Fórum - Téma


Motor_Mondeo III-žhavení


Fórum Mondeo MK III Motor_Mondeo III-žhavení

Manuály  |  Inzerce  |  Model Ford Mondeo MK III  |  Naše vozidla


1 ......... 15  16  17  18  19 ......... 71

2013-05-10 08:50:20

jirih: Ahoj, mohl bych te prosim poprosit o zaslani postupu na mail? Dekuji moc

S pozdravem

2013-05-10 08:50:47

jirih:

Zlatý český ručičky. Já bych o fotky zájem měl.

Jinak kdyby ses nudil, tak by se hodilo sepsat nějakých pár řádků a doprovodit to fotečkama.

2013-05-10 09:58:03

Nejak to vse dam dohromady a dam to sem.Tet bohuzel pisi z telefonu a ten dost veci neumi jako PC.

Diky koudakovi jsem to udelal.Jen jsem si ty stranky na jeho odkazu musel prelozit a zbytek se zkoumal u nas v praci.

1:potreba je ultrazvuk o vykonu od 50w az 80w

2:10l tecnickeho benzinu

3: mikroskop (na prohlednuti samotne jehly vstriku) zvetseni zjistim.

4:15 orech na rozsrobovani vstriku a sverak.

5: fotak na dokumentovani kde jak bylo.

6: cas a klid.

A pak jde vse samo.

2013-05-30 19:07:10

Sharprec: Ahoj, koupil jsem Mondeo 2,0tdci r.v.2003 96kw nalítáno má 230tis.km. A tak jsem si přečetl celé toto 13ti stránkové forum, protože mě čeká několik prací na motoru. A můžu všem říct, že jsem se tu dozvěděl hodně důležitých informaci. At se to týká např. odhalení možné závady, jejich případného odstranění, jaké jsou možnosti, kolik co zhruba stojí a v neposlední řadě kam zajít a jak postupovat aby mě někde nechtěli natáhnout (jak už se tu zmínili o servisu Homolka). Tvůj problém si dovoluji odhadnout na vstřiky. Nech si je otestovat ve specializovaném servisu: Diesel servis cena okolo 1200kč. Já ted měnil palivový filtr (vyplatí se a doporučuji značkový filtr Delphi cena bez slevy: 1100kč v Autokelly) - při montáži ho nezapomente zalít až po okraj naftou. Poté jsem vyměnil již popraskané hadičky okolo filtru. A hned jsem se dal na výměnu vstřikovačů, Byli na zkušebně a komlet v čoudu . Repas jednoho 4500kč a nový 11000kč. Dal jsem tam repasované, které mají po repasi nalítáno cca:50tis.km. Ted ještě musím vymazat ŘJ a nakodovat vstřiky. Snad to pak pojede.

Sharprec: Dej vědět jak jsi dopad a co s tím budeš dělat.

2013-05-31 10:05:36

vlada.ada: před třema tejdnama sem měnil těsnění pod sáním dal novej filtr změnil sem čerpačku a od tý doby mám klid ani jednou mi to do nouzáku nespadlo.Nic méně vstřiky sou chycený na volnoběh si ten motor pocukává (občas).Stejnej problém měl kámoš ke kterýmu jezdim na diagnostiku vstřiky vyndal odvezl do prahy ford hale a druhej den si pro ně jel oprava do osmy tisíc a říkal že je to rozdíl jak prase auto hulí minimálně a jede jak píchlá sviňa takže mě čeká stejnej postup vyndáme to a odvezu to do prahy pak uvidim ještě budu s nima nějakej pátek jezdit.

2013-05-31 11:02:39

sharprec: Tak to je krásná cena. Co mu tam na vstřikách měnily? Jen přepady, nebo kompletní repase i např. se špičkama?

2013-05-31 11:11:21

sharprec:

Byl jsem v hale předminulý týden, protože to mám kousek a znám tam jednoho chlapíka.

Tak test vstřiku stoji 500kč, repase vstřiku stojí na 2.0TDCI 3500kč bez DPH a na 2.2TDCI stojí 4000kč bez DPH, repase čerpadla stojí 22000kč. Tak asi takhle. Záleží pak, jak se s nima člověk dohodne, co chce a co nechce

2013-05-31 11:46:47

tomenzino: Když se tady zmiňuje repase vstřiků, bylo by zajímavé zjistit, kolk by stály dvě sočástky, které se mění - samotná vstřikovací tryska a samotná vstřikovací jehla, která trysku uzavírá. To, aby si člověk mohl udělat představu, kolik si účtují za nové nastavení otevíracího tlaku a za práci. Podle mého soukromého názoru na tom třískají slušné prachy.

2013-05-31 12:26:38

vlada.ada: No měnili snad jen jednu trisku a ventilek zbytek vyčistili a dobrý.Záleží jak dlouho mu to vydrží naposled říkal že to chce prodat tak nevim čekám co mu to bude dělat a pak to ořešim.

