Fórum - Téma


Motor_Mondeo III-žhavení


Fórum Mondeo MK III Motor_Mondeo III-žhavení

Manuály  |  Inzerce  |  Model Ford Mondeo MK III  |  Naše vozidla


1 ......... 14  15  16  17  18 ......... 72

2013-04-21 07:44:32

sharprec: Nevím, jakou souvislost by tebou prováděné operace měly mít s těmi chybami okolo paliva. Možná, že se jedná o chyby staršího data.

Ale rozsvěcení nouzáku by mohlo být způsobené EGRem. Asi budeš muset znovu zkontrolovat zpětnou montáž EGRu. Od toho bývá právě ten problém. Těsnění a hadička od sání musí být vpořádku, protože EGR je otevíraný podtlakem v sání. Ještě můžeš zkontrolovat konektor a kabel EGRu. U elektronického EGRu s vačkou spínanými mikrospínači bývá problém s nimi. Nemohlo se do nich něco dostat při čištění ? Například nějaké ředidlo nebo něco, co naleptává umělé hmoty ? Pokud ano, budeš mít velký problém s opravou.Možná budeš muset dokonce pořídit nový a to není levná záležitost.

2013-04-21 12:52:52

petrdepo: No nevim tenhle egr je takovej jednoduchej tam neni žádná vačka a mikrospínač. Ale poslouchal sem motor a u vstřiku to někdy dělá jako by tam vyťukával morzeovku.Chystám se udělat přepadovej test vstřiků ten snad napoví když to bude dělat jeden nebo dva tak se to ještě dá.

2013-04-21 18:30:33

sharprec: Tak buď rád, že je to ten starší EGR bez elektroniky. Ale jestli se nemýlím, tak je tam nějaké čidlo, které kontroluje činnost toho EGRu a s ním může být problém. To by ti mohl napovědět někdo, kdo tyhle motory opravuje. S chybami okolo tlaku nafty mě nic nenapadá.

2013-04-21 23:05:47

Rychlostni stupen 4-5 na otackoru se rucicka zasekava nejde rovnomerne nahoru nahle spadnuti vykonu vypnuti turba blikani zhaveni tak a kde je chyba vim vim diagnostika ale do hlavy me nejde ten otackomer proc ta rucicka se zasekava? nekod naka zkusenost?

p,s, na 2-3 me to jeste neudelalo jen vzdy 4-5 kvalt

2013-04-22 18:29:05

pavlas.tdci: Může být vadné čidlo otáčkoměru nebo kabel. Těžko říct. To by měla ukázat ta diagnostika, Ale ta co ty údaje kontroluje za jízdy a ne ta co je připojena stacionárně v servisu. Navíc by problém měl vyřešit lépe i technik, když chování vozu uvidí za jízdy.

2013-04-23 06:17:19

Zdravim te tak je to opravdu vstrik na 4 valci.jak mam ten vstrik vycistit na tom ultrazvuku?mam ho tam dat v rozebranym stavu?a pomohlo ti to nekdy v tom ultrazvuku?

2013-04-23 09:05:00

jirih:

Bohužel jsem zatím neslišel o nikom, kdo by to absolvoval (alespoň na forech v čr). Ve světě to ale lidé dělají a asi úspěšně. Tady je taková šikovná web stránka přesně pro to, co potřebuješ. http://www.fordwiki.co.uk...p?title=Injector_Cleaning

Jestli ten vstřik budeš čistit, tak se při zpětné montáži dávají NOVÉ PODLOŽKY - ORIGINÁLY. Jo když tak sem dej zprávu.

Jo a ještě poznámka, jestli ti vstřikovač ucpaly špony z čerpadla, tak nemá smysl ten vstřikovač čistit. Prioritou bude odstranit příčinu zanesení (vydřené čerpadlo) a pak kompletně vyčistit celou palivovou soustavu a vyměnit vstřikovače! Čerpadla náchylná na malou mazivost nafty byla montována zhruba do konce roku 2003. Netuším, přesně datum, ale určitě bys to někde na forech dohledal.

A o úroveň výš http://www.fordwiki.co.uk...title=Category:Mondeo_Mk3 je návodů na různé věci celá řada.

2013-04-23 10:15:30

Dekuji ti moc tohle mi pomuze abych to zkusil udelal.Dam urcite vedet jak to dopadlo.A par fotecek taky pridam.Jeste jednou diky moc.

2013-04-23 13:42:55

jirih:

Pokud ti bliká kontrolka žhavení, a omezí se výkon, už je nouzový režim.

Takže pokud ti to dělá, a je to 4vstřik, zjusil bych nejdříve čistič palivové soustavy, ale určitě bych sám vstřik nerozebíral.

