Napsal jsi to přesně, a tak to prostě je. Než měnit co jde vyhledat jen jednou pořádnou diagnostikou, zjistit závadu odstranit a jezdím dál. Protože co se tady dočteš, si většinu problémů udělají lidé sami. Ale to už jsem psal několikrát.

Sám to tu vidíš. Mění věci neví jak proč atd. Zavařují setrvačník aby ušetřili, a pak nadávají na spojku atd. Nic to sem nepatří.

2014-01-09 18:55:52

tomenzino: na tom se shodneme, ale není to problém jen domácích opravářů, ale i servisů... Najít kvalitní servis je dneska problém... proto si většinu věcí na který mám vybavení dělám sám....

2014-01-09 19:09:28

whitedevil:

Ano je to tak. Dělám si vše také sám. Bohužel to co nezvládnu, jako repase čerpadla a vstřiků, přenechám rád tomu, kdo se tím zabývá. Ale zase, ověřím si kdo to dělá běžně, ne kdo to zkouší. Osobně až na mě přijde řada vstřiky dám nové, čerpadlo také! To ostatní je na každém z nás.

Ale nejsem tak bohatý, abych dělal vstřiky každých 30tis/km atd. To ne.

Takže jak si to kdo udělá tak to má. Je lákavé momentálně ušetřit pár tisíc,ale za jakou cenu,

Takže asi tak

2014-01-09 19:20:26

tomenzino: Tak ono je taky repas a repas... ale to je v podstatě jedno... Já bych tohle do auta hlavne nedal jeté...

Tak ono je toho víc co neuděláš před panelákem :D ale ledacos se dá :D znám i borce co tahal na sídlišti motor z auta...

2014-01-20 20:10:26

Zdravím Fordáci taky se mě projevilo menší cukání dále pak kolísání otáček na volnoběh kontrolka žhavení mě teda nebliká i když černý kouř když tomu dupnu ztoho de taky slušnej i když auto se mě zdá že jede normálně podle toho cojsem tady četl jsem myslel že to bude EGR ale tak jak to tady popisujete tak natom místě jsem žádný nenašel nevíte jestli to měli všechna Mondea 2.0 TDCI na stejném místě. Turbo bylo na autě měněno asi před rokem. Jinak startuje taky dobře. za každou radu a poznatek předem děkuji.

2014-01-20 23:17:10

peca:

EGR ventil je na stejném místě. Jen je rozdíl jestli je podtlakový nebo elektronický. není možné ho minout

2014-01-21 17:17:16

peca: EGR je vepředu na levo.Jinak kouří asi všechny co nemaj filtr až to padne do nouzáku, u mě to bylo jen přes léto, vstřiky a čerpadlo si žádaj repas jinak takový traktorový kolisání na volnoběh sou vstřiky včoudu a na tuty i čerpadlo který je ucpalo. Vypust palivovej filtr do sklenice vem magnet silnej a jezdi s nim kolem po skle uvidíš takový černý blátičko co se táhne za magnetem je to miniaturní to sou ty šponky z čerpadla. OPrava do 50000 jak kde samo, já to měl i s prací a s dílama za 42tis je to smutný ,ale je to tak. Po repasi to vydrží tak 150-200tis km záleží na ropě.

2014-01-21 17:23:48

sharprec: v Opavě sem nedávno dělal repas čerpadla i se vstřikama.vč.nových kodů a rok záruky a vyšlo mě to na

26 000,-..asi opravdu záleží jak kde se to dělá a ještě 7000,- si vzal klučina za montáž,demontáž a naprogramování vstřiků..a jede to jak ďas..

2014-01-21 18:27:44

stryc1: JJ já mám čerpadlo taky dělaný v Opavě museli vyměnit vše oprava 15000 záruka dva roky.

