Fórum - Téma


Žhavení_Mondeo III


Fórum Mondeo MK III Žhavení_Mondeo III

Informace o modelu: Ford Mondeo MK III


1 ......... 15  16  17  18  19 ......... 49

2013-11-12 14:02:01

radek41:

Tak jestli je turbo nové,tak to jde..Jinak to

Pokud se dělá nějaká oprava,tak v dobrých servisech ,se pak diagnostika nepočítá. Tak dobrý no. Ale na to,že dostane ještě za turbo zpět cca 5-6tis,

může být rád.

2013-11-12 14:45:42

tomenzino: To nevím jak to funguje, ale já se díval na netu a nejlevnější turbo bylo na Turbocar.cz a bylo za nějakých 23 800. Ještě k tomu plus tu montážní sadu. Samozřejmě, je plátce DPH atd., tak ho určitě dostane zpět, ale dát to někam jinam do servisu, tak by asi ani těch původně avizovaných 30 000 nestačilo. Hlavně že už zase můžu předjet traktor a jiné účastníky silničního provozu

2013-12-12 20:02:35

dextrone: Ahoj, měl jsem to také, dnes měním turbo ve fordu za 35 000,- Kč. Mám nejeto 240000 km, dva roky jsem opravoval ŘJ turba. Auto si chci nechat a tak jsem šel do nového turba. ze zárukou 24 měsíců. Když jsem to rozebral, motorek byl přidřený, odebíral 2A, po vyčištění jen 0,2 A. Někdy jsou špatné drátky, které propojují tištěný spoj.

hof  
2013-12-12 20:19:41

virgomost: zdravím, zřejmě reaguješ na nějakej příspěvek od Dextrona, ale jak jsem tak koukal, tak Dextrone v tomto tématu napsal poslední příspěvek někdy před třemi lety ...... ale tak snad si ho přečte

Jinak jestli chceš prodat nějakej náhradní díl, tak využij služeb Inzerce, viz modrá tabulka nalevo, šestá položka odshora, oddíl Náhradní díly - prodej a věřím, že uspěješ ..... do diskuze inzerce nepatří ..... leccos se dá dohodnout prostřednictvím interní zprávy (viz Vzkazy)

2013-12-12 20:34:29

hof: Ahoj díky, vidíš, nějak jsem mimo, ale jsem rád za komunikaci a radu, jdu na to Jirka

2013-12-28 10:44:51

Ahoj, mam Ford Mondeo 2003, 2.0 TDCi a uz 2 krat sa mi stalo ze mi zacala blikat kontrolka zhavenia, motor zhasol a neslo nastartovat, skor ako som auto cez dialkove nezamkol a neodomkol. Mozete mi prosom poradit v com moze byt problem??

2013-12-28 11:16:22

chester13: To vypadá na DPF filtr neboo EGR ventil. Nejlépe to zjistí diagnostika.

2013-12-28 16:58:39

chester13:

Pokud se stane, že motor zhasne za jízdy, kdy je motor už teplý, je velká pravděpodobnost, že je něco s některým vstřikem, a to že se nedovře, a začne protékat, tím klesá tlak ve vysokotlakém potrubý, a tím ŘJ dá povel Modulu vypnout (chcípnout motor) protože hrozí propálení pístu. Ale může být něco s čerpadlem, nebo podobně. Napíchnout to co nejdříva na diagnostiku, aby sis nepoškodil motor

2013-12-29 12:23:17

chester13: Ahoj.mam ten stejnej problem,diagnostika hlasi,ze vstiriky jsou OK...u me je uz jedina moznost a to je bud vadny píst nebo prasklina ve valci...pokud auto za jizdy nebudes zbytecne vytacet a radit do 2 500 ot. tak auto jezdi normalne.(aspon u meho)

2013-12-29 18:31:21

chester13: Tak dnes sa mi to stalo po 3. krat, auto mi nechcelo nastartovat na studeno a blikalo mi zhavenie. Auto som mal na diagnostyke cca pred 3000-4000km a vstreky ukazovali vporiadku. Auto ma najazdene 96000km. Auto mi skapalo ked som mal otacky do 2000 alebo tempomat na 2000.

2013-12-29 21:26:55

chester13: Zdravím. Mě se to taky stalo. Jednou za studena a 3x mi to chcíplo, když jsem jel z kopce a nebo v nízkých otáčkách. Diagnostika mi ukázala vadné čidlo vačkového hřídele. Taky to padalo do nouzáku.

2013-12-29 23:29:01

mr.jeremy: Ano presne taky isty problem mam aj ja raz ked som siel z kopca, raz ked som brzdil rychlostou a raz za studena. Kolko stala oprava toho cidla?

2013-12-30 16:28:51

chester13:

Na Mondeích, jsou možné dvě čidla polohy vačky. Černé a šedé. Jedno z nich je poruchové a jedno novelizované,

aby vydrželo. Černé je staré, šedé je nové. Mám jedno dobré navíc na odzkoušení. Čidlo stojí cca 900kč.

Pokud se něco takového stáva za jízdy, jsou to většinou špatné vstřiky, ale je to tady všechno už popsáno mnohokrát.

2013-12-30 21:04:02

chester13: Bylo černé a stálo asi 750 korun plus práce.Už je to ale víc než půl roku.

2014-01-07 21:12:51

chester13:

Dnes som bol v servise na diagnostyke. Nenasiel mi ziadnu chybu a servisak mi povedal ze ma 3 alternatyvi cerpadlo, vstreky, alebo EGR ventyl, mam prist ked sa mi to stane, ale tlacit/tahat auto niekolko 10km aby ho napojil na diagnostyku?? Auto startuje perfektne na prvy krat ci v lete aj v zime. Mam doma OBD2 skener wifi iphone ale ani chujovi ho neviem sparovat z iphonom ani zo ziadnym programom... Viete mi niekdo nieco na toto prosim poradit??

2014-01-09 08:14:13

chester13: Zkus si v servisu domluvit diagnostiku za jízdy, aby se daly odečíst honoty tlaků,teplot a podobné ve všech zátěžových režimech motoru. Při stání na místě se leccos nezjistí.

2014-01-09 09:37:58

petrdepo:

pokud je v servise mechanik který tu diagnostiku ovládá opravdu dobře, a moc jich není, vyčte tam vše co potřebuje. Nevim kam na tohle pořád chodíte

2014-01-09 10:03:35

tomenzino: Jde o to, že se dají za jízdy odečíst údaje čidel, které se sice ještě nezapíšou jako chyba, chyba, ale při jízdě se přijde na to, které parametry se blíží kritickým hodnotám a ty mohou napovědět, v čem může být vznikající problém. Například tlaky, teploty a další.

2014-01-09 16:43:38

Petrdepo:

Vycházím z toho, čim jsem osobě prošel, a co jsem osobě viděl. V originál servise jsem byl jedno období často, a pokud ten kdo tu diagnostiku dělá, a opravdu ji ovládá, nemusí nikam jezdit. Všechny hodnoty jdou nádherně vyčíst. Ale jak říkám musí to někdo umět.

To co píšu, tak vždy jsem osobně sdílel

2014-01-09 17:34:15

tomenzino: To jako že dobrej servisák pozná při vypnutym motoru například rozdíl mezi reálným a požadovaným tlakem paliva? Nebo jako že na volnoběh pozná stejnej rozdíl, kterej se může projevit třeba až ve 3 tis otáčkách? To by musel bejt asi jasnovidec


Odpovědět

1 ......... 15  16  17  18  19 ......... 49