2013-05-31 13:28:30

tomenzino

Kde jsou ty časy, kdy se měnilo všechno a jen za 4 vstřikovače dal člověk až 60 tisíc Kč. Dnes je to brnkačka. On to každý repasovat neumí, navíc to zařízení, atesty... Takže každý vydělá - zákazník i autoservis

2013-06-02 11:02:05

Ahoj, tak se mi zdá, že mám s autem většinu problémů. Na diagnostiku půjdu, ale nevím kdy Při jízdě mi začalo blikat žhavení, pokles výkonu, potom úplně chcípnul. Po opětovném nastartování chvíli v pohodě, poté opět žhavení, kontrolka motoru, ale žádný výrazný pokles výkonu. Odstavení na parkovišti a ráno už jen krátké chzcení a hned udušení a s bílý dým. Je to Mondeo 2.2TDCi, 114kw. Stávalo se mi, že mi to chcípalo při rozjezdu-ale přisuzoval jsem to špatné práci se spojkou, byl jsem zvyklý na hodně měkkou a tady se mi zvykalo těžko Asi jsem tomu tím hodně pomohl, že?

2013-06-02 15:34:04

lukeg29:

Jenom k barvě výfukových plynů.

1. černý kouř - spalování s nedostatkem vzduchu (například závada turba)

2. modrý kouř - nespálená nebo špatně spálená nafta (nebo některý válec pálí jen špatně - například podpálené ventily apod.)

3. bílý kouř - vodní páry ve výfukových plynech - chladicí voda se dostává do kompresního prostoru.

2013-06-02 15:56:45

petrdepo:

Takže výsledek závady může být nějáké těsnění nebo tak? Myslíš, že to mohlo udělat hodně velkou paseku?

2013-06-02 20:53:22

lukeg29:

Pokud ti nechybí voda v nádržce, voda to není.Také by ti nesvítila kontrolka motoru, protože to nepozná,

To že ti to kouří, a bliká kontrolka žhavení, poté už jen kontrolka motoru, je nějaká závada v palivovém systému, nebo EGR ventil.

Takže co nejdříve na diagnostiku, a zjistit závadu

2013-06-03 20:44:19

Takže závada zjistena - a nestacim se divit Z nadrze bylo vycerpano 19 litrtu smesi nafty a BENZINU Takze vycistit a spocitat skody Tata bohuzel sahl po vedlejsi pistoli Snad skody nebudou velke...

2013-06-03 22:18:25

lukeg29:

A sakra, tak to je velkej malér Protože musíš zjistit, jestli se nepřidřelo čerpadlo, a tudíš se poškodilo, a zároveň vstřiky.Pokud bude vše v pořádku, můžeš být rád,ale poškození pravděpodobně bude. Ale držím ti palce.Nalej do nafty aditiv, více je lépe.

Protože oprava jen těchto věcí je cena 50tis korun

V tuto chvíli, asi nic více napsat nemůžu

2013-06-03 23:31:07

tomenzino:

NO kontrola samorejme bude hned po vyčištění...podle mechanika mam sanci asi jako v ruske rulete...pokud to predtim bylo uplne ok, budu jezdit jen za vycisteni, pokud to bylo jen trochu chycene, pravděpodobně to tech par km na smes nafta-benzin(asi 4:1, podle tankovani) dorazila... Ale naděje snad žije

2013-06-04 17:14:20

Ahoj, přidávám další zkušenost. Odešel mi nám dobře známý regulátor turba garet od helly. Nejprve mi před půl rokem začal stávkovat , rozblikala se kontrolka žhavení a auto jelo bez turba, regulátor jsem rozebral a přepájel kontakty. Chvíli byl klid ale auto stejně v nepravidelných intervalech padalo do nouzáku hlavně v létě při vyšších teplotách. Před týdnem mi to lehlo ůplně a po nastartování se rozblikala kontrolka a jelo to bez turba. Po dlouhém brouzdání na internetu a obvolávání vrakovišť jsem narazil na týpka v Bratislavě, který repasuje veškerá regulátory od helly. Stálo mě to týden čekání a 120euro a regulátor šlape jako nový, provedl komplet repasi včetně motorku. Když si vezmu že u nás jsem sehnal nejlevnější repasovaný regulátor za 7000 tak je to za hubičku. Pokud máte někdo podobný problém zavolejte panu Řezníčkovi do Bratislavy a domluvte se, repasuje za 120 a repasovaný regulátor dává za 150 euro, pochází z Ostravy a je to férový chlap. Tel: +421911400999. Poradí i co je třeba zkontrolovat na turbu a teď mi psal že regulátory i vykupuje pokud někdo máte nějaký vadný hozený ve skříni.

2013-06-04 17:46:06

jirkasel:

Jirko tohle je dobrý vědět. Dobrá informace :-D Přímo výborná informace

2013-06-06 23:15:49

petrdepo: : jen k té barvě..ráno po nastartování mám ten dým černý,ne moc,ale je,,jakmile se motor zahřeje tak je to to celkem v poho,ale občas se mi stane,že jedu třeba na 4 stupeň,,ne moc rychle..spíš pomaleji,a ten černý dým se mi valí z výfuku,,ale přidám a je to celkem v poho,,sem z toho trochu nervozní,občas to i cukne,ale po přidání plynu to jede,,občas se mi zdá,jako by to v určitých otáčkách/ nižších / ztrácelo na výkonu ..jaok by byla nějaká prodleva s plynem...jak říkám,,jsem z toho celkem nervozní,,protože už mě to stálo nějaký prachy--je to 2 .0 tdci 96 kw r.v 2003.nové turbo.vstřiky,,přemýšlel,jsem,jestli by to nechtělo nějak seřídit,když se dávalo to turbo a vstřiky..najeto cca 20 000km...barák postavím,ale na toto su antitalent...díky za povzbudivou odpověd..


Odpovědět

1 ......... 15  16  17  18  19 ......... 71