2014-01-21 21:51:31

tomenzino: A mají Egr všechny Mondea TDCI někde jse tady ve vlákně četl že ne? No ještě pořádně mrknu je to jakoby zepředu motoru nebo zezadu

2014-01-21 21:53:01

peca:

Musíš ho mít. Postav se před motor,a je vlevo blíže k chladiči. Nemůžeš ho minout. Vede k němu konektor

2014-01-22 07:56:15

sharprec: Tak jsem vzal do ruky kalkulačku a rozpočítal cenu za repase a vyšlo mi, že na těch 150000 km by musel člověk střádat zhruba 33 Kč na 100 ujetých km. Nebo-li je to, jako kdyby auto mělo cca o 1 litr/100 km větší spotřebu. To už se blíží nákladům na benzínového auta. A to ještě není všechno, protože se k tomu dají přičíst další náklady (DPF filtr, EGR ventil a podobné, které asi nevydrží těch 150000km), takže už se to blíží 40.- Kč/100km. Zkrátka bych se dnes rozmýšlel jen těžko, co je lepší, jestli má nafťák nějaké nezastupitelné výhody.

Stejně by mne ale zajímalo, z čeho se ty kovové šponky berou. Je to z důvodu, že některá součástka je z nekvalitního materiálu a nadměrně se opotřebovává ? Jestliže výrobce o tomhle problému ví, proč proti tomu nic nedělá. Pokud ty šponky jsou železné, tak by přece bylo dobré realizovat nějaký magnetický filtr, který by ty špopnky zachytil.

2014-01-22 11:27:37

petrdepo:

Nepočítej, to co počítáš je blbost. Špony se berou z čerpadla, pokud natankuješ levnou naftu, která je suchá, a při dnešních nárocích comonnrailu, se čerpadlo přidře a lítají mikrošpony. Pak to lítá do vstřiků a poškodí ho.

Jsou motory, které vydrží i 400tis km. Takže počty jsou špatné

2014-01-22 14:58:30

petrdepo: JJ když to člověk spočítá je to tak, příští auto je benzín já mám ze spoda na filtru magnet přidělanej,máme v práci dost silný magnety cítíš přítah už kolem třech cm od železa po deseti tisících ho vypustim a uvidíme. Hlavně to co mi vytáhl z nádrže když jí čistil tak prej něco takovýho ještě nikdy neviděl blejskalo se to jak hvězdy na neby. Tak sem přemejšlel že bych další magnet vpravil do nádrže.

2014-01-22 15:00:44

tomenzino: jj ty samí motory v tranzitech maj nalítáno přes půl míle a furt makaj.Motory sou dobrý jen to vstřikování je nešťastný.

2014-01-22 15:36:52

sharprec:

To máš pravdu, vstřikování a čerpadlo jsou náchylné. Ale zjistil jsem, že ty samé vstřiky používají Mercedesy.

A ty žádné problémy nemají. Tak je to buď přílišnou přesností čerpadel, kterým vadí naše ošizená nafta,

nebo špatně zvoleným materiálem v čerpadle. Ale ve Ford servisech, už mají vedené vysokotlaké čerpadlo vedené jak čerpadlo v závorce pro ČR. Je to ostuda, ale hlavní je, že snad funguje konečně?

Proto bych si ho nenechal repasovat až to přijde i na mě, a koupil tohle přímo z Fordu pro ČR. Jsou tam nějaké úpravy. Tak uvidíme,ale jinak motory šlapou dobře, rozvody řetězem je paráda No je to tak no

2014-01-23 15:52:27

tomenzino: Zdravím tak jsem se na ten EGR ještě jednou díval a tam natom místě opravdu není vedou tam hadice od vody a serva ale EGR tam není nemůže být na jiném místě nebo žeby tam nebyl vůbec? je to rok výroby 2001

2014-01-23 16:26:06

peca:

EGR ventil tam je. Pokud ho teda někdo nesundal, ale to pochybuji.

Je to vidět, a je vlevo vpředu, EGR Valve.

Tohle je podtlakový, a ještě je elektronický, ale je pořád na stejném místě


Odpovědět

1 ......... 16  17  18  19  20 ......... 49