Nic tam neuvidíš, a může se stát, že auto už nenastartuješ. Pokud se nerozchodí čističem, nech to těm, co se tím zabývají. Ať už repase vstřiku, nebo čištění ultrazvukem.

2013-04-23 20:47:25

tomenzino: Ahoj je možný že bych v nouzáku s tím moch jet 100Km protože stím jela manželka a ta s tím jela sto a pak jsem to zkusil i já a jelo to 100 a jel by asi dál.není nouzák do 60Km/h?už jsem vstřik rozebral a vyčistil takovej humus jsem ještě nevidel.Tak jsem se pak dost rozdováděl že jsem je vyndal všechny a zjistil jsem že jsou všechny čtyři jako prase.Ale nejhorší byl na 3 válci.

2013-04-23 20:51:58

koudak: Tak jsem to zkoušel podle tvého odkazu a je to děs co tam je za hnus v těch vstřikách.Rozebral jsem totiž všechny čtyři ale nejhorší byl na 3 válci.Ten byl jak kdybych ho našel v blátě.

2013-04-23 20:56:12

jirih:

Ano, omezení je na 2.500ot/min. Takže na 6tý rychlostní stupeň to jede i více. Jen ty vstřiky slož správně,ale hlavně je nesmíš přehodit.Jinak jsi skončil

2013-04-24 06:10:41

Tomenzini: Ja mam jen 5rychlosti ale ten motor sel na 4000 ot/min to je divny ne?mel by prece jit niz a ne na takovy otacky?vstriky jsem opsal kde jaky byly a dal jsem si to na vyko ventylu a pro jistotu jsem si to jeste napsal do telefonu.Vsechno si fotim kdyz je rozeberu abych vedel jak to tam bylo.Dneska to snad dodelam a hned u ty prilezitosti vymenim i filtr naftovej.

2013-04-24 06:47:52

jirih:

No divný to je,ale ono to přes ty otáčky pomalu leze, ale pomalu. No tak dej pak vědět jak to dopadlo

2013-04-24 10:57:02

tomenzino: moje zkušenost je, že v nouzáku to stáhne opravdu pouze výkon, otáčky natvrdo omezené nejsou - když mi to padalo kvůli servu na turbu nebo nedávno kvůli odešlému čidlu teploty, také nebyl problém to roztočit třeba i přes 4000 (2004 TDCi 96kw)

2013-04-24 16:39:42

jake:

Ale jo, je to tak.Není to že by ručička dojela na 2500ot a konec, leze to, ale každý pozná že je něco špatně a je to v nouzáku

2013-04-25 08:42:58

jirih: Tak to jsi borec, že ses do toho pustil. Jsem zvědav na celkový výsledek tvého snažení. Zvhledem k tomu, že mám 184 tkm a všechno je původní, tak očekávám každým kilometrem blikající kontrolku. Rozhodně bych chtěl nejdříve čistit ultrazvukem, protože jsem přesvědčen, že to pomůže a bude to mnohem levnější. Na druhou stranu protékající vstřikovač je rakev pro motor, takže bych to asi vyčistil a pak nechal udělat test na protékání. No uvidíme.

Jen pro informaci mondeo jsme si dovezl z Německa při 84 tkm. Na českou naftu (bral jsme jen prémiovou a jen u velkých pump) jsme tedy najel 100 tkm a zatím bez problémů.

2013-04-25 10:05:44

koudak: Tak to bud uplně v klídku :) - ja mám 2004 dovezenou ve 2008 z D ve 115tkm, aktuálně má na tacho přes 240tkm vše původní a zatím nic nenasvědčuje, že by se vstřiky blížily ke smrti (jen jsem 2x vyčistil servo na turbu a nedávno měnil čidlo teploty, který začalo občas dávat nesmysly a schazovat motor do nouzáku, dělal jsem řemeny atd.. ale to beru jako spotřebák), samozřejmě jenom kvalitní nafta + VIF

2013-04-25 10:20:16

jake:

Tak to je potěšující zpráva. Jinak já jsem taky dělal klíňáky, letoval kontakty v servru turba, apod. Jo a vlastně jsem měnil vodní pumpu.

2013-05-10 08:44:41

Ahoj vsem tak konecne ten muj mondik frci zas jak predtim.Vsechny vstriky jsem vycistil nechal prezkouset a vse bylo dobre.Tak jsem je tam namontoval a odjel s tim do servisu aby mi vse smazli aby jel.Tam mi rekli ze vstriky jsou v dobrem stavu ale ze mam problem na ridici jednotce motoru.Museli mi pry vse nahrat znovu a nakodovat vstriky.Takze chyba byla jak na vstrikach tak i na ridici jednotce.Vsem co se mi snazily pomoct jakym koliv zpusobem moc diky.Kdo bude chtit mohu zaslat foto cisteni vstriku na email.


Odpovědět

1 ......... 14  15  16  17  18 ......... 72